Begrijpelijk, veelzijdigheid is een belangrijke eigenschap.quote:
Absoluut en het is ook een zeer terechte erkenning. Hoewel het me nog altijd gelijkstelt met anderen die zichzelf ook kunstenaar noemen, wat me dan weer enigszins tegenstaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Begrijpelijk, veelzijdigheid is een belangrijke eigenschap.
Je hebt je echte naam wel eens verteld. En je naamgenoot komt soms nog in beeld. Helaas niet meer zo vaak als bij de NPO. Geweldig typetje is datquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Er werkt daar wel een naamgenoot van me (althans, als hij mee is verhuisd naar RTL).
Ja, ik maak er ook niet zo'n geheim van dat hetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je echte naam wel eens verteld. En je naamgenoot komt soms nog in beeld. Helaas niet meer zo vaak als bij de NPO. Geweldig typetje is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is. Sowieso volgen een paar van hier me ook op Instagram
En inderdaad, hij is erg grappig!
Ja die belt volgende keer maar lekker een Uber inderdaad!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Pff. Ik ben vandaag met iemand meegefietst naar haar huis, omdat ze - in het donker - liever niet alleen naar huis fietste. Ze vroeg of iemand die richting op moest en toen zei ik dat ik wel met haar mee zou fietsen, niet wetende dat ze helemaal aan het uiteinde van het aangrenzende dorpje woonde
Toen ze thuis was, moest ik nog zo'n 25 minuten naar huis fietsen en begon het harder te regenen. Nu zit ik koud en nat thuis en ben ik enerzijds blij dat ik het heb aangeboden, maar vind ik mezelf ook een beetje een sukkel omdat ik nu dus koud en nat ben.
Mjah, ik had ook verwacht dat het droog zou blijven en op zich vind ik fietsen wel lekker, dus deed ik het niet per se omdat het netjes is, maar ook gewoon voor de extra beweging.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die belt volgende keer maar lekker een Uber inderdaad!
Maar wel serieus heel netjes van je. Je plekje in de hemel is een stukje waarschijnlijker geworden.
Oh ja, dat is dan wel toegestaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Mag ik iets langer opblijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
Het is wederom een wat trage ochtend hier zie ik. Nou ja dan maar de boel op gang helpen:
Arcade was een heel matig liedje en het won alleen maar omdat het ESF-publiek geen smaak heeft.Deze mening kan ik beter hebben dan Luc's mening over honden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een half daggie werkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat is het plan voor deze middag?
Ja, dit zou veel efficiënter zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom werk je dan niet meteen een hele dag in de ochtend zodat je 's middags vrij bent?
Het is wederom een wat trage ochtend hier zie ik. Nou ja dan maar de boel op gang helpen:
Arcade was een heel matig liedje en het won alleen maar omdat het ESF-publiek geen smaak heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet genoeg... Ik moet verder gaan. Dus:quote:
Dus Israël is ook de echte winnaar van het afgelopen jaar?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is niet genoeg... Ik moet verder gaan. Dus:
Ik vind dat Noorwegen eigenlijk de échte winnaar was in 2019, als publieksfavoriet. En wat hou je dan helemaal over als Nederland in de ESF-geschiedenis? De Troubadour moest de zege delen met drie anderen dus dat telt niet echt. Twee overwinningen waren in een tijd dat er iets van drie landen meededen. En dan Teach-In. Tja, gewoon netjes ABBA gekopiëerd om de winst veilig te stellen.
Arcade was een heel matig liedje en het won alleen maar omdat het ESF-publiek geen smaak heeft.Het was i.i.g. geen heel sterk jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet nog dat de act geen glitterbal aan was.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik wil chaos hier maar ik moet wel aan m'n principes vasthouden Luctorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus Israël is ook de echte winnaar van het afgelopen jaar?
Ja sowieso een beetje kampioen van de armoedequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was i.i.g. geen heel sterk jaar![]()
Je vergeet nog dat de act geen glitterbal aan was.
Ah, vergelijkbaar met psv dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sowieso een beetje kampioen van de armoede
Ja, daarom.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil chaos hier maar ik moet wel aan m'n principes vasthouden Luctor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |