Dat is het wel heel lief stellenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat weten een heleboel mensen niet idd.
Ze werden niet als helden onthaald.
Netjesquote:
Opgeruimd staat ......quote:
Je weet dat er vogelgriep is in NL he?quote:
Maar hoe ging het vandaag? Meer duidelijkheid?quote:
Zou wel mooi zijn maar ik vrees het ergste met die doktoren van hemquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe ging het vandaag? Meer duidelijkheid?
Nog niet, ik heb wel gehoord dat er een "vlek" te zien is in mijn oog. Ik heb gevraagd of ik ook mocht kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe ging het vandaag? Meer duidelijkheid?
Heb je problemen met zien?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb wel gehoord dat er een "vlek" te zien is in mijn oog. Ik heb gevraagd of ik ook mocht kijken.Over ruim 2 weken wordt ik gebeld door de oogarts en dan hoor ik meer. Maar dat zal niet zo zijn dat ik krijg te horen; Komt wel weer goed Badeend.
Ik ken zeker 1 persoon die daar anders over denkt ...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terwijl ik naar een aflevering van Itchy Boots in Afganistan keek.. zat ik te bedenken dat Nederland vast wel de meest wereldberoemde mensen heeft geproduceerd, zeker relatief tot onze grootte.
En wat blijkt... we are number one![]()
[ afbeelding ]
En welk land is het dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken zeker 1 persoon die daar anders over denkt ...
Dat moet je nog vragen ?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En welk land is het dan?
Toch niet die rare Spanjolen ?quote:
Nee en Columbus heeft America ook niet gevonden .... dat waren de Noormannenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch niet die rare Spanjolen ?
KIjk PIcasso en Dali konden leuk kliederen, Gaudie lekker kleiën en Penélope Cruz ...![]()
Maar het land is veeeel groter.... dus vallen ze af!
Ik ben blind aan mijn linker oog.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je problemen met zien?
Zelfs die kwamen op bezoekquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en Columbus heeft America ook niet gevonden .... dat waren de Noormannen
OOh, heftig! Beterschap! Ik hoop dat ze iets kunnen doen voor je!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben blind aan mijn linker oog.
Niet waar, dat waren de indianen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en Columbus heeft America ook niet gevonden .... dat waren de Noormannen
waarom diequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb wel gehoord dat er een "vlek" te zien is in mijn oog. Ik heb gevraagd of ik ook mocht kijken.Over ruim 2 weken wordt ik gebeld door de oogarts en dan hoor ik meer. Maar dat zal niet zo zijn dat ik krijg te horen; Komt wel weer goed Badeend.
Waarschijnlijk niet, het zal een kwestie zijn mee leren leven. Dat lukt mij overigens best wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh, heftig! Beterschap! Ik hoop dat ze iets kunnen doen voor je!
Ja, heb (tijdelijke) ervaring gehad met één oog, het is prima te doen... maar het feit dat je er nog maar eentje over hebt... is scary.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het zal een kwestie zijn mee leren leven. Dat lukt mij overigens best wel.
Neefje van mij kreeg op zn 17e of zo een basketbal tegen zn oog ... sindsdien doet ie het ook met het zicht van 1 oog .... het is te doen ..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het zal een kwestie zijn mee leren leven. Dat lukt mij overigens best wel.
Beetje wel, beter wordt het niet ik kan er beter om lachen en doorgaan met het leven.quote:
Dat is fijn dat je er nu zo over denktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje wel, beter wordt het niet ik kan er beter om lachen en doorgaan met het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |