De huidige behandeling kan niet veel over zeggen, maar het lukt me niet meer om op herinnering op te roepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah! Was dit de eerste behandeling?
Vriendin van mij heeft een paar van dergelijke sessies gehad (nee, niet die van de hond) en zij had er heel veel baat bij. Hoe werkt het voor jou?
Honden vind ik ergens wel een lastig onderwerp. Hier op FOK heb je ook het oneindige doet die anders nooit topic, en aanvallen van honden op mensen zijn gewoon vrij frequent en soms met ernstige consequenties. Daarnaast is de impact op natuur en milieu ook aanzienlijk. Waarmee het me verbaast dat er tussen alle zaken in deze wereld die worden aangepakt, de hondenbelasting er juist één is die op veel plekken verdwijnt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruit
Ik had het ook kunnen zijn. We waren aan het spelen met het baasje van de hond, we deden iets van tikkertje, en die hond dacht waarschijnlijk dat mijn vriendinnetje zijn baasje aanviel.
Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had vanochtend een EDMR bij psych. Ik ben daarna nog steeds daarvan aan het shaken.
Je laat Redefine er weer voor opdraaien hèquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Die verijdelde aanslag op de Belgische premier De Wever, daar was ik niet bij betrokken trouwens. Voordat er hier weer allerlei beschuldigingen opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand hier denkt dat je nog in deze leeftijdsgroep valt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Die verijdelde aanslag op de Belgische premier De Wever, daar was ik niet bij betrokken trouwens. Voordat er hier weer allerlei beschuldigingen opduiken
quote:Twee van de opgepakte verdachten worden voorgeleid aan de onderzoeksrechter, de derde is vrijgelaten. Het gaat om jongvolwassenen, geboren in 2001, 2002 en 2007.
https://nos.nl/artikel/25(...)op-belgische-premier
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Honden vind ik ergens wel een lastig onderwerp. Hier op FOK heb je ook het oneindige doet die anders nooit topic, en aanvallen van honden op mensen zijn gewoon vrij frequent en soms met ernstige consequenties. Daarnaast is de impact op natuur en milieu ook aanzienlijk. Waarmee het me verbaast dat er tussen alle zaken in deze wereld die worden aangepakt, de hondenbelasting er juist één is die op veel plekken verdwijnt.
Niet als je ze binnen houdtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.
Die van ons niet, die komen alleen in onze eigen tuinquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:55 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Redefine het lijstje is ein-de-lijk klaar, hoor!Kan je nog steeds stemmen op de Kink 1500?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat @Strani ook zegt. Niet als je ze binnenhoudtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naam
Jij vindt deze sweeties niet leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Maar als die katten dat niet zouden doen, zou er een gigantisch overschot aan vogels zijn, waardoor er weer tekorten zouden zijn aan o.a. insecten (om ons voedsel te bestuiven).quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Mja, de stikstofnorm om iets nieuws te bouwen is momenteel geloof ik een eetlepel hondenpoep per hectare, dus het is niet dat honden niets van schade aanrichten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tot en met morgen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je nog steeds stemmen op de Kink 1500?
Dat denk je maar dat valt in de praktijk wel mee. En daarbij in de natuur vermoorden dieren elkaar eenmaal. Daar valt weinig aan te handhaven. Hoe hard het ook is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Zitten jullie ook allemaal klaar voor Oranje met onze grote vriend Wout in de spits?
Oh ja. Even opzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Zitten jullie ook allemaal klaar voor Oranje met onze grote vriend Wout in de spits?
Echt he. Gewoon de bal passen naar de Malteser.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Waarom speelt dit Nederlands Elftal altijd zo ongeconcentreerd
Geef hem dan aan een lapjeskat.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt he. Gewoon de bal passen naar de Malteser.
Die schiet er vandaag zeven in.quote:
Nou ja, wel karma voor het stelen van het paspoort van Memphis.quote:
Werk om te leven, leef niet om te werken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Arizona het volgende:
Het is echt vreselijk, ik zit nog steeds maar over mijn werk te malen. Ik heb al ideeen / opties naar mezelf gemaild, vaak helpt dat om het los te laten, maar ook dat helpt nu voor geen meter. Nu drink ik relax-thee. Maar ik kan beter aan de valium ofzo denk ik. Iets om mijn hersens maar uit te schakelen.
Wat werkt normaliter goed om jezelf af te leiden?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Arizona het volgende:
Het is echt vreselijk, ik zit nog steeds maar over mijn werk te malen. Ik heb al ideeen / opties naar mezelf gemaild, vaak helpt dat om het los te laten, maar ook dat helpt nu voor geen meter. Nu drink ik relax-thee. Maar ik kan beter aan de valium ofzo denk ik. Iets om mijn hersens maar uit te schakelen.
Doe ik zeker, mocht het water tot de vierde verdieping komen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
Oh en @:strani, voor jou de zondvloed dus? Het was net ook hier op het journaal, die code rood voor jouw regio! Sterkte en hou je supboard voor de zekerheid paraat!
Nee dat klopt, mijn katten zijn altijd binnenkatten geweest. Anders lukt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Buitenkatten/boederijkatten kan je nou eenmaal niet binnen houden. Daar weet ik alles van
Gelukkig is het vrouwen en kinderen katten en mannelijke veertigplussers eerst.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik zeker, mocht het water tot de vierde verdieping komen!
Echt voldoende afleiding ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:24 schreef Fred_B het volgende:
We worden gelukkig wel verwend met een geweldige wedstrijd.
Wout in zak en as.quote:
Mezelf mailen met de punten waar ik over maalquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat werkt normaliter goed om jezelf af te leiden?
Door het huis wandelen helpt misschienquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mezelf mailen met de punten waar ik over maal![]()
Of wandelen, maar ik lig al gedoucht en wel in mijn pyjama op de bank.
Rondjes om het kookeilandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door het huis wandelen helpt misschien
Is weer eens wat anders dan rondom de kerk.quote:
Ja, Malta wordt vanzelf moe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
Het zal uiteindelijk wel 0 - 3 worden gok ik.
Malta kan er ook zomaar nog eentje inprikken als Virgil weer een goede voorzet geeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta wordt vanzelf moe.
Maar speel je zo ook tegen Finland, dan kan het zomaar 2-2 ofzo worden.
Ja, die heeft ingezet op de “both teams to score” geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Malta kan er ook zomaar nog eentje inprikken als Virgil weer een goede voorzet geeft.
Laat staan tegen Polen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta wordt vanzelf moe.
Maar speel je zo ook tegen Finland, dan kan het zomaar 2-2 ofzo worden.
Ik neem aan dat ze dan wel wat serieuzer spelen. Maar tegen al die kleine tegenstanders heb je hetzelfde beeld, van een Nederlands Elftal dat 20 minuten gas geeft en dan de tegenstander terug in de wedstrijd laat komen.quote:
De scheidsrechter heeft naar je geluisterd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:56 schreef Strani het volgende:
Misschien moet ik een duidelijkere deadline geven. Ze krijgen tot en met de 55e minuut.
Hij geeft ze wel heel erg graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |