SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een handig systeem want als België dreigt te winnen kunnen we Luxemburg betalen om België de maandag van de ESF-week aan te vallen zodat ze uit worden gesloten
Ja, op zich, waarom niet?quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:55 schreef Strani het volgende:
Maar serieus: Als je alle landen die in oorlog zijn uitsluit, waar ligt dan de grens? Hadden landen die deelnamen aan de oorlog aan Irak of Afghanistan destijds ook uitgesloten moeten worden? Want hoe bepaal je bij welk gewapend conflict het wel van toepassing is en bij welke niet?
Dan vind ik dat we mensen die in actief conflict zijn ook moeten uitsluiten van deelname aan deze SC. @Redefine is bijvoorbeeld al jaren in gevecht met zichzelf. Dan vind ik het niet kunnen dat hij hier blijft postenquote:
Maar jij vergeet beste Straan dat ik hier niet zelf post, maar dat het mijn omroep RAN is die hier meedoetquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vind ik dat we mensen die in actief conflict zijn ook moeten uitsluiten van deelname aan deze SC. @:redefine is bijvoorbeeld al jaren in gevecht met zichzelf. Dan vind ik het niet kunnen dat hij hier blijft posten
Ik heb alleen dat stukje gezien. Grappig dat Lubach vaak beweert dat hij niets met het ESF heeft en toch behandeld het hij regelmatig. Stiekem is hij gewoon fanquote:
En gelijk was het stil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik zet de radio aan en hoor Stromae met Papaoutai
We lagen allemaal achter de bankquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die grap heeft zijn tijd wel gehad maar het was echt zo. Dus ik kon het niet laten
Jaja dat doe je goed héquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was flink van slag toen ik het las en had even behoefte aan een moment voor mezelf.
Ja, maar het moet ook maar eens afgelopen zijn met al die pesterijen en intimidatie! En als er eens kritiek is dan is het meteen anti-redifinismequote:Op maandag 6 oktober 2025 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij vergeet beste Straan dat ik hier niet zelf post, maar dat het mijn omroep RAN is die hier meedoet
En dan moeten we weer naar bed van @Luctor.et.Emergoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen!
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan moeten we weer naar bed van @:Luctor.et.Emergo
Het is altijd anti-refidinisme Strani. Het moet maar eens afgelopen zijn met mensen die het niet met mij eens zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar het moet ook maar eens afgelopen zijn met al die pesterijen en intimidatie! En als er eens kritiek is dan is het meteen anti-redifinisme
Ohh daar gaan we weer met die eeuwige slachtofferrolquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is altijd anti-refidinisme Strani. Het moet maar eens afgelopen zijn met mensen die het niet met mij eens zijn
Niet echt. Het is vooral een kwestie van mijn superioriteit waar jij onterecht niet in mee gaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh daar gaan we weer met die eeuwige slachtofferrol
Oh. Ik heb vanavond nog een vergadering. En geen idee hoe laat ik dan pas thuis ben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel op tijd naar bed, ik heb hoofdpijn, vanuit de nek
Alleen maar omdat jij tijdens Big Brother in 1999 bent gekozen als FOK!ker van de maand, wil dat niet zeggen dat jij voor eeuwig de verkozen FOK!ker bent hè!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet echt. Het is vooral een kwestie van mijn superioriteit waar jij onterecht niet in mee gaat
Vergadering waarvan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik heb vanavond nog een vergadering. En geen idee hoe laat ik dan pas thuis ben.
Dat soort prijzen heb ik niet nodig om verheven te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij tijdens Big Brother in 1999 bent gekozen als FOK!ker van de maand, wil dat niet zeggen dat jij voor eeuwig de verkozen FOK!ker bent hè!
Dat wordt straks weer rellen in het tien uur journaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah. Dat zal dan wel weer flink uit de hand lopen.
Verdoriequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik heb vanavond nog een vergadering. En geen idee hoe laat ik dan pas thuis ben.
Allemaal opblijven totdat Luctor thuis isquote:
Ja, dit lijkt me de enige juiste oplossing.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allemaal opblijven totdat Luctor thuis is
Dan wel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen!
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naamquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me de enige juiste oplossing.
Goed dat je je uitspreekt!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naam
Hopelijk rijdt de shuttle-bus om hem thuis te brengen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allemaal opblijven totdat Luctor thuis is
Slechte keuzes die ons allemaal raken moeten benoemd worden he. Sowieso is dat tegenwoordig het belangrijkste, dingen benoemen.quote:
Anders wordt het voor ons wel heel erg laatquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt de shuttle-bus om hem thuis te brengen.
Precies. Als je niets zegt, sta je aan de kant van de onderdrukker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte keuzes die ons allemaal raken moeten benoemd worden he. Sowieso is dat tegenwoordig het belangrijkste, dingen benoemen.
Ja en onderdrukken van onze slaap moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies. Als je niets zegt, sta je aan de kant van de onderdrukker.
* H_T bergt de koffie weer opquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en onderdrukken van onze slaap moeten we niet hebben.
Ik ben thuis. Dus je mag nu naar bed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel op tijd naar bed, ik heb hoofdpijn, vanuit de nek
Ik moest wel omrijden want de brug was afgesloten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt de shuttle-bus om hem thuis te brengen.
Die kan je beter laten staan ja nu Luctor alweer thuis is.quote:
En je hond had de statuten opgegeten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wel omrijden want de brug was afgesloten.
Trusten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Dus je mag nu naar bed.
Ik wist nog niet dat wij naar bed zouden gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:02 schreef NailQueen het volgende:
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet.
@Arizona wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat wij naar bed zouden gaan
Hondenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je hond had de statuten opgegeten?
quote:
Nou vooruit, één wedstrijd minder schorsing na deze opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind kattenfilmpjes verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je hier niet op bezoek kunt komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind kattenfilmpjes verschrikkelijk.
Want jij laat al je gasten kattenfilmpjes zien?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je hier niet op bezoek kunt komen
Nee ik heb twee katten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Want jij laat al je gasten kattenfilmpjes zien?
ik heb niets tegen katten. Ook niet met, maar ook niet tegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb twee katten.
En ik laat al mijn gasten kattenfilmpjes zien.
Ik heb geen like gekregen van @Arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb rond 9 uur een like gekregen van @:arizona dus die leeft waarschijnlijk nog. Maar over de anderen maak ik me ernstig zorgen.
Dat is inderdaad óók heel vreemdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen like gekregen van @:arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.
Die hadden nachtdienst, denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen.
Waar is de rest?
Die was op tijd naar bed, dus ook weer op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb rond 9 uur een like gekregen van @:arizona dus die leeft waarschijnlijk nog. Maar over de anderen maak ik me ernstig zorgen.
Ik moet werken op mijn normale parttime dag. Dus ik heb het even zwaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Als er mensen alleen tekenen van leven kunnen geven door jouw posts te liken, dan RIP aan de rest van de SCquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik vind dit een verontrustend patroon, ik denk dat we goed op moeten letten of het wel echt Ari zelf is achter haar toetsenbordquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen like gekregen van @:arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.
Ja Strani wel en Fred niet, dan vrees ik het ergstequote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit een verontrustend patroon, ik denk dat we goed op moeten letten of het wel echt Ari zelf is achter haar toetsenbord
Ja ik ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja Strani wel en Fred niet, dan vrees ik het ergste
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit een verontrustend patroon, ik denk dat we goed op moeten letten of het wel echt Ari zelf is achter haar toetsenbord
Beide zinnen beginnen met een hoofdletter I, dat kan maar één ding betekenen, wie schakelt de autoriteiten in?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Arizona het volgende:
Ik ben veilig hoor, dank voor jullie bezorgdheid @:strani en @:fred_b!
Ik was koffiedrinken bij mijn ouders en daarna heb ik boodschappen gedaan.
Okee dit is dan wel weer onverdachtquote:
Oei werken als je eigenlijk vrij zou moeten hebben is onmenselijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet werken op mijn normale parttime dag. Dus ik heb het even zwaar.
Ik heb van jou ook een like gekregenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten we toch concluderen dat Ari mijn posts gewoon leuker vindt dan de jouwequote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dit neemt wel alle twijfel weg inderdaad.
De echte @Meke loopt altijd 3 weken achter met likes geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een like gekregenBen jij wel echt Meke?
Ze kunnen mij ook regelmatig wegdragen na weer zo’n spitsvondigheid van jou hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moeten we toch concluderen dat Ari mijn posts gewoon leuker vindt dan de jouwe
Insgelijks m'n beste, insgelijksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kunnen mij ook regelmatig wegdragen na weer zo’n spitsvondigheid van jou hoor
Ik was het nooit echtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een like gekregenBen jij wel echt Meke?
Zeker!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben we eindelijk antwoord op de vraag: Nooit geweest.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Arizona het volgende:
Ik ben veilig hoor, dank voor jullie bezorgdheid @:strani en @:fred_b!
Ik was koffiedrinken bij mijn ouders en daarna heb ik boodschappen gedaan.
Dat is precies wat @Strani zou zeggen als die jouw account zou hebben gehacktquote:
Tussen jullie twee posts kiezen is gemiddeld genomen wel vrij lastig. Beiden meestal van hoog niveauquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moeten we toch concluderen dat Ari mijn posts gewoon leuker vindt dan de jouwe
Dat was inderdaad diegene die tijdens Jitsi calls altijd aanwezig was.quote:
Echt nooit?quote:
Vandaar dat ik het zo warm kreeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was inderdaad diegene die tijdens Jitsi calls altijd aanwezig was.
Dat kwam denk ik eerder doordat jouw smartphone altijd bloedheet werdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het zo warm kreeg.
Ja, maar ook door Meke.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik eerder doordat jouw smartphone altijd bloedheet werd
Nee dus misschien was ik het dan altijd weer welquote:
Volkomen terechtquote:
Dat is helemaal niet waar. Ik had iets negatiefs geschreven over een andere SC-er om de boel hier weer eens lekker op scherp te zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Dat is precies wat @:Strani zou zeggen als die jouw account zou hebben gehackt
Nee. Dan hadden we gelijk geweten dat jij het was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ik had iets negatiefs geschreven over een andere SC-er om de boel hier weer eens lekker op scherp te zetten
Ja. Ik kan mijn verlangen naar chaos ook niet verhullen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Dan hadden we gelijk geweten dat jij het was.
Ja. En vooral de chronische overschatting van het belang van debatten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Bij Eva gaat het maar weer eens over de campagne. Leuk allemaal, maar op deze manier wordt er meer tijd besteed aan de campagne dan hoe lang de volgende regering het vol gaat houden.
Wat stel jij voor als boeiender gespreksonderwerp?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Bij Eva gaat het maar weer eens over de campagne. Leuk allemaal, maar op deze manier wordt er meer tijd besteed aan de campagne dan hoe lang de volgende regering het vol gaat houden.
Dat is ook wel een ding inderdaad. Ik denk dat dat allang niet meer zo is. Het is soms leuke TV maar vaak vooral cringe. En momenten die een politicus vroeger nog de verkiezingen hadden gekost, zouden nu door de achterban juist toegejuigd worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En vooral de chronische overschatting van het belang van debatten.
Foto's van je patat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat stel jij voor als boeiender gespreksonderwerp?
Qua bepaling voor de uitslag is het wel erg belangrijk ja. Maar qua inhoud, wat het zegt over de partij, over wat men nou zelf gaat doen, zegt het al lang helemaal niks. Nog los ervan dat veel mensen puur voor het poppetje kiezen i.p.v. de partij.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook wel een ding inderdaad. Ik denk dat dat allang niet meer zo is. Het is soms leuke TV maar vaak vooral cringe. En momenten die een politicus vroeger nog de verkiezingen hadden gekost, zouden nu door de achterban juist toegejuigd worden.
Oh dat vind ik alletwee heel jammerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen patat meer![]()
En ook geen zusje(nooit gehad ook, dat laatste)
Ja precies, maar ik kan me ook niet voorstellen dat veel mensen nog zweven. Onze meningen zijn de afgelopen jaren alleen maar sterker geworden en we hebben onze keuze vaak allang bepaald.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua bepaling voor de uitslag is het wel erg belangrijk ja. Maar qua inhoud, wat het zegt over de partij, over wat men nou zelf gaat doen, zegt het al lang helemaal niks. Nog los ervan dat veel mensen puur voor het poppetje kiezen i.p.v. de partij.
Ik stel mu nu voor dat Eva en haar tafelpanel het daadwerkelihk heeft over Ari uit een Twents plaatstje die meldt dat ze de lekkerste patat heeft gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen patat meer![]()
En ook geen zusje(nooit gehad ook, dat laatste)
Dat zou, gezien het belang, ook wel logisch zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik stel mu nu voor dat Eva en haar tafelpanel het daadwerkelihk heeft over Ari uit een Twents plaatstje die meldt dat ze de lekkerste patat heeft gehad.
En dat ze dus inderdaad een foto tonen van mijn bakje patat.
Ik heb werkelijk geen idee meer. Ik ben zo teleurgesteld in al onze politici. Dus ik heb mijn keuze nog niet gemaakt, ik moet nog uitvinden van wie ik verwacht dat hij/zij me de komende jaren het minst gaat teleurstellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik kan me ook niet voorstellen dat veel mensen nog zweven. Onze meningen zijn de afgelopen jaren alleen maar sterker geworden en we hebben onze keuze vaak allang bepaald.
Je kunt daar het beste voor naar hun stemgedrag kijken in de kamer. Dan niet naar de onzinmoties, maar over de plannen die je belangrijk vindt. En daarnaast naar de punten die je belangrijk vindt in de partijprogramma's. Daarbij wel bedenken of ze het haalbaar maken of vooral populistisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer. Ik ben zo teleurgesteld in al onze politici. Dus ik heb mijn keuze nog niet gemaakt, ik moet nog uitvinden van wie ik verwacht dat hij/zij me de komende jaren het minst gaat teleurstellen.
Dat laatste bewaren ze voor Lubachquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Ik ben behoorlijk opinionated, maar ik heb m'n keuze ook nog niet bepaald. Uiteraard wel een bepaalde hoek, maar het is nou niet zo dat er een heel duidelijke voorkeur is. En volgens mij ben ik lang niet de enige. Sowieso zie je dat het speelveld in de laatste weken voor de verkiezingen vaak wordt vernauwd tot 2 of 3 hoofdrolspelers. Dan komt ineens bv. Sigrid Kaag bovendrijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik kan me ook niet voorstellen dat veel mensen nog zweven. Onze meningen zijn de afgelopen jaren alleen maar sterker geworden en we hebben onze keuze vaak allang bepaald.
Als je nog achter de redenen staat waarom je vorige keer hebt gestemd wat je hebt gestemd kan je dat weer doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer. Ik ben zo teleurgesteld in al onze politici. Dus ik heb mijn keuze nog niet gemaakt, ik moet nog uitvinden van wie ik verwacht dat hij/zij me de komende jaren het minst gaat teleurstellen.
Ik heb wel het idee dat behalve het CDA alle partijen meer naar links/progressief of rechts/conservatief zijn geschoven. En dat er tussen die vergelijkbare partijen nog best flink gezweefd wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Nou ja, we zullen het zien. Ik stem sowieso niet voor Nederland tenzij de EU erg belangrijk is in de campagne. De rest moeten jullie zelf oplossenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk opinionated, maar ik heb m'n keuze ook nog niet bepaald. Uiteraard wel een bepaalde hoek, maar het is nou niet zo dat er een heel duidelijke voorkeur is. En volgens mij ben ik lang niet de enige. Sowieso zie je dat het speelveld in de laatste weken voor de verkiezingen vaak wordt vernauwd tot 2 of 3 hoofdrolspelers. Dan komt ineens bv. Sigrid Kaag bovendrijven.
Dus Hidde Heutink mag jouw stem vast met potlood noteren!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nog achter de redenen staat waarom je vorige keer hebt gestemd wat je hebt gestemd kan je dat weer doen
Ik ga weer afstrepen waar ik allemaal niet op wil stemmen en maak dan een keuze uit wat over is. En daarna ga ik op zoek naar een grappige naam om op te stemmen binnen mijn gekozen partij
Zou Gom van Strien nog verkiesbaar zijn?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nog achter de redenen staat waarom je vorige keer hebt gestemd wat je hebt gestemd kan je dat weer doen
Ik ga weer afstrepen waar ik allemaal niet op wil stemmen en maak dan een keuze uit wat over is. En daarna ga ik op zoek naar een grappige naam om op te stemmen binnen mijn gekozen partij
Zegt wel veel over H_T dat we alletwee dezelfde kant op dachten...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou Gom van Strien nog verkiesbaar zijn?
Het is maar goed dat wij die jongen op het rechte pad houden!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zegt wel veel over H_T dat we alletwee dezelfde kant op dachten...
Nee joh, dat kan beterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus Hidde Heutink mag jouw stem vast met potlood noteren!
Anders is voor je het weet deze SC alleen nog open voor mensen die in Nederland wonenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij die jongen op het rechte pad houden!
Dan gaan wij gewoon naar de C&H SC ofzo, waar we verder toch niemand in de weg zitten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders is voor je het weet deze SC alleen nog open voor mensen die in Nederland wonen
@Fred_B Ik maak me erg zorgen over deze extreme geluiden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders is voor je het weet deze SC alleen nog open voor mensen die in Nederland wonen
Ik moest opzoeken wat dat wasquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan gaan wij gewoon naar de C&H SC ofzo, waar we verder toch niemand in de weg zitten.
Het is eigenlijk vooral cultuur. En de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat wasKAA zou voor jullie ideaal zijn
Maakt dat je een sjembek dat zurt?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vooral cultuur. En de rest is geschiedenis.
Dat lijkt me een prima plek om het over het ESF te hebben. Of over het Nederlands Elftal. Of over vakanties. Of over @Redefinequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vooral cultuur. En de rest is geschiedenis.
Uitstekend, dan doen we dat! Zielig voor @Redefine dat hij als geschiedenis wordt gezien maar het was een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plek om het over het ESF te hebben. Of over het Nederlands Elftal. Of over vakanties. Of over @:redefine
Allemaal cultureel en historisch verantwoord.
Dat zijn allemaal leuke dingen om te bespreken, nou ja en vakantie danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plek om het over het ESF te hebben. Of over het Nederlands Elftal. Of over vakanties. Of over @:redefine
Allemaal cultureel en historisch verantwoord.
Ach beter de geschiedenis in gaan dan tijdens het verleden, heden en de toekomst onbestaand te zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekend, dan doen we dat! Zielig voor @:Redefine dat hij als geschiedenis wordt gezien maar het was een kwestie van tijd.
Hilaritijdquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan gaan wij gewoon naar de C&H SC ofzo, waar we verder toch niemand in de weg zitten.
Gezien je in KAA een kanon af kunt schieten, zouden ze daar zeker niemand in de weg zitten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat wasKAA zou voor jullie ideaal zijn
Hillary Cliton tijd?quote:
Op het Nederlands culturele fenomeen vertraagde pakketjes staat wel een ban trouwens.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal leuke dingen om te bespreken, nou ja en vakantie dan
Klopt. Die motie is nog aangebracht door @Strani en mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op het Nederlands culturele fenomeen vertraagde pakketjes staat wel een ban trouwens.
Dan maar hopen dat de Eerste Kamer niet dwars gaat liggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Die motie is nog aangebracht door @:Strani en mij.
Edit: uiteraard zijn wij beiden daarna weer over gegaan tot de orde van de dag. Anders is het geen echte motie.
Dat zal denk ik wel meevallen. Ik vrees eerder voor al die D66 rechters.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de Eerste Kamer niet dwars gaat liggen.
Alleen als je post uit naam van een omroep he.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef Strani het volgende:
Misschien ook een leuk idee om binnen C&H een eigen staat op te richten en de mensen die daar nu posten dan uitsluiten. Ik denk dat dat gezien onze vervolging in ESF wel te rechtvaardigen valt.
Misschien een leuk idee om bij jou in de buurt een strook langs de kust te claimen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef Strani het volgende:
Misschien ook een leuk idee om binnen C&H een eigen staat op te richten en de mensen die daar nu posten dan uitsluiten. Ik denk dat dat gezien onze vervolging in ESF wel te rechtvaardigen valt.
Maar die vervolging komt er niet omdat jullie me op het rechte pad houden!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef Strani het volgende:
Een soort Eurochili?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om bij jou in de buurt een strook langs de kust te claimen.
Dat hebben we allang gedaan!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om bij jou in de buurt een strook langs de kust te claimen.
Misschien wat ambitieus om een strook van Lissabon tot Messina te claimen, maar op zich geen slechte naam.quote:
Dat is waar. Dus we kunnen gewoon hier blijven posten en de onschuldige mensen van C&H zijn voorlopig veiligquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar die vervolging komt er niet omdat jullie me op het rechte pad houden!
Mooi, dan laten we aan Donald Trump gelieerde bedrijven daar wat mooie resorts bouwen, en stellen we Tony Blair aan als parkeerwachtquote:
Het zou daar ook wel heel druk worden anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus we kunnen gewoon hier blijven posten en de onschuldige mensen van C&H zijn voorlopig veilig
En van Duitsland mogen jullie ook nog eens deelnemen aan het ESF.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi, dan laten we aan Donald Trump gelieerde bedrijven daar wat mooie resorts bouwen, en stellen we Tony Blair aan als parkeerwacht
Gewoon Dotan en Glennis in duet sturen, omdat het kanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En van Duitsland mogen jullie ook nog eens deelnemen aan het ESF.
Ik denk dat Anouk nog wel ergens een liedje in de la heeft liggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon Dotan en Glennis in duet sturen, omdat het kan
Casino failliet laten gaan voor de sfeer, vechtsporttoernooi houden in de regeringstuin, lachen johquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi, dan laten we aan Donald Trump gelieerde bedrijven daar wat mooie resorts bouwen, en stellen we Tony Blair aan als parkeerwacht
Ach een casinotje is weer eens wat anders dan een atje voor de sfeer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Casino failliet laten gaan voor de sfeer, vechtsporttoernooi houden in de regeringstuin, lachen joh
Sinds wanneer werkt Strani opeens voor Lubach?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Er werkt daar wel een naamgenoot van me (althans, als hij mee is verhuisd naar RTL).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sinds wanneer werkt Strani opeens voor Lubach?![]()
Bekijk deze YouTube-video
(Meer over debatten dan campagnes maar toch)
Ik wist niet dat jij de achternaam van een grote schrijver hadquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Er werkt daar wel een naamgenoot van me (althans, als hij mee is verhuist naar RTL).
Dat zou je op basis van mijn spelvaut ook niet denken nee. Maar ik had het over de voornaamquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de achternaam van een grote schrijver had
Oh, ik wilde je voortaan al met Mulisch aanspreken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou je op basis van mijn spelvaut ook niet denken nee. Maar ik had het over de voornaam
Ik prefereer 'De Kunstenaar'.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik wilde je voortaan al met Mulisch aanspreken.
Begrijpelijk, veelzijdigheid is een belangrijke eigenschap.quote:
Absoluut en het is ook een zeer terechte erkenning. Hoewel het me nog altijd gelijkstelt met anderen die zichzelf ook kunstenaar noemen, wat me dan weer enigszins tegenstaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Begrijpelijk, veelzijdigheid is een belangrijke eigenschap.
Je hebt je echte naam wel eens verteld. En je naamgenoot komt soms nog in beeld. Helaas niet meer zo vaak als bij de NPO. Geweldig typetje is datquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Er werkt daar wel een naamgenoot van me (althans, als hij mee is verhuisd naar RTL).
Ja, ik maak er ook niet zo'n geheim van dat hetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je echte naam wel eens verteld. En je naamgenoot komt soms nog in beeld. Helaas niet meer zo vaak als bij de NPO. Geweldig typetje is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is. Sowieso volgen een paar van hier me ook op Instagram
En inderdaad, hij is erg grappig!
Ja die belt volgende keer maar lekker een Uber inderdaad!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Pff. Ik ben vandaag met iemand meegefietst naar haar huis, omdat ze - in het donker - liever niet alleen naar huis fietste. Ze vroeg of iemand die richting op moest en toen zei ik dat ik wel met haar mee zou fietsen, niet wetende dat ze helemaal aan het uiteinde van het aangrenzende dorpje woonde
Toen ze thuis was, moest ik nog zo'n 25 minuten naar huis fietsen en begon het harder te regenen. Nu zit ik koud en nat thuis en ben ik enerzijds blij dat ik het heb aangeboden, maar vind ik mezelf ook een beetje een sukkel omdat ik nu dus koud en nat ben.
Mjah, ik had ook verwacht dat het droog zou blijven en op zich vind ik fietsen wel lekker, dus deed ik het niet per se omdat het netjes is, maar ook gewoon voor de extra beweging.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die belt volgende keer maar lekker een Uber inderdaad!
Maar wel serieus heel netjes van je. Je plekje in de hemel is een stukje waarschijnlijker geworden.
Oh ja, dat is dan wel toegestaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Mag ik iets langer opblijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
Het is wederom een wat trage ochtend hier zie ik. Nou ja dan maar de boel op gang helpen:
Arcade was een heel matig liedje en het won alleen maar omdat het ESF-publiek geen smaak heeft.Deze mening kan ik beter hebben dan Luc's mening over honden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een half daggie werkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat is het plan voor deze middag?
Ja, dit zou veel efficiënter zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom werk je dan niet meteen een hele dag in de ochtend zodat je 's middags vrij bent?
Het is wederom een wat trage ochtend hier zie ik. Nou ja dan maar de boel op gang helpen:
Arcade was een heel matig liedje en het won alleen maar omdat het ESF-publiek geen smaak heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet genoeg... Ik moet verder gaan. Dus:quote:
Dus Israël is ook de echte winnaar van het afgelopen jaar?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is niet genoeg... Ik moet verder gaan. Dus:
Ik vind dat Noorwegen eigenlijk de échte winnaar was in 2019, als publieksfavoriet. En wat hou je dan helemaal over als Nederland in de ESF-geschiedenis? De Troubadour moest de zege delen met drie anderen dus dat telt niet echt. Twee overwinningen waren in een tijd dat er iets van drie landen meededen. En dan Teach-In. Tja, gewoon netjes ABBA gekopiëerd om de winst veilig te stellen.
Arcade was een heel matig liedje en het won alleen maar omdat het ESF-publiek geen smaak heeft.Het was i.i.g. geen heel sterk jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet nog dat de act geen glitterbal aan was.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik wil chaos hier maar ik moet wel aan m'n principes vasthouden Luctorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus Israël is ook de echte winnaar van het afgelopen jaar?
Ja sowieso een beetje kampioen van de armoedequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was i.i.g. geen heel sterk jaar![]()
Je vergeet nog dat de act geen glitterbal aan was.
Ah, vergelijkbaar met psv dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sowieso een beetje kampioen van de armoede
Ja, daarom.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil chaos hier maar ik moet wel aan m'n principes vasthouden Luctor
Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is niet genoeg... Ik moet verder gaan. Dus:
Ik vind dat Noorwegen eigenlijk de échte winnaar was in 2019, als publieksfavoriet. En wat hou je dan helemaal over als Nederland in de ESF-geschiedenis? De Troubadour moest de zege delen met drie anderen dus dat telt niet echt. Twee overwinningen waren in een tijd dat er iets van drie landen meededen. En dan Teach-In. Tja, gewoon netjes ABBA gekopiëerd om de winst veilig te stellen.
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.
Mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...
Bijzonder uitspraak voor iemand die deze inzending als favoriet hadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...
Oeh, sterktequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef Strani het volgende:
Ahh ik heb zojuist voor het eerst een weerswaarschuwing ontvangen op de telefoon, van de Valenciaanse regering. Wordt spannend morgen!
Ik blijf bij mij mening over honden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.
Waarom? Wat is jou in je leven overkomen dat je zo'n heftige mening hebt?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik blijf bij mij mening over honden.
Ja óók zoiets. Eindelijk eens een kwaliteitsliedje maar nee hoor daar is het ESF-publiek dan weer niet klaar voorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijzonder uitspraak voor iemand die deze inzending als favoriet had
Bekijk deze YouTube-video
Als kind ben ik aangevallen door een hond.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Wat is jou in je leven overkomen dat je zo'n heftige mening hebt?
Ai, dat is heftig. Veel schade, of was het vooral schrikken?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als kind ben ik aangevallen door een hond.
Emotionele schade vooral. Ik kon toen gelukkig nog sneller rennen dan nu en kon toen vluchten naar huis.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, dat is heftig. Veel schade, of was het vooral schrikken?
Dat is ook verschrikkelijk, maar fijn dat je geen littekens hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Emotionele schade vooral. Ik kon toen gelukkig nog sneller rennen dan nu en kon toen vluchten naar huis.
Ja, en de hond naast hem zag er ook heel schattig uitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk, maar fijn dat je geen littekens hebt.
maar maar maar... niet alle honden zijn vals. De hond van @:cyan9 ziet er super lief uit. Ik kan me nog wel herinneren dat hij hele schattige puppyfoto's plaatste
Geen idee hoe de hond van Cyan9 eruit ziet maar ik weet nog dat Mandy een prachtige Shih tzu heeft. Dat soort kleine hondjes zijn geweldigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
maar maar maar... niet alle honden zijn vals. De hond van @:cyan9 ziet er super lief uit. Ik kan me nog wel herinneren dat hij hele schattige puppyfoto's plaatste
Poging is 7/10 resultaat is 1/10.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]mig sfeertje probeert @:strani hier neer te zetten.
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruit
Ik had het ook kunnen zijn. We waren aan het spelen met het baasje van de hond, we deden iets van tikkertje, en die hond dacht waarschijnlijk dat mijn vriendinnetje zijn baasje aanviel.
Je kan naar de eigenaar van de hond kijken. Honden hebben een eigenaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond trouwens, na een vreselijk lange en vreselijk frustrerende werkdag. Vol met hielenlikkers en ego's groter dan die van Trump.
Gelukkig ben ik nu weer in mijn veilige have, thuis op de bank onder mijn dekentje, de katten in de buurt en met jullie op mijn schermpje
Ah! Was dit de eerste behandeling?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had vanochtend een EDMR bij psych. Ik ben daarna nog steeds daarvan aan het shaken.
De huidige behandeling kan niet veel over zeggen, maar het lukt me niet meer om op herinnering op te roepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah! Was dit de eerste behandeling?
Vriendin van mij heeft een paar van dergelijke sessies gehad (nee, niet die van de hond) en zij had er heel veel baat bij. Hoe werkt het voor jou?
Honden vind ik ergens wel een lastig onderwerp. Hier op FOK heb je ook het oneindige doet die anders nooit topic, en aanvallen van honden op mensen zijn gewoon vrij frequent en soms met ernstige consequenties. Daarnaast is de impact op natuur en milieu ook aanzienlijk. Waarmee het me verbaast dat er tussen alle zaken in deze wereld die worden aangepakt, de hondenbelasting er juist één is die op veel plekken verdwijnt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruit
Ik had het ook kunnen zijn. We waren aan het spelen met het baasje van de hond, we deden iets van tikkertje, en die hond dacht waarschijnlijk dat mijn vriendinnetje zijn baasje aanviel.
Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had vanochtend een EDMR bij psych. Ik ben daarna nog steeds daarvan aan het shaken.
Je laat Redefine er weer voor opdraaien hèquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Die verijdelde aanslag op de Belgische premier De Wever, daar was ik niet bij betrokken trouwens. Voordat er hier weer allerlei beschuldigingen opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand hier denkt dat je nog in deze leeftijdsgroep valt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Die verijdelde aanslag op de Belgische premier De Wever, daar was ik niet bij betrokken trouwens. Voordat er hier weer allerlei beschuldigingen opduiken
quote:Twee van de opgepakte verdachten worden voorgeleid aan de onderzoeksrechter, de derde is vrijgelaten. Het gaat om jongvolwassenen, geboren in 2001, 2002 en 2007.
https://nos.nl/artikel/25(...)op-belgische-premier
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Honden vind ik ergens wel een lastig onderwerp. Hier op FOK heb je ook het oneindige doet die anders nooit topic, en aanvallen van honden op mensen zijn gewoon vrij frequent en soms met ernstige consequenties. Daarnaast is de impact op natuur en milieu ook aanzienlijk. Waarmee het me verbaast dat er tussen alle zaken in deze wereld die worden aangepakt, de hondenbelasting er juist één is die op veel plekken verdwijnt.
Niet als je ze binnen houdtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.
Die van ons niet, die komen alleen in onze eigen tuinquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:55 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Redefine het lijstje is ein-de-lijk klaar, hoor!Kan je nog steeds stemmen op de Kink 1500?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat @Strani ook zegt. Niet als je ze binnenhoudtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Maar als die katten dat niet zouden doen, zou er een gigantisch overschot aan vogels zijn, waardoor er weer tekorten zouden zijn aan o.a. insecten (om ons voedsel te bestuiven).quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Mja, de stikstofnorm om iets nieuws te bouwen is momenteel geloof ik een eetlepel hondenpoep per hectare, dus het is niet dat honden niets van schade aanrichten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tot en met morgen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je nog steeds stemmen op de Kink 1500?
Dat denk je maar dat valt in de praktijk wel mee. En daarbij in de natuur vermoorden dieren elkaar eenmaal. Daar valt weinig aan te handhaven. Hoe hard het ook is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Zitten jullie ook allemaal klaar voor Oranje met onze grote vriend Wout in de spits?
Oh ja. Even opzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Zitten jullie ook allemaal klaar voor Oranje met onze grote vriend Wout in de spits?
Echt he. Gewoon de bal passen naar de Malteser.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Waarom speelt dit Nederlands Elftal altijd zo ongeconcentreerd
Geef hem dan aan een lapjeskat.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt he. Gewoon de bal passen naar de Malteser.
Die schiet er vandaag zeven in.quote:
Nou ja, wel karma voor het stelen van het paspoort van Memphis.quote:
Werk om te leven, leef niet om te werken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Arizona het volgende:
Het is echt vreselijk, ik zit nog steeds maar over mijn werk te malen. Ik heb al ideeen / opties naar mezelf gemaild, vaak helpt dat om het los te laten, maar ook dat helpt nu voor geen meter. Nu drink ik relax-thee. Maar ik kan beter aan de valium ofzo denk ik. Iets om mijn hersens maar uit te schakelen.
Wat werkt normaliter goed om jezelf af te leiden?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Arizona het volgende:
Het is echt vreselijk, ik zit nog steeds maar over mijn werk te malen. Ik heb al ideeen / opties naar mezelf gemaild, vaak helpt dat om het los te laten, maar ook dat helpt nu voor geen meter. Nu drink ik relax-thee. Maar ik kan beter aan de valium ofzo denk ik. Iets om mijn hersens maar uit te schakelen.
Doe ik zeker, mocht het water tot de vierde verdieping komen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
Oh en @:strani, voor jou de zondvloed dus? Het was net ook hier op het journaal, die code rood voor jouw regio! Sterkte en hou je supboard voor de zekerheid paraat!
Nee dat klopt, mijn katten zijn altijd binnenkatten geweest. Anders lukt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Buitenkatten/boederijkatten kan je nou eenmaal niet binnen houden. Daar weet ik alles van
Gelukkig is het vrouwen en kinderen katten en mannelijke veertigplussers eerst.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik zeker, mocht het water tot de vierde verdieping komen!
Echt voldoende afleiding ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:24 schreef Fred_B het volgende:
We worden gelukkig wel verwend met een geweldige wedstrijd.
Wout in zak en as.quote:
Mezelf mailen met de punten waar ik over maalquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat werkt normaliter goed om jezelf af te leiden?
Door het huis wandelen helpt misschienquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mezelf mailen met de punten waar ik over maal![]()
Of wandelen, maar ik lig al gedoucht en wel in mijn pyjama op de bank.
Rondjes om het kookeilandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door het huis wandelen helpt misschien
Is weer eens wat anders dan rondom de kerk.quote:
Ja, Malta wordt vanzelf moe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
Het zal uiteindelijk wel 0 - 3 worden gok ik.
Malta kan er ook zomaar nog eentje inprikken als Virgil weer een goede voorzet geeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta wordt vanzelf moe.
Maar speel je zo ook tegen Finland, dan kan het zomaar 2-2 ofzo worden.
Ja, die heeft ingezet op de “both teams to score” geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Malta kan er ook zomaar nog eentje inprikken als Virgil weer een goede voorzet geeft.
Laat staan tegen Polen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta wordt vanzelf moe.
Maar speel je zo ook tegen Finland, dan kan het zomaar 2-2 ofzo worden.
Ik neem aan dat ze dan wel wat serieuzer spelen. Maar tegen al die kleine tegenstanders heb je hetzelfde beeld, van een Nederlands Elftal dat 20 minuten gas geeft en dan de tegenstander terug in de wedstrijd laat komen.quote:
De scheidsrechter heeft naar je geluisterd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:56 schreef Strani het volgende:
Misschien moet ik een duidelijkere deadline geven. Ze krijgen tot en met de 55e minuut.
Hij geeft ze wel heel erg graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |