Sterkte eend!!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge, ik mag zo weer naar het ziekenhuis voor controle.
Dus wat heb je nu geleerd...na zuipen je tekst controleren voordat je het verzend....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Mooi!
Door dat dinges met dat 'bolken' in onz waar je frequent op non-actief wordt gezet, tochhhhhhh?![]()
Alles goed, thanks. Een paar borrels op, want Alkmaars ontzet en liet me ff gaan![]()
Je woont, by the way, toch in Leeuwarden of in de buurt?
** woordje vergeten, zag ik nu netttt
Sterkte, succes, genoeg mensen die je het beste wensen iig, ook voor een controle.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen hadden we al kleurenfoto's in de rest van Nederland.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
Leeuwarden, 1985. Er is weinig veranderd.
[ afbeelding ]
Bron: Vroeger in Leeuwarden, Facebook
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we al kleurenfoto's in de rest van Nederland.
Wow ik herken het inderdaad echt nog zoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrouw zit daar nog steeds te paffenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow ik herken het inderdaad echt nog zo
De trein naar Harlingen vertrekt ook nog steeds vanaf hetzelfde perronquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Even een goed lijstje vragen opstellen zodat ze deze keer duidelijker naar je kunnen zijn wat de plannen worden en wat er mis isquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:46 schreef ChocoFan het volgende:
En goedemorgen voor alle mensjes hier.
Die gast zit er vast ook nog steedsquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Een lijst of een boek?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Even een goed lijstje vragen opstellen zodat ze deze keer duidelijker naar je kunnen zijn wat de plannen worden en wat er mis is
Lul.quote:
Wat?quote:
Ik heb het niet helemaal bekeken maar goed dat dit gedocumenteerd is sowiesoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de WO2 geïnteresseerden EN voor de amsterdammerts
Bekijk deze YouTube-video
Het einde laat nog even zien hoe schofterig NL reageerde na wo2 op de joden, maar eigenlijk ook andere gevangenen, die terugkeerdenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal bekeken maar goed dat dit gedocumenteerd is sowieso
Dat weten een heleboel mensen niet idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het einde laat nog even zien hoe schofterig NL reageerde na wo2 op de joden, maar eigenlijk ook andere gevangenen, die terugkeerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |