abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218780550
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218780555
Ik had ineens (nou ja voor mijn gevoel ineens 😅) het topic gesloten dus heb voor het eerst een nieuwe geopend.... Hoop dat ik het goed heb gedaan zo?
pi_218780562
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien toch een ander kind?
Maar waar hebben ze die vandaan getoverd dan?
Dat lezen we in het boek natuurlijk!
pi_218780564
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien van IJsland?
pi_218780566
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_218780581
Als am idd een pleegkind in huis heeft gehad vind ik dat ook een slechte keus van jeugdzorg.
Nu dat uitbuiten van kinderen om eraan te verdienen op social media zo onder een vergrootglas ligt.
Het lijkt mij dat je daar geen kind onderbrengt.
pi_218780605
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Tarantelle het volgende:
En die Vreemde vogel (misschien best heel leuk) doet het nooit zo lekker op beeld bij Annemarie. Ik krijg er altijd een beetje unheimisch en desolaat gevoel bij.

En wat ben ik blij dat ik nu weet dat Mirjam (VAN IJSLAND) hier een bruiloft heeft. Die informatie had ik niet willen missen.
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣
pi_218780608
Minibelle en die rekenopdrachten.. ik kan absoluut niet rekenen. Maar de vraagstelling is toch niet zo moeilijk? Ik begrijp wat er staat. Ik kan het alleen niet uitrekenen 🤣. Zij maakt het moeilijk omdat ze de taal niet goed machtig is of omdat ze school belachelijk wil maken ofzo. Het slaat nergens op hoe ze dit laat zien.
pi_218780615
Volgens mij is dat mirjam (van IJsland) een grapje omdat ze zo op forums werd genoemd en annemarie het nu vol houd als irritainment
pi_218780644
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:34 schreef Henrike het volgende:
Als am idd een pleegkind in huis heeft gehad vind ik dat ook een slechte keus van jeugdzorg.
Nu dat uitbuiten van kinderen om eraan te verdienen op social media zo onder een vergrootglas ligt.
Het lijkt mij dat je daar geen kind onderbrengt.
Als het daadwerkelijk het nichtje was (wat ik wel denk, 1+1 is nl 2), is het vast geen officieel pleegkind geweest.
En ze noemt jeugdzorg, maar niet persé gerelateerd aan de pleegdochter. Sowieso werd jeugdzorg in haar eerste boek ook al genoemd.

Ik vraag me trouwens af waar Jet al die tijd geslapen heeft. Behalve naast Lot en soms in Julia´s bed.
pi_218780653
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.

Maarja, betaald partnerschap (al zal dat er later pas bij een paar posts bij gezet worden) dus dan moeten ze weer.
pi_218780660
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen van niet...
pi_218780666
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ik eerder dat het een, ondertussen al vrij belegen, geintje tussen Annemarie (van Demammavan) en Mirjam is.
pi_218780688
En het kan makkelijk dat ze een steungezin, en pleegzorg door elkaar gooit. AM is ook nogal simpel natuurlijk.
pi_218780693
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dit! Net een kleuter
pi_218780707
Promotie voor het boek, ze heeft een pleegkind in huis.
Hoe bijzonder is zij weer!
pi_218780708
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.

Maarja, betaald partnerschap (al zal dat er later pas bij een paar posts bij gezet worden) dus dan moeten ze weer.
In deze beschrijving kan ik me wel vinden 🫣
pi_218780811
Ik vind AM ongelofelijk infantiel met haar constant ‘van IJsland’ zeggen. Ja, ze doet dit om te irriteren en grappig gevonden te worden, maar het geeft wat mij betreft vooral blijk van haar puberale brein, of eerder kleuterbrein, dat ergens onderweg de memo heeft gemist dat ze inmiddels een bijna vijftigjarige vrouw is. Gewoonweg sneu gedrag.
pi_218780834
Mooi dat de geertsjes pleegzorg geven, of het nou fulltime of parttime is. En dat ze zich voor een keer in haar leven om de privacy van een kind bekommerd heeft, nu nog even dit kwartje laten vallen voor haar eigen kinderen.

Maar hoe ze het voorleest, mijn hemel. Alsof ze een soort slachtoffer van de situatie is dat ze hier, en over sommige periodes uit het (liefdes)leven van haar kinderen, haar mond over heeft moeten houden. Ze lijkt nog steeds niet te begrijpen dat het niet meer dan normaal is om dit soort zaken over je (pleeg)kinderen niet met 100.000 vreemden te delen. Als ze er zo graag over had willen delen, zoek een paar echte vrienden en praat er met hen over. Of een therapeut bij wie je hart kan luchten.
pi_218780880
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik hoor Koen en jvp ook niks zeggen over de kinderen,jvp noemt de 4 evenmin.
Dus dat vind ik niet helemaal fair .
Ik denk persoonlijk dat ze het alle 3 moeilijk genoeg hebben, ja m'n plaatst meer.
Daarentegen vind ik jvp nu soms wat overdreven met haar Posts met haar jongens. Eerder was ze vooral druk met posten over Laurens en Olivia.
Maar goed dat is mijn mening, zal nietbiederwwn het mee eens zijn , dat kan.
Koen volg ik niet, geen idee wat die wel of niet plaatst. Lijkt me in elk geval niet een persoon voor drama berichten. J heeft de kinderen van M en K nog tot het laatst genoemd en in haar stories geplaatst, andersom deed M dat al veel langer niet. Maar goed, alles zal een reden hebben. En wat J betreft ben ik het met je eens, ze lijkt bezig te zijn met een charme offensief: kijk mij het leuk hebben met mijn eigen kinderen. Ik heb nog steeds het idee dat zij een fan van M was en het leven van M wilde.
pi_218780901
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
pi_218780911
Weten jullie trouwens dat B. van minibelle VWO (met hoofdletters he?) doet? En dat L. in de +klas zit? En hb is? Nieuwe info, dus ik dacht: ik meld het maar even.

Ik verdenk de leerkracht van L. er trouwens van dat het geen +werk is dat hij/ zij heeft meegegeven heeft naar huis, maar bijspijker-werk verpakt als +werk, omdat moeders het anders niet accepteert. En dat de leerkracht van M. deze geniale truc ook toepast. Slim.

Arme kinderen.
pi_218780918
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
Maar als je daar niets over zegt, komen ze er dan achter?
pi_218780945
quote:
Nogmaals, AM noemt het pleegkind maar het zou me niet verbazen als ze bedoelt dat ze het nichtje een paar maanden opgevangen hebben.
pi_218781008
Dan maar infantiel, ik vind het (van IJsland) nog steeds best grappig.
En fijn ook voor AM dat ze dus met een moeder van school op paardrijden zit, er mee naar IJsland is geweest en vandaag op pad kon naar het strand samen.
Ze lijkt me niet onaardig plus ik gun iedereen een vriendin (of meer).
pi_218781023
En natuurlijk moet er weer wijn gedronken worden bij het uit eten, ook al ben je met de auto mee 2 jonge kinderen.
pi_218781071
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar als je daar niets over zegt, komen ze er dan achter?
Je wordt in zo’n situatie toch gescreend neem ik aan? Lijkt me bij AM niet dat je haar gefilmd kunt verbergen. Ze is ook veel te trots op haar influencersucces haha
pi_218781073
Dat Am dingen buiten beeld houdt, maakt alles wat ze wel deelt niet goed!

Al die eindeloze beelden van Lot en Jet in bad en bed, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat hun moeder zien met een scherm ertussen. Natuurlijk deelt ze niet alles, maar wel veel te veel en van kwetsbare kinderen.

En maandenlang je mond houden over een pleegdochter en dat nu benoemen ter promotie van het boek vind ik walgelijk.
pi_218781147
Als je denkt dat je alles al gezien hebt vandaag, krijg je Debbie die even de kattenkots uit de robotstofzuiger peutert 🤢
pi_218781156
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:45 schreef Frietmetkip het volgende:
Als je denkt dat je alles al gezien hebt vandaag, krijg je Debbie die even de kattenkots uit de robotstofzuiger peutert 🤢
Maar echt.
  maandag 15 september 2025 @ 18:53:41 #31
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218781195
quote:
Het is niet dat jeugdzorg keuze heeft uit honderden perfecte ouders he.
De gezinnen waaruit deze kinderen komen zijn, in het algemeen, nog 100x zo desastreus. Er valt van alles te zeggen over AM, maar ik hoop dat het voor deze kinderen een warm bad is. Want de kwaliteit van pleegzorg is in het algemeen vrij dramatisch, simpelweg omdat er een tekort is. Dan ga je niet iemand afwijzen omdat ze youtube filmpjes maakt; hoogstens maak je er afspraken over.
pi_218781255
Walgelijk dat ze een pleegkind gebruikt voor de promotie van haar boek.

Wel positief dat ze blijkbaar wel iets buiten beeld kan houden en ik hoop dat ze fijne pleegouders zijn
pi_218781265
AM

Er was iets anders toen, maar dat dat kind dan echt nooit in beeld gekomen is vind ik best knap....ze heeft zo vaak rond de tafel gelopen met haar camera voor of tijdens de maaltijden...
Aan de ander kant is AM ook onbetrouwbaar en manipulatief tegenover haar volgers, want hoe echt is "haar echte" leven dan nog als ze dit verbergt? Natuurlijk moet zo een kwetsbaar kind niet op Instagram, maar nu heeft ze waarschijnlijk haar volgers in feite weken- of maandenlang wat voorgespiegeld. En waarom juist nu openbaar maken als haar boek moet worden promoot?

Vind het trouwens raar dat Maarten niet mee is, die zal wel geen vakantiedagen willen opofferen voor de zoveelste keer in dat vakantieverblijf.
pi_218781289
MB:

Dat interview in Kek met MB. Ze doet net alsof ze normaal gesproken 24/7 bij de kinderen was als een echt huismoedertje en dat ze nu ineens zonder haar moeten. Alsof ze niet al maandenlang de hort op was.
Net als de poly wordt dit 'leven van een gescheiden moeder' waarschijnlijk weer lekker uitgemolken.
pi_218781298
Bluhh dit is alleen maar zodat mensen het boek kopen, net als de vorige keer dat ze opeens met misbruik op de proppen kwam!
En dan vervolgens er twee vage zinnen aan wijden.
pi_218781458
Ik heb het meisje wel degelijk gezien op beelden, alleen was het niet vol in beeld, maar een hand, haar etc. Ook aan tafel een aantal keer. Ze is ook meegeweest tijdens het ouder- kind weekend van scouting. Zelfde meisje als op vakantie. En dat is hun nichtje. Allemaal kort nadat haar broer in maart een post wijdde aan AM en de familie.
pi_218781465
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Zana het volgende:
AM

Er was iets anders toen, maar dat dat kind dan echt nooit in beeld gekomen is vind ik best knap....ze heeft zo vaak rond de tafel gelopen met haar camera voor of tijdens de maaltijden...
Aan de ander kant is AM ook onbetrouwbaar en manipulatief tegenover haar volgers, want hoe echt is "haar echte" leven dan nog als ze dit verbergt? Natuurlijk moet zo een kwetsbaar kind niet op Instagram, maar nu heeft ze waarschijnlijk haar volgers in feite weken- of maandenlang wat voorgespiegeld. En waarom juist nu openbaar maken als haar boek moet worden promoot?

Vind het trouwens raar dat Maarten niet mee is, die zal wel geen vakantiedagen willen opofferen voor de zoveelste keer in dat vakantieverblijf.
Eens. Waarom niet een tijdje minder online? Ik neem aan dat een pleegkind ook (extra) aandacht nodig heeft.

En wat betreft Maarten: Ik vermoed dat Guus en de tweeling niet vrij zijn en Maarten dus voor hen thuis is.
pi_218781469
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Zana het volgende:
AM

De rest van de kinderen hebben geen vrij, dus neem aan dat hij thuis blijft ivm Saar en Suus.
pi_218781470
De rest van de kinderen heeft geen vrij, dat heeft ze benoemd in een post ergens vanmiddag.
pi_218781488
M'n twisted mind zat even te denken nav de posts van JvP. Zij woonde toch eerst in dat bejaardenhuis in V'hoven en daarna hadden de Bollens toch ook een nieuwbouwhuis gekocht in V'hoven? Of was da nie?
pi_218781603
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:26 schreef papierentas het volgende:
Ik heb het meisje wel degelijk gezien op beelden, alleen was het niet vol in beeld, maar een hand, haar etc. Ook aan tafel een aantal keer. Ze is ook meegeweest tijdens het ouder- kind weekend van scouting. Zelfde meisje als op vakantie. En dat is hun nichtje. Allemaal kort nadat haar broer in maart een post wijdde aan AM en de familie.
Zo goed kijk ik nooit naar haar stories, maar dit is weer net als dat misbruik verhaal; alles om haar boek te verkopen.
En als t kind niet in beeld mocht, waarom kwam ze dan in de vakantie volop in beeld?

En ik zou t toch raar vinden als een kind van haar broer bij hen in huis zou wonen gezien hoe de familie banden nu zijn. Lijkt me heel moeilijk als ouders.
pi_218781621
quote:
Die post was niet positief dacht ik?
En daarna komt zijn kind tijdelijk bij de familie G wonen? Dat is toch raar dan?
pi_218781654
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:30 schreef Iris2.0 het volgende:
M'n twisted mind zat even te denken nav de posts van JvP. Zij woonde toch eerst in dat bejaardenhuis in V'hoven en daarna hadden de Bollens toch ook een nieuwbouwhuis gekocht in V'hoven? Of was da nie?
Klopt. Of dat nieuwbouwhuis gekocht was weet ik niet maar J zat inderdaad eerst in een gemeubileerd huis, daarna in dat nieuwbouwhuis. Vervolgens Uden, de woonunits en de boerderij en dan nu Centerparcs.
pi_218781670
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. Of dat nieuwbouwhuis gekocht was weet ik niet maar J zat inderdaad eerst in een gemeubileerd huis, daarna in dat nieuwbouwhuis. Vervolgens Uden, de woonunits en de boerderij en dan nu Centerparcs.
Lijkt wel een wereldreis
pi_218781701
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:46 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Lijkt wel een wereldreis
Lekker rustig ook voor de kinderen🙄
pi_218781729
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Die post was niet positief dacht ik?
En daarna komt zijn kind tijdelijk bij de familie G wonen? Dat is toch raar dan?
Misschien daarna herrie in de tent, Geen idee, maar het meisje staat bij hem op foto's. En zijn laatste posts zijn niet heel vrolijk ook. Maar als zij dit nu weer misbruikt voor een boek, walgelijk.
pi_218781746
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo goed kijk ik nooit naar haar stories, maar dit is weer net als dat misbruik verhaal; alles om haar boek te verkopen.
En als t kind niet in beeld mocht, waarom kwam ze dan in de vakantie volop in beeld?

En ik zou t toch raar vinden als een kind van haar broer bij hen in huis zou wonen gezien hoe de familie banden nu zijn. Lijkt me heel moeilijk als ouders.
In begin zag je haar niet, in de vakantie hebben ze de eerst paar dagen nog moeite gedaan om haar uit beeld te houden, maar dat was met een paar dagen wel klaar. Nog idioter, de eerste camping waar ze zaten, is dezelfde camping als waar haar broer vorig jaar gezeten heeft. Koekoek.
pi_218781755
Sanneke kan voor 2500 minstens twee bakfietsen kopen. Wat voor bakfiets heeft zij dan? Mijn gewone elektrische fiets was al duurder en als ik collega’s over hun bakfietsen hoor hebben die ongeveer een halve bakfiets voor 2500 euro.
pi_218781767
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan voor 2500 minstens twee bakfietsen kopen. Wat voor bakfiets heeft zij dan? Mijn gewone elektrische fiets was al duurder en als ik collega’s over hun bakfietsen hoor hebben die ongeveer een halve bakfiets voor 2500 euro.
Voor dat geld koop je 2e hands merkloze fietsen, van slechte kwaliteit. Straks vast piepen als de accu kapot is, of wat dan ook. Maar ze fietst toch niet, dus slijten zal hij ook niet.
pi_218781794
quote:
Dat is helemaal niet zeker.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Wouter zijn dochter daar laat zijn. Die zou eerder zijn ouders kiezen als opvangadres
pi_218781796
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Wij hebben een Troy bakfiets, die was nieuw 2.000euro.
Maar je hebt ze ook van 5.000euro of meer.

Wel grappig dat Sanneke als bakfietsmoeke wordt gezien terwijl ze nog geen meter op dat ding gefietst heeft
pi_218781850
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:08 schreef lila01 het volgende:
MB:

Dat interview in Kek met MB. Ze doet net alsof ze normaal gesproken 24/7 bij de kinderen was als een echt huismoedertje en dat ze nu ineens zonder haar moeten. Alsof ze niet al maandenlang de hort op was.
Net als de poly wordt dit 'leven van een gescheiden moeder' waarschijnlijk weer lekker uitgemolken.

Huh ik mis dit, heeft MB al een interview afgegeven over de scheiding? Kan ook niks vinden op de insta van Kek.
pi_218781864
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Huh ik mis dit, heeft MB al een interview afgegeven over de scheiding? Kan ook niks vinden op de insta van Kek.
https://www.kekmama.nl/ar(...)polyamoreuze-relatie
pi_218781885
Dat is ook geen interview, maar het opleuken van een Instagram post.
pi_218781887
quote:
Dit is geen interview maar info van haar insta.
pi_218781893
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Voor dat geld koop je 2e hands merkloze fietsen, van slechte kwaliteit. Straks vast piepen als de accu kapot is, of wat dan ook. Maar ze fietst toch niet, dus slijten zal hij ook niet.
Appels met peren vergelijken.
Wat jij zegt, in haar geval maakt het niks uit.
pi_218781906
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Walgelijk dat ze een pleegkind gebruikt voor de promotie van haar boek.

Wel positief dat ze blijkbaar wel iets buiten beeld kan houden en ik hoop dat ze fijne pleegouders zijn
Dat laatste denk ik dus serieus wel. Ik vind veel van Annemarie en Maarten, maar ze lijken mij wel leuke en gezellige ouders.
pi_218781914
quote:
Dat nieuwbouwhuis was een huurhuis.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218782026
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik dus serieus wel. Ik vind veel van Annemarie en Maarten, maar ze lijken mij wel leuke en gezellige ouders.
Dat denk ik ook. En in zo’n groot gezin heb je vast wel een pleegbroertje of -zusje waar je goed mee kunt opschieten.
pi_218782031
quote:
Het was een huurhuis. MB had uitgelegd dat het een nieuwbouw huurhuis was en dat ze samen iets wilden kopen met z’n 3en. Uiteindelijk heeft J er ook niet lang gewoond.
pi_218782049
Misschien heeft nichtje een stage in Den Haag ofzo, met tijden waarbij ov nog niet reed. En is dat de reden dat ze bij am logeert, op voorwaarde van Wouter dat ze niet in beeld komt.
Ik kan allerlei scenario's bedenken, en dat is natuurlijk precies wat am wil. Iedereen gaat nu vakantiereels terugkijken. Meer views, meer geld in het laatje.
pi_218782054
Ik denk toch echt niet dat ze met pleegkind en jeugdzorg enzo haar nichtje bedoelt... wij hebben ook een keer een nichtje in huis gehad maar dat was een soort verkapte logeerpartij.. en een vriendin van onze dochter die tijdelijk met haar ouders overhoop lag en ze beide even op adem moesten komen heeft toen ook 3 weken hier gezeten.. was geen pleegkind maar gewoon opvang..
En nichtje mocht gewoon in beeld 🤷 ze logeerde voorheen wel vaker daar.
Ik zou het raar vinden als ze het nichtje bedoeld en eigenlijk is het ook alleen maar speculatie wie het dan is (waar we waarschijnlijk nooit achter gaan komen mits annemarie het zelf vertelt 🤷 )
pi_218782091
Ik denk dat AM het hele pleegkind verhaal weer enorm uit het verband rukt. Het is echt niet zo dat zij de laatste paar maanden 24/7 een kind in huis hebben gehad, daar geloof ik echt niet in. Ze zal, zoals eerder hier genoemd, wel iets van steungezin voor x aantal weekenden zijn of wellicht op vaste dagen het kind van een kennis die het lastig heeft thuis opvangen oid. Jeugdzorg kan ook ingeschakeld zijn naar aanleiding van politie aan de deur. Hoeft echt niet veel te betekenen hoor, gesprekje bij veilig thuis en een taakstrafje en door. Het is ronduit schokkend en walgelijk dat ze wéér op deze manier een boek probeert te verkopen!
pi_218782107
Wat is Debbie actief voor een maandag met ziek kind.. bed van jay was afgehaald dus verschoond, kots uit de stofzuiger plukken (wel grappig dat ze verteld hem dagelijks te controleren 🤔 het idee was toch dat ze er geen omkijken naar had... )
Reclame voor een oude lijn van wild maken en ook nog jam maken... poewhee morgen weer plat?
pi_218782168
J was recent ook nog met haar ex verhuisd. Dit was net voordat ze uit elkaar gingen.
pi_218782213
Koen heeft dan toch weinig de kinderen gezien?
pi_218782301
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Koen volg ik niet, geen idee wat die wel of niet plaatst. Lijkt me in elk geval niet een persoon voor drama berichten. J heeft de kinderen van M en K nog tot het laatst genoemd en in haar stories geplaatst, andersom deed M dat al veel langer niet. Maar goed, alles zal een reden hebben. En wat J betreft ben ik het met je eens, ze lijkt bezig te zijn met een charme offensief: kijk mij het leuk hebben met mijn eigen kinderen. Ik heb nog steeds het idee dat zij een fan van M was en het leven van M wilde.
Ik denk dat laatste ook steeds meer. En het zou mij niet verbazen als die 2 samen verder gaan zonder Michelle.
Ja dan weet ze voor zichzelf dat ze de kinderen wel weer gaat zien.
Ik denk zelf ook dat de vader van de kinderen van jvp heeft gezegd dat hij de kinderen uit beeld wil houden toen alles speelde.
Ik vond mb altijd heel liefdevol met de bonus jongens.
pi_218782324
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:45 schreef Frietmetkip het volgende:
En daarna in de pan met jam roert, de timing had beter gekund.

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 15-09-2025 21:14:54 ]
pi_218782398
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:08 schreef lila01 het volgende:
MB:

Ik zal wel commentaar krijgen, maar maandenlang de hort op? Beetje overdreven.
Ze is nog net de kinderen naar Mallorca geweest en is voor werk paar keer naar Amsterdam gereisd.
Als er thuis een rotsfeer hangt omdat je uit elkaar gaat begrijp ik heel goed dat je een keer wat vaker je vriendinnen bezoekt of even uit de situatie wilt.
Nu lijkt het alsof ze de kinderen heeft verwaarloosd,
Welke moeder die een drukke baan heeft is wel 24/7 bij de kinderen?
Ze hebben het altijd goed geregeld vind ik.
Kids mee naar kantoor, een oppas thuis en een dag naar oma.
pi_218782421
Zouden die vriendinnen van MB ook continu aan elkaar zitten? Of alleen aan MB?
pi_218782433
Ah MB promoot drinken en autorijden nog maar weer eens. Top wel.
pi_218782457
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:17 schreef Hyacinth het volgende:
Zouden die vriendinnen van MB ook continu aan elkaar zitten? Of alleen aan MB?
Ik vroeg mij hetzelfde af. Die grote blonde vrouw kijkt ook erg ongemakkelijk.
pi_218782471
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:45 schreef Loveischocolala het volgende:
Koen heeft dan toch weinig de kinderen gezien?
Vorige week wel het weekend. Dus misschien een soortgelijke regeling als J heeft. Door de week x dagen bij M, x dagen bij K en de weekenden om en om.
pi_218782569
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat laatste ook steeds meer. En het zou mij niet verbazen als die 2 samen verder gaan zonder Michelle.
Ja dan weet ze voor zichzelf dat ze de kinderen wel weer gaat zien.
Ik denk zelf ook dat de vader van de kinderen van jvp heeft gezegd dat hij de kinderen uit beeld wil houden toen alles speelde.
Ik vond mb altijd heel liefdevol met de bonus jongens.
Misschien is dat wel de reden dat M in de boerderij is gebleven. En eerlijk? Ik zou misschien ook wel denken: jullie elkaar? Dan ik het huis. Het is natuurlijk ook geen huis waar heel veel herinneringen liggen, niet echt pijnlijk om te blijven denk ik. Maar goed, mijn fantasie slaat op hol want we weten helemaal niks😂
pi_218782606
quote:
Ja maar was dat nieuwbouwhuis niet een huurhuis?
Heeft ze niet lang gewoond
pi_218782612
Judith heeft de was toch nog droog gekregen. Na 3 keer natgeregend te zijn was het dan toch droog en kon het opgeruimd worden. Noem mij een pietlut maar hier was het weer in de wasmachine gegaan.
pi_218782619
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Maar nogmaals (ik zei het in het vorige topic ook), dat artikel is gewoon geschreven op basis van het eigen Instagram bericht van Michelle hierover. Als je goed leest, zie je dat het bericht gewoon wordt ‘uitgekleed’ in dit artikel. Niks wijst erop dat Michelle geïnterviewd is. Magazines en kranten doen dit wel vaker.
pi_218782637
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft de was toch nog droog gekregen. Na 3 keer natgeregend te zijn was het dan toch droog en kon het opgeruimd worden. Noem mij een pietlut maar hier was het weer in de wasmachine gegaan.
Na de eerste keer was het de wasmachine weer ingegaan hier. Maar Judith denkt nu waarschijnlijk dat het gewoon extra gewassen is en nog wel gratis ook!
pi_218782644
De Poly: Ik bedacht ineens; Hoe fijn dat de kinderen als ze bij Koen zijn gewoon geen camera op hun gezicht hebben en gewoon kind kunnen zijn, zonder geënsceneerde momenten voor de camera.

Toch nog winst uit verlies zeg maar....
pi_218782672
quote:
Na de 1e keer natregenen al. Gadverdarrie dat ruikt toch niet fris?? Maar goed, er zijn ook mensen die kleding 2x dragen en niet doorhebben dat je de kookwalm van de avond er voor nog ruikt in hun kleding de volgende dag op werk. 🤢
pi_218782677
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vorige week wel het weekend. Dus misschien een soortgelijke regeling als J heeft. Door de week x dagen bij M, x dagen bij K en de weekenden om en om.
Donderdag en vrijdag waren ze bij Koen vorige week 3 dagen dacht ik
pi_218782757
quote:
Getver... zij heeft echt een bijzonder gevoel voor hygiëne. Als ik zie hoe mijn auto er vanmiddag uit zag na de zoveelste hoosbui en het zand dat hier met een behoorlijke vaart wordt rondgeblazen. Denk dat je het wasgoed rechtop in de hoek kunt parkeren.
pi_218782774
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 21:52 schreef Maremare het volgende:

[..]
Getver... zij heeft echt een bijzonder gevoel voor hygiëne. Als ik zie hoe mijn auto er vanmiddag uit zag na de zoveelste hoosbui en het zand dat hier met een behoorlijke vaart wordt rondgeblazen. Denk dat je het wasgoed rechtop in de hoek kunt parkeren.
Scheelt weer opvouw werk als je t zo wrg kan zetten 😅
pi_218782796
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:40 schreef SterreKaatje het volgende:
De Poly: Ik bedacht ineens; Hoe fijn dat de kinderen als ze bij Koen zijn gewoon geen camera op hun gezicht hebben en gewoon kind kunnen zijn, zonder geënsceneerde momenten voor de camera.

Dat bedacht ik mij net ook. Heerlijk voor ze
pi_218782800
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Na de eerste keer was het de wasmachine weer ingegaan hier. Maar Judith denkt nu waarschijnlijk dat het gewoon extra gewassen is en nog wel gratis ook!
Hier ook direct hoor😬
pi_218782829
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Donderdag en vrijdag waren ze bij Koen vorige week 3 dagen dacht ik
3 om 4 is een prima verdeling. Het zal ook vast weleens andersom voorkomen.
pi_218782847
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:40 schreef SterreKaatje het volgende:

Mooie positieve redenering. Ja zo fijn voor de kinderen. Geen perfect plaatje. Geen social media. Wat een verademing.

Zo ongemakkelijk dat geklef van MB. Ik vind mezelf geen ijskoud persoon en begroet mijn vriendinnen best wel eens met een knuffel. Maar we houden niet elkaars hand innig vast, we zoenen en strelen elkaar niet.
Ik ken eigenlijk ook niemand die dit wel met vriendinnen doet?
pi_218782861
Ik ken ook niemand die dat doet. Het ziet er zo behoeftig uit
pi_218782864
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:04 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Mooie positieve redenering. Ja zo fijn voor de kinderen. Geen perfect plaatje. Geen social media. Wat een verademing.

Zo ongemakkelijk dat geklef van MB. Ik vind mezelf geen ijskoud persoon en begroet mijn vriendinnen best wel eens met een knuffel. Maar we houden niet elkaars hand innig vast, we zoenen en strelen elkaar niet.
Ik ken eigenlijk ook niemand die dit wel met vriendinnen doet?
Ik ook niet, we knuffelen wel eens als iemand emotioneel is bijvoorbeeld, maar als ik thuis weg ben, ben ik vooral blij dat er eens een keer niemand is de me aan wil raken 😂
pi_218782936
Dat gepluk aan elkaar, ik zou er helemaal kriebelig van worden.

Het komt heel kinderlijk over ook.
pi_218782938
quote:

[..]
Misschien is de was nu wel schoner dan het eerder was. Waarom zou Judith wel een normale hoeveelheid wasmiddel gebruiken en ze wast mogelijk ook op een waterbesparende programma. Na fijn joh gratis spoelen! 😅
pi_218782950
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Misschien is de was nu wel schoner dan het eerder was. Waarom zou Judith wel een normale hoeveelheid wasmiddel gebruiken en ze wast mogelijk ook op een waterbesparende programma. Na fijn joh gratis spoelen! 😅
En ook nog gratis zand in je bed 👌.
pi_218782957
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik doe altijd de helft van wat voorgeschreven wordt. Is een hele tijd terug onderzoek gedaan hierover en bleek dat wasmiddelfabrikanten veel te veel voorschreven. Mijn was is altijd schoon en fris.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 16-09-2025 06:33:02 ]
pi_218783027
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:27 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat AM het hele pleegkind verhaal weer enorm uit het verband rukt. Het is echt niet zo dat zij de laatste paar maanden 24/7 een kind in huis hebben gehad, daar geloof ik echt niet in. Ze zal, zoals eerder hier genoemd, wel iets van steungezin voor x aantal weekenden zijn of wellicht op vaste dagen het kind van een kennis die het lastig heeft thuis opvangen oid. Jeugdzorg kan ook ingeschakeld zijn naar aanleiding van politie aan de deur. Hoeft echt niet veel te betekenen hoor, gesprekje bij veilig thuis en een taakstrafje en door. Het is ronduit schokkend en walgelijk dat ze wéér op deze manier een boek probeert te verkopen!
Dit denk ik ook.
pi_218783078
AM schreef laatst dat ze op het laatste moment nog een aantal stukken (..) had toegevoegd in haar schrijfsel, en dat mensen waarover het ging zich er in zouden herkennen en hoe die zouden reageren.

Misschien heeft dat wel met deze ‘ontboezeming’ te maken.
pi_218783082
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ook nog gratis zand in je bed 👌.
Gratis scrub.
pi_218783131
quote:

[..]
Doet me denken aan het hergebruikte badwater
pi_218783140
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM schreef laatst dat ze op het laatste moment nog een aantal stukken (..) had toegevoegd in haar schrijfsel, en dat mensen waarover het ging zich er in zouden herkennen en hoe die zouden reageren.

Misschien heeft dat wel met deze ‘ontboezeming’ te maken.
Ik had het gevoel dat ze daarmee doelde op dreigementen.

Ik weet dat het marketing is en er bij hoort, maar ik ga zo slecht op dit soort teasers. Waarvan je nu al weet dat er in een boek hooguit 1 of 2 zinnetjes aan gewijd worden. Ik zou bij een door mij geschreven boek weigeren, ik ben duidelijk geen marketing-tijger.
pi_218783142
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gratis scrub.
😆
pi_218783244
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:56 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat bedacht ik mij net ook. Heerlijk voor ze
Hij ging er al die tijd wel mee akkoord , at er ook een goede boterham van.
pi_218783253
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Doet me denken aan het hergebruikte badwater
Ze had het ook in het zwembad kunnen gooien
pi_218783411
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had het ook in het zwembad kunnen gooien
🤢
pi_218783822
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:50 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik had het gevoel dat ze daarmee doelde op dreigementen.

Ik weet dat het marketing is en er bij hoort, maar ik ga zo slecht op dit soort teasers. Waarvan je nu al weet dat er in een boek hooguit 1 of 2 zinnetjes aan gewijd worden. Ik zou bij een door mij geschreven boek weigeren, ik ben duidelijk geen marketing-tijger.
Ik dacht dat dat sowieso de insteek was van haar boek. Die Vreselijke Volgers die niet snappen dat zij écht het beste voorheeft met haar kinderen.

En verder wordt het een grote ‘kijk mij eens fantastisch zijn en alle mensen die ik heb gevraagd een paar zinnen te schrijven vinden mij ook fantastisch en hebben geen enkele kritische noot’-boek.
pi_218783859
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 06:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat sowieso de insteek was van haar boek. Die Vreselijke Volgers die niet snappen dat zij écht het beste voorheeft met haar kinderen.

En verder wordt het een grote ‘kijk mij eens fantastisch zijn en alle mensen die ik heb gevraagd een paar zinnen te schrijven vinden mij ook fantastisch en hebben geen enkele kritische noot’-boek.
En als er wel een kritische noot zou zijn zouden ze hem er gewoon uithalen. Want durf eens kritiek te hebben op de grote demammavan.

Vond trouwens hoe ze op dat gyg filmpje voorlas prettiger dan haar eerste boek. Heb een deel geluisterd op Spotify maar kon er echt niet naar luisteren.
pi_218783890
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 23:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij ging er al die tijd wel mee akkoord , at er ook een goede boterham van.
Moet je nu op alles reageren over MB? Vermoeiend hoor. Ik zeg dat ik het heerlijk voor de kinderen vind dat ze ook een paar dagen niet gefilmd worden. Ik zeg niks over Koen.
pi_218783997
AM gebruikt pleeg kind als spoiler, iets dat niemand mocht weten, sorry maar ziek ben je dan in je hoofd.
pi_218784164
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef miep123456 het volgende:
AM gebruikt pleeg kind als spoiler, iets dat niemand mocht weten, sorry maar ziek ben je dan in je hoofd.
Alles voor het geld hè 🙄
pi_218784218
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Moet je nu op alles reageren over MB? Vermoeiend hoor. Ik zeg dat ik het heerlijk voor de kinderen vind dat ze ook een paar dagen niet gefilmd worden. Ik zeg niks over Koen.
Want jij reageert nooit? Ik mag mijn mening geven zoals iedereen. Vind je dat vermoeiend? Dan scroll je door zodra je mijn naam ziet,probleem en ergernis opgelost.
pi_218784223
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef miep123456 het volgende:
Ja erg! Vooral omdat het een pleegkind is
pi_218784224
Ik volg Kelly Caresse al een tijdje maar op een of andere manier kwam ze niet meer omhoog in mijn algoritme. Tot vanochtend een filmpje; sinds wanneer is zij zo’n enorme trad wife geworden?
pi_218784260
misschien heb ik het gemist maar waarom was MG niet mee? Had hij geen zin om te koken op een campinggassetje in de regen? En mocht hij zomaar thuis blijven? Of heeft hij extra taakjes gekregen ter compensatie?
pi_218784291
Sanneke: normaal maken de traditionele rolverdeling me niets uit maar Sanneke gaat er dus 9/10 keer niet uit voor haar baby. Dat mag de werkende andere ouder oplossen.
En zij kan de hele dag op de bank liggen scrollen en discussies aangaan.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218784303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:42 schreef Norivelletje het volgende:
Ik volg Kelly Caresse al een tijdje maar op een of andere manier kwam ze niet meer omhoog in mijn algoritme. Tot vanochtend een filmpje; sinds wanneer is zij zo’n enorme trad wife geworden?
Die veranderd mega vaak van gedaante vind ik, weet niet wat ze zelf wil zijn
pi_218784305
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:55 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke: normaal maken de traditionele rolverdeling me niets uit maar Sanneke gaat er dus 9/10 keer niet uit voor haar baby. Dat mag de werkende andere ouder oplossen.
Triest
pi_218784322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die veranderd mega vaak van gedaante vind ik, weet niet wat ze zelf wil zijn
Al

Nou dit… laatste wat ik me kan herinneren was dat ze van business woman ging naar kaartjes trekken in de ochtend en nu is ze weer een trad wife.
pi_218784324
Walgelijk hoe AM misbruik maakt van het hebben van een pleegkind als teaser voor haar boek.

En daarbij twijfels over de vorm van pleegkind. Ja, ze had een kind te slapen (op de kamer van Jet), maar er stond nooit een extra bord bij de ontbijttafel. Misschien alleen het weekend? Als netwerkgezin? Dat ze een tijdje iemand extra in huis had, geloof ik wel. Er moest toch iemand zorgen voor de garnalen van Jet?
pi_218784329
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef poohenzo het volgende:
misschien heb ik het gemist maar waarom was MG niet mee? Had hij geen zin om te koken op een campinggassetje in de regen? En mocht hij zomaar thuis blijven? Of heeft hij extra taakjes gekregen ter compensatie?
De andere kinderen waren niet vrij van school, dus hij is thuis.
pi_218784332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef poohenzo het volgende:
Omdat G en de tweeling géén vrij hebben?

En zij is ‘gezellig’ met de 2 jongsten weg, maar de planner moet wel pontificaal op het tafeltje liggen.
pi_218784396
quote:
En wel klagen dat M. Een keer niet doorsliep. Terwijl ze zelf niet ervoor uit bed hoeft.

Ik vind het niet raar dat een kind op een vreemde locatie slechter slaapt.
pi_218784521
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:02 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Al

Nou dit… laatste wat ik me kan herinneren was dat ze van business woman ging naar kaartjes trekken in de ochtend en nu is ze weer een trad wife.
Vergeet haar lap dance shows niet😅
pi_218784523
Demammavan: ik zat nog even te denken vanmorgen, over het geworstel met privacy. Nou geloof ik direct dat dat lastig hoor, maar ze noemt als eerste voorbeeld verbroken relaties en nieuwe liefdes van de kinderen en dat geeft wel direct aan hoe vreemd deze wereld is.

Want waarom zou je moeten worstelen met dit soort dingen (nog afgezien van het feit dat het wel mee zal vallen aangezien de oudere kinderen allemaal al heel lang een relatie hebben, dus hoeveel kunnen die verbroken relaties nou zijn?). Het is toch volkomen normaal dat je dat niet meteen de wereld in roeptoetert? Waarom zou dat lastig zijn? En politie aan de deur ook? Waarom is het moeilijk om daarover je mond te houden.

Annemarie doet nu een soort Astrid-Holledertje bij de promotie van haar boek. Wat toch niet helemaal te vergelijken is.

Ik weet dat het promotie is, maar ik vind het zo irritant, overdone en misplaatst.
pi_218784540
En dat staat voor mij totaal los van het in huis hebben van een pleegkind, wat enorm ingrijpend zal zijn (geweest?) voor het hele gezin en wat ik bewonderenswaardig vind (en waar Annemarie beter haar mond over had kunnen blijven houden).
pi_218784547
quote:
Die man is nog gekker dan zij.
pi_218784568
En waarom ook elke keer benoemen dat Arte OOK uit een groot gezin komt. Wat boeit dat? Was het anders geweest als ze enig kind was geweest? Wat een onzin ook.
pi_218784572
Huh 9 van de 10 keer gaat Dion eruit maar zij vindt het wel gezellig als M. wakker wordt ‘s nachts?

Dan ga je er toch zelf uit als je het zo gezellig vindt. 🫣
pi_218784691
Drielingmoeder Tatiana onderbroek in beeld, haar eigen billen even goed in beeld...en maar kijken of je wel goed in beeld bent.

[ Bericht 32% gewijzigd door Deisyy op 16-09-2025 10:17:12 ]
pi_218784811
DBM gaat vandaag voor 3 liter water drinken en allerlei powerlift gear kopen.

En gisteren heeft ze 1500 calorieën gegeten.

Ze heeft er zin in.
pi_218784870
Am boekt deze nachtjes al ver vooruit want dat scheelt geld.

Ha
Ha
Ha

Hou lekker een ander voor de gek.
  dinsdag 16 september 2025 @ 10:33:38 #129
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218784896
Maar hoeveel tegenstrijdigheden kan Sanneke benoemen in één bericht? M. slaapt altijd door, maar hij is wel altijd lief en leuk, slaapt weer na een flesje en meestal gaat D. eruit voor hem. Hoe weet je dat als hij zogenaamd altijd doorslaapt? En echt bizar dat je je werkende man zijn nest uit laat gaan, terwijl je eigen leven bestaat uit uitslapen, op de bank hangen en klagen.

Was ook weer zeer verbaasd over haar bericht over veewagens naast haar in de file. Precies een bevestiging van dat ze nooit buiten komt.
pi_218784935
Dan kan ze dus het ‘frikandellen eten’ schrapen van haar ‘dit ben ik’ lijstje (of hoe heet dat ook al weer)
pi_218784976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana onderbroek in beeld, haar eigen billen even goed in beeld...en maar kijken of je wel goed in beeld bent.

En kind op de wc filmen :|W
pi_218784984
Dbm vraagt doet vragen sticker, ze beantwoord 4 vragen. Bij de laatste: dit is echt de laatste hoor waren zoveel vragen! 🤣 Poehpoeh hard werken weer
pi_218784998
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef Lodelie het volgende:

Ha
Ha
Ha

Hahaha inderdaad, alsof Annemarie ook maar 1 symbolische cent betaalt voor dit verblijf. Het is overduidelijk een samenwerking, die nog even in het schema gepast moest worden voor deze maand.

Leuk voor de kinderen hoor, maar doe nou niet of het normaal is dat gezinnen meerdere van dit soort weekeindjes kunnen boeken naast de vakanties (ik vind de prijzen van De vreemde vogel ook vreemd hoog voor wat je er voor lijkt te kriijgen). Als ik voor elke studiedag een overnachting moet gaan boeken (nog afgezien van het dat we er de vrije dagen niet voor hebben) dan ben ik blut.

Maar ja, als een dagje weggaan je werk is, dan leef je in een andere realiteit natuurlijk 🤪.
pi_218785046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vergeet haar lap dance shows niet😅
Ik zie Sjenkie nog zitten toen hij een lapdance kreeg 🫣🤢
pi_218785170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:52 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Hahaha inderdaad, alsof Annemarie ook maar 1 symbolische cent betaalt voor dit verblijf. Het is overduidelijk een samenwerking, die nog even in het schema gepast moest worden voor deze maand.

Leuk voor de kinderen hoor, maar doe nou niet of het normaal is dat gezinnen meerdere van dit soort weekeindjes kunnen boeken naast de vakanties (ik vind de prijzen van De vreemde vogel ook vreemd hoog voor wat je er voor lijkt te kriijgen). Als ik voor elke studiedag een overnachting moet gaan boeken (nog afgezien van het dat we er de vrije dagen niet voor hebben) dan ben ik blut.

Maar ja, als een dagje weggaan je werk is, dan leef je in een andere realiteit natuurlijk 🤪.
En gelukkig kan Mirjam samen met haar kinderen even inspringen om de samenwerking netjes af te vinken, bij gebrek aan de rest van de Geertsen. Altijd handig zo'n vriendin.
pi_218785217
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
En gelukkig kan Mirjam samen met haar kinderen even inspringen om de samenwerking netjes af te vinken, bij gebrek aan de rest van de Geertsen. Altijd handig zo'n vriendin.
Mirjan van Ijsland bedoel je _O-
pi_218785236
Oh ik dacht een van die 20 andere Mirjams/Mirjammen
pi_218785292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:27 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Mirjan van Ijsland bedoel je _O-
Oja sorry. Ik had het beter moeten typen. Heel blij dat Mirjam haar vriendin Annemarie (van DeInfluencendeMammievan) kon meehelpen 🫣☺️
pi_218785397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef Lodelie het volgende:

Ha
Ha
Ha

Totaal ongeloofwaardig 🤦♀
pi_218785408
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind het dan weer een beetje sneu dat ze Mirjam-met-kinderen niet ook heeft uitgenodigd voor de overnachting.
pi_218785425
Flip weer met buikpijn naar huis 🤦‍♂️ virus seizoen is weer begonnen (wist niet dat die bij dbm ooit eindigde)
pi_218785506
Flip weer thuis. Straks lekker Roblox spelen, witbrood eten, snoepjes erbij en vanavond een rondje HAP met als troost een nieuwe knuffel van 50,- voor z’n trauma.

What a time to be alive.
pi_218785563
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
Flip weer thuis. Straks lekker Roblox spelen, witbrood eten, snoepjes erbij en vanavond een rondje HAP met als troost een nieuwe knuffel van 50,- voor z’n trauma.

What a time to be alive.
Je vergeet de mc donalds.
pi_218785570
Hvk
Weer slaapproblemen met Louay, komt 's nachts om te drinken. Zij gaat echt nooit snappen dat ze moet stoppen met denken dat hij op die borstvoeding doorslaapt, dat gehang aan die t... laatst.
Dat is geen drinken.
Nu slaapt hij, joh als zij hem gewoon iedere dag gewoon op een vaste tijd einde ochtend in bed had gelegd was hij zeker gaan slapen.
Kind houd het gewoon niet vol de hele dag mee met de grote kids en op pad.
pi_218785603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Moedervan4kids het volgende:

What a time to be alive.

Precies dit😂
pi_218785642
Gadver Judith plaatst steeds vaker stories dat ze haar ogen uitpulkt 🤢
pi_218785663
Heb even weer een inhaalslag moeten maken op het vorige topic. Maar wat betreft die broer van Annemarie, Wouter, heb ik een hele hoop gemist.
Zijn insta degrillendebroer van is niet meer actief, enig idee onder welke naam we hem nu wel kunnen vinden? Ben benieuwd of er nog wat op staat.
pi_218785679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:57 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het dan weer een beetje sneu dat ze Mirjam-met-kinderen niet ook heeft uitgenodigd voor de overnachting.
Dat wilde het bedrijf ongetwijfeld niet betalen.
Dan zou je de kosten voer die 2e hut nog kunnen splitsen, maar dat ging ze misschien te ver.
pi_218785701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:13 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Weer slaapproblemen met Louay, komt 's nachts om te drinken. Zij gaat echt nooit snappen dat ze moet stoppen met denken dat hij op die borstvoeding doorslaapt, dat gehang aan die t... laatst.
Dat is geen drinken.
Nu slaapt hij, joh als zij hem gewoon iedere dag gewoon op een vaste tijd einde ochtend in bed had gelegd was hij zeker gaan slapen.
Kind houd het gewoon niet vol de hele dag mee met de grote kids en op pad.
Hij is volgens mij ook een lichte slaper. Gister werd hij ook wakker can zn zussen toen die naar bed gingen.
pi_218785748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:31 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heb even weer een inhaalslag moeten maken op het vorige topic. Maar wat betreft die broer van Annemarie, Wouter, heb ik een hele hoop gemist.
Zijn insta degrillendebroer van is niet meer actief, enig idee onder welke naam we hem nu wel kunnen vinden? Ben benieuwd of er nog wat op staat.
Zijn grill account heeft een iets andere naam nu. Als je zijn naam intypt kom je er vanzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 16-09-2025 15:08:02 ]
pi_218785762
Echt bizar dat AM er nu ingooit dat er een pleegkind is geweest. Vraag me af hoe het dan gaat als de maaltijd gefilmd wordt: ‘Truusje, kun jij even in de keuken gaan staan, zodat ik mijn content kan maken?!’ Truusje, wij doen even de wildreclame, kun jij even buiten gaan zitten?’
Bewijst maar weer dat het 1 grote poppenkast is daar..
pi_218785853
Demammavan: de brandende vraag, wordt Jim nu ook Jim (van IJsland) als ze zijn wezen crossen? En gaat zijn vriendin als Arte (Ook uit een groot gezin) door het leven? Spannend!

Ik overweeg nu om mijn profielnaam te veranderen in Tarantelle (mammavaneenkleingezin).
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 13:11:01 #153
382129 crew  Donna
pi_218785890
Zullen we ophouden met speculeren over wat dan ook en gewoon praten over wat we WEL zien? Als later blijkt dat iemand gelogen heeft, komt dat vanzelf boven tafel.
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 13:22:33 #154
382129 crew  Donna
pi_218785948
En schrijf gerust verder. Niet dat het topic nu doodvalt. :!
pi_218786098
ik heb onder een steen geleefd want ik zat me dus af te vragen waarom de jongste Geertsjes vrij hebben maar blijkbaar is in regio Den Haag het vrij normaal dat basisscholen gesloten zijn ivm Prinsjesdag. Toch nog iets geleerd vandaag.
pi_218786278
In deze regio hebben we kermis vrij 🤣
pi_218786319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef AppelsEieren het volgende:
haha wij met carnaval.
pi_218786350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef poohenzo het volgende:

[..]
haha wij met carnaval.
Wij met de elfstedentocht 🤣🤣 (die nooit komt 🤣)
pi_218786370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef AppelsEieren het volgende:
Beetje zelfde toch 😂
pi_218786876
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
😆
pi_218786877
Dat geklaag van AM weer over vakanties die niet aansluiten. Er is in de meivakantie 1 week die verplicht is voor basis en middelbaar. Dus de 4 jongsten moeten sowieso 1 week tegelijk hebben. Alle mbo's die ik tot nu toe gevonden heb hebben ook allemaal die week, dus Guus is ook onder de pannen.
Maar het zal wel weer om haar ver volwassen kinderen gaan die weer mee gesleept moeten worden voor een samenwerking.
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 15:02:00 #162
382129 crew  Donna
pi_218786893
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hahahah. Same.
pi_218787053
Zoveel pleegzorg IG accounts. Zogenaamd met “goedkeuring” als of deze beschadigde jonge kinderen in zo’n positie een juiste beslissing kunnen maken. Jeugdzorg geeft hier ook het verkeerde signaal af.
pi_218787149
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:33 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die man is nog gekker dan zij.
Nou echt, ik vind het bizar dat je dit doet. Je werkt al niet omdat je het gewoon niet wilt want sorry, zij ziet haar autisme echt als een goed excuus overal voor.
Zou mij niks verbazen dat dit ook het excuus is waarom ze in de ochtend niet helpt met M.

Echt die zou je toch met een scheepstoeter wakker willen maken elke ochtend.
Je hebt als moeder gewoon een verantwoordelijkheid. En zeker als je vent overal voor zorgt en je lichamelijk/geestelijk gezond bent. Kom op hoor.

En nee autisme is hiervoor echt geen excuus Sanneke. Zeker niet in jouw mate. Je bent echt niet een laagfunctionerende autist. Geloof mij nou maar, ik heb er wel wat in mijn familie. Eentje die zelfs amper spreekt.
En anders had je misschien jezelf 3 keer achter je hoofd moeten krabben voordat je überhaupt aan een kind dacht. Het is allemaal leuk en aardig, maar als je die zorg (blijkbaar) niet kan dragen in de ochtend als je niks uitvoert vind ik daar dus echt wat van en dat is echt verre van positief. Dat gaat écht nog een probleem worden als hij naar school moet straks of echt gaat lopen en dingen wilt doen. Ik vind het dieptriest.
pi_218787251
zijn er meer kinderen die op deze bijzondere manier popcorn eten? (bij AM)
pi_218787277
Dat je moet zorgen voor een kind in de ochtend en moet zorgen dat hij/zij/hun op tijd op school is, wist je als avond/nachtmens.
Of had niemand dat haar verteld..
pi_218787361
Debbie weer tot half 3 "geslapen"
pi_218787410
HVK die lekker de meiden weer in badkleding en uitkledend in de kleedkamer filmt en online knalt. Echt WHY?! Vooral omdat ze al zulke aparte volgers er tussen heeft zitten ivm haar ehm hobby/werk……….
pi_218787422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:57 schreef Lampje88 het volgende:
Ze zegt "ik heb LETTERLIJK tot half 3 geslapen".

Nee, ze heeft tot half drie in bed liggen rotten. Zou ze wel opstaan om eten en drinken haar hol in te slepen?
pi_218787452
Beetje jammer dat de kinderen van Mirjam(van IJsland) ook al ingezet moeten worden voor de reclame van AM.
pi_218787456
quote:
Ja maar ze weet nu wel al dat ze op 3 oktober helemaal fit is voor een beurs 👌👍 heeft ze dan haar nieuwe rollie al? Of de oude? En hoe gaat ze die vervoeren? Heeft een vriendin een grotere auto? Of gaat ze alleen met saraaaaaaaah en dan de achterbank plat?
Benieuwd of sara ook filmpjes maakt als ze net niet kwijlend half in de rollie hangt en alles langs haar heen gaat... of was dat echt enkel als haar kinderen tegen haar praten in de dierentuin?
pi_218787459
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef Lolaliedje30 het volgende:
HVK die lekker de meiden weer in badkleding en uitkledend in de kleedkamer filmt en online knalt. Echt WHY?! Vooral omdat ze al zulke aparte volgers er tussen heeft zitten ivm haar ehm hobby/werk……….
En dat gehang aan die kapstok, zegt ze daar dan niks van? Ze noemt ze zelf vaak slopers maar goed als je dit dan ok vind
pi_218787466
quote:
Voorspelbaar , dinsdag hè
Kids weg kan ze liggen
pi_218787475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar ze weet nu wel al dat ze op 3 oktober helemaal fit is voor een beurs 👌👍 heeft ze dan haar nieuwe rollie al? Of de oude? En hoe gaat ze die vervoeren? Heeft een vriendin een grotere auto? Of gaat ze alleen met saraaaaaaaah en dan de achterbank plat?
Benieuwd of sara ook filmpjes maakt als ze net niet kwijlend half in de rollie hangt en alles langs haar heen gaat... of was dat echt enkel als haar kinderen tegen haar praten in de dierentuin?
Op de beurs is vast weer zo'n plek waar ze kan liggen ontprikkelen onder een dekentje. Ze moet haar ketting niet vergeten.
pi_218787483
Ik denk dat Debbie geen nieuwe rollie krijgt.
Dit omdat er kabels waren besteld voor de oude. Als ze deze weg zou doen zou hij toch niet eerst gerepareerd worden denk ik?
Zal ze de oplader inmiddels terug hebben?
pi_218787486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Nee, ze heeft tot half drie in bed liggen rotten. Zou ze wel opstaan om eten en drinken haar hol in te slepen?
Ik snap niet eens hoe ze in bed kan blijven liggen... dit lukte me toen ik puber was en thuis woonde en tv kon kijken of gamen vanuit mijn bed.. maar dat hield op den duur ook op 🤷 tot half 3 op bed dan heeft ze de kinderen ook niet opgehaald... en pas haar nest uit gerold toen iemand anders ermee aan de deur stond
pi_218787491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:42 schreef poohenzo het volgende:
zijn er meer kinderen die op deze bijzondere manier popcorn eten? (bij AM)
Zo met een hand er in proppen? Yup. Zie ik vaker bij kleuters. Of juist 2 popcorntje per keer. Doen ze uren over een bakje, hahaha
pi_218787495
Curly die zegt ook weer iets en toch helemaal niks. Eigen keuze uiteraard.

Er zal wel weer geld verdiend moeten gaan worden.
pi_218787496
Wacht even....dus Debbie kan wel een hele dag naar de beurs maar kon het niet opbrengen om even met dr zoon naar de MAC te gaan op zn verjaardag?

Prima als je jezelf en je eigen leven naar de vernieling wil helpen met je verzinsels, dus ga lekker met je zonnebril en oortjes in je rolstoel voor schut rijden daar op die beurs, maar hoe schrijnend is het contrast dan met de verjaardag van Jay.
pi_218787499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Op de beurs is vast weer zo'n plek waar ze kan liggen ontprikkelen onder een dekentje. Ze moet haar ketting niet vergeten.
Gezellig ook voor vriendin... "ik ga even kwijlen op een matje!"
pi_218787506
quote:

[..]

Ik ben nogal een beelddenker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218787515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Wacht even....dus Debbie kan wel een hele dag naar de beurs maar kon het niet opbrengen om even met dr zoon naar de MAC te gaan op zn verjaardag?

Prima als je jezelf en je eigen leven naar de vernieling wil helpen met je verzinsels, dus ga lekker met je zonnebril en oortjes in je rolstoel voor schut rijden daar op die beurs, maar hoe schrijnend is het contrast dan met de verjaardag van Jay.
Maar het is jay... die mag überhaupt blij zijn dat er iets gedaan werd aan zijn verjaardag
pi_218787521
AM haar boek zal wel weer een bestseller worden.

Sanneke is gewoon lui, wilt het liefst een thuisblijfmoeder zijn met een partner die ze als slaaf kan rond commanderen vanaf de bank.
Helemaal prima. Maar dan moet je ook genoegen nemen met een tweedehandse fiets van Mp en zelf trappen
pi_218787522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vet knap dat ze haar energie en belastbaarheid zover vooruit kan plannen. Of zou het betekenen dat ze vanaf vandaag in een 3 weken durende winterslaap gaat?
pi_218787526
Waarom wil Debbie überhaupt naar een baby-event for mommy(to-be)?
Haar jongste is ook geen baby meer.
pi_218787558
quote:

Nee dat dacht ik ook, zou ze daar dan geen rotgevoel bij hebben?
Daarbij kan ze nu nog niet inschatten hoe ze zich 3 oktober voelt, dan zeg je toch niet heel stellig; ik ga 3 oktober naar de beurs.
Nu zie je weer zo goed dat ze toneelspeelt.
Iedere andere chronisch zieke zou zeggen:
Ik wil heel graag 3 okt naar een beurs met vriendinnen, als het me lukt en ik me goed voel.
Ze weet toch nu niet hoe ze zich dan voelt? Dit omdat ze nu iedere dag tot 14:30 slaapt.
Een verjaardag vanaf 14:00 kan ze niet aan maar naar een beurs met veel prikkels lukt haar wel?
Dierentuin was ze al bijna een dode zeester hoe ze in haar stoel hing met dopjes op en kaart om.en dan ben je buiten.
Wat valt ze wederom door de mand.
Haar kinderen snakken naar aandacht, ook hoe Jay net om haar heen hangt, gisteren op die glijbaantrap ook. Ziet ze het dan echt zelf niet?
  dinsdag 16 september 2025 @ 16:29:09 #187
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218787609
Wie is Debbie op Instagram?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218787611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zoveel pleegzorg IG accounts. Zogenaamd met “goedkeuring” als of deze beschadigde jonge kinderen in zo’n positie een juiste beslissing kunnen maken. Jeugdzorg geeft hier ook het verkeerde signaal af.
Ja, maar dat vind ik het zelfde met Teamkoedood. Kwetsbare meisjes uit hun gezin weggerukt. Ouders die hulp nodig hebben. En dan 10000 x happy fam. foto's op die insta pagina. Heel erg ziek.. en dan jank berichten als die meiden weer weggaan. Dit is niet normaal bijj pleegzorg weet ik toevallig.
pi_218787616
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Vet knap dat ze haar energie en belastbaarheid zover vooruit kan plannen. Of zou het betekenen dat ze vanaf vandaag in een 3 weken durende winterslaap gaat?
tegen die tijd kan ze niet eens meer lopen door de doorligplekken
pi_218787621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:30 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
tegen die tijd kan ze niet eens meer lopen door de doorligplekken
Nou en door spieren die niet meer gewend zijn om geprikkeld te worden. Ze helpt zo haar hele lijf de vernieling in.
pi_218787624
Debbie zegt dat ze vorig jaar niet naar de beurs is geweest en deelt vervolgens herinneringen van oktober 2024. Dat is toch vorig jaar? Of ben ik nu gek? 8)7
pi_218787635
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee dat dacht ik ook, zou ze daar dan geen rotgevoel bij hebben?
Nee dat heeft zij niet. Zij is ervan overtuigd dat ze door ziekte al zo veel moet laten, dat ze het slachtoffer is. Dat is haar waarheid.
pi_218787649
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie zegt dat ze vorig jaar niet naar de beurs is geweest en deelt vervolgens herinneringen van oktober 2024. Dat is toch vorig jaar? Of ben ik nu gek? 8)7
Ze zwamt weer eens ouderwets uit haar nek. Ook geheugentraining zou niet zo verkeerd zijn. Misschien dat ze dan ook beter onthoudt welke verhalen ze waar ophangt.
pi_218787650
quote:
Huh ja inderdaad haha.
pi_218787675
quote:
Ik moest er beetje om lachen... dat ze het zelf ook gewoon niet door heeft dat ze toen met 2 zwangere vriendinnen is geweest waarvan de baby's nog geen 1 zijn is gewoon niet bij haar opgekomen
pi_218787680
Debbie's brainfog, aflevering 625 🫣
pi_218787692
Als er ergens veel prikkels zijn is wel bij we are pregnant evenement…
pi_218787824
Hilarisch bij Milou, ik krijg B&B vol liefde flashbacks naar Jean-Paul: haar standaard dinsdag bevat een mini donut voor haar peuter! Waarom dan....
pi_218787892
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:53 schreef Saboo het volgende:

[..]
Het is niet dat jeugdzorg keuze heeft uit honderden perfecte ouders he.
De gezinnen waaruit deze kinderen komen zijn, in het algemeen, nog 100x zo desastreus. Er valt van alles te zeggen over AM, maar ik hoop dat het voor deze kinderen een warm bad is. Want de kwaliteit van pleegzorg is in het algemeen vrij dramatisch, simpelweg omdat er een tekort is. Dan ga je niet iemand afwijzen omdat ze youtube filmpjes maakt; hoogstens maak je er afspraken over.
Wat iedereen ook zegt van AM en ws terecht maar ik heb wel het idee dat ze hele leuke lieve kinderen heeft. Ook een lieve man dus denk dat het een goed huis is om te worden opgevangen.
Go hard or go home
pi_218787963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:11 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch bij Milou, ik krijg B&B vol liefde flashbacks naar Jean-Paul: haar standaard dinsdag bevat een mini donut voor haar peuter! Waarom dan....
Wist je niet dat een mini donut bij een typische dinsdag hoort?
pi_218788012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:23 schreef Noek het volgende:

[..]
Wat iedereen ook zegt van AM en ws terecht maar ik heb wel het idee dat ze hele leuke lieve kinderen heeft. Ook een lieve man dus denk dat het een goed huis is om te worden opgevangen.
Dat denk ik ook.
pi_218788027
quote:
De luiaard is haar spirit animal
pi_218788037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:23 schreef Noek het volgende:

[..]
Maar ook een slappe tosti dat hij het prima vind dat zijn kinderen zo geexposed worden. Lebberend aan een softijsje, in bikini in het ‘zwembad’, slapend in bed.
pi_218788043
quote:

[..]

Ze heeft vast zo’n mini koelkastje op haar kamer, een soort minibar.

Ze gaat op de trap zitten en zichzelf filmen, ik vind de interactie met haar kind echt heel nep overkomen
pi_218788044
Die vrouw heeft 0 energie om van haar bed naar de woonkamer te verplaatsen, maar ze gaat wel weer als een kieviet naar een babybeurs zonder baby waarvan je de collecties ook al tig x hebt gezien. Wat een uitstekende keuze aan energieverdeling weer.

Opstaan met de kinderen, kinderen van school ophalen, met de kinderen naar zwemles, met de kinderen naar een speeltuin moet dan ook allemaal weer prima lukken lijkt me. Fijn zeg, voor haar kinderen. ^O^
pi_218788050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heeft vast zo’n mini koelkastje op haar kamer, een soort minibar.

Ze gaat op de trap zitten en zichzelf filmen, ik vind de interactie met haar kind echt heel nep overkomen
Ja, die onoprechte vibe krijg ik ook altijd tijdens haar interacties met de kinderen. Bijna geacteerd.
pi_218788052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Hahaha thanks voor het verbeteren van het woord! Ik had blijkbaar brainfog... 😅
pi_218788057
Debbie weer naar die beurs, iemand van hier die ook gaat 🫣
pi_218788064
quote:

Nou, dit! Op stap met vriendinnen wel, maar nog te lui om naar de Mac met je kind te gaan
pi_218788072
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:15 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik ben nogal een beelddenker. [spoiler]Zie nu beelden voor me met Debbie als een soort van Flintstone met berenvel die haar prooi/voedsel meesleept en vervolgens als een bezetene begint te eten na afronding van haar winterslaap. Die eetfilmpjes van haar hebben ook erg bijgedragen aan deze beeldvorming.[/spoiler]
😂

Dit zou een kleurplaat waardig tafereel zijn, jammer dat die niet meer mogen
pi_218788084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Waar zou ze die kopen? Hopelijk deelt ze nog een linkje!
pi_218788136
Demammavan: Annemarie voor zover ik weet nooit naar de ouderavond van Guus geweest. Nu is er een ouderavond voor, ik neem aan, S en S, en dan gaat ze samen met Maarten? Ik vind dat verschil wel opvallend en een beetje vreemd.
pi_218788141
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:32 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nou en door spieren die niet meer gewend zijn om geprikkeld te worden. Ze helpt zo haar hele lijf de vernieling in.
Ze denkt dat ze afvalt door bewuster te eten maar zij word langzamerhand echt zo'n figuur van een oud dametje in een verpleeghuis( al zijn die nog actiever)
Zij komt niet buiten, beweegt niet en ligt alleen maar. Valt me mee dat ze nog geen trombose spuitjes krijgt.
pi_218788151
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:14 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Annemarie voor zover ik weet nooit naar de ouderavond van Guus geweest. Nu is er een ouderavond voor, ik neem aan, S en S, en dan gaat ze samen met Maarten? Ik vind dat verschil wel opvallend en een beetje vreemd.
En dan ook weer meerdere keren klagen dat het om 18.00 is. Als het om 19.00, 19.30 of 20.00 was geweest was het ook niet goed geweest. Bij haar niet of bij andere ouders. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.
pi_218788274
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dan ook weer meerdere keren klagen dat het om 18.00 is. Als het om 19.00, 19.30 of 20.00 was geweest was het ook niet goed geweest. Bij haar niet of bij andere ouders. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.
Precies inderdaad. Ik zou 18.00 juist heel fijn vinden, wij eten altijd vroeg dus dan is 18.00 een fijne tijd voor een ouderavond. Wij hadden de ouderavond vorige week om 20.00 en dan vond ik dus juist irritant haha.
pi_218788286
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:40 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Precies inderdaad. Ik zou 18.00 juist heel fijn vinden, wij eren altijd vroeg dus dan is 18.00 een fijne tijd voor een ouderavond. Wij hadden de ouderavond vorige week om 20.00 en dan vond ik dus juist irritant haha.
En dat zit je misschien weer met kinderen die naar bed moeten ofzo.
pi_218788291
quote:

[..]

Ja hoor dit ligt lekker Netflix te checken en ondertussen chippie en scrollen🤣
pi_218788295
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat zit je misschien weer met kinderen die naar bed moeten ofzo.
Ja klopt. Kinderen zijn hier 13 en 11 dus jongste kon net wakker blijven tot we terug kwamen.
pi_218788308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze denkt dat ze afvalt door bewuster te eten maar zij word langzamerhand echt zo'n figuur van een oud dametje in een verpleeghuis( al zijn die nog actiever)
Zij komt niet buiten, beweegt niet en ligt alleen maar. Valt me mee dat ze nog geen trombose spuitjes krijgt.
Misschien zijn die b12 spuiten wel voor trombose 😉
pi_218788312
quote:

Die vriendinnen gaan echt niet voor lul met haar lopen hoor.. die gaan een meter achter haar aan als ze die ketting enzo omdoet. Sws onnodig als je met andere mensen bent die je kunnen helpen. Lijkt me dat een zonnebloem ketting vooral ook is als je alleen bent
pi_218788322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:45 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Die vriendinnen gaan echt niet voor lul met haar lopen hoor.. die gaan een meter achter haar aan als ze die ketting enzo omdoet. Sws onnodig als je met andere mensen bent die je kunnen helpen. Lijkt me dat een zonnebloem ketting vooral ook is als je alleen bent
Ze gaat of all in, net als in de dierentuin. Of ze gaat gewoon.
Hoe dan ook; daarna dagen koorts, PEM aanvallen, extra medicatie.
pi_218788478
Debbie spaart weer iets 🤦‍♂️ het moet vol dat huis!!
pi_218788515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De opruimcoach is met gierende banden vertrokken?
Ook over haar hulp deelt ze niks
pi_218788519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:29 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Ja, maar dat vind ik het zelfde met Teamkoedood. Kwetsbare meisjes uit hun gezin weggerukt. Ouders die hulp nodig hebben. En dan 10000 x happy fam. foto's op die insta pagina. Heel erg ziek.. en dan jank berichten als die meiden weer weggaan. Dit is niet normaal bijj pleegzorg weet ik toevallig.
Maar zij biedt duidelijk pleegzorg ivm haar niet vervulde kinderwens. Ik heb altijd begrepen dat je dan juist niet aan pleegzorg moet beginnen.
pi_218788533
Een vriendin vroeg of ik mee ging naar de beurs. Ik twijfelde, maar ik denk dat ik toch mee ga nu. 😬
pi_218788567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die kleine boekjes staan misschien leuk in haar net niet boekenkast 🫣😅
pi_218788590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Die kleine boekjes staan misschien leuk in haar net niet boekenkast 🫣😅
Maar zijn kleine boekjes een ding? Wat is het en waarom? Of zijn dat die boekjes die je tijdens boekenweken krijgt? Of is het decoratie???? Wie weet dit?
pi_218788607
MB

Kan Mies ook gewoon vriendinnen hebben zonder dat het eruitziet als een orgie? 😉
pi_218788617
Wat is die hvk toch een vreselijk mens. Zelf wel aan de spinazie/kaas burger en kinderen droge spaghetti. Ik heb ze juist verschillende keren heel lekker zien eten in die schnitzels. Waarom vreet ze alleen zelf zo'n ding.
pi_218788643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar zijn kleine boekjes een ding? Wat is het en waarom? Of zijn dat die boekjes die je tijdens boekenweken krijgt? Of is het decoratie???? Wie weet dit?
Ik heb werkelijk waar geen idee 😅
pi_218788688
Bijna elke post van minibelle gaat over hoe goed de oudste en de jongste zijn🙄
Wat mij nu opvalt, ze vertelt zo vaak hoe HB/slim de jongste is, maar dat het er op school niet uitkomt. Maae thuis biedt ze continue "werkboekjes" en andere schoolse zaken aan. Terwijl je "slimme" kinderen juist op hele andere manieren uitdaging kunt bieden. Zij zitten helemaal niet op schoolse werkjes te wachten.
Dit bewijst voor mij alleen maar dat het haar niet om de juiste begeleiding gaat, maar om hoog te scoren op school.
pi_218788715
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Kan Mies ook gewoon vriendinnen hebben zonder dat het eruitziet als een orgie? 😉
Nee.

Dat handje wrijven gives me the ick. En die blonde vriendin (Marieke?), dat beeld is net alsof mijn 8 jarige aan mij hangt 😂. Wáárom moet dit op het vriendinnenweekend? Beetje campagne shooten zodat MB de kosten kan opgeven als bedrijfskosten? 🧐
pi_218788763
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Een vriendin vroeg of ik mee ging naar de beurs. Ik twijfelde, maar ik denk dat ik toch mee ga nu. 😬
Ramptoerist 😉
pi_218788802
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Breng haar nou niet op ideeën ;-)

Heb haar een tijd geleden ontvolgt, kon er gewoon niet meer naar kijken. Soms kijk ik anoniem als hier weer iets voorbij komt, maar gun haar ook de volgers niet met dat zieke gedrag. Eigenlijk zou iedereen haar moeten ontvolgen (op die paar naïeve volgers na) en vooral geen aandacht meer aan geven, misschien dat ze dan weer een beetje bij zinnen komt.
Of haar man een blokkade op haar accounts zetten, maar dat zie ik nou ook weer niet gebeuren.
pi_218788913
En voor iedereen die nog niet wist naar welke school de tweeling gaat, AM brengt het nog even goed in beeld. Handig voor viezeriken die door het adres nu ws ook de route kunnen achterhalen.
pi_218788968
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ramptoerist 😉
Zie het als gast columnist voor de Barneveldse Krant.
pi_218788997
quote:
Wat moet je er ook mee 🤦♀
Die opruimcoach was echt zonde van het geld
pi_218789011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Doen! Verwacht wel een uitgebreid verslag dan hoor
pi_218789027
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ramptoerist 😉
We kunnen ook een Fok meet up organiseren, misschien kan Debbie dan vanuit haar bolide een meet and greet doen? Incl stempel!
pi_218789207
quote:
Nee, ze zegt dat ze vorige editie niet geweest is. De vorige editie was in maart 2025.

Overigens snap ik niet waarom je zo vaak naar dezelfde beurs zou gaan terwijl je allemaal andere dingen niet kan, maar dat zal Debbie logica zijn.
pi_218789235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
We kunnen ook een Fok meet up organiseren, misschien kan Debbie dan vanuit haar bolide een meet and greet doen? Incl stempel!
09:00 - inloop met een glaasje waterdrop en fruit van de lokale fruitdoos
10:00 - zonnebloemenketting knutselen
10:30 - rust pauze in de rustruimte
11:15 - hysterisch rondrijden in de geleende rolstoelen, inclusief ketting
12:00 - lunch (iemand ideeën?)
12:45 - rusten in de rustruimte
13:30 - workshop stempels maken
14:30 - selfcare tijd, nagels doen.
15:15 - tijd voor foto’s en meet en Greet met de One and Only Debbie van Liverpool Barneveld
16:00 - einde evenement

Zien we elkaar bij de Zeeman stand? Wel rennen hè dames.
pi_218789291
Ik mis een workhop B12 spuiten zetten.
pi_218789327
quote:

[..]
Ben ik de enige die Fok up meet leest? Daar had ik wel zin in
pi_218789341
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:08 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
15:15 - tijd voor foto’s en meet en Greet met de One and Only Debbie van Liverpool Barneveld

Een crompouce met zelfgemaakte jam en een stukje dubai reep. Met je mond open kauwen is verplicht.
pi_218789353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:12 schreef papierentas het volgende:
Ik mis een workhop B12 spuiten zetten.
We verlengen het event tot 17:00. Als het om selfcare gaat kan alles heel lang duren. Als er maar geen kinderen bij komen.
pi_218789365
Ik zou ook graag een voorleesmoment zien uit eigen werk van Mw Lether
pi_218789444
quote:

[..]
Misschien dan samen met Nadeche & Mo? Die willen een meet en Greet houden om geld in te zamelen voor het huis van zijn ouders 🤣
pi_218789549
Die foto’s van Kim. Echt een moeke zo met dat sjaaltje en haren.
pi_218789576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Kan Mies ook gewoon vriendinnen hebben zonder dat het eruitziet als een orgie?😉
😂😂
pi_218789745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:16 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
We verlengen het event tot 17:00. Als het om selfcare gaat kan alles heel lang duren. Als er maar geen kinderen bij komen.
Oef! Dat wordt de volgende dagen dan slapen tot 17:00 uur.
pi_218789787
Ik heb gehoord dat er ook een rustruimte aanwezig is met een professionele fotograaf genaamd R. Lether die theatrale kiekjes voor medisch gebruik als specialiteit heeft. Voor wie nog wat leuks voor de internist nodig heeft ^O^
pi_218789818
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:49 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Oef! Dat wordt de volgende dagen dan slapen tot 17:00 uur.
Nee joh half uurtje floaten, kun je er weer helemaal tegen 😂
pi_218789823
Sowieso Debbie.. ze kreeg ritalin toch voor haar adhd? No way dat je dan zoveel slaapt. Ben zelf nu een aantal weken aan het spelen met ritalin om de juiste soort en dosis te vinden. Hiervoor had ik al (in)slaapproblemen. Nou die zijn er niet beter op geworden.. zou niet weten hoe ik met deze medicatie overdag uren kan slapen en of tot half 3. Tenzij ze ze niet neemt.
pi_218789825
Ik mis overigens nog wel het kaarsen maken en een mindfulness sessie "verbinding in rust".
pi_218789831
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:00 schreef Celess het volgende:
Sowieso Debbie.. ze kreeg ritalin toch voor haar adhd? No way dat je dan zoveel slaapt. Ben zelf nu een aantal weken aan het spelen met ritalin om de juiste soort en dosis te vinden. Hiervoor had ik al (in)slaapproblemen. Nou die zijn er niet beter op geworden.. zou niet weten hoe ik met deze medicatie overdag uren kan slapen en of tot half 3. Tenzij ze ze niet neemt.
Ze slaapt ook niet. Ze ligt in bed haar toneelstukjes in te studeren en de medische encyclopedie uit haar hoofd te leren voor extra inspiratie.
pi_218789833
Ik Googlede Esmee v Leijden nav haar laatste story’s en kwam een heel artikel tegen over haar oudste dochter die doodgezwegen wordt. Ik heb zó veel vragen! Waarom wordt dit meisje nooit genoemd?
pi_218789846
En MB
"We gaan zo goed"
Maar het feestje van de jongens wordt alleen met haar en haar vangnet gevierd? Bijzonder. Als het dan zo goed gaat in de omgang. Waar zijn Koen, Jacq en de bonuskids?
pi_218789867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik Googlede Esmee v Leijden nav haar laatste story’s en kwam een heel artikel tegen over haar oudste dochter die doodgezwegen wordt. Ik heb zó veel vragen! Waarom wordt dit meisje nooit genoemd?
Dit vraag ik mij ook af. In het begin dat Esmee met Inez was zag je haar nog weleens. Las jij het interview waarin ze zegt dat ze twee dochters hebben?
pi_218789870
Ik kan echt wel janken (bij wijze van spreken dan) voor die kinderen van MB. Dat ze in deze fase van hun leven alsnog in beeld worden gebracht. Die kinderen hebben waarschijnlijk allerlei emoties. Dat is al moeilijk genoeg en dan laat moeders ook nog elke keer een perfect plaatje zien. Dat is hun voorbeeld. Dat moet het toch extra ingewikkeld maken voor ze?
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 21:06:23 #260
184769 crew  Deisyy
pi_218789871
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:00 schreef Celess het volgende:
Wat voor jou geldt hoeft voor een ander niet zo te werken natuurlijk, er zijn namelijk ook heel veel mensen die in de loop van de dag heel slaperig worden van methylfenidaat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218789883
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:03 schreef Celess het volgende:
En MB
"We gaan zo goed"
Maar het feestje van de jongens wordt alleen met haar en haar vangnet gevierd? Bijzonder. Als het dan zo goed gaat in de omgang. Waar zijn Koen, Jacq en de bonuskids?
Ik vind dit soort opmerkingen zo raar. Er wordt echt op iedere slak zout gelegd. Alsof iedereen die net uit elkaar is, zijn exen en ex bonuskinderen uitnodigd.

De relatie is net verbroken, er zijn vast heel veel emoties bij iedereen. Dan is lastig om vrolijk en onbezorgd een kinderverjaardag te vieren met elkaar.
pi_218789884
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit vraag ik mij ook af. In het begin dat Esmee met Inez was zag je haar nog weleens. Las jij het interview waarin ze zegt dat ze twee dochters hebben?
Momtalk: Esmee. Van How About Mom. 2020.
pi_218789900
Mb; ik snap echt niet hoe het daar nou gegaan is hoor. Ben heel benieuwd naar het verhaal. Tijdens de zomer was er blijkbaar zo’n grafstemming dat een feestje voor de kinderen er niet af kon? Maar er zijn wel de hele zomer lang nog foto’s geplaatst alsof er niks aan de hand was en ze het nog zo gezellig hadden met z’n 3. Nu waren er een handjevol mensen maar blijkbaar niet Koen, Jacqueline en haar kinderen. Op de stories van J zie je haar nog wel met een vrolijk lachende MB. Hoeeee zit dat?
pi_218789905
quote:

[..]

😆 klinkt goed!
Is er ook nog ruimte in het programma voor knuffelen met twixxie en naait?!
pi_218789912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:09 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Momtalk: Esmee. Van How About Mom. 2020.
Ik las een ander interview, daarin zeggen ze dat ze voor een 3e kindje gaan proberen. Feitelijk is dat voor hen samen natuurlijk ook een 3e. Maar zo raar. In dat interview wordt de oudste niet eens genoemd.
pi_218789953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik kan echt wel janken (bij wijze van spreken dan) voor die kinderen van MB. Dat ze in deze fase van hun leven alsnog in beeld worden gebracht. Die kinderen hebben waarschijnlijk allerlei emoties. Dat is al moeilijk genoeg en dan laat moeders ook nog elke keer een perfect plaatje zien. Dat is hun voorbeeld. Dat moet het toch extra ingewikkeld maken voor ze?
Maximaal theater
pi_218789955
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een crompouce met zelfgemaakte jam en een stukje dubai reep. Met je mond open kauwen is verplicht.
Zijn er ook oplaad punten voor rolstoelen?
pi_218789972
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zijn er ook oplaad punten voor rolstoelen?
Alleen voor mensen die hun eigen lader bij zich hebben.
pi_218789981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:30 schreef Kaatjepuk het volgende:
Die foto’s van Kim. Echt een moeke zo met dat sjaaltje en haren.
Dat sjaaltje snap ik ook niet, en ook niet bij dat zoontje van Maike
pi_218789986
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien zijn die b12 spuiten wel voor trombose 😉
Haha nee ik herken ze, dat is wel b 12.
Maar serieus; ik heb 3 maanden in een rolstoel gezeten ivm breuk /ok vier maar ik denk dat ik meer beweging had dan Debbie.
Moest wel medicatie tegen trombose spuiten
pi_218789987
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja en tussendoor bleren naar buiten tegen je kind vanuit de keuken. En kauwen als een varken idd met open mond en heel snel met die kaken
pi_218790012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat voor jou geldt hoeft voor een ander niet zo te werken natuurlijk, er zijn namelijk ook heel veel mensen die in de loop van de dag heel slaperig worden van methylfenidaat.
Ja in de loop van de dag idd. Dus niet wanneer ze net inwerken.
pi_218790031
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:21 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Maximaal theater
Die kinderen hebben later geen idee hoe ze hun echte emoties moeten tonen
pi_218790037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hahah ik ga stuk, zal ze nieuwe kabel en nieuwe oplader krijgen? Echt een record denk ik voor dat bedrijf hoe snel ze die dingen moeten vervangen
pi_218790038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Shit, ik ben die van mij kwijt
pi_218790051
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:36 schreef Avea het volgende:

[..]
Breng haar nou niet op ideeën ;-)

Heb haar een tijd geleden ontvolgt, kon er gewoon niet meer naar kijken. Soms kijk ik anoniem als hier weer iets voorbij komt, maar gun haar ook de volgers niet met dat zieke gedrag. Eigenlijk zou iedereen haar moeten ontvolgen (op die paar naïeve volgers na) en vooral geen aandacht meer aan geven, misschien dat ze dan weer een beetje bij zinnen komt.
Of haar man een blokkade op haar accounts zetten, maar dat zie ik nou ook weer niet gebeuren.
Daarom volg ik haar anoniem.
Is gewoon vermaak om te zien wat ze nu weer bedenkt.
Ik denk dat ik een kaartje voor de beurs koop, wie gaat er mee🤣
pi_218790057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Shit, ik ben die van mij kwijt
Dan moet je iemand meenemen om te duwen.
pi_218790074
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:22 schreef Beppie12345 het volgende:
Wat is die hvk toch een vreselijk mens. Zelf wel aan de spinazie/kaas burger en kinderen droge spaghetti. Ik heb ze juist verschillende keren heel lekker zien eten in die schnitzels. Waarom vreet ze alleen zelf zo'n ding.
Echt hè, mij maakt ze niet wijs dat de kinderen niet willen eten.
Ze eten ook snacks , kaassoufflé , tissues en pannenkoek.
Volgens mij lust bijna ieder kind wel iets met tomatensaus /gehaktballetjes( vega dan)
Geef dan in ieder geval iets van een komkommersalade of tomaatjes erbij, of idd zo'n schnitzel in stukjes erdoor.
pi_218790100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:09 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik vind dit soort opmerkingen zo raar. Er wordt echt op iedere slak zout gelegd. Alsof iedereen die net uit elkaar is, zijn exen en ex bonuskinderen uitnodigd.

De relatie is net verbroken, er zijn vast heel veel emoties bij iedereen. Dan is lastig om vrolijk en onbezorgd een kinderverjaardag te vieren met elkaar.
Precies, en we weten nog niet wat er exact aan de hand is. Als jvp en kb wel samen verder gaan kan ik mij voorstellen dat dat heel pijnlijk is om dan samen feest te vieren.
Zag wel dat jvp en mb samen op inkoop waren.
pi_218790119
quote:

[..]

😂🤣ik ga mee!
Lunch? Hapjes suikerfeest, bedacht door Debbie
pi_218790149
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
😂🤣ik ga mee!
Lunch? Hapjes suikerfeest, bedacht door Debbie
Ze kan nog zakjes bloemzaad uit haar pluktuin uitdelen
pi_218790171
Ik vind dat het programma erg vroeg start, ik moet letterlijk tot 14.30u slapen, anders houd ik zo'n evenement echt niet vol.
Is er ook tijd en ruimte om LC filmpjes te maken en kritische reacties te swifferen?
pi_218790198
Wie vind die nep kinderstemmetjes ook zó verschikkelijk? Van bijv. @mijngelukje 🤢
Zooo 2023🫠
pi_218790208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze kan nog zakjes bloemzaad uit haar pluktuin uitdelen
Die zouden in een soort goodybag kunnen, wat kan daar nog meer in? Suggesties? 😂
pi_218790235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:51 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Die zouden in een soort goodybag kunnen, wat kan daar nog meer in? Suggesties? 😂
Een kortingscode voor haar e-book verbinding in rust, een zelfgemaakte kaars, een tekening van Zoë
pi_218790249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan moet je iemand meenemen om te duwen.
Gelukkig is mijn mantelzorger dan niet in het buitenland voor werk
pi_218790279
quote:

[..]

Met zn allen in de rustruimte, dat wordt niet slapen/rusten 🤪
pi_218790282
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik las een ander interview, daarin zeggen ze dat ze voor een 3e kindje gaan proberen. Feitelijk is dat voor hen samen natuurlijk ook een 3e. Maar zo raar. In dat interview wordt de oudste niet eens genoemd.
Heb er vorig jaar nog eens over gevraagd … maar nooit antwoord op gehad van der
pi_218790297
Voor het event zou ik als afsluiter graag met zijn allen DE Gambiaanse kip willen eten.
Wel dien je tijdens de bereiding dit even te schreeuwen naar een voorbijganger.

In the goodiebag graag accessoires voor mijn labubu, miniboekjes, veilige vriendin troep én dalia zaad zodat ik een pluktuin kan starten op mijn balkon
pi_218790421
Komt er ook een kleurboek in de goodie bag?
Of is er nog tijd voor een kleurwedstrijd?
pi_218790422
Die veilige vriendin verkoopt vooral een hoop schijnveiligheid zo te zien..
Debbie trekt dr portemonnee sneller dan Lucky Luke zijn pistool.
pi_218790435
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
🫢🤭🤭
pi_218790453
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als je op het event subscriber wordt van @Memm en mijn kleurboek insta kan je meedoen! Hoofdprijs is een sessie van de opruimcoach
pi_218790463
Ik vind het echt een beetje dom dat Janneke.dbm zo erg over die muis praat en laat zien enz terwijl hun huis te koop staat en volop in de bezichtigingen zit. Lekker al dat ongedierte in huis
pi_218790471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:20 schreef Lampje88 het volgende:
Ik vind het echt een beetje dom dat Janneke.dbm zo erg over die muis praat en laat zien enz terwijl hun huis te koop staat en volop in de bezichtigingen zit. Lekker al dat ongedierte in huis
En laatst hele lekkage toch met die tuinen open enzo voor nieuwe leidingen ofzo?
pi_218790486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:21 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
En laatst hele lekkage toch met die tuinen open enzo voor nieuwe leidingen ofzo?
Ja en ook iets met riool toch? Pas geleden
pi_218790506
Ik vind het ergens knap dat Mies alsnog een feestje viert voor Laurens en Benjamin. Lijkt me ook niet makkelijk om dit alleen te doen met alle emoties. Het zag er wel gezellig uit en de kinderen hebben vast genoten maar toch had het ook iets treurigs.

En ergens ook vreemd dat Koen op z’n minst er niet bij was aangezien het ook zijn kinderen zijn. En op werk gaat het allemaal zo goed en gaan ze gewoon door met z’n drieën. Dan moet even een feestje toch ook wel kunnen?
pi_218790522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:21 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Dat probleem was verholpen, daarom moest de tuin ook open.
pi_218790530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt hè, mij maakt ze niet wijs dat de kinderen niet willen eten.
Ze eten ook snacks , kaassoufflé , tissues en pannenkoek.
Volgens mij lust bijna ieder kind wel iets met tomatensaus /gehaktballetjes( vega dan)
Volgens mij zit je dan snel vol 😂
pi_218790536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:25 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind het ergens knap dat Mies alsnog een feestje viert voor Laurens en Benjamin. Lijkt me ook niet makkelijk om dit alleen te doen met alle emoties. Het zag er wel gezellig uit en de kinderen hebben vast genoten maar toch had het ook iets treurigs.

En ergens ook vreemd dat Koen op z’n minst er niet bij was aangezien het ook zijn kinderen zijn. En op werk gaat het allemaal zo goed en gaan ze gewoon door met z’n drieën. Dan moet even een feestje toch ook wel kunnen?
Onder haar post vraagt iemand of K niet uitgenodigd was. M reageert dat hij natuurlijk is uitgenodigd en dat ze het een nare vraag vindt. Ik vermoed dat K de uitnodiging dan heeft gemist of afgeslagen óf hij is voor elke camera weggedoken.
pi_218790565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:00 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
Heb er vorig jaar nog eens over gevraagd … maar nooit antwoord op gehad van der
Misschien wil de vader niet dat ze in beeld komt of dat ze genoemd wordt. Maar ik vind het heel raar dat ze zelfs in interviews niet wordt genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')