Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is niet genoeg... Ik moet verder gaan. Dus:
Ik vind dat Noorwegen eigenlijk de échte winnaar was in 2019, als publieksfavoriet. En wat hou je dan helemaal over als Nederland in de ESF-geschiedenis? De Troubadour moest de zege delen met drie anderen dus dat telt niet echt. Twee overwinningen waren in een tijd dat er iets van drie landen meededen. En dan Teach-In. Tja, gewoon netjes ABBA gekopiëerd om de winst veilig te stellen.
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.
Mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...
Bijzonder uitspraak voor iemand die deze inzending als favoriet hadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...
Oeh, sterktequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef Strani het volgende:
Ahh ik heb zojuist voor het eerst een weerswaarschuwing ontvangen op de telefoon, van de Valenciaanse regering. Wordt spannend morgen!
Ik blijf bij mij mening over honden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.
Waarom? Wat is jou in je leven overkomen dat je zo'n heftige mening hebt?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik blijf bij mij mening over honden.
Ja óók zoiets. Eindelijk eens een kwaliteitsliedje maar nee hoor daar is het ESF-publiek dan weer niet klaar voorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijzonder uitspraak voor iemand die deze inzending als favoriet had
Bekijk deze YouTube-video
Als kind ben ik aangevallen door een hond.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Wat is jou in je leven overkomen dat je zo'n heftige mening hebt?
Ai, dat is heftig. Veel schade, of was het vooral schrikken?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als kind ben ik aangevallen door een hond.
Emotionele schade vooral. Ik kon toen gelukkig nog sneller rennen dan nu en kon toen vluchten naar huis.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, dat is heftig. Veel schade, of was het vooral schrikken?
Dat is ook verschrikkelijk, maar fijn dat je geen littekens hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Emotionele schade vooral. Ik kon toen gelukkig nog sneller rennen dan nu en kon toen vluchten naar huis.
Ja, en de hond naast hem zag er ook heel schattig uitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk, maar fijn dat je geen littekens hebt.
maar maar maar... niet alle honden zijn vals. De hond van @:cyan9 ziet er super lief uit. Ik kan me nog wel herinneren dat hij hele schattige puppyfoto's plaatste
Geen idee hoe de hond van Cyan9 eruit ziet maar ik weet nog dat Mandy een prachtige Shih tzu heeft. Dat soort kleine hondjes zijn geweldigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
maar maar maar... niet alle honden zijn vals. De hond van @:cyan9 ziet er super lief uit. Ik kan me nog wel herinneren dat hij hele schattige puppyfoto's plaatste
Poging is 7/10 resultaat is 1/10.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]mig sfeertje probeert @:strani hier neer te zetten.
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruit
Ik had het ook kunnen zijn. We waren aan het spelen met het baasje van de hond, we deden iets van tikkertje, en die hond dacht waarschijnlijk dat mijn vriendinnetje zijn baasje aanviel.
Je kan naar de eigenaar van de hond kijken. Honden hebben een eigenaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond trouwens, na een vreselijk lange en vreselijk frustrerende werkdag. Vol met hielenlikkers en ego's groter dan die van Trump.
Gelukkig ben ik nu weer in mijn veilige have, thuis op de bank onder mijn dekentje, de katten in de buurt en met jullie op mijn schermpje
Ah! Was dit de eerste behandeling?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had vanochtend een EDMR bij psych. Ik ben daarna nog steeds daarvan aan het shaken.
De huidige behandeling kan niet veel over zeggen, maar het lukt me niet meer om op herinnering op te roepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah! Was dit de eerste behandeling?
Vriendin van mij heeft een paar van dergelijke sessies gehad (nee, niet die van de hond) en zij had er heel veel baat bij. Hoe werkt het voor jou?
Honden vind ik ergens wel een lastig onderwerp. Hier op FOK heb je ook het oneindige doet die anders nooit topic, en aanvallen van honden op mensen zijn gewoon vrij frequent en soms met ernstige consequenties. Daarnaast is de impact op natuur en milieu ook aanzienlijk. Waarmee het me verbaast dat er tussen alle zaken in deze wereld die worden aangepakt, de hondenbelasting er juist één is die op veel plekken verdwijnt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruit
Ik had het ook kunnen zijn. We waren aan het spelen met het baasje van de hond, we deden iets van tikkertje, en die hond dacht waarschijnlijk dat mijn vriendinnetje zijn baasje aanviel.
Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had vanochtend een EDMR bij psych. Ik ben daarna nog steeds daarvan aan het shaken.
Je laat Redefine er weer voor opdraaien hèquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Die verijdelde aanslag op de Belgische premier De Wever, daar was ik niet bij betrokken trouwens. Voordat er hier weer allerlei beschuldigingen opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand hier denkt dat je nog in deze leeftijdsgroep valt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Die verijdelde aanslag op de Belgische premier De Wever, daar was ik niet bij betrokken trouwens. Voordat er hier weer allerlei beschuldigingen opduiken
quote:Twee van de opgepakte verdachten worden voorgeleid aan de onderzoeksrechter, de derde is vrijgelaten. Het gaat om jongvolwassenen, geboren in 2001, 2002 en 2007.
https://nos.nl/artikel/25(...)op-belgische-premier
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Honden vind ik ergens wel een lastig onderwerp. Hier op FOK heb je ook het oneindige doet die anders nooit topic, en aanvallen van honden op mensen zijn gewoon vrij frequent en soms met ernstige consequenties. Daarnaast is de impact op natuur en milieu ook aanzienlijk. Waarmee het me verbaast dat er tussen alle zaken in deze wereld die worden aangepakt, de hondenbelasting er juist één is die op veel plekken verdwijnt.
Niet als je ze binnen houdtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.
Die van ons niet, die komen alleen in onze eigen tuinquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De impact van katten op het milieu lijkt me een stuk erger. Die moorden allemaal vogels en andere beestjes.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:55 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Redefine het lijstje is ein-de-lijk klaar, hoor!Kan je nog steeds stemmen op de Kink 1500?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat @Strani ook zegt. Niet als je ze binnenhoudtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naam
Jij vindt deze sweeties niet leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Maar als die katten dat niet zouden doen, zou er een gigantisch overschot aan vogels zijn, waardoor er weer tekorten zouden zijn aan o.a. insecten (om ons voedsel te bestuiven).quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Mja, de stikstofnorm om iets nieuws te bouwen is momenteel geloof ik een eetlepel hondenpoep per hectare, dus het is niet dat honden niets van schade aanrichten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tot en met morgen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je nog steeds stemmen op de Kink 1500?
Dat denk je maar dat valt in de praktijk wel mee. En daarbij in de natuur vermoorden dieren elkaar eenmaal. Daar valt weinig aan te handhaven. Hoe hard het ook is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Zitten jullie ook allemaal klaar voor Oranje met onze grote vriend Wout in de spits?
Oh ja. Even opzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Zitten jullie ook allemaal klaar voor Oranje met onze grote vriend Wout in de spits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |