Dat lezen we in het boek natuurlijk!quote:Op maandag 15 september 2025 17:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Misschien toch een ander kind?
Maar waar hebben ze die vandaan getoverd dan?
Misschien van IJsland?quote:Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat lezen we in het boek natuurlijk!
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣quote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Tarantelle het volgende:
En die Vreemde vogel (misschien best heel leuk) doet het nooit zo lekker op beeld bij Annemarie. Ik krijg er altijd een beetje unheimisch en desolaat gevoel bij.
En wat ben ik blij dat ik nu weet dat Mirjam (VAN IJSLAND) hier een bruiloft heeft. Die informatie had ik niet willen missen.
Als het daadwerkelijk het nichtje was (wat ik wel denk, 1+1 is nl 2), is het vast geen officieel pleegkind geweest.quote:Op maandag 15 september 2025 17:34 schreef Henrike het volgende:
Als am idd een pleegkind in huis heeft gehad vind ik dat ook een slechte keus van jeugdzorg.
Nu dat uitbuiten van kinderen om eraan te verdienen op social media zo onder een vergrootglas ligt.
Het lijkt mij dat je daar geen kind onderbrengt.
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣
Ik mag toch hopen van niet...quote:Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat lezen we in het boek natuurlijk!
Ik eerder dat het een, ondertussen al vrij belegen, geintje tussen Annemarie (van Demammavan) en Mirjam is.quote:Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Dit! Net een kleuterquote:Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
In deze beschrijving kan ik me wel vinden 🫣quote:Op maandag 15 september 2025 17:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.
Maarja, betaald partnerschap (al zal dat er later pas bij een paar posts bij gezet worden) dus dan moeten ze weer.
Koen volg ik niet, geen idee wat die wel of niet plaatst. Lijkt me in elk geval niet een persoon voor drama berichten. J heeft de kinderen van M en K nog tot het laatst genoemd en in haar stories geplaatst, andersom deed M dat al veel langer niet. Maar goed, alles zal een reden hebben. En wat J betreft ben ik het met je eens, ze lijkt bezig te zijn met een charme offensief: kijk mij het leuk hebben met mijn eigen kinderen. Ik heb nog steeds het idee dat zij een fan van M was en het leven van M wilde.quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik hoor Koen en jvp ook niks zeggen over de kinderen,jvp noemt de 4 evenmin.
Dus dat vind ik niet helemaal fair .
Ik denk persoonlijk dat ze het alle 3 moeilijk genoeg hebben, ja m'n plaatst meer.
Daarentegen vind ik jvp nu soms wat overdreven met haar Posts met haar jongens. Eerder was ze vooral druk met posten over Laurens en Olivia.
Maar goed dat is mijn mening, zal nietbiederwwn het mee eens zijn , dat kan.
Maar als je daar niets over zegt, komen ze er dan achter?quote:Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
Nogmaals, AM noemt het pleegkind maar het zou me niet verbazen als ze bedoelt dat ze het nichtje een paar maanden opgevangen hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
Je wordt in zo’n situatie toch gescreend neem ik aan? Lijkt me bij AM niet dat je haar gefilmd kunt verbergen. Ze is ook veel te trots op haar influencersucces hahaquote:Op maandag 15 september 2025 18:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar als je daar niets over zegt, komen ze er dan achter?
Maar echt.quote:Op maandag 15 september 2025 18:45 schreef Frietmetkip het volgende:
Als je denkt dat je alles al gezien hebt vandaag, krijg je Debbie die even de kattenkots uit de robotstofzuiger peutert 🤢
Het is niet dat jeugdzorg keuze heeft uit honderden perfecte ouders he.quote:Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Eens. Waarom niet een tijdje minder online? Ik neem aan dat een pleegkind ook (extra) aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Zana het volgende:
AM
Er was iets anders toen, maar dat dat kind dan echt nooit in beeld gekomen is vind ik best knap....ze heeft zo vaak rond de tafel gelopen met haar camera voor of tijdens de maaltijden...
Aan de ander kant is AM ook onbetrouwbaar en manipulatief tegenover haar volgers, want hoe echt is "haar echte" leven dan nog als ze dit verbergt? Natuurlijk moet zo een kwetsbaar kind niet op Instagram, maar nu heeft ze waarschijnlijk haar volgers in feite weken- of maandenlang wat voorgespiegeld. En waarom juist nu openbaar maken als haar boek moet worden promoot?
Vind het trouwens raar dat Maarten niet mee is, die zal wel geen vakantiedagen willen opofferen voor de zoveelste keer in dat vakantieverblijf.
De rest van de kinderen hebben geen vrij, dus neem aan dat hij thuis blijft ivm Saar en Suus.quote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Zana het volgende:
AM
Er was iets anders toen, maar dat dat kind dan echt nooit in beeld gekomen is vind ik best knap....ze heeft zo vaak rond de tafel gelopen met haar camera voor of tijdens de maaltijden...
Aan de ander kant is AM ook onbetrouwbaar en manipulatief tegenover haar volgers, want hoe echt is "haar echte" leven dan nog als ze dit verbergt? Natuurlijk moet zo een kwetsbaar kind niet op Instagram, maar nu heeft ze waarschijnlijk haar volgers in feite weken- of maandenlang wat voorgespiegeld. En waarom juist nu openbaar maken als haar boek moet worden promoot?
Vind het trouwens raar dat Maarten niet mee is, die zal wel geen vakantiedagen willen opofferen voor de zoveelste keer in dat vakantieverblijf.
Zo goed kijk ik nooit naar haar stories, maar dit is weer net als dat misbruik verhaal; alles om haar boek te verkopen.quote:Op maandag 15 september 2025 19:26 schreef papierentas het volgende:
Ik heb het meisje wel degelijk gezien op beelden, alleen was het niet vol in beeld, maar een hand, haar etc. Ook aan tafel een aantal keer. Ze is ook meegeweest tijdens het ouder- kind weekend van scouting. Zelfde meisje als op vakantie. En dat is hun nichtje. Allemaal kort nadat haar broer in maart een post wijdde aan AM en de familie.
Die post was niet positief dacht ik?quote:Op maandag 15 september 2025 19:26 schreef papierentas het volgende:
Ik heb het meisje wel degelijk gezien op beelden, alleen was het niet vol in beeld, maar een hand, haar etc. Ook aan tafel een aantal keer. Ze is ook meegeweest tijdens het ouder- kind weekend van scouting. Zelfde meisje als op vakantie. En dat is hun nichtje. Allemaal kort nadat haar broer in maart een post wijdde aan AM en de familie.
Klopt. Of dat nieuwbouwhuis gekocht was weet ik niet maar J zat inderdaad eerst in een gemeubileerd huis, daarna in dat nieuwbouwhuis. Vervolgens Uden, de woonunits en de boerderij en dan nu Centerparcs.quote:Op maandag 15 september 2025 19:30 schreef Iris2.0 het volgende:
M'n twisted mind zat even te denken nav de posts van JvP. Zij woonde toch eerst in dat bejaardenhuis in V'hoven en daarna hadden de Bollens toch ook een nieuwbouwhuis gekocht in V'hoven? Of was da nie?
Lijkt wel een wereldreisquote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. Of dat nieuwbouwhuis gekocht was weet ik niet maar J zat inderdaad eerst in een gemeubileerd huis, daarna in dat nieuwbouwhuis. Vervolgens Uden, de woonunits en de boerderij en dan nu Centerparcs.
Misschien daarna herrie in de tent, Geen idee, maar het meisje staat bij hem op foto's. En zijn laatste posts zijn niet heel vrolijk ook. Maar als zij dit nu weer misbruikt voor een boek, walgelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Die post was niet positief dacht ik?
En daarna komt zijn kind tijdelijk bij de familie G wonen? Dat is toch raar dan?
In begin zag je haar niet, in de vakantie hebben ze de eerst paar dagen nog moeite gedaan om haar uit beeld te houden, maar dat was met een paar dagen wel klaar. Nog idioter, de eerste camping waar ze zaten, is dezelfde camping als waar haar broer vorig jaar gezeten heeft. Koekoek.quote:Op maandag 15 september 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo goed kijk ik nooit naar haar stories, maar dit is weer net als dat misbruik verhaal; alles om haar boek te verkopen.
En als t kind niet in beeld mocht, waarom kwam ze dan in de vakantie volop in beeld?
En ik zou t toch raar vinden als een kind van haar broer bij hen in huis zou wonen gezien hoe de familie banden nu zijn. Lijkt me heel moeilijk als ouders.
Voor dat geld koop je 2e hands merkloze fietsen, van slechte kwaliteit. Straks vast piepen als de accu kapot is, of wat dan ook. Maar ze fietst toch niet, dus slijten zal hij ook niet.quote:Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan voor 2500 minstens twee bakfietsen kopen. Wat voor bakfiets heeft zij dan? Mijn gewone elektrische fiets was al duurder en als ik collega’s over hun bakfietsen hoor hebben die ongeveer een halve bakfiets voor 2500 euro.
Dat is helemaal niet zeker.quote:Op maandag 15 september 2025 19:26 schreef papierentas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |