abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218781023
En natuurlijk moet er weer wijn gedronken worden bij het uit eten, ook al ben je met de auto mee 2 jonge kinderen.
pi_218781071
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar als je daar niets over zegt, komen ze er dan achter?
Je wordt in zo’n situatie toch gescreend neem ik aan? Lijkt me bij AM niet dat je haar gefilmd kunt verbergen. Ze is ook veel te trots op haar influencersucces haha
pi_218781073
Dat Am dingen buiten beeld houdt, maakt alles wat ze wel deelt niet goed!

Al die eindeloze beelden van Lot en Jet in bad en bed, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat hun moeder zien met een scherm ertussen. Natuurlijk deelt ze niet alles, maar wel veel te veel en van kwetsbare kinderen.

En maandenlang je mond houden over een pleegdochter en dat nu benoemen ter promotie van het boek vind ik walgelijk.
pi_218781147
Als je denkt dat je alles al gezien hebt vandaag, krijg je Debbie die even de kattenkots uit de robotstofzuiger peutert 🤢
pi_218781156
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:45 schreef Frietmetkip het volgende:
Als je denkt dat je alles al gezien hebt vandaag, krijg je Debbie die even de kattenkots uit de robotstofzuiger peutert 🤢
Maar echt.
  maandag 15 september 2025 @ 18:53:41 #31
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218781195
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
Het is niet dat jeugdzorg keuze heeft uit honderden perfecte ouders he.
De gezinnen waaruit deze kinderen komen zijn, in het algemeen, nog 100x zo desastreus. Er valt van alles te zeggen over AM, maar ik hoop dat het voor deze kinderen een warm bad is. Want de kwaliteit van pleegzorg is in het algemeen vrij dramatisch, simpelweg omdat er een tekort is. Dan ga je niet iemand afwijzen omdat ze youtube filmpjes maakt; hoogstens maak je er afspraken over.
pi_218781255
Walgelijk dat ze een pleegkind gebruikt voor de promotie van haar boek.

Wel positief dat ze blijkbaar wel iets buiten beeld kan houden en ik hoop dat ze fijne pleegouders zijn
pi_218781265
AM

Er was iets anders toen, maar dat dat kind dan echt nooit in beeld gekomen is vind ik best knap....ze heeft zo vaak rond de tafel gelopen met haar camera voor of tijdens de maaltijden...
Aan de ander kant is AM ook onbetrouwbaar en manipulatief tegenover haar volgers, want hoe echt is "haar echte" leven dan nog als ze dit verbergt? Natuurlijk moet zo een kwetsbaar kind niet op Instagram, maar nu heeft ze waarschijnlijk haar volgers in feite weken- of maandenlang wat voorgespiegeld. En waarom juist nu openbaar maken als haar boek moet worden promoot?

Vind het trouwens raar dat Maarten niet mee is, die zal wel geen vakantiedagen willen opofferen voor de zoveelste keer in dat vakantieverblijf.
pi_218781289
MB:

Dat interview in Kek met MB. Ze doet net alsof ze normaal gesproken 24/7 bij de kinderen was als een echt huismoedertje en dat ze nu ineens zonder haar moeten. Alsof ze niet al maandenlang de hort op was.
Net als de poly wordt dit 'leven van een gescheiden moeder' waarschijnlijk weer lekker uitgemolken.
pi_218781298
Bluhh dit is alleen maar zodat mensen het boek kopen, net als de vorige keer dat ze opeens met misbruik op de proppen kwam!
En dan vervolgens er twee vage zinnen aan wijden.
pi_218781458
Ik heb het meisje wel degelijk gezien op beelden, alleen was het niet vol in beeld, maar een hand, haar etc. Ook aan tafel een aantal keer. Ze is ook meegeweest tijdens het ouder- kind weekend van scouting. Zelfde meisje als op vakantie. En dat is hun nichtje. Allemaal kort nadat haar broer in maart een post wijdde aan AM en de familie.
pi_218781465
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Zana het volgende:
AM

Er was iets anders toen, maar dat dat kind dan echt nooit in beeld gekomen is vind ik best knap....ze heeft zo vaak rond de tafel gelopen met haar camera voor of tijdens de maaltijden...
Aan de ander kant is AM ook onbetrouwbaar en manipulatief tegenover haar volgers, want hoe echt is "haar echte" leven dan nog als ze dit verbergt? Natuurlijk moet zo een kwetsbaar kind niet op Instagram, maar nu heeft ze waarschijnlijk haar volgers in feite weken- of maandenlang wat voorgespiegeld. En waarom juist nu openbaar maken als haar boek moet worden promoot?

Vind het trouwens raar dat Maarten niet mee is, die zal wel geen vakantiedagen willen opofferen voor de zoveelste keer in dat vakantieverblijf.
Eens. Waarom niet een tijdje minder online? Ik neem aan dat een pleegkind ook (extra) aandacht nodig heeft.

En wat betreft Maarten: Ik vermoed dat Guus en de tweeling niet vrij zijn en Maarten dus voor hen thuis is.
pi_218781469
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Zana het volgende:
AM

De rest van de kinderen hebben geen vrij, dus neem aan dat hij thuis blijft ivm Saar en Suus.
pi_218781470
De rest van de kinderen heeft geen vrij, dat heeft ze benoemd in een post ergens vanmiddag.
pi_218781488
M'n twisted mind zat even te denken nav de posts van JvP. Zij woonde toch eerst in dat bejaardenhuis in V'hoven en daarna hadden de Bollens toch ook een nieuwbouwhuis gekocht in V'hoven? Of was da nie?
pi_218781603
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:26 schreef papierentas het volgende:
Ik heb het meisje wel degelijk gezien op beelden, alleen was het niet vol in beeld, maar een hand, haar etc. Ook aan tafel een aantal keer. Ze is ook meegeweest tijdens het ouder- kind weekend van scouting. Zelfde meisje als op vakantie. En dat is hun nichtje. Allemaal kort nadat haar broer in maart een post wijdde aan AM en de familie.
Zo goed kijk ik nooit naar haar stories, maar dit is weer net als dat misbruik verhaal; alles om haar boek te verkopen.
En als t kind niet in beeld mocht, waarom kwam ze dan in de vakantie volop in beeld?

En ik zou t toch raar vinden als een kind van haar broer bij hen in huis zou wonen gezien hoe de familie banden nu zijn. Lijkt me heel moeilijk als ouders.
pi_218781621
quote:
Die post was niet positief dacht ik?
En daarna komt zijn kind tijdelijk bij de familie G wonen? Dat is toch raar dan?
pi_218781654
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:30 schreef Iris2.0 het volgende:
M'n twisted mind zat even te denken nav de posts van JvP. Zij woonde toch eerst in dat bejaardenhuis in V'hoven en daarna hadden de Bollens toch ook een nieuwbouwhuis gekocht in V'hoven? Of was da nie?
Klopt. Of dat nieuwbouwhuis gekocht was weet ik niet maar J zat inderdaad eerst in een gemeubileerd huis, daarna in dat nieuwbouwhuis. Vervolgens Uden, de woonunits en de boerderij en dan nu Centerparcs.
pi_218781670
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. Of dat nieuwbouwhuis gekocht was weet ik niet maar J zat inderdaad eerst in een gemeubileerd huis, daarna in dat nieuwbouwhuis. Vervolgens Uden, de woonunits en de boerderij en dan nu Centerparcs.
Lijkt wel een wereldreis
pi_218781701
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:46 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Lijkt wel een wereldreis
Lekker rustig ook voor de kinderen🙄
pi_218781729
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Die post was niet positief dacht ik?
En daarna komt zijn kind tijdelijk bij de familie G wonen? Dat is toch raar dan?
Misschien daarna herrie in de tent, Geen idee, maar het meisje staat bij hem op foto's. En zijn laatste posts zijn niet heel vrolijk ook. Maar als zij dit nu weer misbruikt voor een boek, walgelijk.
pi_218781746
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo goed kijk ik nooit naar haar stories, maar dit is weer net als dat misbruik verhaal; alles om haar boek te verkopen.
En als t kind niet in beeld mocht, waarom kwam ze dan in de vakantie volop in beeld?

En ik zou t toch raar vinden als een kind van haar broer bij hen in huis zou wonen gezien hoe de familie banden nu zijn. Lijkt me heel moeilijk als ouders.
In begin zag je haar niet, in de vakantie hebben ze de eerst paar dagen nog moeite gedaan om haar uit beeld te houden, maar dat was met een paar dagen wel klaar. Nog idioter, de eerste camping waar ze zaten, is dezelfde camping als waar haar broer vorig jaar gezeten heeft. Koekoek.
pi_218781755
Sanneke kan voor 2500 minstens twee bakfietsen kopen. Wat voor bakfiets heeft zij dan? Mijn gewone elektrische fiets was al duurder en als ik collega’s over hun bakfietsen hoor hebben die ongeveer een halve bakfiets voor 2500 euro.
pi_218781767
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan voor 2500 minstens twee bakfietsen kopen. Wat voor bakfiets heeft zij dan? Mijn gewone elektrische fiets was al duurder en als ik collega’s over hun bakfietsen hoor hebben die ongeveer een halve bakfiets voor 2500 euro.
Voor dat geld koop je 2e hands merkloze fietsen, van slechte kwaliteit. Straks vast piepen als de accu kapot is, of wat dan ook. Maar ze fietst toch niet, dus slijten zal hij ook niet.
pi_218781794
quote:
Dat is helemaal niet zeker.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Wouter zijn dochter daar laat zijn. Die zou eerder zijn ouders kiezen als opvangadres
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')