abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218789787
Ik heb gehoord dat er ook een rustruimte aanwezig is met een professionele fotograaf genaamd R. Lether die theatrale kiekjes voor medisch gebruik als specialiteit heeft. Voor wie nog wat leuks voor de internist nodig heeft ^O^
pi_218789818
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:49 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Oef! Dat wordt de volgende dagen dan slapen tot 17:00 uur.
Nee joh half uurtje floaten, kun je er weer helemaal tegen 😂
pi_218789823
Sowieso Debbie.. ze kreeg ritalin toch voor haar adhd? No way dat je dan zoveel slaapt. Ben zelf nu een aantal weken aan het spelen met ritalin om de juiste soort en dosis te vinden. Hiervoor had ik al (in)slaapproblemen. Nou die zijn er niet beter op geworden.. zou niet weten hoe ik met deze medicatie overdag uren kan slapen en of tot half 3. Tenzij ze ze niet neemt.
pi_218789825
Ik mis overigens nog wel het kaarsen maken en een mindfulness sessie "verbinding in rust".
pi_218789831
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:00 schreef Celess het volgende:
Sowieso Debbie.. ze kreeg ritalin toch voor haar adhd? No way dat je dan zoveel slaapt. Ben zelf nu een aantal weken aan het spelen met ritalin om de juiste soort en dosis te vinden. Hiervoor had ik al (in)slaapproblemen. Nou die zijn er niet beter op geworden.. zou niet weten hoe ik met deze medicatie overdag uren kan slapen en of tot half 3. Tenzij ze ze niet neemt.
Ze slaapt ook niet. Ze ligt in bed haar toneelstukjes in te studeren en de medische encyclopedie uit haar hoofd te leren voor extra inspiratie.
pi_218789833
Ik Googlede Esmee v Leijden nav haar laatste story’s en kwam een heel artikel tegen over haar oudste dochter die doodgezwegen wordt. Ik heb zó veel vragen! Waarom wordt dit meisje nooit genoemd?
pi_218789846
En MB
"We gaan zo goed"
Maar het feestje van de jongens wordt alleen met haar en haar vangnet gevierd? Bijzonder. Als het dan zo goed gaat in de omgang. Waar zijn Koen, Jacq en de bonuskids?
pi_218789867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik Googlede Esmee v Leijden nav haar laatste story’s en kwam een heel artikel tegen over haar oudste dochter die doodgezwegen wordt. Ik heb zó veel vragen! Waarom wordt dit meisje nooit genoemd?
Dit vraag ik mij ook af. In het begin dat Esmee met Inez was zag je haar nog weleens. Las jij het interview waarin ze zegt dat ze twee dochters hebben?
pi_218789870
Ik kan echt wel janken (bij wijze van spreken dan) voor die kinderen van MB. Dat ze in deze fase van hun leven alsnog in beeld worden gebracht. Die kinderen hebben waarschijnlijk allerlei emoties. Dat is al moeilijk genoeg en dan laat moeders ook nog elke keer een perfect plaatje zien. Dat is hun voorbeeld. Dat moet het toch extra ingewikkeld maken voor ze?
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 21:06:23 #260
184769 crew  Deisyy
pi_218789871
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:00 schreef Celess het volgende:
Wat voor jou geldt hoeft voor een ander niet zo te werken natuurlijk, er zijn namelijk ook heel veel mensen die in de loop van de dag heel slaperig worden van methylfenidaat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218789883
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:03 schreef Celess het volgende:
En MB
"We gaan zo goed"
Maar het feestje van de jongens wordt alleen met haar en haar vangnet gevierd? Bijzonder. Als het dan zo goed gaat in de omgang. Waar zijn Koen, Jacq en de bonuskids?
Ik vind dit soort opmerkingen zo raar. Er wordt echt op iedere slak zout gelegd. Alsof iedereen die net uit elkaar is, zijn exen en ex bonuskinderen uitnodigd.

De relatie is net verbroken, er zijn vast heel veel emoties bij iedereen. Dan is lastig om vrolijk en onbezorgd een kinderverjaardag te vieren met elkaar.
pi_218789884
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit vraag ik mij ook af. In het begin dat Esmee met Inez was zag je haar nog weleens. Las jij het interview waarin ze zegt dat ze twee dochters hebben?
Momtalk: Esmee. Van How About Mom. 2020.
pi_218789900
Mb; ik snap echt niet hoe het daar nou gegaan is hoor. Ben heel benieuwd naar het verhaal. Tijdens de zomer was er blijkbaar zo’n grafstemming dat een feestje voor de kinderen er niet af kon? Maar er zijn wel de hele zomer lang nog foto’s geplaatst alsof er niks aan de hand was en ze het nog zo gezellig hadden met z’n 3. Nu waren er een handjevol mensen maar blijkbaar niet Koen, Jacqueline en haar kinderen. Op de stories van J zie je haar nog wel met een vrolijk lachende MB. Hoeeee zit dat?
pi_218789905
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:08 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
09:00 - inloop met een glaasje waterdrop en fruit van de lokale fruitdoos
10:00 - zonnebloemenketting knutselen
10:30 - rust pauze in de rustruimte
11:15 - hysterisch rondrijden in de geleende rolstoelen, inclusief ketting
12:00 - lunch (iemand ideeën?)
12:45 - rusten in de rustruimte
13:30 - workshop stempels maken
14:30 - selfcare tijd, nagels doen.
15:15 - tijd voor foto’s en meet en Greet met de One and Only Debbie van Liverpool Barneveld
16:00 - einde evenement

Zien we elkaar bij de Zeeman stand? Wel rennen hè dames.
😆 klinkt goed!
Is er ook nog ruimte in het programma voor knuffelen met twixxie en naait?!
pi_218789912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:09 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Momtalk: Esmee. Van How About Mom. 2020.
Ik las een ander interview, daarin zeggen ze dat ze voor een 3e kindje gaan proberen. Feitelijk is dat voor hen samen natuurlijk ook een 3e. Maar zo raar. In dat interview wordt de oudste niet eens genoemd.
pi_218789953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik kan echt wel janken (bij wijze van spreken dan) voor die kinderen van MB. Dat ze in deze fase van hun leven alsnog in beeld worden gebracht. Die kinderen hebben waarschijnlijk allerlei emoties. Dat is al moeilijk genoeg en dan laat moeders ook nog elke keer een perfect plaatje zien. Dat is hun voorbeeld. Dat moet het toch extra ingewikkeld maken voor ze?
Maximaal theater
pi_218789955
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een crompouce met zelfgemaakte jam en een stukje dubai reep. Met je mond open kauwen is verplicht.
Zijn er ook oplaad punten voor rolstoelen?
pi_218789972
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zijn er ook oplaad punten voor rolstoelen?
Alleen voor mensen die hun eigen lader bij zich hebben.
pi_218789981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:30 schreef Kaatjepuk het volgende:
Die foto’s van Kim. Echt een moeke zo met dat sjaaltje en haren.
Dat sjaaltje snap ik ook niet, en ook niet bij dat zoontje van Maike
pi_218789986
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien zijn die b12 spuiten wel voor trombose 😉
Haha nee ik herken ze, dat is wel b 12.
Maar serieus; ik heb 3 maanden in een rolstoel gezeten ivm breuk /ok vier maar ik denk dat ik meer beweging had dan Debbie.
Moest wel medicatie tegen trombose spuiten
pi_218789987
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een crompouce met zelfgemaakte jam en een stukje dubai reep. Met je mond open kauwen is verplicht.
Ja en tussendoor bleren naar buiten tegen je kind vanuit de keuken. En kauwen als een varken idd met open mond en heel snel met die kaken
pi_218790012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat voor jou geldt hoeft voor een ander niet zo te werken natuurlijk, er zijn namelijk ook heel veel mensen die in de loop van de dag heel slaperig worden van methylfenidaat.
Ja in de loop van de dag idd. Dus niet wanneer ze net inwerken.
pi_218790031
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:21 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Maximaal theater
Die kinderen hebben later geen idee hoe ze hun echte emoties moeten tonen
pi_218790037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hahah ik ga stuk, zal ze nieuwe kabel en nieuwe oplader krijgen? Echt een record denk ik voor dat bedrijf hoe snel ze die dingen moeten vervangen
pi_218790038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Shit, ik ben die van mij kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')