abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218782612
Judith heeft de was toch nog droog gekregen. Na 3 keer natgeregend te zijn was het dan toch droog en kon het opgeruimd worden. Noem mij een pietlut maar hier was het weer in de wasmachine gegaan.
pi_218782619
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Huh ik mis dit, heeft MB al een interview afgegeven over de scheiding? Kan ook niks vinden op de insta van Kek.
Maar nogmaals (ik zei het in het vorige topic ook), dat artikel is gewoon geschreven op basis van het eigen Instagram bericht van Michelle hierover. Als je goed leest, zie je dat het bericht gewoon wordt ‘uitgekleed’ in dit artikel. Niks wijst erop dat Michelle geïnterviewd is. Magazines en kranten doen dit wel vaker.
pi_218782637
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft de was toch nog droog gekregen. Na 3 keer natgeregend te zijn was het dan toch droog en kon het opgeruimd worden. Noem mij een pietlut maar hier was het weer in de wasmachine gegaan.
Na de eerste keer was het de wasmachine weer ingegaan hier. Maar Judith denkt nu waarschijnlijk dat het gewoon extra gewassen is en nog wel gratis ook!
pi_218782644
De Poly: Ik bedacht ineens; Hoe fijn dat de kinderen als ze bij Koen zijn gewoon geen camera op hun gezicht hebben en gewoon kind kunnen zijn, zonder geënsceneerde momenten voor de camera.

Toch nog winst uit verlies zeg maar....
pi_218782672
quote:
Na de 1e keer natregenen al. Gadverdarrie dat ruikt toch niet fris?? Maar goed, er zijn ook mensen die kleding 2x dragen en niet doorhebben dat je de kookwalm van de avond er voor nog ruikt in hun kleding de volgende dag op werk. 🤢
pi_218782677
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vorige week wel het weekend. Dus misschien een soortgelijke regeling als J heeft. Door de week x dagen bij M, x dagen bij K en de weekenden om en om.
Donderdag en vrijdag waren ze bij Koen vorige week 3 dagen dacht ik
pi_218782757
quote:
Getver... zij heeft echt een bijzonder gevoel voor hygiëne. Als ik zie hoe mijn auto er vanmiddag uit zag na de zoveelste hoosbui en het zand dat hier met een behoorlijke vaart wordt rondgeblazen. Denk dat je het wasgoed rechtop in de hoek kunt parkeren.
pi_218782774
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 21:52 schreef Maremare het volgende:

[..]
Getver... zij heeft echt een bijzonder gevoel voor hygiëne. Als ik zie hoe mijn auto er vanmiddag uit zag na de zoveelste hoosbui en het zand dat hier met een behoorlijke vaart wordt rondgeblazen. Denk dat je het wasgoed rechtop in de hoek kunt parkeren.
Scheelt weer opvouw werk als je t zo wrg kan zetten 😅
pi_218782796
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:40 schreef SterreKaatje het volgende:
De Poly: Ik bedacht ineens; Hoe fijn dat de kinderen als ze bij Koen zijn gewoon geen camera op hun gezicht hebben en gewoon kind kunnen zijn, zonder geënsceneerde momenten voor de camera.

Dat bedacht ik mij net ook. Heerlijk voor ze
pi_218782800
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Na de eerste keer was het de wasmachine weer ingegaan hier. Maar Judith denkt nu waarschijnlijk dat het gewoon extra gewassen is en nog wel gratis ook!
Hier ook direct hoor😬
pi_218782829
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Donderdag en vrijdag waren ze bij Koen vorige week 3 dagen dacht ik
3 om 4 is een prima verdeling. Het zal ook vast weleens andersom voorkomen.
pi_218782847
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:40 schreef SterreKaatje het volgende:

Mooie positieve redenering. Ja zo fijn voor de kinderen. Geen perfect plaatje. Geen social media. Wat een verademing.

Zo ongemakkelijk dat geklef van MB. Ik vind mezelf geen ijskoud persoon en begroet mijn vriendinnen best wel eens met een knuffel. Maar we houden niet elkaars hand innig vast, we zoenen en strelen elkaar niet.
Ik ken eigenlijk ook niemand die dit wel met vriendinnen doet?
pi_218782861
Ik ken ook niemand die dat doet. Het ziet er zo behoeftig uit
pi_218782864
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:04 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Mooie positieve redenering. Ja zo fijn voor de kinderen. Geen perfect plaatje. Geen social media. Wat een verademing.

Zo ongemakkelijk dat geklef van MB. Ik vind mezelf geen ijskoud persoon en begroet mijn vriendinnen best wel eens met een knuffel. Maar we houden niet elkaars hand innig vast, we zoenen en strelen elkaar niet.
Ik ken eigenlijk ook niemand die dit wel met vriendinnen doet?
Ik ook niet, we knuffelen wel eens als iemand emotioneel is bijvoorbeeld, maar als ik thuis weg ben, ben ik vooral blij dat er eens een keer niemand is de me aan wil raken 😂
pi_218782936
Dat gepluk aan elkaar, ik zou er helemaal kriebelig van worden.

Het komt heel kinderlijk over ook.
pi_218782938
quote:

[..]
Misschien is de was nu wel schoner dan het eerder was. Waarom zou Judith wel een normale hoeveelheid wasmiddel gebruiken en ze wast mogelijk ook op een waterbesparende programma. Na fijn joh gratis spoelen! 😅
pi_218782950
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Misschien is de was nu wel schoner dan het eerder was. Waarom zou Judith wel een normale hoeveelheid wasmiddel gebruiken en ze wast mogelijk ook op een waterbesparende programma. Na fijn joh gratis spoelen! 😅
En ook nog gratis zand in je bed 👌.
pi_218782957
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik doe altijd de helft van wat voorgeschreven wordt. Is een hele tijd terug onderzoek gedaan hierover en bleek dat wasmiddelfabrikanten veel te veel voorschreven. Mijn was is altijd schoon en fris.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 16-09-2025 06:33:02 ]
pi_218783027
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:27 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat AM het hele pleegkind verhaal weer enorm uit het verband rukt. Het is echt niet zo dat zij de laatste paar maanden 24/7 een kind in huis hebben gehad, daar geloof ik echt niet in. Ze zal, zoals eerder hier genoemd, wel iets van steungezin voor x aantal weekenden zijn of wellicht op vaste dagen het kind van een kennis die het lastig heeft thuis opvangen oid. Jeugdzorg kan ook ingeschakeld zijn naar aanleiding van politie aan de deur. Hoeft echt niet veel te betekenen hoor, gesprekje bij veilig thuis en een taakstrafje en door. Het is ronduit schokkend en walgelijk dat ze wéér op deze manier een boek probeert te verkopen!
Dit denk ik ook.
pi_218783078
AM schreef laatst dat ze op het laatste moment nog een aantal stukken (..) had toegevoegd in haar schrijfsel, en dat mensen waarover het ging zich er in zouden herkennen en hoe die zouden reageren.

Misschien heeft dat wel met deze ‘ontboezeming’ te maken.
pi_218783082
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ook nog gratis zand in je bed 👌.
Gratis scrub.
pi_218783131
quote:

[..]
Doet me denken aan het hergebruikte badwater
pi_218783140
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM schreef laatst dat ze op het laatste moment nog een aantal stukken (..) had toegevoegd in haar schrijfsel, en dat mensen waarover het ging zich er in zouden herkennen en hoe die zouden reageren.

Misschien heeft dat wel met deze ‘ontboezeming’ te maken.
Ik had het gevoel dat ze daarmee doelde op dreigementen.

Ik weet dat het marketing is en er bij hoort, maar ik ga zo slecht op dit soort teasers. Waarvan je nu al weet dat er in een boek hooguit 1 of 2 zinnetjes aan gewijd worden. Ik zou bij een door mij geschreven boek weigeren, ik ben duidelijk geen marketing-tijger.
pi_218783142
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gratis scrub.
😆
pi_218783244
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:56 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat bedacht ik mij net ook. Heerlijk voor ze
Hij ging er al die tijd wel mee akkoord , at er ook een goede boterham van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')