abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218780550
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218780555
Ik had ineens (nou ja voor mijn gevoel ineens 😅) het topic gesloten dus heb voor het eerst een nieuwe geopend.... Hoop dat ik het goed heb gedaan zo?
pi_218780562
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien toch een ander kind?
Maar waar hebben ze die vandaan getoverd dan?
Dat lezen we in het boek natuurlijk!
pi_218780564
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien van IJsland?
pi_218780566
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_218780581
Als am idd een pleegkind in huis heeft gehad vind ik dat ook een slechte keus van jeugdzorg.
Nu dat uitbuiten van kinderen om eraan te verdienen op social media zo onder een vergrootglas ligt.
Het lijkt mij dat je daar geen kind onderbrengt.
pi_218780605
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Tarantelle het volgende:
En die Vreemde vogel (misschien best heel leuk) doet het nooit zo lekker op beeld bij Annemarie. Ik krijg er altijd een beetje unheimisch en desolaat gevoel bij.

En wat ben ik blij dat ik nu weet dat Mirjam (VAN IJSLAND) hier een bruiloft heeft. Die informatie had ik niet willen missen.
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣
pi_218780608
Minibelle en die rekenopdrachten.. ik kan absoluut niet rekenen. Maar de vraagstelling is toch niet zo moeilijk? Ik begrijp wat er staat. Ik kan het alleen niet uitrekenen 🤣. Zij maakt het moeilijk omdat ze de taal niet goed machtig is of omdat ze school belachelijk wil maken ofzo. Het slaat nergens op hoe ze dit laat zien.
pi_218780615
Volgens mij is dat mirjam (van IJsland) een grapje omdat ze zo op forums werd genoemd en annemarie het nu vol houd als irritainment
pi_218780644
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:34 schreef Henrike het volgende:
Als am idd een pleegkind in huis heeft gehad vind ik dat ook een slechte keus van jeugdzorg.
Nu dat uitbuiten van kinderen om eraan te verdienen op social media zo onder een vergrootglas ligt.
Het lijkt mij dat je daar geen kind onderbrengt.
Als het daadwerkelijk het nichtje was (wat ik wel denk, 1+1 is nl 2), is het vast geen officieel pleegkind geweest.
En ze noemt jeugdzorg, maar niet persé gerelateerd aan de pleegdochter. Sowieso werd jeugdzorg in haar eerste boek ook al genoemd.

Ik vraag me trouwens af waar Jet al die tijd geslapen heeft. Behalve naast Lot en soms in Julia´s bed.
pi_218780653
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.

Maarja, betaald partnerschap (al zal dat er later pas bij een paar posts bij gezet worden) dus dan moeten ze weer.
pi_218780660
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen van niet...
pi_218780666
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ik eerder dat het een, ondertussen al vrij belegen, geintje tussen Annemarie (van Demammavan) en Mirjam is.
pi_218780688
En het kan makkelijk dat ze een steungezin, en pleegzorg door elkaar gooit. AM is ook nogal simpel natuurlijk.
pi_218780693
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dit! Net een kleuter
pi_218780707
Promotie voor het boek, ze heeft een pleegkind in huis.
Hoe bijzonder is zij weer!
pi_218780708
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.

Maarja, betaald partnerschap (al zal dat er later pas bij een paar posts bij gezet worden) dus dan moeten ze weer.
In deze beschrijving kan ik me wel vinden 🫣
pi_218780811
Ik vind AM ongelofelijk infantiel met haar constant ‘van IJsland’ zeggen. Ja, ze doet dit om te irriteren en grappig gevonden te worden, maar het geeft wat mij betreft vooral blijk van haar puberale brein, of eerder kleuterbrein, dat ergens onderweg de memo heeft gemist dat ze inmiddels een bijna vijftigjarige vrouw is. Gewoonweg sneu gedrag.
pi_218780834
Mooi dat de geertsjes pleegzorg geven, of het nou fulltime of parttime is. En dat ze zich voor een keer in haar leven om de privacy van een kind bekommerd heeft, nu nog even dit kwartje laten vallen voor haar eigen kinderen.

Maar hoe ze het voorleest, mijn hemel. Alsof ze een soort slachtoffer van de situatie is dat ze hier, en over sommige periodes uit het (liefdes)leven van haar kinderen, haar mond over heeft moeten houden. Ze lijkt nog steeds niet te begrijpen dat het niet meer dan normaal is om dit soort zaken over je (pleeg)kinderen niet met 100.000 vreemden te delen. Als ze er zo graag over had willen delen, zoek een paar echte vrienden en praat er met hen over. Of een therapeut bij wie je hart kan luchten.
pi_218780880
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik hoor Koen en jvp ook niks zeggen over de kinderen,jvp noemt de 4 evenmin.
Dus dat vind ik niet helemaal fair .
Ik denk persoonlijk dat ze het alle 3 moeilijk genoeg hebben, ja m'n plaatst meer.
Daarentegen vind ik jvp nu soms wat overdreven met haar Posts met haar jongens. Eerder was ze vooral druk met posten over Laurens en Olivia.
Maar goed dat is mijn mening, zal nietbiederwwn het mee eens zijn , dat kan.
Koen volg ik niet, geen idee wat die wel of niet plaatst. Lijkt me in elk geval niet een persoon voor drama berichten. J heeft de kinderen van M en K nog tot het laatst genoemd en in haar stories geplaatst, andersom deed M dat al veel langer niet. Maar goed, alles zal een reden hebben. En wat J betreft ben ik het met je eens, ze lijkt bezig te zijn met een charme offensief: kijk mij het leuk hebben met mijn eigen kinderen. Ik heb nog steeds het idee dat zij een fan van M was en het leven van M wilde.
pi_218780901
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
pi_218780911
Weten jullie trouwens dat B. van minibelle VWO (met hoofdletters he?) doet? En dat L. in de +klas zit? En hb is? Nieuwe info, dus ik dacht: ik meld het maar even.

Ik verdenk de leerkracht van L. er trouwens van dat het geen +werk is dat hij/ zij heeft meegegeven heeft naar huis, maar bijspijker-werk verpakt als +werk, omdat moeders het anders niet accepteert. En dat de leerkracht van M. deze geniale truc ook toepast. Slim.

Arme kinderen.
pi_218780918
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
Maar als je daar niets over zegt, komen ze er dan achter?
pi_218780945
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Nogmaals, AM noemt het pleegkind maar het zou me niet verbazen als ze bedoelt dat ze het nichtje een paar maanden opgevangen hebben.
pi_218781008
Dan maar infantiel, ik vind het (van IJsland) nog steeds best grappig.
En fijn ook voor AM dat ze dus met een moeder van school op paardrijden zit, er mee naar IJsland is geweest en vandaag op pad kon naar het strand samen.
Ze lijkt me niet onaardig plus ik gun iedereen een vriendin (of meer).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')