11 september:quote:De rechtse activist Charlie Kirk (31), een fervente aanhanger van Donald Trump, is neergeschoten tijdens een evenement op een universiteit in de Amerikaanse staat Utah. Dat meldt een woordvoerder van de universiteit aan ‘NBC News’ .
Op beelden die circuleren op sociale media is het moment te zien waarop Kirk wordt geraakt en er paniek uitbreekt onder de aanwezigen op het evenement, dat plaatsvond op de Utah Valley University. Op de beelden, die niet konden worden geverifieerd, is ook te zien hoe een oudere man door omstaanders in bedwang wordt gehouden. Het is niet duidelijk of het om de schutter gaat.
Een woordvoerder van Kirk zegt tegen ‘Fox News’ dat het niet bekend is in welke toestand hij verkeert. Ook over de identiteit van de schutter en het motief bestaat nog geen duidelijkheid.
Trump
De Amerikaanse president Donald Trump heeft via zijn eigen socialemediaplatform Truth Social gereageerd op het incident. “We moeten allemaal bidden voor Charlie Kirk, die werd neergeschoten. Hij is fantastisch, van kop tot teen.” Ook vicepresident JD Vance betuigt zijn medeleven op X: “Bid voor Charlie Kirk, een goede man en een jonge vader.”
Charlie Kirk is een prominente Amerikaanse conservatieve activist en de oprichter van Turning Point USA, een organisatie die zich richt op het mobiliseren van jonge conservatieven. Hij staat bekend om zijn rol in het verspreiden van rechts-populistische ideeën, het ondersteunen van Donald Trump en het bevorderen van een christelijk-nationalistische agenda.
Kirk is vooral bekend van zijn debatten op universiteiten, waarvan hij vaak fragmenten deelt op TikTok. Hij presenteert ook een eigen radioprogramma, ‘The Charlie Kirk Show’.
12 september:quote:De FBI heeft in de zoektocht naar de schutter die de rechts-conservatieve Charlie Kirk doodschoot het vermoedelijke moordwapen gevonden. Ook is er goed beeldmateriaal van de schutter. Volgens de FBI zijn er op dit moment geen andere mensen in gevaar.
Het gaat vermoedelijk om een jonge verdachte, deelt de FBI op een persconferentie. Hij viel door zijn leeftijd niet op tussen het universiteitspubliek.
Uit het politieonderzoek blijkt dat de schutter rond 11.50 uur (lokale tijd) aankwam op de campus van de Utah Valley University, ongeveer een half uur voordat hij het schot op Kirk loste. De politie heeft vanaf dat moment zijn sporen kunnen volgen.
Zo weten ze dat de verdachte over de campus naar het trappenhuis van een gebouw is gelopen. Via daar ging die naar het dak. Na de aanslag op Kirk rende de vermeende schutter over het dak en sprong eraf. Vervolgens zou de verdachte de omliggende wijk van de universiteit ingevlucht zijn.
De onderzoekers hebben "goed beeldmateriaal van de persoon", zegt Beau Mason, het hoofd van het veiligheidsdepartement van de Amerikaanse staat Utah. De beelden worden voorlopig nog niet gedeeld, omdat de politie het gezicht van de verdachte probeert te identificeren. Pas als dat niet lukt, worden de beelden mogelijk vrijgegeven.
Ook hebben de autoriteiten een afdruk van zijn hand en onderarm gevonden, wat kan bijdragen aan het opsporen van de schutter, zegt een FBI-agent tijdens de persconferentie. Daarnaast hebben ze een indruk van welke schoenen de verdachte zou hebben gedragen.
quote:22-jarige man uit Utah aangehouden voor moord op Charlie Kirk
De Amerikaanse autoriteiten hebben vrijdag na een klopjacht een verdachte aangehouden voor de moord op de rechts-conservatieve activist Charlie Kirk. De verdachte is een 22-jarige man uit Utah, zeggen bronnen.
President Donald Trump zei eerder op de dag tegen Fox News dat de verdachte door iemand uit zijn directe omgeving is aangegeven. De gouverneur van Utah, Spencer J. Cox, bevestigde die lezing op een persconferentie. Ook bevestigde de gouverneur dat de verdachte uit Utah komt.
Volgens Cox zijn de autoriteiten getipt door een familielid van de verdachte. Hij zou tijdens het avondeten opmerkingen hebben gemaakt over Kirk. De verdachte zou Kirk "haatdragend commentaar" hebben verweten.
De autoriteiten hebben ook een kamergenoot van de verdachte ondervraagd. Die wees de politie op berichten op sociale media van de schutter. Daar zou zijn gesproken over het ophalen en achterlaten van een geweer.
De gouverneur bevestigde bovendien dat er inderdaad boodschappen op gevonden kogelhulzen waren gegraveerd. Geruchten daarover deden al enige tijd de ronde. Een van de boodschappen luidde: "hé fascist, vangen!" Op een andere huls stond "bella ciao, ciao, ciao", zei Cox, die de moord op Kirk omschreef als een aanslag op alles waar de Verenigde Staten voor staan.
De geëmotioneerd Cox riep jongeren op om meningsverschillen te omarmen en discussie niet uit de weg te gaan. Hij hoopt dat de moord op Kirk een keerpunt wordt voor Amerikanen. Ook FBI-directeur Kash Patel had het zwaar op de persconferentie.
Schutter handelde alleen en loste één schot
De 31-jarige Kirk werd woensdag tijdens een debat op de Utah Valley University in zijn nek geschoten en overleed even later aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. Er waren zo'n drieduizend bezoekers bij het debat aanwezig, onder wie Kirks vrouw en kinderen.
De schutter, die volgens Cox geen student was, handelde alleen en loste één schot. Dat gebeurde vanaf het dak van een universiteitsgebouw op zo'n 180 meter afstand. Het vermoedelijke moordwapen, een "krachtig geweer", werd eerder al gevonden in een bosrijk gebied, meldde de FBI donderdag op een persconferentie.
Ook werd toen bekend dat de verdachte na de aanslag op Kirk over het dak rende en ervan afsprong. Vervolgens zou de verdachte de omliggende wijk in zijn gevlucht. Enkele uren na de persconferentie deelde de FBI beelden van de verdachte op X en vroeg om hulp bij het identificeren van de persoon.
Volgens de autoriteiten ging het om een gerichte aanval op Kirk. Gouverneur Spencer Cox van de Amerikaanse staat Utah, waar de universiteit staat, noemde de schietpartij een politiek gemotiveerde moordaanslag.
Na de schietpartij werden twee mensen aangehouden. Zij werden vrij snel daarna weer vrijgelaten en zouden niet betrokken zijn bij de schietpartij.
Jammer dat ik niet in de gaten had dat ik de lapo had anders had ik em veranderd.quote:Op maandag 15 september 2025 10:47 schreef quo_ het volgende:
Respectloze titel. Dat zou je hier niet moeten willen.
Niveau van de mods is ook weer top.quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik kan het niet lezen, want zit op m’n mobiel. Maar kogel door de kirk is flauw.
Doe normaal joh.quote:Op maandag 15 september 2025 10:53 schreef DrDentz het volgende:
Ach kan nu wel toch, past wel in het internetcultuurtje, en Charlie Kirk was in feite ook een troll die is vermoord door een troll met kogels met memes erop.
Godver ik moet toch een beetje gniffelen sorry.quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik kan het niet lezen, want zit op m’n mobiel. Maar kogel door de kirk is flauw.
Flauw? Zeker!quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
okquote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Flauw? Zeker!
Respectloos? Absoluut niet!
Bovendien: humor relativeert, dus mensen die dit aanstootgevend vinden, zijn overgevoelige sneeuwvlokjes met lange teentjes.
Ik zou ook liever hebben dat de moord op Kirk gebruikt zou worden om net als Kirk gewoon weer eens met elkaar in discussie te gaan, in plaats van elkaar te mijden en te demoniseren. Maar goed, dat lijkt er niet echt in te zitten.quote:Op maandag 15 september 2025 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik vooral zorgwekkend vind is dat bepaalde stromingen in de VS dit gebruiken als stok om transgenders mee te slaan. In de eerste 24 uur na de moord werd deze groep al gezien als hoofdschuldige, waarna extremisten opriepen tot 'maatregelen' tegen transgenders (in sommige gevallen werd zelfs onverbloemd gedreigd met geweld).
Dat sentiment wordt nu nieuw leven ingeblazen. Levensgevaarlijk.
Of Robinson een relatie had met een transgender? Ik begrijp inderdaad dat Cox dat heeft gezegd. Maar met iemand als Patel aan het hoofd van de FBI en deze regering aan het roer, blijf ik kritisch.
En mensen met een enorme plaat voor hun kop doen net alsof het hierom gaat, terwijl het gewoon gaat om het feit dat kennelijk zijn naasten hebben aangegeven dat de schutter linkse denkbeelden had, dat de persoon met wie hij samenwoonde heeft verklaard dat ze een relatie hadden en dat deze van man naar vrouw in transitie was en er geen enkele concrete aanwijzing is dat de dader een groyper is.quote:Op maandag 15 september 2025 08:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Normies snappen niet dat als je kritiek hebt op Charlie Kirk dat je niet direct links bent. De mogelijke dader had kritiek op Charlie Kirk maar dat had Nick Fuentes ook en die is extreem rechts.
Deze en een paar anderen wel, anders ben je geen Amerika deskundige maar je heb je de laatste 10 jaar in een bubbel gezeten.quote:Op maandag 15 september 2025 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Amerikadeskundige hoef je ook niet elk religekkie en/of influencer te kennen lijkt me. Heb je een aardige dagtaak aan anders.
Privacy ben je in de VS kwijt in dit soort gevallen. Men vindt daar het maatschappelijk belang veel belangrijker, waar wij hier privacy wat belangrijker vinden. Daarom kun je aldaar ook geregistreerde zedendelinquenten opzoeken.quote:Op maandag 15 september 2025 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dan om de aanklager. Die deelt informatie.
Ik moest dit ook opzoeken en het is echt een enge sekte.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef jigggy het volgende:
Ik snap geen kut meer van groyper shit enzo ik word te oud hiervoor
Ik denk eerder dat de mensen die deze man kenden in een bubbel hebben gezeten.quote:Op maandag 15 september 2025 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Deze en een paar anderen wel, anders ben je geen Amerika deskundige maar je heb je de laatste 10 jaar in een bubbel gezeten.
Ik heb altijd genoten van zijn colleges, maar ik vrees toch dat hij inmiddels wat de aansluiting aan het verliezen is. Mag ook op zijn leeftijd.quote:Op maandag 15 september 2025 09:56 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Amerika-deskundige" Van Rossem had nooit van Charlie Kirk gehoord voor de moord
Ze spraken elkaar regelmatig. Hij is degene die Trump heeft overtuigd om JD Vance als running mate te nemen bijvoorbeeld. Hij is dit jaar in de podcast geweest van Maher en Newsom. Podcasts waar je niet komt als onbeduidende influencers.quote:Op maandag 15 september 2025 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vraag me af hoe belangrijk hij nou echt was hoor.
Ja, vooral een influencer die universiteiten afging voor een debat en die Trump ook kende. Maar Trump gaat alweer verder. Dus hoe innig was de band?
Respectloos zelfs. Hopelijk kan een mod het aanpassen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is een feitelijke vaststelling. Of bleef de kogel in zijn nek zitten?quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Respectloos zelfs. Hopelijk kan een mod het aanpassen.
Waarom? Kirk was zelf niet vies van een belediging meer of minder en zijn aanhang vond dat prachtig. Om dan te gaan jengelen dat een flauwe woordgrap zorgt voor tranen met tuiten bij de oh zo gevoelige snowflake achterban en dat het wegens hun dunne huid daarom noodzakelijk is het te censureren is natuurlijk onzin. Ashamed of nothing, offended by everything in optima forma.quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Woke cancelcultuurquote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:
Iedere poep en sheet wordt hier gecanceld of dichtgezet. maar dit soort onsmakelijke, respectloze en ronduit kinderachtige hints (nota bene in de titel!) blijft lekker staan. Chapeau mods.
Topic starter voelt zich nu een hele grote jongen zeker?
Ik geef het nog een week en hij was de toekomstig president.quote:Op maandag 15 september 2025 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze spraken elkaar regelmatig. Hij is degene die Trump heeft overtuigd om JD Vance als running mate te nemen bijvoorbeeld. Hij is dit jaar in de podcast geweest van Maher en Newsom. Podcasts waar je niet komt als onbeduidende influencers.
Hij was echt een Voice of his generation.
Ach jochiequote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:
Iedere poep en sheet wordt hier gecanceld of dichtgezet. maar dit soort onsmakelijke, respectloze en ronduit kinderachtige hints (nota bene in de titel!) blijft lekker staan. Chapeau mods.
Lees gewoon het eerste woord nog eens. Heb je niet alleen een antwoord op je vraag, maar ook meteen het antwoord op de vraag wat jij bent.quote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom? Kirk was zelf niet vies van een belediging meer of minder en zijn aanhang vond dat prachtig. Om dan te gaan jengelen dat een flauwe woordgrap zorgt voor tranen met tuiten bij de oh zo gevoelige snowflake achterban en dat het wegens hun dunne huid daarom noodzakelijk is het te censureren is natuurlijk onzin. Ashamed of nothing, offended by everything in optima forma.
Charlie zou dat niet gewild hebben.
Er zijn wel aanwijzingen dat de dader een groyper is, namelijk de teksten op z'n kogels.quote:Op maandag 15 september 2025 11:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En mensen met een enorme plaat voor hun kop doen net alsof het hierom gaat, terwijl het gewoon gaat om het feit dat kennelijk zijn naasten hebben aangegeven dat de schutter linkse denkbeelden had, dat de persoon met wie hij samenwoonde heeft verklaard dat ze een relatie hadden en dat deze van man naar vrouw in transitie was en er geen enkele concrete aanwijzing is dat de dader een groyper is.
Dat hoeft niet, want er waren inderdaad aardig wat mensen met invloed binnen MAGA die hem zagen als een natuurlijke opvolger van Vance. Of hij dat ook zou zijn geworden is vers twee, want er verandert veel in de loop der jaren.quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het nog een week en hij was de toekomstig president.
De universiteiten zijn al meer dan 10 jaar de frontlinie van de culture wars daar, met sprekers en komedianten die beveiligd moesten worden en verjaagd werden. Dat is al bijna net zo lang geleden opgepikt door de mainstream media. Kirk was een relatief late deelnemer daaraan.quote:Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen die deze man kenden in een bubbel hebben gezeten.
Dat was toch gamecultuur?quote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Er zijn wel aanwijzingen dat de dader een groyper is, namelijk de teksten op z'n kogels.
Ook al verdedig ik hem hier steeds; ik zie de (uiteraard smakeloze) humor er ook wel van in.quote:Op maandag 15 september 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Godver ik moet toch een beetje gniffelen sorry.
Hoe betrouwbaar acht jij de Amerikaanse snel tot autocratisch gevormde autoriteiten op dit moment nog?quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
. Alleen dat op basis van wat nu door de autoriteiten verklaard wordt het groyper verhaal wel naar het rijk der fabelen mag.
Deels, de up up up down left oid was van de game Helldiversquote:
Mensen worden altijd wat groter gemaakt als ze jong komen te overlijden. Eerst was dat nog een beetje artiesten only, nu blijkbaar ook bij niche influencersquote:Op maandag 15 september 2025 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want er waren inderdaad aardig wat mensen met invloed binnen MAGA die hem zagen als een natuurlijke opvolger van Vance. Of hij dat ook zou zijn geworden is vers twee, want er verandert veel in de loop der jaren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn maar woorden, geen kogels.quote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:
En ze zijn best treffend.quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn maar woorden, geen kogels.
Stel dat het een flagrante leugen is, zou er dan niet iemand uit de omgeving het inmiddels hebben tegengesproken denk je? Of de FBI zelf?quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar acht jij de Amerikaanse snel tot autocratisch gevormde autoriteiten op dit moment nog?
Ik had de achterlijkheid van Muricans wat onderschat zie ik.quote:
Aangezien ik de Amerikaanse politiek wel volg kende ik hem wel en wist ik dat hij invloedrijk was.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen worden altijd wat groter gemaakt als ze jong komen te overlijden. Eerst was dat nog een beetje artiesten only, nu blijkbaar ook bij niche influencers
Chapeau.quote:Op maandag 15 september 2025 12:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aangezien ik de Amerikaanse politiek wel volg kende ik hem wel en wist ik dat hij invloedrijk was.
Feiten geven niks om je gevoelens!quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij had zijn eigen South Park aflevering. Dan heb je het wel gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen worden altijd wat groter gemaakt als ze jong komen te overlijden. Eerst was dat nog een beetje artiesten only, nu blijkbaar ook bij niche influencers
FOK! Forum vind ik niet passen hierin, Reddit, BlueSky, X, passen daar veel meer in omdat je daar in bubbels komt waar steeds extremere meningen genormaliseerd worden.quote:Op maandag 15 september 2025 12:01 schreef epicbeardman het volgende:
Het probleem ligt deels bij mensen die zich buitengesloten voelen en online hun toevlucht zoeken tot provocerende uitspraken om aandacht of erkenning te krijgen binnen hun digitale kring.
Dit zie je bijvoorbeeld op platforms zoals het FOK! forum, le reddit of BlueSky, waar sommige gebruikers scherpe of controversiële opmerkingen plaatsen om zich sterker of verbonden te voelen.
Dit gedrag lijkt vaak voort te komen uit persoonlijke onvrede of een gevoel van isolatie.
De liquidatie van Kirk lijkt uitgevoerd door iemand die moeite heeft om aansluiting te vinden in de samenleving. Dit soort individuen kan sterk beïnvloed worden door mediaberichten of populaire opvattingen, zoals het strikt volgen van bepaalde regels zonder kritische reflectie.
Ze hebben soms moeite om nuance te zien en labelen anderen snel als 'fout' als die niet dezelfde mening delen.Wat betreft de transgendergemeenschap: sommigen beweren dat hun identiteit niet strookt met biologische realiteiten, zoals voortplanting, en dat dit kan leiden tot interne conflicten. Online platforms zoals Reddit kunnen dit versterken, waar gebruikers soms meningen overnemen die populair zijn (bijvoorbeeld door upvotes) om erbij te horen.
Dit laat zien hoe gevoelig sommige mensen zijn voor groepsdruk en hoe online dynamieken hun overtuigingen kunnen vormen.Het is zorgwekkend hoe makkelijk mensen, ongeacht hun politieke overtuiging, beïnvloed kunnen worden door extreme of eenzijdige retoriek online. Dit vraagt om meer kritisch denken en open dialoog.
Dit moet idd gewoon kunnenquote:Op maandag 15 september 2025 12:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Sinds wanneer zijn we zulke tere zieltjes op FOK? Foute of harde humor en FOK zijn al 25 jaar twee handen op één buik.
Ik snap het nogsteeds nietquote:Op maandag 15 september 2025 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik moest dit ook opzoeken en het is echt een enge sekte.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Groypers
Hier zijn dit soort topics veelal gewoon loopgravenoorlogen met veel geschreeuw, memes en dumps van onelinermediums. Ik loop hier al een tijdje mee en een jaar of 15-20 geleden was de discussie in mijn ogen veel inhoudelijker. Daar is natuurlijk de opkomst van o.a. de smartphone en alle aandachtsspannereducerende media ook debet aan.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef Zoddie het volgende:
[..]
FOK! Forum vind ik niet passen hierin, Reddit, BlueSky, X, passen daar veel meer in omdat je daar in bubbels komt waar steeds extremere meningen genormaliseerd worden.
Hier op FOK kom je niet in een bubbel, hier blijf je andere meningen tegen komen waardoor de meesten met hun voeten op de grond blijven.
Tuurlijk zijn hier ook extremere types maar die zullen via andere paden extremer worden, niet via FOK.
En dit is precies waarom ik dat knopje niet gebruik en wat mij betreft weggehaald kan worden. Als ik een bericht waardeer dan reageer ik wel.quote:
Ik heb het corona forum meegemaakt. Ik kan het niet eens zijn met je eindconclusie.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef Zoddie het volgende:
[..]
FOK! Forum vind ik niet passen hierin, Reddit, BlueSky, X, passen daar veel meer in omdat je daar in bubbels komt waar steeds extremere meningen genormaliseerd worden.
Hier op FOK kom je niet in een bubbel, hier blijf je andere meningen tegen komen waardoor de meesten met hun voeten op de grond blijven.
Tuurlijk zijn hier ook extremere types maar die zullen via andere paden extremer worden, niet via FOK.
Wappie.quote:Op maandag 15 september 2025 12:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb het corona forum meegemaakt. Ik kan het niet eens zijn met je eindconclusie.
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamenlijke stream van hem met blauwharige progressieve streamer Destiny zien en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gepijpt door Destiny. Destiny is een man.quote:Op maandag 15 september 2025 12:09 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik snap het nogsteeds niet
Hij is homofoob maar steekt hem wel in een furry transgender
????
Het is eerder een Zizian dan een Groyper.quote:Op maandag 15 september 2025 12:09 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik snap het nogsteeds niet
Hij is homofoob maar steekt hem wel in een furry transgender
????
Epicbeardman is een confirmed catboy.quote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is eerder een Zizian dan een Groyper.
https://www.wired.com/sto(...)-true-story-zizians/
Het is in ieder geval iemand die heel diep in het konijnenhol zit.quote:Op maandag 15 september 2025 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Epicbeardman is een confirmed catboy.
What the hellquote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamelijke stream van hem met blauw harige progressieve streamer Destiny en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gerijpt door Destiny. Destiny is een man.
Tja, het is geen verdediging.quote:Op maandag 15 september 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin die vermoedens ook meer en meer bij jou en een paar anderen in dit topic te krijgen.
Antifa is volkomen walgelijk, waarom zou een rationeel persoon hen verdedigen?
En Trump is het konijn.quote:Op maandag 15 september 2025 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iemand die heel diep in het konijnenhol zit.
Dat was die bij leven al.quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus aan hem hebben we die knuppel te danken, kolere.quote:Op maandag 15 september 2025 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze spraken elkaar regelmatig. Hij is degene die Trump heeft overtuigd om JD Vance als running mate te nemen bijvoorbeeld. Hij is dit jaar in de podcast geweest van Maher en Newsom. Podcasts waar je niet komt als onbeduidende influencers.
Hij was echt een Voice of his generation.
Dan moet je jezelf niet verkopen als Amerika deskunidige Het niet te vermijden nieuws krijgen de mensen zelf ook wel meequote:Op maandag 15 september 2025 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Amerikadeskundige hoef je ook niet elk religekkie en/of influencer te kennen lijkt me. Heb je een aardige dagtaak aan anders.
Dat weet niet.quote:Op maandag 15 september 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe dan ook; hij neukte een transseksueel
Dat moet allemaal nog blijken.quote:, is links geradicaliseerd en is alles behalve een groyper. Zijn familie was conservatief, maar hij alles behalve.
Ik heb er weinig vertrouwen in met in het achterhoofd de schandalen van de fbi en cia die uit verleden waar bleken te zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 12:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Stel dat het een flagrante leugen is, zou er dan niet iemand uit de omgeving het inmiddels hebben tegengesproken denk je? Of de FBI zelf?
Ow een transseksueel neuken is niet strafbaar?quote:Op maandag 15 september 2025 12:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat weet niet.
Los van dat dat niet strafbaar is...
[..]
Dat moet allemaal nog blijken.
Het is opvallend hoe sommigen wat onzin van wat internethelden serieus nemen en vervolgens bij officiële uitspraken van autoriteiten enorm wantrouwend zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in met in het achterhoofd de schandalen van de fbi en cia die uit verleden waar bleken te zijn.
De controversiële dingen die de fbi gedaan heeft.
En de
De cia controversies
Met het huidige regime waarbij iedereen in het lid moet lopen en de onwelvallige elementen verwijdert zijn waarbij een verklikker daarna als verrader neergezet zal worden door Trump en co..
Woorden doen er toe heb ik begrepen van iemand die zichzelf graag op een hoog verheven moreel voetstuk plaatst. Krijg de naam er even niet uit op dit moment.quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn maar woorden, geen kogels.
Is geen kwestie van rechts (of links) maar meer van respect en fatsoen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stom dat de TT is aangepast. Die rechtse snowflakes moeten eens wat ballen groeien.
Wacht even hoor, met wie had Destiny nou seks in dit verhaal?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamenlijke stream van hem met blauwharige progressieve streamer Destiny zien en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gepijpt door Destiny. Destiny is een man.
Links staat natuurlijk bekend als de partij van geen fatsoen, zeker de dems. En dan nog zichzelf afvragen wanneer ze de verkiezingen verliezen van een oranje Hitlerquote:Op maandag 15 september 2025 12:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
Is geen kwestie van rechts (of links) maar meer van respect en fatsoen.
Inderdaad. De beste man is nog niet eens begraven.quote:Op maandag 15 september 2025 12:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
Klopt:quote:Op maandag 15 september 2025 12:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Links staat natuurlijk bekend als de partij van geen fatsoen, zeker de dems. En dan nog zichzelf afvragen wanneer ze de verkiezingen verliezen van een oranje Hitler
De realiteit is dat er een autoritaire leider zit die nog sneller dan alle internethelden was met de conclusie dat alles wat niet maga is schuldig aan deze moord was.quote:Op maandag 15 september 2025 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
Nogmaals: niets is 100% zeker en het motief is hoe dan ook nog niet vastgesteld. Maar laten we even een beetje bij de realiteit blijven.
TT is mooi neutraal nou.quote:Op maandag 15 september 2025 12:46 schreef sp3c het volgende:
meh tt was ragebait imo, je krijgt een beetje ruimte om je eigen dingetje te doen maar als het het topic over gaat nemen zoals hier het geval is haal ik het weg
mijn ballen doen gewoon wat ze moeten doen
Dit heb jij niet zelf bedacht en geschreven.quote:Op maandag 15 september 2025 12:01 schreef epicbeardman het volgende:
Het probleem ligt deels bij mensen die zich buitengesloten voelen en online hun toevlucht zoeken tot provocerende uitspraken om aandacht of erkenning te krijgen binnen hun digitale kring.
Dit zie je bijvoorbeeld op platforms zoals het FOK! forum, le reddit of BlueSky, waar sommige gebruikers scherpe of controversiële opmerkingen plaatsen om zich sterker of verbonden te voelen.
Dit gedrag lijkt vaak voort te komen uit persoonlijke onvrede of een gevoel van isolatie.
De liquidatie van Kirk lijkt uitgevoerd door iemand die moeite heeft om aansluiting te vinden in de samenleving. Dit soort individuen kan sterk beïnvloed worden door mediaberichten of populaire opvattingen, zoals het strikt volgen van bepaalde regels zonder kritische reflectie.
Ze hebben soms moeite om nuance te zien en labelen anderen snel als 'fout' als die niet dezelfde mening delen.Wat betreft de transgendergemeenschap: sommigen beweren dat hun identiteit niet strookt met biologische realiteiten, zoals voortplanting, en dat dit kan leiden tot interne conflicten. Online platforms zoals Reddit kunnen dit versterken, waar gebruikers soms meningen overnemen die populair zijn (bijvoorbeeld door upvotes) om erbij te horen.
Dit laat zien hoe gevoelig sommige mensen zijn voor groepsdruk en hoe online dynamieken hun overtuigingen kunnen vormen.Het is zorgwekkend hoe makkelijk mensen, ongeacht hun politieke overtuiging, beïnvloed kunnen worden door extreme of eenzijdige retoriek online. Dit vraagt om meer kritisch denken en open dialoog.
Waarom moet er respect en fatsoen zijn? We discussiëren hier over iemand wiens laatste woorden een hondenfluitje over gewelddadige zwarte mensen waren met als doel om transseksuelen tweede klas burgers te maken. Het was iemand die met een grijns samenzweringen over aanslagen op democraten verspreide.quote:Op maandag 15 september 2025 12:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de boodschap niet aan komt.quote:Op maandag 15 september 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en als de manieren van sommigen niet werken, probeer je het op andere manieren.
Op die hogescholen enzo daar worden linkse boodschappen over gender en weet ik wat nog meer behoorlijk opgedrongen aan de studenten, dus dan mag het weerwoord er tegen ook best wel wat steviger om dat wat te compenseren. Die liberale types daar zijn soms zo geradicaliseerd dat ze je zelfs omver kunnen schieten als je het niet met ze eens bent, en pakweg 30.000 gelijkgestemden zouden wel eens zo'n moord publiekelijk toejuichen.
Dan is er niks mis met zelf ook wat fermere taal te gebruiken tegen dit soort types.
Lees dit als:quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom moet er respect en fatsoen zijn? We discussiëren hier over iemand wiens laatste woorden een hondenfluitje over gewelddadige zwarte mensen waren om transseksuelen tweede klas burgers te maken. Het was iemand die met een grijns samenzweringen over aanslagen op democraten verspreide.
En dan kan een beetje duistere humor niet meer?
Succes!quote:Op maandag 15 september 2025 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow een transseksueel neuken is niet strafbaar?
Ik ga gelijk op jacht naar eentje!
Je weet het weer leuk te verzinnenquote:Op maandag 15 september 2025 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lees dit als:
Wij liberalen konden niet winnen in discussies van Charlie Kirk, daarom moesten wij LGBT(errorists) maar een einde maken aan zijn praat.
Als er toch niet naar hem geluisterd werd, waarom moet hij zo nodig overhoop geknald worden en zitten er 30.000 mensen te juichen om zijn dood?quote:Op maandag 15 september 2025 12:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de boodschap niet aan komt.
Als woorden niet werken, werken kogels blijkbaar beter.quote:Op maandag 15 september 2025 12:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet het weer leuk te verzinnen
Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.quote:Op maandag 15 september 2025 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lees dit als:
Wij liberalen konden niet winnen in discussies van Charlie Kirk, daarom moesten wij LGBT(errorists) maar een einde maken aan zijn praat.
Vind het ook wat overdreven, een paar jaartjes geleden was zo'n TT hier gewoon geaccepteerd en kraaide er geen haan naarquote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stom dat de TT is aangepast. Die rechtse snowflakes moeten eens wat ballen groeien.
Je praat over een land met 340 miljoen inwoners.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er toch niet naar hem geluisterd werd, waarom moet hij zo nodig overhoop geknald worden en zitten er 30.000 mensen te juichen om zijn dood?
Het maakt verschil of het een post betreft waarin je jouw soort humor neerzet of dat het om een topictitel gaat waarin je die humor opdringt.quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom moet er respect en fatsoen zijn? We discussiëren hier over iemand wiens laatste woorden een hondenfluitje over gewelddadige zwarte mensen waren met als doel om transseksuelen tweede klas burgers te maken. Het was iemand die met een grijns samenzweringen over aanslagen op democraten verspreide.
En dan kan een beetje duistere humor niet meer?
Ja nou dat is Charlie Kirk dus inderdaad overkomen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.
De meeste mensen snappen grote aantallen niet en ik heb nog nooit iemand tot inkeer zien komen als ze erop gewezen werden.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je praat over een land met 340 miljoen inwoners.
Jij bent irrelevant, niemand wil jou aanraken.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.
Ja maar Charlie Kirk zei dingen die mij emotioneel instabiel maaktequote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat is Charlie Kirk dus inderdaad overkomen.
Opdringen. Man man man. Je ziet de titel even als je op het topic drukt.quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het maakt verschil of het een post betreft waarin je jouw soort humor neerzet of dat het om een topictitel gaat waarin je die humor opdringt.
Je hebt geen idee. Tot nu toe zijn er heel wat groyper aanwijzingen geweest en dat zijn bepaald geen liberale lgbtq terroristen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat is Charlie Kirk dus inderdaad overkomen.
Ik had dus gelijk. Triest om een oude man agressief te zien op een forum.quote:Op maandag 15 september 2025 12:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij bent irrelevant, niemand wil jou aanraken.
[..]
Ja maar Charlie Kirk zei dingen die mij emotioneel instabiel maakte(95% van de linksdenkenden) hurr durr...
Ik heb in de maga bubbel gelezen dat er wel 100 miljard zaten te juichen..quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er toch niet naar hem geluisterd werd, waarom moet hij zo nodig overhoop geknald worden en zitten er 30.000 mensen te juichen om zijn dood?
denk ikquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Is Charlie Kirk voor rechts wat George Floyd voor links was? Zeg het maar jongens..
Ik zag een filmpje van een zwarte meneer die grappen maakten dat we moesten wachten op het toxicologisch rapport en dat het waarschijnlijk een overdosis was. Kon er wel om lachen, maar denk bijbels Amerika wat minder.quote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Is Charlie Kirk voor rechts wat George Floyd voor links was? Zeg het maar jongens..
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielenquote:Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk ik
maar rechts lijkt niet zo de behoefte te hebben om er halve steden voor plat te branden
maar redelijk vergelijkbaar, vervelend persoon dood gemaakt door vervelend persoon
Niet zo in hokjes denken.quote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt de fantasieën over een burgeroorlog gemist?quote:Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk ik
maar rechts lijkt niet zo de behoefte te hebben om er halve steden voor plat te branden
maar redelijk vergelijkbaar, vervelend persoon dood gemaakt door vervelend persoon
was al grimmig daarquote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielen
ik heb de hele burgeroorlog gemist denk ikquote:Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt de fantasieën over een burgeroorlog gemist?
Jonkie.quote:Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb de hele burgeroorlog gemist denk ik
Tot nu toe voor zover ik weet een filmpje in een land met tienduizenden memorials.quote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielen
relatief jongquote:Op maandag 15 september 2025 13:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jonkie.
RIP alle stripwinkelsquote:Op maandag 15 september 2025 13:08 schreef sp3c het volgende:
maar die zijn niet zo leuk, strip komt pas later op gang
maar wil ze wel hebben
rechts is nog niet winkels aan het plunderen en binnensteden aan het slopenquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.quote:Op maandag 15 september 2025 12:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opdringen. Man man man. Je ziet de titel even als je op het topic drukt.
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
rechts is nog niet winkels aan het plunderen en binnensteden aan het slopen
quote:Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.
Nee, ik denk omdat ze zelf de werkenden / eigenaars zijnquote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat is een nietszeggende oneliner.quote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Woorden doen er toe heb ik begrepen van iemand die zichzelf graag op een hoog verheven moreel voetstuk plaatst. Krijg de naam er even niet uit op dit moment.
Zelf hard aan het werk op fok zeker?quote:Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.
Sybauquote:Op maandag 15 september 2025 13:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.
Vind het sowieso een onzin argument. Toen Trump de verkiezingen verloor in 2021 is er veel gesloopt, toen hij de verkiezingen won afgelopen jaar is er naar mijn weten niks gesloopt door democraten.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
We kennen allemaal de beelden van 6 januari 2021. Die waren ook heftig en daar is het ook heel erg lang over gegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef Zoddie het volgende:
Het is ook niet alleen vanwege Charlie Kirk dat er zo'n ophef is.
Het feit dat het tijdens zijn debat gebeurde, in de open lucht met tientallen cameras geflimd maakt de impact op de samenleving ook echt 10x of 100x groter als dat het zou zijn gebeurd in zijn huis zonder beelden zoals bij die democraten toen.
Dat is het hele probleem. Het beperkte aantal hokjes: links/rechts, zwart/wit, conservatief/progressief. Ik vermijd die termen om polarisatie tegen te gaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet zo in hokjes denken.
Zulke tweets snap ik nooit.quote:
En net werd re gejankt over dat de naam van die fuckbuddy rondcirculeerde in de officiële media nadat het door de overheid bekend was gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2025 13:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke tweets snap ik nooit.
Waarom zou de FBI statements maken over de vriend of vriendin van een shooter?
Dat gaat niemand wat aan en en volgens mij zou de FBI nooit zomaar iemand die er niets mee te maken heeft bij naam noemen.
Daarnaast zie je ook nooit een bron vermelding bij zulke tweets.
Het MOET en ZAL over transgenders gaan, hoe dan ook, verzonnen of niet.
Er is volgens mij geen bewijs dat het Fuentes is in die sextapequote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamenlijke stream van hem met blauwharige progressieve streamer Destiny zien en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gepijpt door Destiny. Destiny is een man.
Nou zal het wel een toneelstukje zijn, maar dan nog is dit pedagogisch onverantwoord. Wat bezielt mensen toch?quote:
Je laat je enorm kennen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De realiteit is dat er een autoritaire leider zit die nog sneller dan alle internethelden was met de conclusie dat alles wat niet maga is schuldig aan deze moord was.
Dat je niet ingaat over de bekend geworden schandalen die de fbi en cia op hun geweten hebben en we blijkbaar de huidige autoritaire liegende leider wel op zijn blauwe ogen moeten blijven geloven lijkt me nu ook niet van veel realisme getuigen.
Het zijn er waarschijnlijk veel meer (al vernam ik dat tussen die 30.000 ook mensen zitten die niet per se aan het juichen waren). En dat is vrij eng als je daar goed over nadenkt. Net als die minderwaardige klootzak in Paradiso en al die minderwaardige klootzakken die vervolgens nog even mee gaan juichen in het publiek. Daar heeft de opvoeding ook zwaar gefaald.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.quote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Die Tyler heeft natuurlijk Kirk vermoord omdat die "hen" volk verbaal aanviel, door met feiten te komen.quote:Op maandag 15 september 2025 13:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke tweets snap ik nooit.
Waarom zou de FBI statements maken over de vriend of vriendin van een shooter?
Dat gaat niemand wat aan en en volgens mij zou de FBI nooit zomaar iemand die er niets mee te maken heeft bij naam noemen.
Daarnaast zie je ook nooit een bron vermelding bij zulke tweets.
Het MOET en ZAL over transgenders gaan, hoe dan ook, verzonnen of niet.
Dat wordt zondag wel een show hoor, in een stadion met Trump erbij, JD Vance, lijkt wel of Michael Jackson is overleden, poehquote:Charlie Kirk's public memorial service: Date, location, possible attendees
A memorial service for Charlie Kirk is scheduled for Sunday, Sept. 21, in Glendale, Arizona at State Farm Stadium, the home of the NFL's Cardinals.
President Donald Trump told reporters on Sept. 11 that he plans to attend Kirk's service, which he said he believed would be held in Arizona and take place next weekend.
"Whenever it is, I'll be going," he told reporters.
Vice President JD Vance, who arrived with Kirk's casket on Sept. 11, is also expected to attend the service. In addition to Trump and Vance, top administration officials, including Secretary of State Marco Rubio, are expected to attend his memorial service.
https://eu.usatoday.com/s(...)service/86114160007/
Sowieso is het te idioot voor woorden om de wedstrijd te houden welke club de meeste hooligans heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind het sowieso een onzin argument. Toen Trump de verkiezingen verloor in 2021 is er veel gesloopt, toen hij de verkiezingen won afgelopen jaar is er naar mijn weten niks gesloopt door democraten.
Het kan best zo zijn, het lijkt me alleen zo vreemd dat FBI officieel met een bericht komt dat het fuckbuddy van de shooter trans zou zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 13:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die Tyler heeft natuurlijk Kirk vermoord omdat die "hen" volk verbaal aanviel, door met feiten te komen.
Dus, de schutter zou een relatie hebben gehad met iemand die transgender is en mogelijk deel uitmaakt van de furry-community. Charlie Kirk zei dat het veranderen van een titel in je paspoort je niet echt een man of vrouw maakt.
Dat soort uitspraken raken bij sommige mensen in deze groepen een gevoelige snaar. Ze voelen zich aangevallen, omdat hun identiteit voor hen heel belangrijk is.
Ik heb niks tegen transpersonen, er zitten vast ook toffe mensen tussen, alleen lijkt hun identiteit voort te komen uit een gevoel van onvrede of niet ergens bij horen. Ze zoeken een plek waar ze zich thuis voelen, en als dat de LHBTQ+-gemeenschap is, dan is dat hun keuze.
Het probleem is niet dat ze trans zijn, maar dat sommige mensen hun identiteit zo centraal stellen dat het bijna een soort dogma wordt, vergelijkbaar met hoe sommige religieuze mensen hun geloof boven alles plaatsen. Als je dan geen ruimte laat voor discussie, kan dat leiden tot heftige reacties, zoals geweld of zelfs aanslagen.
Is echt wel relevant hoor, als hij een KKK vriendje had gehad dan was dat ook allang uitgemeten.
En “rechts “ heeft als reactie nog geen winkelcentra geplunderdquote:Op maandag 15 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.
Maar meer met het idee dat beide figuren worden opgehemeld door "hun partij", en worden gezien als martelaars wiens dood de slechtheid van de andere partij aantoont.quote:Op maandag 15 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.
Ok dan laten we nu vergelijken hoe rechts omging met het laatste verlies van de verkiezingen vs hoe links hiermee omging.quote:Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
En “rechts “ heeft als reactie nog geen winkelcentra geplunderd
Wat een stupide frame zeg. Alsof 'links' dat wel doet.quote:Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
En “rechts “ heeft als reactie nog geen winkelcentra geplunderd
Waarom gebeurt dat nu dan niet?quote:Op maandag 15 september 2025 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een stupide frame zeg. Alsof 'links' dat wel doet.
Opportunistisch tuig plundert.
Het lijkt me sowieso behoorlijk vanzelfsprekend dat als je ze een beetje op een rijtje hebt je niet op een dak kruipt om mensen waarmee je het niet eens bent door hun hoofd te schieten.quote:Op maandag 15 september 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:
Elke dag, bijna elk uur krijg je weer tegenstrijdige berichten.
"Er zouden Trans berichten staat op het magazijn van het geweer."
"Hij zou uit een Maga familie komen."
"Hij zou thuis het vaker gehad hebben over fascisten"
"Hij zou een Groyper en extreem rechts zijn, haat naar LGBTQ"
"Hij heeft een sexuele relatie met een transgender"
Wtf moet je hier nou mee....
Een flink verward persoon zou ik dan denken.
Was dat niet 6 januari??quote:Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ludieke protesten tegen vervalste verkiezingsuitslagen.
Ah okay. Jij doet dus niet aan feiten. Had dat dan eerder gezegd, dan was ik niet op je ingegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ludieke protesten tegen vervalste verkiezingsuitslagen.
Bij Floyd was de andere partij gewoon de politie. Dat was geen politiek geweld, maar gewoon (nou ja, gewoon) politiegeweld.quote:Op maandag 15 september 2025 14:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar meer met het idee dat beide figuren worden opgehemeld door "hun partij", en worden gezien als martelaars wiens dood de slechtheid van de andere partij aantoont.
Gewoon niet ieder gerucht dezelfde waarde toekennen als officiële instanties. Dan is het overzicht meteen weer terug.quote:Op maandag 15 september 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:
Elke dag, bijna elk uur krijg je weer tegenstrijdige berichten.
"Er zouden Trans berichten staat op het magazijn van het geweer."
"Hij zou uit een Maga familie komen."
"Hij zou thuis het vaker gehad hebben over fascisten"
"Hij zou een Groyper en extreem rechts zijn, haat naar LGBTQ"
"Hij heeft een sexuele relatie met een transgender"
Wtf moet je hier nou mee....
Een flink verward persoon zou ik dan denken.
Ja, mee eensch.quote:Op maandag 15 september 2025 01:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Ken de beste man niet, en met welke intenties hij dingen zei weet ik dus ook niet, maar qua islam en ook doorgeslagen positieve discriminatie heeft die toch gewoon een punt gezien het wokebeleid de afgelopen jaren? Voor de rest lees ik vooral standpunten van een conservatieve religieuze man zoals er velen zijn in de VS. Dat is toch ook niet zo wereldschokkend zou je zeggen, zo zullen er ook zat in Staphorst over denken. Als dat blijkbaar al voldoende is om een kogel te krijgen zie ik het somber in.
Dit.quote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
Wie zegt dat er niet geluisterd werd?quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.quote:Op maandag 15 september 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon niet ieder gerucht dezelfde waarde toekennen als officiële instanties. Dan is het overzicht meteen weer terug.
BNW is een deurtje verder.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.
En dan krijg je geruchten.
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder.
Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom tochquote:Yahoo News / Courant (26 augustus 2025): Beschrijft settlements met FBI-agenten die de bureau beschuldigden van politicisatie onder Biden. Agenten claimden disciplinaire maatregelen voor conservatieve views, zoals over Jan. 6 of COVID-vaccins. Republikeinen gebruikten dit om te bewijzen dat de FBI intolerant was voor pro-Trump of conservatieve meningen. Directeur Chris Wray ontkende dit, maar de cases leidden tot herstel van banen.
Niks triester dan een buitenlander in de maga cult.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder.
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical left is Trump daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn truth social. Jullie doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond vaccinaties waar mensen aan doodgaan, dan wel met kogels voor mensen die niet extreem genoeg waren of in de hoop een burgeroorlog te starten.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.
[..]
Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom toch![]()
Dan nog zullen ze niet liegen over bijvoorbeeld de relatie met een transgender van Tyler 'omdat pro-Trump'. Dat is een hele slechte cope. Dezelfde figuren noemden je 5 jaar geleden keihard wappie als je iets wantrouwend was naar instituten.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.
[..]
Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom toch![]()
Jawel, felle tegenstanders zijn net zo triest.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niks triester dan een buitenlander in de maga cult.
quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Rechtse cancelcultuur heeft weer gewonnen.
Nou, kijk hoeveel er nu over hem wordt gesproken op Fok....quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als woorden niet werken, werken kogels blijkbaar beter.
Weer neutraal gemaakt zo als dat hoort bedoel je.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.
En dan krijg je geruchten.
Weten nog wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was?
Huh? ftfyquote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je hoe we weten dat het een van mijn linkse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical right is Biden daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn blueskye. Mijn doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond trans waanideeën, dan wel met kogels voor mensen die een andere mening hebben, in de hoop een burgeroorlog te starten.
Tja lullig hoe het soms kan lopen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, kijk hoeveel er nu over hem wordt gesproken op Fok....
Dan is er dus niks triester. Man man man. Taal.quote:Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Jawel, felle tegenstanders zijn net zo triest.
Als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Ik schreef het tegenovergestelde. Waarom zijn nationalisten zo slecht in taalbegrip?quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weer neutraal gemaakt zo als dat hoort bedoel je.
Niet om het een of het ander, maar zo lang als we het motief niet kennen lijkt mij het hele transgebeuren erbij halen alleen maar deze reeks nog verder te verzieken.quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit is waarom hij wss dood moest. GGZ kom er maar in.
Die mensen haten henzelf, willen alles aan henzelf veranderen, als ze dat dan hebben gedaan en nog steeds ongelukkig zijn gaan ze maar radicaliseren om edgy online vriendjes te maken op le reddit of discord.
Die burgeroorlog was al begonnen door Biden die Zwarte mensen ineens belangrijk vond, BLM, Antifa financieren Links rechters die zwarte mensen lieten lopen zelfs verkrachters en moordenaars.quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical left is Trump daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn truth social. Jullie doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond vaccinaties waar mensen aan doodgaan, dan wel met kogels voor mensen die niet extreem genoeg waren of in de hoop een burgeroorlog te starten.
Biden heeft zich uitgesproken tegen politieke moord en verdeeldheid. Jij denkt het tegenovergestelde gezien je aanpassingen hier. Wederom bewijs van je cultstatus.quote:
Ga door zoals je nu doet.quote:
Waarom let jij niet op.quote:Op maandag 15 september 2025 15:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Ik schreef het tegenovergestelde. Waarom zijn nationalisten zo slecht in taalbegrip?
En zo blijf je een beetje stampvoetend doorgaan dit topic?quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan is er dus niks triester. Man man man. Taal.
Toch wel grappig hoe openlijke racisten ineens tevoorschijn komen als je een lekker stevige post maakt. Overcompensatie gedrag.quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die burgeroorlog was al begonnen door Biden die Zwarte mensen ineens belangrijk vond, BLM, Antifa financieren Links rechters die zwarte mensen lieten lopen zelfs verkrachters en moordenaars.
LHBTQ mochten van alles doen.
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White promecy. etc.
Alles om Blanke mensen als slecht neer te zetten, dit heeft zo veel haat veroorzaakt dat zelfs zwarte en lhbtq mensen op Trump gingen stemmen.
Ja lul er maar weer om heen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch wel grappig hoe openlijke racisten ineens tevoorschijn komen als je een lekker stevige post maakt. Overcompensatie gedrag.
Als je iemand uitlacht doe je dat doorgaans niet stampvoetend. Ik niet iig.quote:Op maandag 15 september 2025 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En zo blijf je een beetje stampvoetend doorgaan dit topic?
Ben benieuwd of al die tere zieltjes over de oroginele tt tevoorschijn komen om zich uit te spreken tegen jou. Een openlijke racist die boos wordt om aandacht voor zwarte mensen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja lul er maar weer om heen.
Niet grappig hoe mensen als jij een topic die bedoeld is voor iemand die is vermoord zo om zeep helpen met hun in en in triest gedrag.
quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die burgeroorlog was al begonnen door Biden die Zwarte mensen ineens belangrijk vond, BLM, Antifa financieren Links rechters die zwarte mensen lieten lopen zelfs verkrachters en moordenaars.
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White promecy. etc.
Alles om Blanke mensen als slecht neer te zetten, dit heeft zo veel haat veroorzaakt dat zelfs zwarte en lhbtq mensen op Trump gingen stemmen.
En hoppa daar hebben we de racist kaart alweer.quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of al die tere zieltjes over de oroginele tt tevoorschijn komen om zich uit te spreken tegen jou. Een openlijke racist die boos wordt om aandacht voor zwarte mensen.
Klagen over de racisme kaart werkt beter als je geen racist bent.quote:Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En hoppa daar hebben we de racist kaart alweer.![]()
De tere zieltjes.
Je weet dat het percentage spijt van dat soort operaties ongeveer 1% is en dat het overgrote deel daarvan spijt heeft omdat ze ontevreden zijn over het cosmetische eindresultaat en niet omdat ze realiseren toch cis-gender te zijn?quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit is waarom hij wss dood moest. GGZ kom er maar in.
Die mensen haten henzelf, willen alles aan henzelf veranderen, als ze dat dan hebben gedaan en nog steeds ongelukkig zijn gaan ze maar radicaliseren om edgy online vriendjes te maken op le reddit of discord.
Die "kaart" zal je wel vaak horen zekerquote:Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En hoppa daar hebben we de racist kaart alweer.
Dan heb ik niks te klagen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klagen over de racisme kaart werkt beter als je geen racist bent.
Ik ben voor gelijke rechten, een mens is een mens, kleur boeit me niet.quote:Op maandag 15 september 2025 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die "kaart" zal je wel vaak horen zekerHoe zou dat toch komen. Snap er niks van
Ik ben ook het overzicht kwijtgeraakt…quote:Op maandag 15 september 2025 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuck staat hier allemaal joh.
Is dat verre familie van Quincy Promes?quote:
Lijkt me sowieso een goed idee dat bepaalde users niet gelijk op maandagochtend al aan de drank gaan.quote:
Veel mensen hebben dat blijkbaar nodig. Hokjes of hekjes. Anders weten ze zelf niet waar ze thuishoren.quote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet zo in hokjes denken.
Die studies zijn niet zo accuraat. Ze verliezen namelijk het overzicht over heel veel mensen die het traject ingaan. En laten nou net de mensen die ontevreden zijn niet meer terugkomen bij je.quote:Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je weet dat het percentage spijt van dat soort operaties ongeveer 1% is en dat het overgrote deel daarvan spijt heeft omdat ze ontevreden zijn over het cosmetische eindresultaat en niet omdat ze realiseren toch cis-gender te zijn?
https://www.reddit.com/r/(...)s_about_regret_rate/
Tuurlijk meid.quote:Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben voor gelijke rechten, een mens is een mens, kleur boeit me niet.
En dat ging fout onder Biden.
Criminelen/misdadigers vrijlaten om hun kleur dat wekt woede op.
Dat weet een klein kind.
Vandaag in de rubriek "verzonnen gebeurtenissen".quote:Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Criminelen/misdadigers vrijlaten om hun kleur
Dit in tegenstelling tot misdadigers vrijlaten omdat ze misdaden plegen die je wel prima vindt.quote:Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben voor gelijke rechten, een mens is een mens, kleur boeit me niet.
En dat ging fout onder Biden.
Criminelen/misdadigers vrijlaten om hun kleur dat wekt woede op.
Dat weet een klein kind.
Ik zou het graag eens zijn met je maar dan zouden we alle twee voor schut staan.quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White privilege. etc.
???quote:Op maandag 15 september 2025 16:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot misdadigers vrijlaten omdat ze misdaden plegen die je wel prima vindt.
Yep.quote:Op maandag 15 september 2025 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag in de rubriek "verzonnen gebeurtenissen".
Kom maar met een betrouwbare bron dan, ipv maar wat te roepen hier.quote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep.
Da's de rubriek die onder de rubriek ontkennen staat.
Vreemd dat je dat niet klaagt over een andere grote groep veroordeelde misdadigers die grootscheepse pardons hebben gekregen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
???
Een misdadiger hoort niet vrij te lopen.
Via de autopen van Biden, dat is schandalig inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2025 16:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat niet klaagt over een andere grote groep veroordeelde misdadigers die grootscheepse pardons hebben gekregen.
Exact, mijn ietwat simpele vriend!quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Via de autopen van Biden, dat is schandalig inderdaad.
Charlie was inderdaad vrij conservatief.quote:Op maandag 15 september 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja lullig hoe het soms kan lopen.
Zijn vrouw wil zijn overtreffende trap worden, maar volgens sommigen hier doet ze het alleen maar voor het geld en zou ze van Charlie achter het aanrecht thuis gehoord te hebben.
Dat was toch de zoon van Biden?quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. Dat was wel een heel sneue voorstelling.quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij hier diegene die boude uitspraken niet onderbouwt.quote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep.
Da's de rubriek die onder de rubriek ontkennen staat.
Ja maar, wie moet er anders 'kut' roepen naar de buuf 😱quote:Op maandag 15 september 2025 15:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een goed idee dat bepaalde users niet gelijk op maandagochtend al aan de drank gaan.
Ik denk niet dat men op zo'n DEI trut zit te wachten.quote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Charlie was inderdaad vrij conservatief.
En het is afwachten of ze in zijn voetsporen kan treden.
Serena Joy Waterford is opgestaanquote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yep, in het stadion, kunnen meer dan 80000 mensen in.quote:Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef the-eye het volgende:
Ik hoor dat Kirk een staatsbegrafenis krijgt
Onzin, je overdrijft.quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Serena Joy Waterford is opgestaan
Kirk was de vleesgeworden commander Fred uit Gilead. Vrouwen als wandelende baarmoeders die gewoon teruggeschopt worden naar het aanrecht waar ze thuishoren. De bijbel als vervanging voor het wetboek. LGBTQ+ Terug in de kast, gedeporteerd of opgesloten, gehoorzaamheid aan traditionele waarden verplicht.
En het echt grappige is dat Kirk-fans over het algemeen zwaar anti moslim zijn.
Welk stadion.quote:Op maandag 15 september 2025 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yep, in het stadion, kunnen meer dan 80000 mensen in.
Oh, je bent toch teruggekomen ondanks het radicaal leftist motief wat er waarschijnlijk achter zit. Beetje vroeg je grammetje gehaald hè.quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Serena Joy Waterford is opgestaan
Kirk was de vleesgeworden commander Fred uit Gilead. Vrouwen als wandelende baarmoeders die gewoon teruggeschopt worden naar het aanrecht waar ze thuishoren. De bijbel als vervanging voor het wetboek. LGBTQ+ Terug in de kast, gedeporteerd of opgesloten, gehoorzaamheid aan traditionele waarden verplicht.
En het echt grappige is dat Kirk-fans over het algemeen zwaar anti moslim zijn.
Mooi nu de oven in met zijn scheve ogen. Die moet je in de gaten houden.quote:Op maandag 15 september 2025 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verdachte~a154c900/
Het is een match.
quote:Op maandag 15 september 2025 17:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi nu de oven in met zijn scheve ogen. Die moet je in de gaten houden.
Je weet hoe dat gaat; Bij een optreden van Owens of Shapiro komt zij dan ook even ten tonele. Ze zullen dat best zo goed mogelijk uitmelken.quote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
En als je tante een augurk had was het je oom.quote:
quote:Op maandag 15 september 2025 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En als je tante een augurk had was het je oom.
Niveautje hoor.
Het is een soort van krankzinnige jaloezie.quote:
He, wat dacht je van die oekraïense vluchteling in NY City die een mes in haar keel kreeg, hoe snel zijn de democraten die femicide vergeten? Wantja dat was door een zwarte man gepleegd.quote:
Dat vind ik nog sneuer dan de moord op Charlie Kirk, die meid had echt helemaal niks gedaan, niemand boos gemaakt met hate speech, en dan word je zomaar afgeslacht omdat je blank bent.quote:Op maandag 15 september 2025 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
He, wat dacht je van die oekraïense vluchteling in NY City die een mes in haar keel kreeg, hoe snel zijn de democraten die femicide vergeten? Wantja dat was door een zwarte man gepleegd.
Waar is de ophef over die meid? AOC?
[ x ]
smirk about kirkquote:Op maandag 15 september 2025 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Iemand nog leuke ideeën voor een TT #24?
Lekker subtiel trolletje. Ga zo door.quote:Op maandag 15 september 2025 17:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog sneuer dan de moord op Charlie Kirk, die meid had echt helemaal niks gedaan, niemand boos gemaakt met hate speech, en dan word je zomaar afgeslacht omdat je blank bent.
Klopt, het ene mensenleven is nu eenmaal meer waard dan het andere.quote:
Het ene leven is helemaal niet meer waard. Maar het is weer een leuke spin om hypocrisie aan de mouw te spelden vanuit leftist Amerika.quote:Op maandag 15 september 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, het ene mensenleven is nu eenmaal meer waard dan het andere.
Die afbeelding alleen heeft op zich niks met politieke voorkeur te maken.quote:Op maandag 15 september 2025 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je politieke voorkeur was duidelijk hoor.
Je spreekt jezelf nogal tegen.quote:Op maandag 15 september 2025 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ene leven is helemaal niet meer waard. Maar het is weer een leuke spin om hypocrisie aan de mouw te spelden vanuit leftist Amerika.
Gek hè dat statuur, naamsbekendheid, politieke prominentie enzovoort, een rol spelen als je overlijdt.
Dat is voor de rest helemaal niet orde van de dag en zie je niet overal/ sarcasm.
Wat vind je van een uitspraak als: "Biden is a dementia-filled corrupt tyrant, who should honestly be put in prison and/or given the death penalty for his crimes against America."quote:Op maandag 15 september 2025 18:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lekker subtiel trolletje. Ga zo door.
Klopt; duiding krijgt het wel wanneer de poster ervan na de aanslag op Trump "if you don't succeed at first try again" uit z'n toetstenbord kreeg.quote:Op maandag 15 september 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die afbeelding alleen heeft op zich niks met politieke voorkeur te maken.
Nee, ik geef aan dat levens hetzelfde waard zijn maar er op factoren als naamsbekendheid langer/korter over wordt doorgeluld. Wat snap jij daar niet aan?quote:
Noem eens wat facts.quote:Op maandag 15 september 2025 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
Het ‘facts not feelings’ publiek heeft weer eens moeite met de facts zie ik.
Heb je hier ook een concrete video of post van?quote:Op maandag 15 september 2025 18:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat vind je van een uitspraak als: "Biden is a dementia-filled corrupt tyrant, who should honestly be put in prison and/or given the death penalty for his crimes against America."
Sommige mensen zitten niet de hele dag op hun zolderkamertje.quote:Op maandag 15 september 2025 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh, je bent toch teruggekomen ondanks het radicaal leftist motief wat er waarschijnlijk achter zit. Beetje vroeg je grammetje gehaald hè.
Moedig.
Ja hoor. https://www.reddit.com/r/(...)or_bidens_execution/quote:Op maandag 15 september 2025 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je hier ook een concrete video of post van?
Oké, je was nogal actief vanaf je zolderkamertje toen het een conservatieve republikein leek, vandaar.quote:Op maandag 15 september 2025 18:33 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten niet de hele dag op hun zolderkamertje
Uit deze reactie blijkt dat je het zelf niet begrijpt.quote:Op maandag 15 september 2025 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat levens hetzelfde waard zijn maar er op factoren als naamsbekendheid langer/korter over wordt doorgeluld. Wat snap jij daar niet aan?
Maar dat is het ook gewoon. Normale mensen vallen lastig te radicaliseren, vanaf babytijd geïndoctrineerde mensen die aangeleerd hebben dat met wapens en geweld, in de beste mormoonse tradities, alle problemen opgelost kunnen worden des te meer.quote:Op maandag 15 september 2025 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, je was nogal actief vanaf je zolderkamertje toen het een conservatieve republikein leek, vandaar.
Zeer onsmakelijk. Maar echochamber Reddit "Calls for execution". Over opruiing gesprokenquote:Op maandag 15 september 2025 18:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja hoor. https://www.reddit.com/r/(...)or_bidens_execution/
Kiek, na ongeloof wordt het alsnog goedgepraat...quote:Op maandag 15 september 2025 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeer onsmakelijk. Maar echochamber Reddit "Calls for execution". Over opruiing gesproken
De doodstraf staat in sommige staten van Amerika op het menu als deze volgt uit de strafbaarstelling en veroordeling.
Mijn hemel...quote:Op maandag 15 september 2025 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar dat is het ook gewoon. Normale mensen vallen lastig te radicaliseren, vanaf babytijd geïndoctrineerde mensen die aangeleerd hebben dat met wapens en geweld, in de beste mormoonse tradities, alle problemen opgelost kunnen worden des te meer.
Deze knul is er een van jullie beste kerel.
Dit is krankzinnig.quote:Op maandag 15 september 2025 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar dat is het ook gewoon. Normale mensen vallen lastig te radicaliseren, vanaf babytijd geïndoctrineerde mensen die aangeleerd hebben dat met wapens en geweld, in de beste mormoonse tradities, alle problemen opgelost kunnen worden des te meer.
Die hebben doorgaans geen romantische homosexuele relaties met in transitie zijnde extremistische terreurtrannies.quote:Op maandag 15 september 2025 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
quote:If you’re a WNBA, pot-smoking, Black lesbian, do you get treated better than a United States marine?
quote:If I see a Black pilot, I’m going to be like, boy, I hope he’s qualified
quote:Happening all the time in urban America, prowling Blacks go around for fun to go target white people, that’s a fact. It’s happening more and more
quote:If I’m dealing with somebody in customer service who’s a moronic Black woman, I wonder is she there because of her excellence, or is she there because of affirmative action?
quote:We need to have a Nuremberg-style trial for every gender-affirming clinic doctor. We need it immediately.
Wonderbaarlijke wereld dat hij een heldenstatus had zelfs voor zijn dood. Dat soort onzin kraamt hier hooguit de FVD uit en wie neemt hun nou nog serieus?quote:There is no separation of church and state. It’s a fabrication, it’s a fiction, it’s not in the constitution. It’s made up by secular humanists.
Zeker, wat voor gun heb jij thuis?quote:Op maandag 15 september 2025 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans geen romantische homosexuele relaties met in transitie zijnde extremistische terreurtrannies.
Leuk geprobeerd wel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 16:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kom maar met een betrouwbare bron dan, ipv maar wat te roepen hier.
Het was een vadsige negerin met het denkvermogen van een pinda: 'I got the white girl!'.quote:Op maandag 15 september 2025 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
He, wat dacht je van die oekraïense vluchteling in NY City die een mes in haar keel kreeg, hoe snel zijn de democraten die femicide vergeten? Wantja dat was door een zwarte man gepleegd.
Waar is de ophef over die meid? AOC?
[ x ]
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.quote:
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 15 september 2025 18:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.
Mij maakt het geen zak uit, ik zou kinderen niet vanaf babytijd trainen in de omgang met wapens. Je ziet wat ervan kan komen.
Geen. Ik tracht me aan de wet te houden.quote:Op maandag 15 september 2025 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker, wat voor gun heb jij thuis?
Het ging echter pas mis toen hij met geïndoctrineerde idioten het rabbit hole indook.quote:Op maandag 15 september 2025 18:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.
Mij maakt het geen zak uit, ik zou kinderen niet vanaf babytijd trainen in de omgang met wapens. Je ziet wat ervan kan komen.
Toch sluit dat niet aan op je bewering.quote:Op maandag 15 september 2025 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Biden heeft de grenzen open gezet en veel van de immigranten doen de walgelijkste dingen en OM en rechters laten ze gaan.
En hier zijn er meerdere van.
Kun je wellicht wat van deze vermeende misdrijven opnoemen waarom Biden de doodstraf zou moeten krijgen? (En execution klinkt misschien wat sensationeel, maar is hoe het heet als de doodstraf uitgevoerd wordt.)quote:Op maandag 15 september 2025 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeer onsmakelijk. Maar echochamber Reddit "Calls for execution". Over opruiing gesproken
De doodstraf staat in sommige staten van Amerika op het menu als deze volgt uit de strafbaarstelling en veroordeling.
Eentje is er zelfs president geworden. En een ander krijgt een begrafenis met militaire eer. En een heel stel meer hebben een pardon gekregen voor deelname aan een staatsgreep. Dus hoe consequent ben je als je dat niet veroordeelt?quote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
???
Een misdadiger hoort niet vrij te lopen.
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat je hier nogal naast zit.quote:Op maandag 15 september 2025 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zucht blijf maar ontkennen dat er onder Biden ook heel veel fout is gegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch sluit dat niet aan op je bewering.
Huh dat zeg ik helemaal niet.quote:Op maandag 15 september 2025 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eentje is er zelfs president geworden. En een ander krijgt een begrafenis met militaire eer. En een heel stel meer hebben een pardon gekregen voor deelname aan een staatsgreep. Dus hoe consequent ben je als je dat niet veroordeelt?
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.quote:Op maandag 15 september 2025 18:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kun je wellicht wat van deze vermeende misdrijven opnoemen waarom Biden de doodstraf zou moeten krijgen? (En execution klinkt misschien wat sensationeel, maar is hoe het heet als de doodstraf uitgevoerd wordt.)
Er is simpelweg geen misdrijf wat dit betreft. Verzinsels om haat te zaaien. En je trapt er in.quote:Op maandag 15 september 2025 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.
Ik kan niet voor Kirk spreken maar het zal hem zitten in het immigratieverhaal (Trump noemde het treason), vermeende corruptie, Biden Hunter etc.
Jamaar Bidenquote:Op maandag 15 september 2025 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zucht blijf maar ontkennen dat er onder Biden ook heel veel fout is gegaan.
Die heeft behoorlijke fouten gemaakt ten koste van de Amerikanen.
Rechs schiet vrij snel slachtofferrol in. Ze zijn overal bang voor maar roepen zelf wel continu op tot geweldquote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar Biden![]()
Tjemig, dat gejammer blijft maar doorgaan.
Iemand death penalty geven is geen executie? Wat is dit voor verdraaiing.quote:Op maandag 15 september 2025 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.
Ik kan niet voor Kirk spreken maar het zal hem zitten in het immigratieverhaal (Trump noemde het treason), vermeende corruptie, Biden Hunter etc.
Oh, ik lees wel hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Zullen we anders gewoon een "kom hier met oogkleppen en oordoppen in schreeuwen naar andere Fok!kers" topic van maken?
Beetje gek om dat onder deel 24 van een om zijn denkbeelden vermoorde Amrikaan te doen.
Er zijn genoeg aantijgingen te vinden richting Biden. O.a. ook het pardon aan zijn familie enzo. Maar goed sinds Hillary v Trump is dat hele politieke landschap al een clusterfuck. Laat het lekker aan die kant van de plas als het op moddergooien aankomt.quote:Op maandag 15 september 2025 19:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is simpelweg geen misdrijf wat dit betreft. Verzinsels om haat te zaaien. En je trapt er in.
Een immigratiebeleid wat je niet aanstaat (terwijl Biden gewoon de wet uitvoerde) is geen misdrijf. Dat is precies juist waarom je verkiezingen hebt, zodat je een ander kunt kiezen die wel het beleid maakt wat je goed vindt.
Ow ja over Biden mag geen commentaar komen.quote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar Biden![]()
Tjemig, dat gejammer blijft maar doorgaan.
Kirk zegt dat Biden vastgezet, en/of de doodstraf moet krijgen voor zijn misdaden tegen Amerika.quote:Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Iemand death penalty geven is geen executie? Wat is dit voor verdraaiing.
Tip: nooit fokken tijdens een hersenbloeding.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja over Biden mag geen commentaar komen.
Dit topic gaat over de moord van een republikein en het is nou zo verdraaid dat het zijn eigen schuld en van Trump is, en niemand mag wagen om dat tegen te spreken. Want Trump bla bla bla.
Dit dus.quote:Op maandag 15 september 2025 19:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tip: nooit fokken tijdens een hersenbloeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |