Henk schijnt haar te rijden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopen
Mee eens ja. Sowieso minder regels, dat is wel een ding in Nederland.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar daar mag wel eens wat aan veranderd worden voor agenten. Zeker als je wat aan de tekorten wil doen.
Ben al weer weg.quote:
Nee manquote:
Henk is nog dommer dan zijzelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Henk schijnt haar te rijden.
[ afbeelding ]
Nou echtquote:
Bij mij al heel lang niet meer, maar ik kom ook eigenlijk niet meer op Xquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:31 schreef RedShoe het volgende:
![]()
https://x.com/InternetH0F/status/1975335414043914556
Twitter werkt nog steeds niet op Fok...
Hier gewoon al de hele dag zwaar bewolkt, geen moer aanquote:
Hier schijnt de zon en kan je in je shirtje naar buitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier gewoon al de hele dag zwaar bewolkt, geen moer aan
Hier ook, net heerlijk in de zon zitten lunchenquote:
Dat vond de wijkagent dus ook.quote:
Ik had ze gezien bij dat tuincentrum: een hele hal volquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:41 schreef pullup het volgende:
Stukje Dom voor @:domnivoor ?
https://www.ad.nl/utrecht(...)atste-kans~ac99bc88/
Maar is die hele Dom zoals die er nu staat gewoon nep en ligt die echte gewoon in het tuincentrum?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had ze gezien bij dat tuincentrum: een hele hal vol
Leuk om te hebben maar mijn tuin is niet zo groot.
Ze moeten wel het goede voorbeeld gevenquote:
Die Rene Teuben is de laatste tijd ook weer online. Soms gaat het goed, en soms iets minder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze moeten wel het goede voorbeeld geven
Goeie vraagquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar is die hele Dom zoals die er nu staat gewoon nep en ligt die echte gewoon in het tuincentrum?
Vorig jaar zag ik hem veel op de pier met zijn dronken kop.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Rene Teuben is de laatste tijd ook weer online. Soms gaat het goed, en soms iets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |