Het is ook wel beangstigend om er nog maar één oog te hebben. Maar tja dat verander ik niet zo maar even. Ik mis het vooral in het verkeer, ik heb meer moeite om afstanden of snelheid in te schatten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, heb (tijdelijke) ervaring gehad met één oog, het is prima te doen... maar het feit dat je er nog maar eentje over hebt... is scary.
Van alle zintuigen vind ik zien toch wel de belangrijkste.
Anyway! Succes !
Pro-tip: Boem = Ho.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel beangstigend om er nog maar één oog te hebben. Maar tja dat verander ik niet zo maar even. Ik mis het vooral in het verkeer, ik heb meer moeite om afstanden of snelheid in te schatten.
Maar dan lig ik wel onder een auto.quote:
en hoogte .... met traplopen bijvoorbeeld ....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel beangstigend om er nog maar één oog te hebben. Maar tja dat verander ik niet zo maar even. Ik mis het vooral in het verkeer, ik heb meer moeite om afstanden of snelheid in te schatten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan lig ik wel onder een auto.
Met traplopen heb ik geen moeite. Dat komt ook omdat de treehoogtes bij één trap gelijk zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
en hoogte .... met traplopen bijvoorbeeld ....
Dan lig jij eronderquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat je zelf reed... Sorry!
Ik laat mijn parkiet altijd rijden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat je zelf reed... Sorry!
quote:
dat is toch normaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met traplopen heb ik geen moeite. Dat komt ook omdat de treehoogtes bij één trap gelijk zijn.
quote:
Meestal is dat zo, maar het is, zeker bij iets oudere trappen, geen gegeven.quote:
Klopt, staat ook in het bouwbesluit. Alleen de optrede vd eerste trede mag afwijken.quote:
RIP Random Robertquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een van mijn favo youtubers van al lang geleden is heen gegaan. Excentriek figuur, niet mainstream. Na de dood van zijn vrouw heeft hij de weg niet meer gevonden.
RIP Robert a curious mind.![]()
Even gedacht welke video van hem ik zou plaatsen.. heb besloten voor deze random video, omdat hij juist zo random was!
Bekijk deze YouTube-video
Als je als eerste aan water denkt?quote:
jij dacht natuurlijk aan chocolademelkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je als eerste aan water denkt?
Echt wel
Bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
jij dacht natuurlijk aan chocolademelk
Zo heb ik het vaak gehoord, boem is ho, plons is water.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je als eerste aan water denkt?
Echt wel
Eigenlijk niet,quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo heb ik het vaak gehoord, boem is ho, plons is water.![]()
En af en toe wil ik door bepaalde dingen andere bepaalde dingen zeggen of typen, dus toen ik boem is ho las, moest ik plons is water tikken. Snappie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |