Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is niet genoeg... Ik moet verder gaan. Dus:
Ik vind dat Noorwegen eigenlijk de échte winnaar was in 2019, als publieksfavoriet. En wat hou je dan helemaal over als Nederland in de ESF-geschiedenis? De Troubadour moest de zege delen met drie anderen dus dat telt niet echt. Twee overwinningen waren in een tijd dat er iets van drie landen meededen. En dan Teach-In. Tja, gewoon netjes ABBA gekopiëerd om de winst veilig te stellen.
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.
Mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...
Bijzonder uitspraak voor iemand die deze inzending als favoriet hadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat het ESF best wel afgeschaft kan worden. Allemaal belastinggeld dat opgaat aan die onzin. En elk jaar wint een land uit oost Europa...
Oeh, sterktequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef Strani het volgende:
Ahh ik heb zojuist voor het eerst een weerswaarschuwing ontvangen op de telefoon, van de Valenciaanse regering. Wordt spannend morgen!
Ik blijf bij mij mening over honden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog kan ik deze mening beter hebben dan Luc's mening over honden.
Waarom? Wat is jou in je leven overkomen dat je zo'n heftige mening hebt?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik blijf bij mij mening over honden.
Ja óók zoiets. Eindelijk eens een kwaliteitsliedje maar nee hoor daar is het ESF-publiek dan weer niet klaar voorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijzonder uitspraak voor iemand die deze inzending als favoriet had
Bekijk deze YouTube-video
Als kind ben ik aangevallen door een hond.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Wat is jou in je leven overkomen dat je zo'n heftige mening hebt?
Ai, dat is heftig. Veel schade, of was het vooral schrikken?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als kind ben ik aangevallen door een hond.
Emotionele schade vooral. Ik kon toen gelukkig nog sneller rennen dan nu en kon toen vluchten naar huis.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, dat is heftig. Veel schade, of was het vooral schrikken?
Dat is ook verschrikkelijk, maar fijn dat je geen littekens hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Emotionele schade vooral. Ik kon toen gelukkig nog sneller rennen dan nu en kon toen vluchten naar huis.
Ja, en de hond naast hem zag er ook heel schattig uitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk, maar fijn dat je geen littekens hebt.
maar maar maar... niet alle honden zijn vals. De hond van @:cyan9 ziet er super lief uit. Ik kan me nog wel herinneren dat hij hele schattige puppyfoto's plaatste
Geen idee hoe de hond van Cyan9 eruit ziet maar ik weet nog dat Mandy een prachtige Shih tzu heeft. Dat soort kleine hondjes zijn geweldigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
maar maar maar... niet alle honden zijn vals. De hond van @:cyan9 ziet er super lief uit. Ik kan me nog wel herinneren dat hij hele schattige puppyfoto's plaatste
Poging is 7/10 resultaat is 1/10.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]mig sfeertje probeert @:strani hier neer te zetten.
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als kind heb heb ik gezien dat een vriendin van mij door een hond in haar bil gebeten werd. Het vlees hing eruit
Ik had het ook kunnen zijn. We waren aan het spelen met het baasje van de hond, we deden iets van tikkertje, en die hond dacht waarschijnlijk dat mijn vriendinnetje zijn baasje aanviel.
Je kan naar de eigenaar van de hond kijken. Honden hebben een eigenaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat niet alle honden vals zijn, maar dat kan ik niet zien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond trouwens, na een vreselijk lange en vreselijk frustrerende werkdag. Vol met hielenlikkers en ego's groter dan die van Trump.
Gelukkig ben ik nu weer in mijn veilige have, thuis op de bank onder mijn dekentje, de katten in de buurt en met jullie op mijn schermpje
Ah! Was dit de eerste behandeling?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had vanochtend een EDMR bij psych. Ik ben daarna nog steeds daarvan aan het shaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |