was gewone kip doner niet genoeg?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was lui vandaag... en heb sinds kort André the Giant ontdekt in de Jumbo.
Moet eerlijk zeggen dat ik het spul goed te eten vind en ik word er nog sterk van ook![]()
Vandaag had ik: High Protein Meal Kip Döner – Aardappelgratin – Hollandse Snijbonen – 450g
Dat heb ik laatst ook ontdekt... Kip Donner in de airfryert, wit broodje en BangBang saus... mjammiequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
was gewone kip doner niet genoeg?
al dat gezeik over extra proteïne
Of het is een Anderé?quote:
Dat wordt gewoon een extra beetje vet, als ........ etcquote:
En rip the Terminator.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
RIP superman
Bekijk deze YouTube-video
Kijk jij wel eens naar poolstokhoogspringen uit Noorwegen?quote:
Nee dat niet maar wel eens naar Noorwegen en ook wel eens naar polstokhoogspringenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar poolstokhoogspringen uit Noorwegen?
Owquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel eens naar Noorwegen en ook wel eens naar polstokhoogspringen
bedoelde U polsstokhoogspringen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel eens naar Noorwegen en ook wel eens naar polstokhoogspringen
Nee, eiersalade bedoelde hij.quote:
Met of zonder uitjes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, eiersalade bedoelde hij.
die je parkiet al uit de koelkast had opgesnoeptquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, eiersalade bedoelde hij.
Hoi hoiquote:
Hoi Eend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn parkiet uit mijn koelkast heeft gepakt toen ik afwezig was.
Heer sly.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Zijn een paar vage debielen die dat organiseren en uitvoeren.
Een m.i. te verwaarlozen actie en nauwelijks de moeite waard om over te forummen hiero, vuile onz-dissident.
Zeker als je kijkt naar de moordpartijen in Gaza door dat fucking nazi-regime aldaar.
Big deal, die twaalf nietszeggende ontspoorde dildo's die sneu doen op een station in Ljouwert![]()
Ga dan hier liever lopen janken over de echte misstanden, naast die andere wegkijkers in deze slow chat![]()
[ afbeelding ]
Groetnis út Ljouwert
Dan komt stokslobberje meer in de buurt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In google translate kom ik dan op "kontbeffen" uit. Klopt dat?
Hoi! Mooi!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier. Hoe kom je bij onz dissident ?![]()
En hoe gaat het met u ?
[ afbeelding ]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Mooi!
Door dat dinges met dat 'bolken' in onz waar je frequent op non-actief wordt gezet, tochhhhhhh?![]()
Alles goed, thanks. Een paar borrels op, want Alkmaars. en liet me ff gaan![]()
Je woont, by the way, toch in Leeuwarden of in de buurt?
Mooi nummer voor op de begrafenis van Nethanjoehoequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.
Lekker hoor wat borrelen.![]()
Goed nummer, zeg, weer ff angezwengeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi nummer voor op de begrafenis van Nethanjoehoe![]()
Ik wilde deze van repliek voorzienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.
Lekker hoor wat borrelen.![]()
Geen probleem Ketelkruiper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wilde deze van repliek voorzienScusi
Ik had wat met een Friezin earder die in haar slaap Fries ging praten. Schattigquote:
En dan ook haar hoofd 360 graden draaien ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
I, had wat met een Friezin earder die in haar slaap Fries ging praten. Schattig
Nee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ook haar hoofd 360 graden draaien ?
Lekker sliepe. Leuk je even gesproken te hebben. Ik ga nog even naar de buren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Alleen wat groene kots voor de preester van dienst.
ik ga pitten zo. Laters en snurk ze, Fred fruit. Take care
Hopelijk is alles goed SBEquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge, ik mag zo weer naar het ziekenhuis voor controle.
Morguh Pullup, thnx voor de veugeltjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |