Alleen maar omdat jij tijdens Big Brother in 1999 bent gekozen als FOK!ker van de maand, wil dat niet zeggen dat jij voor eeuwig de verkozen FOK!ker bent hè!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet echt. Het is vooral een kwestie van mijn superioriteit waar jij onterecht niet in mee gaat
Vergadering waarvan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik heb vanavond nog een vergadering. En geen idee hoe laat ik dan pas thuis ben.
Dat soort prijzen heb ik niet nodig om verheven te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij tijdens Big Brother in 1999 bent gekozen als FOK!ker van de maand, wil dat niet zeggen dat jij voor eeuwig de verkozen FOK!ker bent hè!
Dat wordt straks weer rellen in het tien uur journaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah. Dat zal dan wel weer flink uit de hand lopen.
Verdoriequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik heb vanavond nog een vergadering. En geen idee hoe laat ik dan pas thuis ben.
Allemaal opblijven totdat Luctor thuis isquote:
Ja, dit lijkt me de enige juiste oplossing.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allemaal opblijven totdat Luctor thuis is
Dan wel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen!
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naamquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me de enige juiste oplossing.
Goed dat je je uitspreekt!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat wordt weer een minnetje achter je naam
Hopelijk rijdt de shuttle-bus om hem thuis te brengen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allemaal opblijven totdat Luctor thuis is
Slechte keuzes die ons allemaal raken moeten benoemd worden he. Sowieso is dat tegenwoordig het belangrijkste, dingen benoemen.quote:
Anders wordt het voor ons wel heel erg laatquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt de shuttle-bus om hem thuis te brengen.
Precies. Als je niets zegt, sta je aan de kant van de onderdrukker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte keuzes die ons allemaal raken moeten benoemd worden he. Sowieso is dat tegenwoordig het belangrijkste, dingen benoemen.
Ja en onderdrukken van onze slaap moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies. Als je niets zegt, sta je aan de kant van de onderdrukker.
* H_T bergt de koffie weer opquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en onderdrukken van onze slaap moeten we niet hebben.
Ik ben thuis. Dus je mag nu naar bed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel op tijd naar bed, ik heb hoofdpijn, vanuit de nek
Ik moest wel omrijden want de brug was afgesloten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt de shuttle-bus om hem thuis te brengen.
Die kan je beter laten staan ja nu Luctor alweer thuis is.quote:
En je hond had de statuten opgegeten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wel omrijden want de brug was afgesloten.
Trusten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Dus je mag nu naar bed.
Ik wist nog niet dat wij naar bed zouden gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:02 schreef NailQueen het volgende:
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |