Dat lezen we in het boek natuurlijk!quote:Op maandag 15 september 2025 17:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Misschien toch een ander kind?
Maar waar hebben ze die vandaan getoverd dan?
Misschien van IJsland?quote:Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat lezen we in het boek natuurlijk!
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣quote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Tarantelle het volgende:
En die Vreemde vogel (misschien best heel leuk) doet het nooit zo lekker op beeld bij Annemarie. Ik krijg er altijd een beetje unheimisch en desolaat gevoel bij.
En wat ben ik blij dat ik nu weet dat Mirjam (VAN IJSLAND) hier een bruiloft heeft. Die informatie had ik niet willen missen.
Als het daadwerkelijk het nichtje was (wat ik wel denk, 1+1 is nl 2), is het vast geen officieel pleegkind geweest.quote:Op maandag 15 september 2025 17:34 schreef Henrike het volgende:
Als am idd een pleegkind in huis heeft gehad vind ik dat ook een slechte keus van jeugdzorg.
Nu dat uitbuiten van kinderen om eraan te verdienen op social media zo onder een vergrootglas ligt.
Het lijkt mij dat je daar geen kind onderbrengt.
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eens... ik krijg het altijd koud als ik kijk.. er is nog z'n kampeerplek waar ze heen gaan en je het koud krijgt van de beelden omdat er geen verwarming is en ze altijd gaan als het koud en nat is 😂🤣 nu ken ik de vreemde vogel omdat een vriendin er een tijdje gewerkt heeft en het is echt leuk en apart.. super leuk voor kinderen! Maar op filmpjes van Annemarie lijkt het altijd nat en koud 🤣
Ik mag toch hopen van niet...quote:Op maandag 15 september 2025 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat lezen we in het boek natuurlijk!
Ik eerder dat het een, ondertussen al vrij belegen, geintje tussen Annemarie (van Demammavan) en Mirjam is.quote:Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Dit! Net een kleuterquote:Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef Roesssst het volgende:
Dat "van ijsland" doet ze expres om ons te irriteren. Ze weet dat wij het stom vinden en er over praten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
In deze beschrijving kan ik me wel vinden 🫣quote:Op maandag 15 september 2025 17:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje ‘land van ooit’ vibes. Vergane glorie, je bent de enige gast, de laatste van het seizoen.
Maarja, betaald partnerschap (al zal dat er later pas bij een paar posts bij gezet worden) dus dan moeten ze weer.
Koen volg ik niet, geen idee wat die wel of niet plaatst. Lijkt me in elk geval niet een persoon voor drama berichten. J heeft de kinderen van M en K nog tot het laatst genoemd en in haar stories geplaatst, andersom deed M dat al veel langer niet. Maar goed, alles zal een reden hebben. En wat J betreft ben ik het met je eens, ze lijkt bezig te zijn met een charme offensief: kijk mij het leuk hebben met mijn eigen kinderen. Ik heb nog steeds het idee dat zij een fan van M was en het leven van M wilde.quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik hoor Koen en jvp ook niks zeggen over de kinderen,jvp noemt de 4 evenmin.
Dus dat vind ik niet helemaal fair .
Ik denk persoonlijk dat ze het alle 3 moeilijk genoeg hebben, ja m'n plaatst meer.
Daarentegen vind ik jvp nu soms wat overdreven met haar Posts met haar jongens. Eerder was ze vooral druk met posten over Laurens en Olivia.
Maar goed dat is mijn mening, zal nietbiederwwn het mee eens zijn , dat kan.
Maar als je daar niets over zegt, komen ze er dan achter?quote:Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
Nogmaals, AM noemt het pleegkind maar het zou me niet verbazen als ze bedoelt dat ze het nichtje een paar maanden opgevangen hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Overigens wel echt bijzonder dat een familie met een mommyvlogger wordt goedgekeurd als opvang voor kwetsbare kinderen. Niet dat ze bij AM niet lief zullen zijn of geen structuur kunnen bieden, het is juist een onderling warm gezin en “nogal” gestructureerd. Maar dat risico van die draaiende camera overal en de manier en snelheid waarmee AM eerder al haar principes en grenzen mbt veiligheid/privacy van de kinderen is verloren… dat zou me huiverig maken als jeugdzorg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |