Hij woont nu bij zijn moeder. Op FB onder de naamquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vorig jaar zag ik hem veel op de pier met zijn dronken kop.
Ik vraag me weleens af waar die gast nu woont.
Waar volg je hem online dan?
Het was nogal nat daar waar ik was, dus maar terug naar huis gegaanquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was nogal nat daar waar ik was, dus maar terug naar huis gegaan
We hebben een beetje pech inderdaad zo lijkt hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was nogal nat daar waar ik was, dus maar terug naar huis gegaan
Hier dus niet, in Aken wel.quote:
Zijn moeder is ook de jongste niet meer...die heeft heel wat ellende gehad met hem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij woont nu bij zijn moeder. Op FB onder de naam
https://www.facebook.com/woundeddog2018
Ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben een beetje pech inderdaad zo lijkt het
Nee, de fiets is het echt te ver voor hier met die heuvelsquote:
Wat dat betreft is pullup een heldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de fiets is het echt te ver voor hier met die heuvels
Ben Pullup niet zeg maar.
Gewoon trein en bus
Aken is wel superleuk als het droog isquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de fiets is het echt te ver voor hier met die heuvels
Ben Pullup niet zeg maar.
Gewoon trein en bus
Nou ja heel veel heuvels heb je hier niet hoorquote:
Nee hier is fietsen een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja heel veel heuvels heb je hier niet hoor
Aken is zeker leuk, kom er best regelmatig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Aken is wel superleuk als het droog is
Toen ik hier net woonde wilde ik naar Margraten. Dus de fiets op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja heel veel heuvels heb je hier niet hoor
En overal goed witbier uit de tapquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aken is zeker leuk, kom er best regelmatig.
Haha en dat is dan nog via de grote weg denk ik. Ze hebben daar wel echt van die kuitenbijters waar ze de weg echt bijna recht tegen de heuvel hebben aangelegdquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik hier net woonde wilde ik naar Margraten. Dus de fiets op.
Er is tussen hier en daar 1 heuvel, ik reed nog net 12 km/u toen ik bijna boven was
Als hij te dronken is moet hij in de berging slapen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zijn moeder is ook de jongste niet meer...die heeft heel wat ellende gehad met hem.
Deze:quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha en dat is dan nog via de grote weg denk ik. Ze hebben daar wel echt van die kuitenbijters waar ze de weg echt bijna recht tegen de heuvel hebben aangelegd
Ook weer even checken, ben gewaarschuwd voor de laatste nuquote:
Oh ja dat is wel de hoofdweg, even later richting Gulpen gaat het er nog wel wat steiler an toe meen ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
699quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer even checken, ben gewaarschuwd voor de laatste nu
Ik zat ergens in Braziliequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
699
Ik had Mexico city goed dus zat punten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |