abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218785762
Echt bizar dat AM er nu ingooit dat er een pleegkind is geweest. Vraag me af hoe het dan gaat als de maaltijd gefilmd wordt: ‘Truusje, kun jij even in de keuken gaan staan, zodat ik mijn content kan maken?!’ Truusje, wij doen even de wildreclame, kun jij even buiten gaan zitten?’
Bewijst maar weer dat het 1 grote poppenkast is daar..
pi_218785853
Demammavan: de brandende vraag, wordt Jim nu ook Jim (van IJsland) als ze zijn wezen crossen? En gaat zijn vriendin als Arte (Ook uit een groot gezin) door het leven? Spannend!

Ik overweeg nu om mijn profielnaam te veranderen in Tarantelle (mammavaneenkleingezin).
  Moderator / Colorchick dinsdag 16 september 2025 @ 13:11:01 #153
382129 crew  Donna
pi_218785890
Zullen we ophouden met speculeren over wat dan ook en gewoon praten over wat we WEL zien? Als later blijkt dat iemand gelogen heeft, komt dat vanzelf boven tafel.
  Moderator / Colorchick dinsdag 16 september 2025 @ 13:22:33 #154
382129 crew  Donna
pi_218785948
En schrijf gerust verder. Niet dat het topic nu doodvalt. :!
pi_218786098
ik heb onder een steen geleefd want ik zat me dus af te vragen waarom de jongste Geertsjes vrij hebben maar blijkbaar is in regio Den Haag het vrij normaal dat basisscholen gesloten zijn ivm Prinsjesdag. Toch nog iets geleerd vandaag.
pi_218786278
In deze regio hebben we kermis vrij 🤣
pi_218786319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef AppelsEieren het volgende:
haha wij met carnaval.
pi_218786350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef poohenzo het volgende:

[..]
haha wij met carnaval.
Wij met de elfstedentocht 🤣🤣 (die nooit komt 🤣)
pi_218786370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef AppelsEieren het volgende:
Beetje zelfde toch 😂
pi_218786876
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
😆
pi_218786877
Dat geklaag van AM weer over vakanties die niet aansluiten. Er is in de meivakantie 1 week die verplicht is voor basis en middelbaar. Dus de 4 jongsten moeten sowieso 1 week tegelijk hebben. Alle mbo's die ik tot nu toe gevonden heb hebben ook allemaal die week, dus Guus is ook onder de pannen.
Maar het zal wel weer om haar ver volwassen kinderen gaan die weer mee gesleept moeten worden voor een samenwerking.
  Moderator / Colorchick dinsdag 16 september 2025 @ 15:02:00 #162
382129 crew  Donna
pi_218786893
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hahahah. Same.
pi_218787053
Zoveel pleegzorg IG accounts. Zogenaamd met “goedkeuring” als of deze beschadigde jonge kinderen in zo’n positie een juiste beslissing kunnen maken. Jeugdzorg geeft hier ook het verkeerde signaal af.
pi_218787149
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:33 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die man is nog gekker dan zij.
Nou echt, ik vind het bizar dat je dit doet. Je werkt al niet omdat je het gewoon niet wilt want sorry, zij ziet haar autisme echt als een goed excuus overal voor.
Zou mij niks verbazen dat dit ook het excuus is waarom ze in de ochtend niet helpt met M.

Echt die zou je toch met een scheepstoeter wakker willen maken elke ochtend.
Je hebt als moeder gewoon een verantwoordelijkheid. En zeker als je vent overal voor zorgt en je lichamelijk/geestelijk gezond bent. Kom op hoor.

En nee autisme is hiervoor echt geen excuus Sanneke. Zeker niet in jouw mate. Je bent echt niet een laagfunctionerende autist. Geloof mij nou maar, ik heb er wel wat in mijn familie. Eentje die zelfs amper spreekt.
En anders had je misschien jezelf 3 keer achter je hoofd moeten krabben voordat je überhaupt aan een kind dacht. Het is allemaal leuk en aardig, maar als je die zorg (blijkbaar) niet kan dragen in de ochtend als je niks uitvoert vind ik daar dus echt wat van en dat is echt verre van positief. Dat gaat écht nog een probleem worden als hij naar school moet straks of echt gaat lopen en dingen wilt doen. Ik vind het dieptriest.
pi_218787251
zijn er meer kinderen die op deze bijzondere manier popcorn eten? (bij AM)
pi_218787277
Dat je moet zorgen voor een kind in de ochtend en moet zorgen dat hij/zij/hun op tijd op school is, wist je als avond/nachtmens.
Of had niemand dat haar verteld..
pi_218787361
Debbie weer tot half 3 "geslapen"
pi_218787410
HVK die lekker de meiden weer in badkleding en uitkledend in de kleedkamer filmt en online knalt. Echt WHY?! Vooral omdat ze al zulke aparte volgers er tussen heeft zitten ivm haar ehm hobby/werk……….
pi_218787422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:57 schreef Lampje88 het volgende:
Ze zegt "ik heb LETTERLIJK tot half 3 geslapen".

Nee, ze heeft tot half drie in bed liggen rotten. Zou ze wel opstaan om eten en drinken haar hol in te slepen?
pi_218787452
Beetje jammer dat de kinderen van Mirjam(van IJsland) ook al ingezet moeten worden voor de reclame van AM.
pi_218787456
quote:
Ja maar ze weet nu wel al dat ze op 3 oktober helemaal fit is voor een beurs 👌👍 heeft ze dan haar nieuwe rollie al? Of de oude? En hoe gaat ze die vervoeren? Heeft een vriendin een grotere auto? Of gaat ze alleen met saraaaaaaaah en dan de achterbank plat?
Benieuwd of sara ook filmpjes maakt als ze net niet kwijlend half in de rollie hangt en alles langs haar heen gaat... of was dat echt enkel als haar kinderen tegen haar praten in de dierentuin?
pi_218787459
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef Lolaliedje30 het volgende:
HVK die lekker de meiden weer in badkleding en uitkledend in de kleedkamer filmt en online knalt. Echt WHY?! Vooral omdat ze al zulke aparte volgers er tussen heeft zitten ivm haar ehm hobby/werk……….
En dat gehang aan die kapstok, zegt ze daar dan niks van? Ze noemt ze zelf vaak slopers maar goed als je dit dan ok vind
pi_218787466
quote:
Voorspelbaar , dinsdag hè
Kids weg kan ze liggen
pi_218787475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar ze weet nu wel al dat ze op 3 oktober helemaal fit is voor een beurs 👌👍 heeft ze dan haar nieuwe rollie al? Of de oude? En hoe gaat ze die vervoeren? Heeft een vriendin een grotere auto? Of gaat ze alleen met saraaaaaaaah en dan de achterbank plat?
Benieuwd of sara ook filmpjes maakt als ze net niet kwijlend half in de rollie hangt en alles langs haar heen gaat... of was dat echt enkel als haar kinderen tegen haar praten in de dierentuin?
Op de beurs is vast weer zo'n plek waar ze kan liggen ontprikkelen onder een dekentje. Ze moet haar ketting niet vergeten.
pi_218787483
Ik denk dat Debbie geen nieuwe rollie krijgt.
Dit omdat er kabels waren besteld voor de oude. Als ze deze weg zou doen zou hij toch niet eerst gerepareerd worden denk ik?
Zal ze de oplader inmiddels terug hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')