@Arizona wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat wij naar bed zouden gaan
Hondenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je hond had de statuten opgegeten?
quote:
Nou vooruit, één wedstrijd minder schorsing na deze opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind kattenfilmpjes verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naam
Dan vrees ik dat je hier niet op bezoek kunt komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind kattenfilmpjes verschrikkelijk.
Want jij laat al je gasten kattenfilmpjes zien?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je hier niet op bezoek kunt komen
Nee ik heb twee katten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Want jij laat al je gasten kattenfilmpjes zien?
ik heb niets tegen katten. Ook niet met, maar ook niet tegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb twee katten.
En ik laat al mijn gasten kattenfilmpjes zien.
Ik heb geen like gekregen van @Arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb rond 9 uur een like gekregen van @:arizona dus die leeft waarschijnlijk nog. Maar over de anderen maak ik me ernstig zorgen.
Dat is inderdaad óók heel vreemdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen like gekregen van @:arizona dus ik maak me ook over haar zorgen.
Die hadden nachtdienst, denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen.
Waar is de rest?
Die was op tijd naar bed, dus ook weer op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb rond 9 uur een like gekregen van @:arizona dus die leeft waarschijnlijk nog. Maar over de anderen maak ik me ernstig zorgen.
Ik moet werken op mijn normale parttime dag. Dus ik heb het even zwaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |