Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat iedereen ook zegt van AM en ws terecht maar ik heb wel het idee dat ze hele leuke lieve kinderen heeft. Ook een lieve man dus denk dat het een goed huis is om te worden opgevangen.
Maar ook een slappe tosti dat hij het prima vind dat zijn kinderen zo geexposed worden. Lebberend aan een softijsje, in bikini in het ‘zwembad’, slapend in bed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat iedereen ook zegt van AM en ws terecht maar ik heb wel het idee dat ze hele leuke lieve kinderen heeft. Ook een lieve man dus denk dat het een goed huis is om te worden opgevangen.
Ze heeft vast zo’n mini koelkastje op haar kamer, een soort minibar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ze zegt "ik heb LETTERLIJK tot half 3 geslapen".
Nee, ze heeft tot half drie in bed liggen rotten. Zou ze wel opstaan om eten en drinken haar hol in te slepen?
Ja, die onoprechte vibe krijg ik ook altijd tijdens haar interacties met de kinderen. Bijna geacteerd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft vast zo’n mini koelkastje op haar kamer, een soort minibar.
Ze gaat op de trap zitten en zichzelf filmen, ik vind de interactie met haar kind echt heel nep overkomen
Hahaha thanks voor het verbeteren van het woord! Ik had blijkbaar brainfog... 😅quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Wist je niet dat een mini donut bij een typische dinsdag hoort?
Nou, dit! Op stap met vriendinnen wel, maar nog te lui om naar de Mac met je kind te gaanquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Wacht even....dus Debbie kan wel een hele dag naar de beurs maar kon het niet opbrengen om even met dr zoon naar de MAC te gaan op zn verjaardag?
Prima als je jezelf en je eigen leven naar de vernieling wil helpen met je verzinsels, dus ga lekker met je zonnebril en oortjes in je rolstoel voor schut rijden daar op die beurs, maar hoe schrijnend is het contrast dan met de verjaardag van Jay.
😂quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik ben nogal een beelddenker. [spoiler]Zie nu beelden voor me met Debbie als een soort van Flintstone met berenvel die haar prooi/voedsel meesleept en vervolgens als een bezetene begint te eten na afronding van haar winterslaap. Die eetfilmpjes van haar hebben ook erg bijgedragen aan deze beeldvorming.[/spoiler]
Waar zou ze die kopen? Hopelijk deelt ze nog een linkje!quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Wist je niet dat een mini donut bij een typische dinsdag hoort?
Ze denkt dat ze afvalt door bewuster te eten maar zij word langzamerhand echt zo'n figuur van een oud dametje in een verpleeghuis( al zijn die nog actiever)quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:32 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nou en door spieren die niet meer gewend zijn om geprikkeld te worden. Ze helpt zo haar hele lijf de vernieling in.
En dan ook weer meerdere keren klagen dat het om 18.00 is. Als het om 19.00, 19.30 of 20.00 was geweest was het ook niet goed geweest. Bij haar niet of bij andere ouders. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:14 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Annemarie voor zover ik weet nooit naar de ouderavond van Guus geweest. Nu is er een ouderavond voor, ik neem aan, S en S, en dan gaat ze samen met Maarten? Ik vind dat verschil wel opvallend en een beetje vreemd.
Precies inderdaad. Ik zou 18.00 juist heel fijn vinden, wij eten altijd vroeg dus dan is 18.00 een fijne tijd voor een ouderavond. Wij hadden de ouderavond vorige week om 20.00 en dan vond ik dus juist irritant haha.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan ook weer meerdere keren klagen dat het om 18.00 is. Als het om 19.00, 19.30 of 20.00 was geweest was het ook niet goed geweest. Bij haar niet of bij andere ouders. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.
En dat zit je misschien weer met kinderen die naar bed moeten ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:40 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Precies inderdaad. Ik zou 18.00 juist heel fijn vinden, wij eren altijd vroeg dus dan is 18.00 een fijne tijd voor een ouderavond. Wij hadden de ouderavond vorige week om 20.00 en dan vond ik dus juist irritant haha.
Ja hoor dit ligt lekker Netflix te checken en ondertussen chippie en scrollen🤣quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ze zegt "ik heb LETTERLIJK tot half 3 geslapen".
Nee, ze heeft tot half drie in bed liggen rotten. Zou ze wel opstaan om eten en drinken haar hol in te slepen?
Ja klopt. Kinderen zijn hier 13 en 11 dus jongste kon net wakker blijven tot we terug kwamen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat zit je misschien weer met kinderen die naar bed moeten ofzo.
Misschien zijn die b12 spuiten wel voor trombose 😉quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze afvalt door bewuster te eten maar zij word langzamerhand echt zo'n figuur van een oud dametje in een verpleeghuis( al zijn die nog actiever)
Zij komt niet buiten, beweegt niet en ligt alleen maar. Valt me mee dat ze nog geen trombose spuitjes krijgt.
Die vriendinnen gaan echt niet voor lul met haar lopen hoor.. die gaan een meter achter haar aan als ze die ketting enzo omdoet. Sws onnodig als je met andere mensen bent die je kunnen helpen. Lijkt me dat een zonnebloem ketting vooral ook is als je alleen bentquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Wacht even....dus Debbie kan wel een hele dag naar de beurs maar kon het niet opbrengen om even met dr zoon naar de MAC te gaan op zn verjaardag?
Prima als je jezelf en je eigen leven naar de vernieling wil helpen met je verzinsels, dus ga lekker met je zonnebril en oortjes in je rolstoel voor schut rijden daar op die beurs, maar hoe schrijnend is het contrast dan met de verjaardag van Jay.
Ze gaat of all in, net als in de dierentuin. Of ze gaat gewoon.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:45 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Die vriendinnen gaan echt niet voor lul met haar lopen hoor.. die gaan een meter achter haar aan als ze die ketting enzo omdoet. Sws onnodig als je met andere mensen bent die je kunnen helpen. Lijkt me dat een zonnebloem ketting vooral ook is als je alleen bent
De opruimcoach is met gierende banden vertrokken?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie spaart weer iets 🤦♂️ het moet vol dat huis!!
Maar zij biedt duidelijk pleegzorg ivm haar niet vervulde kinderwens. Ik heb altijd begrepen dat je dan juist niet aan pleegzorg moet beginnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:29 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik het zelfde met Teamkoedood. Kwetsbare meisjes uit hun gezin weggerukt. Ouders die hulp nodig hebben. En dan 10000 x happy fam. foto's op die insta pagina. Heel erg ziek.. en dan jank berichten als die meiden weer weggaan. Dit is niet normaal bijj pleegzorg weet ik toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |