Nee joh half uurtje floaten, kun je er weer helemaal tegen 😂quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:49 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Oef! Dat wordt de volgende dagen dan slapen tot 17:00 uur.
Ze slaapt ook niet. Ze ligt in bed haar toneelstukjes in te studeren en de medische encyclopedie uit haar hoofd te leren voor extra inspiratie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:00 schreef Celess het volgende:
Sowieso Debbie.. ze kreeg ritalin toch voor haar adhd? No way dat je dan zoveel slaapt. Ben zelf nu een aantal weken aan het spelen met ritalin om de juiste soort en dosis te vinden. Hiervoor had ik al (in)slaapproblemen. Nou die zijn er niet beter op geworden.. zou niet weten hoe ik met deze medicatie overdag uren kan slapen en of tot half 3. Tenzij ze ze niet neemt.
Dit vraag ik mij ook af. In het begin dat Esmee met Inez was zag je haar nog weleens. Las jij het interview waarin ze zegt dat ze twee dochters hebben?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik Googlede Esmee v Leijden nav haar laatste story’s en kwam een heel artikel tegen over haar oudste dochter die doodgezwegen wordt. Ik heb zó veel vragen! Waarom wordt dit meisje nooit genoemd?
Wat voor jou geldt hoeft voor een ander niet zo te werken natuurlijk, er zijn namelijk ook heel veel mensen die in de loop van de dag heel slaperig worden van methylfenidaat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:00 schreef Celess het volgende:
Sowieso Debbie.. ze kreeg ritalin toch voor haar adhd? No way dat je dan zoveel slaapt. Ben zelf nu een aantal weken aan het spelen met ritalin om de juiste soort en dosis te vinden. Hiervoor had ik al (in)slaapproblemen. Nou die zijn er niet beter op geworden.. zou niet weten hoe ik met deze medicatie overdag uren kan slapen en of tot half 3. Tenzij ze ze niet neemt.
Ik vind dit soort opmerkingen zo raar. Er wordt echt op iedere slak zout gelegd. Alsof iedereen die net uit elkaar is, zijn exen en ex bonuskinderen uitnodigd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:03 schreef Celess het volgende:
En MB
"We gaan zo goed"
Maar het feestje van de jongens wordt alleen met haar en haar vangnet gevierd? Bijzonder. Als het dan zo goed gaat in de omgang. Waar zijn Koen, Jacq en de bonuskids?
Momtalk: Esmee. Van How About Mom. 2020.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af. In het begin dat Esmee met Inez was zag je haar nog weleens. Las jij het interview waarin ze zegt dat ze twee dochters hebben?
😆 klinkt goed!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
09:00 - inloop met een glaasje waterdrop en fruit van de lokale fruitdoos
10:00 - zonnebloemenketting knutselen
10:30 - rust pauze in de rustruimte
11:15 - hysterisch rondrijden in de geleende rolstoelen, inclusief ketting
12:00 - lunch (iemand ideeën?)
12:45 - rusten in de rustruimte
13:30 - workshop stempels maken
14:30 - selfcare tijd, nagels doen.
15:15 - tijd voor foto’s en meet en Greet met de One and Only Debbie van Liverpool Barneveld
16:00 - einde evenement
Zien we elkaar bij de Zeeman stand? Wel rennen hè dames.
Ik las een ander interview, daarin zeggen ze dat ze voor een 3e kindje gaan proberen. Feitelijk is dat voor hen samen natuurlijk ook een 3e. Maar zo raar. In dat interview wordt de oudste niet eens genoemd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:09 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Momtalk: Esmee. Van How About Mom. 2020.
Maximaal theaterquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik kan echt wel janken (bij wijze van spreken dan) voor die kinderen van MB. Dat ze in deze fase van hun leven alsnog in beeld worden gebracht. Die kinderen hebben waarschijnlijk allerlei emoties. Dat is al moeilijk genoeg en dan laat moeders ook nog elke keer een perfect plaatje zien. Dat is hun voorbeeld. Dat moet het toch extra ingewikkeld maken voor ze?
Zijn er ook oplaad punten voor rolstoelen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een crompouce met zelfgemaakte jam en een stukje dubai reep. Met je mond open kauwen is verplicht.
Alleen voor mensen die hun eigen lader bij zich hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zijn er ook oplaad punten voor rolstoelen?
Dat sjaaltje snap ik ook niet, en ook niet bij dat zoontje van Maikequote:Op dinsdag 16 september 2025 20:30 schreef Kaatjepuk het volgende:
Die foto’s van Kim. Echt een moeke zo met dat sjaaltje en haren.
Haha nee ik herken ze, dat is wel b 12.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:44 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien zijn die b12 spuiten wel voor trombose 😉
Ja en tussendoor bleren naar buiten tegen je kind vanuit de keuken. En kauwen als een varken idd met open mond en heel snel met die kakenquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een crompouce met zelfgemaakte jam en een stukje dubai reep. Met je mond open kauwen is verplicht.
Ja in de loop van de dag idd. Dus niet wanneer ze net inwerken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat voor jou geldt hoeft voor een ander niet zo te werken natuurlijk, er zijn namelijk ook heel veel mensen die in de loop van de dag heel slaperig worden van methylfenidaat.
Hahah ik ga stuk, zal ze nieuwe kabel en nieuwe oplader krijgen? Echt een record denk ik voor dat bedrijf hoe snel ze die dingen moeten vervangenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die hun eigen lader bij zich hebben.
Shit, ik ben die van mij kwijtquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die hun eigen lader bij zich hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |