Niets is lekkerder dan vrij associërenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo heb ik het vaak gehoord, boem is ho, plons is water.![]()
En af en toe wil ik door bepaalde dingen andere bepaalde dingen zeggen of typen, dus toen ik boem is ho las, moest ik plons is water tikken. Snappie?![]()
Ik dacht aan iets anders hoor, maar dat kan prima met chocoladequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Maak ik mensen soms blij met mijn naam, als ze het in huis hebben, chocola, anders niet heb ik al ontdekt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders hoor, maar dat kan prima met chocolade
Hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Zo raar dat iedereen gelijk aan chocola denkt bij mij.
Ik stond 2 weken geleden geregeld in een lift die een bepaalde pling had waardoor ik bijna iedere keer zei, speciale aanbieding of u heeft station.... bereikt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets is lekkerder dan vrij associëren
Ben je zelf geen fan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Zo raar dat iedereen gelijk aan chocola denkt bij mij.
Ben allang blij dat ik er zelf geen last van heb.quote:
Precies datquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik stond 2 weken geleden geregeld in een lift die een bepaalde pling had waardoor ik bijna iedere keer zei, speciale aanbieding of u heeft station.... bereikt.
Wat een zooitjequote:
Gelukkig heb alleen jij daar last van.quote:
Piano?quote:
Zo heb ik bij van die openschuifdeuren de neiging om op en neer te springenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik stond 2 weken geleden geregeld in een lift die een bepaalde pling had waardoor ik bijna iedere keer zei, speciale aanbieding of u heeft station.... bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gelukkig had ik dat toen er iemand bij stond.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies dat
En nog beter als je iemand bij je hebt die dat dan ook zonder uitleg begrijpt
Dusquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ontstaat iets mooisquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies dat
En nog beter als je iemand bij je hebt die dat dan ook zonder uitleg begrijpt
je hoeft het niet een hele dag te snoepenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer zo van chocola, iets met, niet goed voor je.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik bij van die openschuifdeuren de neiging om op en neer te springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd wel blij als ik hoor of lees dat best veel mensen dat met zulke dingen hebben.
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik bij van die openschuifdeuren de neiging om op en neer te springen
Wha.. ik heb ook een tik bij die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er op af loop... knip ik met mijn vingers, en de kick is dat het dan exact op dat moment open gaat.. en als dat lukt... Dat voelt goed!![]()
Is gewoon een automatisme geworden..:DJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Ik ben ook een matig gebruiker, maar vind het wel heel lekker en gun mezelf op zaterdag in het weekend vaak een wit puntbroodje met roomboter en XXL pure hagelslagquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer zo van chocola, iets met, niet goed voor je.
Dat klopt. En doe ik niet meer vaak dus is het ook wel een feestje als ik het wel eet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
je hoeft het niet een hele dag te snoepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |