Die kleine boekjes staan misschien leuk in haar net niet boekenkast 🫣😅quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie spaart weer iets 🤦♂️ het moet vol dat huis!!
Maar zijn kleine boekjes een ding? Wat is het en waarom? Of zijn dat die boekjes die je tijdens boekenweken krijgt? Of is het decoratie???? Wie weet dit?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Die kleine boekjes staan misschien leuk in haar net niet boekenkast 🫣😅
Ik heb werkelijk waar geen idee 😅quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar zijn kleine boekjes een ding? Wat is het en waarom? Of zijn dat die boekjes die je tijdens boekenweken krijgt? Of is het decoratie???? Wie weet dit?
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Kan Mies ook gewoon vriendinnen hebben zonder dat het eruitziet als een orgie? 😉
Ramptoerist 😉quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Een vriendin vroeg of ik mee ging naar de beurs. Ik twijfelde, maar ik denk dat ik toch mee ga nu. 😬
Breng haar nou niet op ideeën ;-)quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze afvalt door bewuster te eten maar zij word langzamerhand echt zo'n figuur van een oud dametje in een verpleeghuis( al zijn die nog actiever)
Zij komt niet buiten, beweegt niet en ligt alleen maar. Valt me mee dat ze nog geen trombose spuitjes krijgt.
Wat moet je er ook mee 🤦♀quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie spaart weer iets 🤦♂️ het moet vol dat huis!!
Doen! Verwacht wel een uitgebreid verslag dan hoorquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Een vriendin vroeg of ik mee ging naar de beurs. Ik twijfelde, maar ik denk dat ik toch mee ga nu. 😬
We kunnen ook een Fok meet up organiseren, misschien kan Debbie dan vanuit haar bolide een meet and greet doen? Incl stempel!quote:
Nee, ze zegt dat ze vorige editie niet geweest is. De vorige editie was in maart 2025.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie zegt dat ze vorig jaar niet naar de beurs is geweest en deelt vervolgens herinneringen van oktober 2024. Dat is toch vorig jaar? Of ben ik nu gek?
09:00 - inloop met een glaasje waterdrop en fruit van de lokale fruitdoosquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
We kunnen ook een Fok meet up organiseren, misschien kan Debbie dan vanuit haar bolide een meet and greet doen? Incl stempel!
Ben ik de enige die Fok up meet leest? Daar had ik wel zin inquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
We kunnen ook een Fok meet up organiseren, misschien kan Debbie dan vanuit haar bolide een meet and greet doen? Incl stempel!
Een crompouce met zelfgemaakte jam en een stukje dubai reep. Met je mond open kauwen is verplicht.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
09:00 - inloop met een glaasje waterdrop en fruit van de lokale fruitdoos
10:00 - zonnebloemenketting knutselen
10:30 - rust pauze in de rustruimte
11:15 - hysterisch rondrijden in de geleende rolstoelen, inclusief ketting
12:00 - lunch (iemand ideeën?)
12:45 - rusten in de rustruimte
13:30 - workshop stempels maken
14:30 - selfcare tijd, nagels doen.
15:15 - tijd voor foto’s en meet en Greet met de One and Only Debbie van Liverpool Barneveld
16:00 - einde evenement
Zien we elkaar bij de Zeeman stand? Wel rennen hè dames.
We verlengen het event tot 17:00. Als het om selfcare gaat kan alles heel lang duren. Als er maar geen kinderen bij komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:12 schreef papierentas het volgende:
Ik mis een workhop B12 spuiten zetten.
Misschien dan samen met Nadeche & Mo? Die willen een meet en Greet houden om geld in te zamelen voor het huis van zijn ouders 🤣quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂😂quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Kan Mies ook gewoon vriendinnen hebben zonder dat het eruitziet als een orgie?😉
Oef! Dat wordt de volgende dagen dan slapen tot 17:00 uur.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
We verlengen het event tot 17:00. Als het om selfcare gaat kan alles heel lang duren. Als er maar geen kinderen bij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |