abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218783253
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Doet me denken aan het hergebruikte badwater
Ze had het ook in het zwembad kunnen gooien
pi_218783411
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had het ook in het zwembad kunnen gooien
🤢
pi_218783822
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:50 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik had het gevoel dat ze daarmee doelde op dreigementen.

Ik weet dat het marketing is en er bij hoort, maar ik ga zo slecht op dit soort teasers. Waarvan je nu al weet dat er in een boek hooguit 1 of 2 zinnetjes aan gewijd worden. Ik zou bij een door mij geschreven boek weigeren, ik ben duidelijk geen marketing-tijger.
Ik dacht dat dat sowieso de insteek was van haar boek. Die Vreselijke Volgers die niet snappen dat zij écht het beste voorheeft met haar kinderen.

En verder wordt het een grote ‘kijk mij eens fantastisch zijn en alle mensen die ik heb gevraagd een paar zinnen te schrijven vinden mij ook fantastisch en hebben geen enkele kritische noot’-boek.
pi_218783859
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 06:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat sowieso de insteek was van haar boek. Die Vreselijke Volgers die niet snappen dat zij écht het beste voorheeft met haar kinderen.

En verder wordt het een grote ‘kijk mij eens fantastisch zijn en alle mensen die ik heb gevraagd een paar zinnen te schrijven vinden mij ook fantastisch en hebben geen enkele kritische noot’-boek.
En als er wel een kritische noot zou zijn zouden ze hem er gewoon uithalen. Want durf eens kritiek te hebben op de grote demammavan.

Vond trouwens hoe ze op dat gyg filmpje voorlas prettiger dan haar eerste boek. Heb een deel geluisterd op Spotify maar kon er echt niet naar luisteren.
pi_218783890
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 23:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij ging er al die tijd wel mee akkoord , at er ook een goede boterham van.
Moet je nu op alles reageren over MB? Vermoeiend hoor. Ik zeg dat ik het heerlijk voor de kinderen vind dat ze ook een paar dagen niet gefilmd worden. Ik zeg niks over Koen.
pi_218783997
AM gebruikt pleeg kind als spoiler, iets dat niemand mocht weten, sorry maar ziek ben je dan in je hoofd.
pi_218784164
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef miep123456 het volgende:
AM gebruikt pleeg kind als spoiler, iets dat niemand mocht weten, sorry maar ziek ben je dan in je hoofd.
Alles voor het geld hè 🙄
pi_218784218
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Moet je nu op alles reageren over MB? Vermoeiend hoor. Ik zeg dat ik het heerlijk voor de kinderen vind dat ze ook een paar dagen niet gefilmd worden. Ik zeg niks over Koen.
Want jij reageert nooit? Ik mag mijn mening geven zoals iedereen. Vind je dat vermoeiend? Dan scroll je door zodra je mijn naam ziet,probleem en ergernis opgelost.
pi_218784223
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef miep123456 het volgende:
Ja erg! Vooral omdat het een pleegkind is
pi_218784224
Ik volg Kelly Caresse al een tijdje maar op een of andere manier kwam ze niet meer omhoog in mijn algoritme. Tot vanochtend een filmpje; sinds wanneer is zij zo’n enorme trad wife geworden?
pi_218784260
misschien heb ik het gemist maar waarom was MG niet mee? Had hij geen zin om te koken op een campinggassetje in de regen? En mocht hij zomaar thuis blijven? Of heeft hij extra taakjes gekregen ter compensatie?
pi_218784291
Sanneke: normaal maken de traditionele rolverdeling me niets uit maar Sanneke gaat er dus 9/10 keer niet uit voor haar baby. Dat mag de werkende andere ouder oplossen.
En zij kan de hele dag op de bank liggen scrollen en discussies aangaan.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218784303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:42 schreef Norivelletje het volgende:
Ik volg Kelly Caresse al een tijdje maar op een of andere manier kwam ze niet meer omhoog in mijn algoritme. Tot vanochtend een filmpje; sinds wanneer is zij zo’n enorme trad wife geworden?
Die veranderd mega vaak van gedaante vind ik, weet niet wat ze zelf wil zijn
pi_218784305
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:55 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke: normaal maken de traditionele rolverdeling me niets uit maar Sanneke gaat er dus 9/10 keer niet uit voor haar baby. Dat mag de werkende andere ouder oplossen.
Triest
pi_218784322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die veranderd mega vaak van gedaante vind ik, weet niet wat ze zelf wil zijn
Al

Nou dit… laatste wat ik me kan herinneren was dat ze van business woman ging naar kaartjes trekken in de ochtend en nu is ze weer een trad wife.
pi_218784324
Walgelijk hoe AM misbruik maakt van het hebben van een pleegkind als teaser voor haar boek.

En daarbij twijfels over de vorm van pleegkind. Ja, ze had een kind te slapen (op de kamer van Jet), maar er stond nooit een extra bord bij de ontbijttafel. Misschien alleen het weekend? Als netwerkgezin? Dat ze een tijdje iemand extra in huis had, geloof ik wel. Er moest toch iemand zorgen voor de garnalen van Jet?
pi_218784329
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef poohenzo het volgende:
misschien heb ik het gemist maar waarom was MG niet mee? Had hij geen zin om te koken op een campinggassetje in de regen? En mocht hij zomaar thuis blijven? Of heeft hij extra taakjes gekregen ter compensatie?
De andere kinderen waren niet vrij van school, dus hij is thuis.
pi_218784332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef poohenzo het volgende:
Omdat G en de tweeling géén vrij hebben?

En zij is ‘gezellig’ met de 2 jongsten weg, maar de planner moet wel pontificaal op het tafeltje liggen.
pi_218784396
quote:
En wel klagen dat M. Een keer niet doorsliep. Terwijl ze zelf niet ervoor uit bed hoeft.

Ik vind het niet raar dat een kind op een vreemde locatie slechter slaapt.
pi_218784521
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:02 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Al

Nou dit… laatste wat ik me kan herinneren was dat ze van business woman ging naar kaartjes trekken in de ochtend en nu is ze weer een trad wife.
Vergeet haar lap dance shows niet😅
pi_218784523
Demammavan: ik zat nog even te denken vanmorgen, over het geworstel met privacy. Nou geloof ik direct dat dat lastig hoor, maar ze noemt als eerste voorbeeld verbroken relaties en nieuwe liefdes van de kinderen en dat geeft wel direct aan hoe vreemd deze wereld is.

Want waarom zou je moeten worstelen met dit soort dingen (nog afgezien van het feit dat het wel mee zal vallen aangezien de oudere kinderen allemaal al heel lang een relatie hebben, dus hoeveel kunnen die verbroken relaties nou zijn?). Het is toch volkomen normaal dat je dat niet meteen de wereld in roeptoetert? Waarom zou dat lastig zijn? En politie aan de deur ook? Waarom is het moeilijk om daarover je mond te houden.

Annemarie doet nu een soort Astrid-Holledertje bij de promotie van haar boek. Wat toch niet helemaal te vergelijken is.

Ik weet dat het promotie is, maar ik vind het zo irritant, overdone en misplaatst.
pi_218784540
En dat staat voor mij totaal los van het in huis hebben van een pleegkind, wat enorm ingrijpend zal zijn (geweest?) voor het hele gezin en wat ik bewonderenswaardig vind (en waar Annemarie beter haar mond over had kunnen blijven houden).
pi_218784547
quote:
Die man is nog gekker dan zij.
pi_218784568
En waarom ook elke keer benoemen dat Arte OOK uit een groot gezin komt. Wat boeit dat? Was het anders geweest als ze enig kind was geweest? Wat een onzin ook.
pi_218784572
Huh 9 van de 10 keer gaat Dion eruit maar zij vindt het wel gezellig als M. wakker wordt ‘s nachts?

Dan ga je er toch zelf uit als je het zo gezellig vindt. 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')