abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218781796
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan voor 2500 minstens twee bakfietsen kopen. Wat voor bakfiets heeft zij dan? Mijn gewone elektrische fiets was al duurder en als ik collega’s over hun bakfietsen hoor hebben die ongeveer een halve bakfiets voor 2500 euro.
Wij hebben een Troy bakfiets, die was nieuw 2.000euro.
Maar je hebt ze ook van 5.000euro of meer.

Wel grappig dat Sanneke als bakfietsmoeke wordt gezien terwijl ze nog geen meter op dat ding gefietst heeft
pi_218781850
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:08 schreef lila01 het volgende:
MB:

Dat interview in Kek met MB. Ze doet net alsof ze normaal gesproken 24/7 bij de kinderen was als een echt huismoedertje en dat ze nu ineens zonder haar moeten. Alsof ze niet al maandenlang de hort op was.
Net als de poly wordt dit 'leven van een gescheiden moeder' waarschijnlijk weer lekker uitgemolken.

Huh ik mis dit, heeft MB al een interview afgegeven over de scheiding? Kan ook niks vinden op de insta van Kek.
pi_218781864
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Huh ik mis dit, heeft MB al een interview afgegeven over de scheiding? Kan ook niks vinden op de insta van Kek.
https://www.kekmama.nl/ar(...)polyamoreuze-relatie
pi_218781885
Dat is ook geen interview, maar het opleuken van een Instagram post.
pi_218781887
quote:
Dit is geen interview maar info van haar insta.
pi_218781893
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Voor dat geld koop je 2e hands merkloze fietsen, van slechte kwaliteit. Straks vast piepen als de accu kapot is, of wat dan ook. Maar ze fietst toch niet, dus slijten zal hij ook niet.
Appels met peren vergelijken.
Wat jij zegt, in haar geval maakt het niks uit.
pi_218781906
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Walgelijk dat ze een pleegkind gebruikt voor de promotie van haar boek.

Wel positief dat ze blijkbaar wel iets buiten beeld kan houden en ik hoop dat ze fijne pleegouders zijn
Dat laatste denk ik dus serieus wel. Ik vind veel van Annemarie en Maarten, maar ze lijken mij wel leuke en gezellige ouders.
pi_218781914
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:30 schreef Iris2.0 het volgende:
M'n twisted mind zat even te denken nav de posts van JvP. Zij woonde toch eerst in dat bejaardenhuis in V'hoven en daarna hadden de Bollens toch ook een nieuwbouwhuis gekocht in V'hoven? Of was da nie?
Dat nieuwbouwhuis was een huurhuis.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218782026
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik dus serieus wel. Ik vind veel van Annemarie en Maarten, maar ze lijken mij wel leuke en gezellige ouders.
Dat denk ik ook. En in zo’n groot gezin heb je vast wel een pleegbroertje of -zusje waar je goed mee kunt opschieten.
pi_218782031
quote:
M'n twisted mind zat even te denken nav de posts van JvP. Zij woonde toch eerst in dat bejaardenhuis in V'hoven en daarna hadden de Bollens toch ook een nieuwbouwhuis gekocht in V'hoven? Of was da nie?
Het was een huurhuis. MB had uitgelegd dat het een nieuwbouw huurhuis was en dat ze samen iets wilden kopen met z’n 3en. Uiteindelijk heeft J er ook niet lang gewoond.
pi_218782049
Misschien heeft nichtje een stage in Den Haag ofzo, met tijden waarbij ov nog niet reed. En is dat de reden dat ze bij am logeert, op voorwaarde van Wouter dat ze niet in beeld komt.
Ik kan allerlei scenario's bedenken, en dat is natuurlijk precies wat am wil. Iedereen gaat nu vakantiereels terugkijken. Meer views, meer geld in het laatje.
pi_218782054
Ik denk toch echt niet dat ze met pleegkind en jeugdzorg enzo haar nichtje bedoelt... wij hebben ook een keer een nichtje in huis gehad maar dat was een soort verkapte logeerpartij.. en een vriendin van onze dochter die tijdelijk met haar ouders overhoop lag en ze beide even op adem moesten komen heeft toen ook 3 weken hier gezeten.. was geen pleegkind maar gewoon opvang..
En nichtje mocht gewoon in beeld 🤷 ze logeerde voorheen wel vaker daar.
Ik zou het raar vinden als ze het nichtje bedoeld en eigenlijk is het ook alleen maar speculatie wie het dan is (waar we waarschijnlijk nooit achter gaan komen mits annemarie het zelf vertelt 🤷 )
pi_218782091
Ik denk dat AM het hele pleegkind verhaal weer enorm uit het verband rukt. Het is echt niet zo dat zij de laatste paar maanden 24/7 een kind in huis hebben gehad, daar geloof ik echt niet in. Ze zal, zoals eerder hier genoemd, wel iets van steungezin voor x aantal weekenden zijn of wellicht op vaste dagen het kind van een kennis die het lastig heeft thuis opvangen oid. Jeugdzorg kan ook ingeschakeld zijn naar aanleiding van politie aan de deur. Hoeft echt niet veel te betekenen hoor, gesprekje bij veilig thuis en een taakstrafje en door. Het is ronduit schokkend en walgelijk dat ze wéér op deze manier een boek probeert te verkopen!
pi_218782107
Wat is Debbie actief voor een maandag met ziek kind.. bed van jay was afgehaald dus verschoond, kots uit de stofzuiger plukken (wel grappig dat ze verteld hem dagelijks te controleren 🤔 het idee was toch dat ze er geen omkijken naar had... )
Reclame voor een oude lijn van wild maken en ook nog jam maken... poewhee morgen weer plat?
pi_218782168
J was recent ook nog met haar ex verhuisd. Dit was net voordat ze uit elkaar gingen.
pi_218782213
Koen heeft dan toch weinig de kinderen gezien?
pi_218782301
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Koen volg ik niet, geen idee wat die wel of niet plaatst. Lijkt me in elk geval niet een persoon voor drama berichten. J heeft de kinderen van M en K nog tot het laatst genoemd en in haar stories geplaatst, andersom deed M dat al veel langer niet. Maar goed, alles zal een reden hebben. En wat J betreft ben ik het met je eens, ze lijkt bezig te zijn met een charme offensief: kijk mij het leuk hebben met mijn eigen kinderen. Ik heb nog steeds het idee dat zij een fan van M was en het leven van M wilde.
Ik denk dat laatste ook steeds meer. En het zou mij niet verbazen als die 2 samen verder gaan zonder Michelle.
Ja dan weet ze voor zichzelf dat ze de kinderen wel weer gaat zien.
Ik denk zelf ook dat de vader van de kinderen van jvp heeft gezegd dat hij de kinderen uit beeld wil houden toen alles speelde.
Ik vond mb altijd heel liefdevol met de bonus jongens.
pi_218782324
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:45 schreef Frietmetkip het volgende:
Als je denkt dat je alles al gezien hebt vandaag, krijg je Debbie die even de kattenkots uit de robotstofzuiger peutert 🤢
En daarna in de pan met jam roert, de timing had beter gekund.

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 15-09-2025 21:14:54 ]
pi_218782398
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:08 schreef lila01 het volgende:
MB:

Dat interview in Kek met MB. Ze doet net alsof ze normaal gesproken 24/7 bij de kinderen was als een echt huismoedertje en dat ze nu ineens zonder haar moeten. Alsof ze niet al maandenlang de hort op was.
Net als de poly wordt dit 'leven van een gescheiden moeder' waarschijnlijk weer lekker uitgemolken.

Ik zal wel commentaar krijgen, maar maandenlang de hort op? Beetje overdreven.
Ze is nog net de kinderen naar Mallorca geweest en is voor werk paar keer naar Amsterdam gereisd.
Als er thuis een rotsfeer hangt omdat je uit elkaar gaat begrijp ik heel goed dat je een keer wat vaker je vriendinnen bezoekt of even uit de situatie wilt.
Nu lijkt het alsof ze de kinderen heeft verwaarloosd,
Welke moeder die een drukke baan heeft is wel 24/7 bij de kinderen?
Ze hebben het altijd goed geregeld vind ik.
Kids mee naar kantoor, een oppas thuis en een dag naar oma.
pi_218782421
Zouden die vriendinnen van MB ook continu aan elkaar zitten? Of alleen aan MB?
pi_218782433
Ah MB promoot drinken en autorijden nog maar weer eens. Top wel.
pi_218782457
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:17 schreef Hyacinth het volgende:
Zouden die vriendinnen van MB ook continu aan elkaar zitten? Of alleen aan MB?
Ik vroeg mij hetzelfde af. Die grote blonde vrouw kijkt ook erg ongemakkelijk.
pi_218782471
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:45 schreef Loveischocolala het volgende:
Koen heeft dan toch weinig de kinderen gezien?
Vorige week wel het weekend. Dus misschien een soortgelijke regeling als J heeft. Door de week x dagen bij M, x dagen bij K en de weekenden om en om.
pi_218782569
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat laatste ook steeds meer. En het zou mij niet verbazen als die 2 samen verder gaan zonder Michelle.
Ja dan weet ze voor zichzelf dat ze de kinderen wel weer gaat zien.
Ik denk zelf ook dat de vader van de kinderen van jvp heeft gezegd dat hij de kinderen uit beeld wil houden toen alles speelde.
Ik vond mb altijd heel liefdevol met de bonus jongens.
Misschien is dat wel de reden dat M in de boerderij is gebleven. En eerlijk? Ik zou misschien ook wel denken: jullie elkaar? Dan ik het huis. Het is natuurlijk ook geen huis waar heel veel herinneringen liggen, niet echt pijnlijk om te blijven denk ik. Maar goed, mijn fantasie slaat op hol want we weten helemaal niks😂
pi_218782606
quote:
Ja maar was dat nieuwbouwhuis niet een huurhuis?
Heeft ze niet lang gewoond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')