abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218787486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ze zegt "ik heb LETTERLIJK tot half 3 geslapen".

Nee, ze heeft tot half drie in bed liggen rotten. Zou ze wel opstaan om eten en drinken haar hol in te slepen?
Ik snap niet eens hoe ze in bed kan blijven liggen... dit lukte me toen ik puber was en thuis woonde en tv kon kijken of gamen vanuit mijn bed.. maar dat hield op den duur ook op 🤷 tot half 3 op bed dan heeft ze de kinderen ook niet opgehaald... en pas haar nest uit gerold toen iemand anders ermee aan de deur stond
pi_218787491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:42 schreef poohenzo het volgende:
zijn er meer kinderen die op deze bijzondere manier popcorn eten? (bij AM)
Zo met een hand er in proppen? Yup. Zie ik vaker bij kleuters. Of juist 2 popcorntje per keer. Doen ze uren over een bakje, hahaha
pi_218787495
Curly die zegt ook weer iets en toch helemaal niks. Eigen keuze uiteraard.

Er zal wel weer geld verdiend moeten gaan worden.
pi_218787496
Wacht even....dus Debbie kan wel een hele dag naar de beurs maar kon het niet opbrengen om even met dr zoon naar de MAC te gaan op zn verjaardag?

Prima als je jezelf en je eigen leven naar de vernieling wil helpen met je verzinsels, dus ga lekker met je zonnebril en oortjes in je rolstoel voor schut rijden daar op die beurs, maar hoe schrijnend is het contrast dan met de verjaardag van Jay.
pi_218787499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Op de beurs is vast weer zo'n plek waar ze kan liggen ontprikkelen onder een dekentje. Ze moet haar ketting niet vergeten.
Gezellig ook voor vriendin... "ik ga even kwijlen op een matje!"
pi_218787506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ze zegt "ik heb LETTERLIJK tot half 3 geslapen".

Nee, ze heeft tot half drie in bed liggen rotten. Zou ze wel opstaan om eten en drinken haar hol in te slepen?
Ik ben nogal een beelddenker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218787515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Wacht even....dus Debbie kan wel een hele dag naar de beurs maar kon het niet opbrengen om even met dr zoon naar de MAC te gaan op zn verjaardag?

Prima als je jezelf en je eigen leven naar de vernieling wil helpen met je verzinsels, dus ga lekker met je zonnebril en oortjes in je rolstoel voor schut rijden daar op die beurs, maar hoe schrijnend is het contrast dan met de verjaardag van Jay.
Maar het is jay... die mag überhaupt blij zijn dat er iets gedaan werd aan zijn verjaardag
pi_218787521
AM haar boek zal wel weer een bestseller worden.

Sanneke is gewoon lui, wilt het liefst een thuisblijfmoeder zijn met een partner die ze als slaaf kan rond commanderen vanaf de bank.
Helemaal prima. Maar dan moet je ook genoegen nemen met een tweedehandse fiets van Mp en zelf trappen
pi_218787522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar ze weet nu wel al dat ze op 3 oktober helemaal fit is voor een beurs 👌👍 heeft ze dan haar nieuwe rollie al? Of de oude? En hoe gaat ze die vervoeren? Heeft een vriendin een grotere auto? Of gaat ze alleen met saraaaaaaaah en dan de achterbank plat?
Benieuwd of sara ook filmpjes maakt als ze net niet kwijlend half in de rollie hangt en alles langs haar heen gaat... of was dat echt enkel als haar kinderen tegen haar praten in de dierentuin?
Vet knap dat ze haar energie en belastbaarheid zover vooruit kan plannen. Of zou het betekenen dat ze vanaf vandaag in een 3 weken durende winterslaap gaat?
pi_218787526
Waarom wil Debbie überhaupt naar een baby-event for mommy(to-be)?
Haar jongste is ook geen baby meer.
pi_218787558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef SterreKaatje het volgende:

Nee dat dacht ik ook, zou ze daar dan geen rotgevoel bij hebben?
Daarbij kan ze nu nog niet inschatten hoe ze zich 3 oktober voelt, dan zeg je toch niet heel stellig; ik ga 3 oktober naar de beurs.
Nu zie je weer zo goed dat ze toneelspeelt.
Iedere andere chronisch zieke zou zeggen:
Ik wil heel graag 3 okt naar een beurs met vriendinnen, als het me lukt en ik me goed voel.
Ze weet toch nu niet hoe ze zich dan voelt? Dit omdat ze nu iedere dag tot 14:30 slaapt.
Een verjaardag vanaf 14:00 kan ze niet aan maar naar een beurs met veel prikkels lukt haar wel?
Dierentuin was ze al bijna een dode zeester hoe ze in haar stoel hing met dopjes op en kaart om.en dan ben je buiten.
Wat valt ze wederom door de mand.
Haar kinderen snakken naar aandacht, ook hoe Jay net om haar heen hangt, gisteren op die glijbaantrap ook. Ziet ze het dan echt zelf niet?
  dinsdag 16 september 2025 @ 16:29:09 #187
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218787609
Wie is Debbie op Instagram?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218787611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zoveel pleegzorg IG accounts. Zogenaamd met “goedkeuring” als of deze beschadigde jonge kinderen in zo’n positie een juiste beslissing kunnen maken. Jeugdzorg geeft hier ook het verkeerde signaal af.
Ja, maar dat vind ik het zelfde met Teamkoedood. Kwetsbare meisjes uit hun gezin weggerukt. Ouders die hulp nodig hebben. En dan 10000 x happy fam. foto's op die insta pagina. Heel erg ziek.. en dan jank berichten als die meiden weer weggaan. Dit is niet normaal bijj pleegzorg weet ik toevallig.
pi_218787616
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Vet knap dat ze haar energie en belastbaarheid zover vooruit kan plannen. Of zou het betekenen dat ze vanaf vandaag in een 3 weken durende winterslaap gaat?
tegen die tijd kan ze niet eens meer lopen door de doorligplekken
pi_218787621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:30 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
tegen die tijd kan ze niet eens meer lopen door de doorligplekken
Nou en door spieren die niet meer gewend zijn om geprikkeld te worden. Ze helpt zo haar hele lijf de vernieling in.
pi_218787624
Debbie zegt dat ze vorig jaar niet naar de beurs is geweest en deelt vervolgens herinneringen van oktober 2024. Dat is toch vorig jaar? Of ben ik nu gek? 8)7
pi_218787635
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee dat dacht ik ook, zou ze daar dan geen rotgevoel bij hebben?
Nee dat heeft zij niet. Zij is ervan overtuigd dat ze door ziekte al zo veel moet laten, dat ze het slachtoffer is. Dat is haar waarheid.
pi_218787649
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie zegt dat ze vorig jaar niet naar de beurs is geweest en deelt vervolgens herinneringen van oktober 2024. Dat is toch vorig jaar? Of ben ik nu gek? 8)7
Ze zwamt weer eens ouderwets uit haar nek. Ook geheugentraining zou niet zo verkeerd zijn. Misschien dat ze dan ook beter onthoudt welke verhalen ze waar ophangt.
pi_218787650
quote:
Huh ja inderdaad haha.
pi_218787675
quote:
Ik moest er beetje om lachen... dat ze het zelf ook gewoon niet door heeft dat ze toen met 2 zwangere vriendinnen is geweest waarvan de baby's nog geen 1 zijn is gewoon niet bij haar opgekomen
pi_218787680
Debbie's brainfog, aflevering 625 🫣
pi_218787692
Als er ergens veel prikkels zijn is wel bij we are pregnant evenement…
pi_218787824
Hilarisch bij Milou, ik krijg B&B vol liefde flashbacks naar Jean-Paul: haar standaard dinsdag bevat een mini donut voor haar peuter! Waarom dan....
pi_218787892
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:53 schreef Saboo het volgende:

[..]
Het is niet dat jeugdzorg keuze heeft uit honderden perfecte ouders he.
De gezinnen waaruit deze kinderen komen zijn, in het algemeen, nog 100x zo desastreus. Er valt van alles te zeggen over AM, maar ik hoop dat het voor deze kinderen een warm bad is. Want de kwaliteit van pleegzorg is in het algemeen vrij dramatisch, simpelweg omdat er een tekort is. Dan ga je niet iemand afwijzen omdat ze youtube filmpjes maakt; hoogstens maak je er afspraken over.
Wat iedereen ook zegt van AM en ws terecht maar ik heb wel het idee dat ze hele leuke lieve kinderen heeft. Ook een lieve man dus denk dat het een goed huis is om te worden opgevangen.
Go hard or go home
pi_218787963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:11 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch bij Milou, ik krijg B&B vol liefde flashbacks naar Jean-Paul: haar standaard dinsdag bevat een mini donut voor haar peuter! Waarom dan....
Wist je niet dat een mini donut bij een typische dinsdag hoort?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')