Dan komt stokslobberje meer in de buurt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In google translate kom ik dan op "kontbeffen" uit. Klopt dat?
Hoi! Mooi!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier. Hoe kom je bij onz dissident ?![]()
En hoe gaat het met u ?
[ afbeelding ]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Mooi!
Door dat dinges met dat 'bolken' in onz waar je frequent op non-actief wordt gezet, tochhhhhhh?![]()
Alles goed, thanks. Een paar borrels op, want Alkmaars. en liet me ff gaan![]()
Je woont, by the way, toch in Leeuwarden of in de buurt?
Mooi nummer voor op de begrafenis van Nethanjoehoequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.
Lekker hoor wat borrelen.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goed nummer, zeg, weer ff angezwengeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi nummer voor op de begrafenis van Nethanjoehoe![]()
Ik wilde deze van repliek voorzienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.
Lekker hoor wat borrelen.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Geen probleem Ketelkruiper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wilde deze van repliek voorzienScusi
Ik had wat met een Friezin earder die in haar slaap Fries ging praten. Schattigquote:
En dan ook haar hoofd 360 graden draaien ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
I, had wat met een Friezin earder die in haar slaap Fries ging praten. Schattig
Nee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ook haar hoofd 360 graden draaien ?
Lekker sliepe. Leuk je even gesproken te hebben. Ik ga nog even naar de buren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Alleen wat groene kots voor de preester van dienst.
ik ga pitten zo. Laters en snurk ze, Fred fruit. Take care
Hopelijk is alles goed SBEquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge, ik mag zo weer naar het ziekenhuis voor controle.
Morguh Pullup, thnx voor de veugeltjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |