Ze had het ook in het zwembad kunnen gooienquote:Op maandag 15 september 2025 22:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Doet me denken aan het hergebruikte badwater
🤢quote:Op maandag 15 september 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze had het ook in het zwembad kunnen gooien
Ik dacht dat dat sowieso de insteek was van haar boek. Die Vreselijke Volgers die niet snappen dat zij écht het beste voorheeft met haar kinderen.quote:Op maandag 15 september 2025 22:50 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ze daarmee doelde op dreigementen.
Ik weet dat het marketing is en er bij hoort, maar ik ga zo slecht op dit soort teasers. Waarvan je nu al weet dat er in een boek hooguit 1 of 2 zinnetjes aan gewijd worden. Ik zou bij een door mij geschreven boek weigeren, ik ben duidelijk geen marketing-tijger.
En als er wel een kritische noot zou zijn zouden ze hem er gewoon uithalen. Want durf eens kritiek te hebben op de grote demammavan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sowieso de insteek was van haar boek. Die Vreselijke Volgers die niet snappen dat zij écht het beste voorheeft met haar kinderen.
En verder wordt het een grote ‘kijk mij eens fantastisch zijn en alle mensen die ik heb gevraagd een paar zinnen te schrijven vinden mij ook fantastisch en hebben geen enkele kritische noot’-boek.
Moet je nu op alles reageren over MB? Vermoeiend hoor. Ik zeg dat ik het heerlijk voor de kinderen vind dat ze ook een paar dagen niet gefilmd worden. Ik zeg niks over Koen.quote:Op maandag 15 september 2025 23:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hij ging er al die tijd wel mee akkoord , at er ook een goede boterham van.
Alles voor het geld hè 🙄quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef miep123456 het volgende:
AM gebruikt pleeg kind als spoiler, iets dat niemand mocht weten, sorry maar ziek ben je dan in je hoofd.
Want jij reageert nooit? Ik mag mijn mening geven zoals iedereen. Vind je dat vermoeiend? Dan scroll je door zodra je mijn naam ziet,probleem en ergernis opgelost.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Moet je nu op alles reageren over MB? Vermoeiend hoor. Ik zeg dat ik het heerlijk voor de kinderen vind dat ze ook een paar dagen niet gefilmd worden. Ik zeg niks over Koen.
Ja erg! Vooral omdat het een pleegkind isquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef miep123456 het volgende:
AM gebruikt pleeg kind als spoiler, iets dat niemand mocht weten, sorry maar ziek ben je dan in je hoofd.
Die veranderd mega vaak van gedaante vind ik, weet niet wat ze zelf wil zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:42 schreef Norivelletje het volgende:
Ik volg Kelly Caresse al een tijdje maar op een of andere manier kwam ze niet meer omhoog in mijn algoritme. Tot vanochtend een filmpje; sinds wanneer is zij zo’n enorme trad wife geworden?
Triestquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:55 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke: normaal maken de traditionele rolverdeling me niets uit maar Sanneke gaat er dus 9/10 keer niet uit voor haar baby. Dat mag de werkende andere ouder oplossen.
En zij kan de hele dag op de bank liggen scrollen en discussies aangaan.
Alquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Die veranderd mega vaak van gedaante vind ik, weet niet wat ze zelf wil zijn
De andere kinderen waren niet vrij van school, dus hij is thuis.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef poohenzo het volgende:
misschien heb ik het gemist maar waarom was MG niet mee? Had hij geen zin om te koken op een campinggassetje in de regen? En mocht hij zomaar thuis blijven? Of heeft hij extra taakjes gekregen ter compensatie?
Omdat G en de tweeling géén vrij hebben?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef poohenzo het volgende:
misschien heb ik het gemist maar waarom was MG niet mee? Had hij geen zin om te koken op een campinggassetje in de regen? En mocht hij zomaar thuis blijven? Of heeft hij extra taakjes gekregen ter compensatie?
En wel klagen dat M. Een keer niet doorsliep. Terwijl ze zelf niet ervoor uit bed hoeft.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:55 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke: normaal maken de traditionele rolverdeling me niets uit maar Sanneke gaat er dus 9/10 keer niet uit voor haar baby. Dat mag de werkende andere ouder oplossen.
Vergeet haar lap dance shows niet😅quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:02 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Al
Nou dit… laatste wat ik me kan herinneren was dat ze van business woman ging naar kaartjes trekken in de ochtend en nu is ze weer een trad wife.
Die man is nog gekker dan zij.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:55 schreef WinnieWana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |