@Arizona wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat wij naar bed zouden gaan
Hondenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je hond had de statuten opgegeten?
quote:
Nou vooruit, één wedstrijd minder schorsing na deze opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind kattenfilmpjes verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naam
Dan vrees ik dat je hier niet op bezoek kunt komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind kattenfilmpjes verschrikkelijk.
Want jij laat al je gasten kattenfilmpjes zien?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je hier niet op bezoek kunt komen
Nee ik heb twee katten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Want jij laat al je gasten kattenfilmpjes zien?
ik heb niets tegen katten. Ook niet met, maar ook niet tegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb twee katten.
En ik laat al mijn gasten kattenfilmpjes zien.
Ik heb geen like gekregen van @Arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb rond 9 uur een like gekregen van @:arizona dus die leeft waarschijnlijk nog. Maar over de anderen maak ik me ernstig zorgen.
Dat is inderdaad óók heel vreemdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen like gekregen van @:arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.
Die hadden nachtdienst, denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen.
Waar is de rest?
Die was op tijd naar bed, dus ook weer op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb rond 9 uur een like gekregen van @:arizona dus die leeft waarschijnlijk nog. Maar over de anderen maak ik me ernstig zorgen.
Ik moet werken op mijn normale parttime dag. Dus ik heb het even zwaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Als er mensen alleen tekenen van leven kunnen geven door jouw posts te liken, dan RIP aan de rest van de SCquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik vind dit een verontrustend patroon, ik denk dat we goed op moeten letten of het wel echt Ari zelf is achter haar toetsenbordquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen like gekregen van @:arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.
Ja Strani wel en Fred niet, dan vrees ik het ergstequote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit een verontrustend patroon, ik denk dat we goed op moeten letten of het wel echt Ari zelf is achter haar toetsenbord
Ja ik ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja Strani wel en Fred niet, dan vrees ik het ergste
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit een verontrustend patroon, ik denk dat we goed op moeten letten of het wel echt Ari zelf is achter haar toetsenbord
Beide zinnen beginnen met een hoofdletter I, dat kan maar één ding betekenen, wie schakelt de autoriteiten in?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Arizona het volgende:
Ik ben veilig hoor, dank voor jullie bezorgdheid @:strani en @:fred_b!
Ik was koffiedrinken bij mijn ouders en daarna heb ik boodschappen gedaan.
Okee dit is dan wel weer onverdachtquote:
Oei werken als je eigenlijk vrij zou moeten hebben is onmenselijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet werken op mijn normale parttime dag. Dus ik heb het even zwaar.
Ik heb van jou ook een like gekregenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten we toch concluderen dat Ari mijn posts gewoon leuker vindt dan de jouwequote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dit neemt wel alle twijfel weg inderdaad.
De echte @Meke loopt altijd 3 weken achter met likes geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een like gekregenBen jij wel echt Meke?
Ze kunnen mij ook regelmatig wegdragen na weer zo’n spitsvondigheid van jou hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moeten we toch concluderen dat Ari mijn posts gewoon leuker vindt dan de jouwe
Insgelijks m'n beste, insgelijksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kunnen mij ook regelmatig wegdragen na weer zo’n spitsvondigheid van jou hoor
Ik was het nooit echtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een like gekregenBen jij wel echt Meke?
Zeker!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben we eindelijk antwoord op de vraag: Nooit geweest.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Arizona het volgende:
Ik ben veilig hoor, dank voor jullie bezorgdheid @:strani en @:fred_b!
Ik was koffiedrinken bij mijn ouders en daarna heb ik boodschappen gedaan.
Dat is precies wat @Strani zou zeggen als die jouw account zou hebben gehacktquote:
Tussen jullie twee posts kiezen is gemiddeld genomen wel vrij lastig. Beiden meestal van hoog niveauquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moeten we toch concluderen dat Ari mijn posts gewoon leuker vindt dan de jouwe
Dat was inderdaad diegene die tijdens Jitsi calls altijd aanwezig was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |