abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218776629
10 september:
quote:
De rechtse activist Charlie Kirk (31), een fervente aanhanger van Donald Trump, is neergeschoten tijdens een evenement op een universiteit in de Amerikaanse staat Utah. Dat meldt een woordvoerder van de universiteit aan ‘NBC News’ .

Op beelden die circuleren op sociale media is het moment te zien waarop Kirk wordt geraakt en er paniek uitbreekt onder de aanwezigen op het evenement, dat plaatsvond op de Utah Valley University. Op de beelden, die niet konden worden geverifieerd, is ook te zien hoe een oudere man door omstaanders in bedwang wordt gehouden. Het is niet duidelijk of het om de schutter gaat.

Een woordvoerder van Kirk zegt tegen ‘Fox News’ dat het niet bekend is in welke toestand hij verkeert. Ook over de identiteit van de schutter en het motief bestaat nog geen duidelijkheid.

Trump
De Amerikaanse president Donald Trump heeft via zijn eigen socialemediaplatform Truth Social gereageerd op het incident. “We moeten allemaal bidden voor Charlie Kirk, die werd neergeschoten. Hij is fantastisch, van kop tot teen.” Ook vicepresident JD Vance betuigt zijn medeleven op X: “Bid voor Charlie Kirk, een goede man en een jonge vader.”

Charlie Kirk is een prominente Amerikaanse conservatieve activist en de oprichter van Turning Point USA, een organisatie die zich richt op het mobiliseren van jonge conservatieven. Hij staat bekend om zijn rol in het verspreiden van rechts-populistische ideeën, het ondersteunen van Donald Trump en het bevorderen van een christelijk-nationalistische agenda.

Kirk is vooral bekend van zijn debatten op universiteiten, waarvan hij vaak fragmenten deelt op TikTok. Hij presenteert ook een eigen radioprogramma, ‘The Charlie Kirk Show’.
11 september:
quote:
De FBI heeft in de zoektocht naar de schutter die de rechts-conservatieve Charlie Kirk doodschoot het vermoedelijke moordwapen gevonden. Ook is er goed beeldmateriaal van de schutter. Volgens de FBI zijn er op dit moment geen andere mensen in gevaar.

Het gaat vermoedelijk om een jonge verdachte, deelt de FBI op een persconferentie. Hij viel door zijn leeftijd niet op tussen het universiteitspubliek.

Uit het politieonderzoek blijkt dat de schutter rond 11.50 uur (lokale tijd) aankwam op de campus van de Utah Valley University, ongeveer een half uur voordat hij het schot op Kirk loste. De politie heeft vanaf dat moment zijn sporen kunnen volgen.

Zo weten ze dat de verdachte over de campus naar het trappenhuis van een gebouw is gelopen. Via daar ging die naar het dak. Na de aanslag op Kirk rende de vermeende schutter over het dak en sprong eraf. Vervolgens zou de verdachte de omliggende wijk van de universiteit ingevlucht zijn.

De onderzoekers hebben "goed beeldmateriaal van de persoon", zegt Beau Mason, het hoofd van het veiligheidsdepartement van de Amerikaanse staat Utah. De beelden worden voorlopig nog niet gedeeld, omdat de politie het gezicht van de verdachte probeert te identificeren. Pas als dat niet lukt, worden de beelden mogelijk vrijgegeven.

Ook hebben de autoriteiten een afdruk van zijn hand en onderarm gevonden, wat kan bijdragen aan het opsporen van de schutter, zegt een FBI-agent tijdens de persconferentie. Daarnaast hebben ze een indruk van welke schoenen de verdachte zou hebben gedragen.
12 september:
quote:
22-jarige man uit Utah aangehouden voor moord op Charlie Kirk

De Amerikaanse autoriteiten hebben vrijdag na een klopjacht een verdachte aangehouden voor de moord op de rechts-conservatieve activist Charlie Kirk. De verdachte is een 22-jarige man uit Utah, zeggen bronnen.
President Donald Trump zei eerder op de dag tegen Fox News dat de verdachte door iemand uit zijn directe omgeving is aangegeven. De gouverneur van Utah, Spencer J. Cox, bevestigde die lezing op een persconferentie. Ook bevestigde de gouverneur dat de verdachte uit Utah komt.

Volgens Cox zijn de autoriteiten getipt door een familielid van de verdachte. Hij zou tijdens het avondeten opmerkingen hebben gemaakt over Kirk. De verdachte zou Kirk "haatdragend commentaar" hebben verweten.

De autoriteiten hebben ook een kamergenoot van de verdachte ondervraagd. Die wees de politie op berichten op sociale media van de schutter. Daar zou zijn gesproken over het ophalen en achterlaten van een geweer.

De gouverneur bevestigde bovendien dat er inderdaad boodschappen op gevonden kogelhulzen waren gegraveerd. Geruchten daarover deden al enige tijd de ronde. Een van de boodschappen luidde: "hé fascist, vangen!" Op een andere huls stond "bella ciao, ciao, ciao", zei Cox, die de moord op Kirk omschreef als een aanslag op alles waar de Verenigde Staten voor staan.

De geëmotioneerd Cox riep jongeren op om meningsverschillen te omarmen en discussie niet uit de weg te gaan. Hij hoopt dat de moord op Kirk een keerpunt wordt voor Amerikanen. Ook FBI-directeur Kash Patel had het zwaar op de persconferentie.

Schutter handelde alleen en loste één schot
De 31-jarige Kirk werd woensdag tijdens een debat op de Utah Valley University in zijn nek geschoten en overleed even later aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. Er waren zo'n drieduizend bezoekers bij het debat aanwezig, onder wie Kirks vrouw en kinderen.

De schutter, die volgens Cox geen student was, handelde alleen en loste één schot. Dat gebeurde vanaf het dak van een universiteitsgebouw op zo'n 180 meter afstand. Het vermoedelijke moordwapen, een "krachtig geweer", werd eerder al gevonden in een bosrijk gebied, meldde de FBI donderdag op een persconferentie.

Ook werd toen bekend dat de verdachte na de aanslag op Kirk over het dak rende en ervan afsprong. Vervolgens zou de verdachte de omliggende wijk in zijn gevlucht. Enkele uren na de persconferentie deelde de FBI beelden van de verdachte op X en vroeg om hulp bij het identificeren van de persoon.

Volgens de autoriteiten ging het om een gerichte aanval op Kirk. Gouverneur Spencer Cox van de Amerikaanse staat Utah, waar de universiteit staat, noemde de schietpartij een politiek gemotiveerde moordaanslag.

Na de schietpartij werden twee mensen aangehouden. Zij werden vrij snel daarna weer vrijgelaten en zouden niet betrokken zijn bij de schietpartij.
  maandag 15 september 2025 @ 10:44:41 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218776633
Ik weet nog een leuke mop!!!1

De kogel is door de Kirk!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218776650
Respectloze titel. Dat zou je hier niet moeten willen.
-
pi_218776656
TT _O_
pi_218776663
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:47 schreef quo_ het volgende:
Respectloze titel. Dat zou je hier niet moeten willen.
Jammer dat ik niet in de gaten had dat ik de lapo had anders had ik em veranderd.
Ow wacht, dit is net gedaan.
  maandag 15 september 2025 @ 10:50:26 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218776672
Ik kan het niet lezen, want zit op m’n mobiel. Maar kogel door de kirk is flauw.
Wie dit leest is een lezer van dit
  FOK!fotograaf maandag 15 september 2025 @ 10:51:20 #7
842 Zorro
Z
pi_218776679
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik kan het niet lezen, want zit op m’n mobiel. Maar kogel door de kirk is flauw.
Niveau van de mods is ook weer top.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218776695
Ach kan nu wel toch, past wel in het internetcultuurtje, en Charlie Kirk was in feite ook een troll die is vermoord door een troll met kogels met memes erop.
pi_218776702
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:53 schreef DrDentz het volgende:
Ach kan nu wel toch, past wel in het internetcultuurtje, en Charlie Kirk was in feite ook een troll die is vermoord door een troll met kogels met memes erop.
Doe normaal joh.
  roze maandag 15 september 2025 @ 10:57:33 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218776763
quote:
Godver ik moet toch een beetje gniffelen sorry.
Your beauty never ever scared me.
pi_218776787
quote:
Flauw? Zeker!
Respectloos? Absoluut niet!

Bovendien: humor relativeert, dus mensen die dit aanstootgevend vinden, zijn overgevoelige sneeuwvlokjes met lange teentjes.
  maandag 15 september 2025 @ 10:58:49 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218776790
Kom op jongens, we zijn geen sneeuwvlokjes!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 15 september 2025 @ 11:00:53 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218776813
deeltje 23 _O_
Want het wetboek ken ik ook
  Overall beste user 2022 maandag 15 september 2025 @ 11:01:17 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_218776825
Charlie zou het zo hebben gewild.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 september 2025 @ 11:03:48 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218776863
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Flauw? Zeker!
Respectloos? Absoluut niet!

Bovendien: humor relativeert, dus mensen die dit aanstootgevend vinden, zijn overgevoelige sneeuwvlokjes met lange teentjes.
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218777022
Morbide humor.
Altijd goed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218777139
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat ik vooral zorgwekkend vind is dat bepaalde stromingen in de VS dit gebruiken als stok om transgenders mee te slaan. In de eerste 24 uur na de moord werd deze groep al gezien als hoofdschuldige, waarna extremisten opriepen tot 'maatregelen' tegen transgenders (in sommige gevallen werd zelfs onverbloemd gedreigd met geweld).

Dat sentiment wordt nu nieuw leven ingeblazen. Levensgevaarlijk.

Of Robinson een relatie had met een transgender? Ik begrijp inderdaad dat Cox dat heeft gezegd. Maar met iemand als Patel aan het hoofd van de FBI en deze regering aan het roer, blijf ik kritisch.
Ik zou ook liever hebben dat de moord op Kirk gebruikt zou worden om net als Kirk gewoon weer eens met elkaar in discussie te gaan, in plaats van elkaar te mijden en te demoniseren. Maar goed, dat lijkt er niet echt in te zitten.

Waar ik wel een beetje mij over verbaas is dat het groyper verhaal, wat al vanaf het begin af aan zeer discutabel was, gewoon door sommigen tegen beter weten in nog wordt verkondigd.

Kritisch blijven, afwachten op wat uit het onderzoek volgt... absoluut. Je hoort mij ook niet zeggen dat ik weet wat zijn motief was. Sterker nog, ik heb duidelijk aangegeven dat we dat nog niet weten. Alleen dat op basis van wat nu door de autoriteiten verklaard wordt het groyper verhaal wel naar het rijk der fabelen mag.
pi_218777155
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:57 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Normies snappen niet dat als je kritiek hebt op Charlie Kirk dat je niet direct links bent. De mogelijke dader had kritiek op Charlie Kirk maar dat had Nick Fuentes ook en die is extreem rechts.
En mensen met een enorme plaat voor hun kop doen net alsof het hierom gaat, terwijl het gewoon gaat om het feit dat kennelijk zijn naasten hebben aangegeven dat de schutter linkse denkbeelden had, dat de persoon met wie hij samenwoonde heeft verklaard dat ze een relatie hadden en dat deze van man naar vrouw in transitie was en er geen enkele concrete aanwijzing is dat de dader een groyper is.
pi_218777171
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 10:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Als Amerikadeskundige hoef je ook niet elk religekkie en/of influencer te kennen lijkt me. Heb je een aardige dagtaak aan anders.
Deze en een paar anderen wel, anders ben je geen Amerika deskundige maar je heb je de laatste 10 jaar in een bubbel gezeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 15 september 2025 @ 11:28:25 #20
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218777180
Ik snap geen kut meer van groyper shit enzo ik word te oud hiervoor
pi_218777201
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het dan om de aanklager. Die deelt informatie. :')
Privacy ben je in de VS kwijt in dit soort gevallen. Men vindt daar het maatschappelijk belang veel belangrijker, waar wij hier privacy wat belangrijker vinden. Daarom kun je aldaar ook geregistreerde zedendelinquenten opzoeken.

Ik ben er zelf ook geen fan van, maar ja ik kom uit de Utrechtse school...
pi_218777218
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef jigggy het volgende:
Ik snap geen kut meer van groyper shit enzo ik word te oud hiervoor
Ik moest dit ook opzoeken en het is echt een enge sekte.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Groypers
pi_218777224
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Deze en een paar anderen wel, anders ben je geen Amerika deskundige maar je heb je de laatste 10 jaar in een bubbel gezeten.
Ik denk eerder dat de mensen die deze man kenden in een bubbel hebben gezeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218777231
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 09:56 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

"Amerika-deskundige" Van Rossem had nooit van Charlie Kirk gehoord voor de moord :')
Ik heb altijd genoten van zijn colleges, maar ik vrees toch dat hij inmiddels wat de aansluiting aan het verliezen is. Mag ook op zijn leeftijd.
pi_218777266
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vraag me af hoe belangrijk hij nou echt was hoor.
Ja, vooral een influencer die universiteiten afging voor een debat en die Trump ook kende. Maar Trump gaat alweer verder. Dus hoe innig was de band?
Ze spraken elkaar regelmatig. Hij is degene die Trump heeft overtuigd om JD Vance als running mate te nemen bijvoorbeeld. Hij is dit jaar in de podcast geweest van Maher en Newsom. Podcasts waar je niet komt als onbeduidende influencers.

Hij was echt een Voice of his generation.
pi_218777293
quote:
Respectloos zelfs. Hopelijk kan een mod het aanpassen.
  maandag 15 september 2025 @ 11:46:12 #27
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218777359
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is een feitelijke vaststelling. Of bleef de kogel in zijn nek zitten?
  Overall beste user 2022 maandag 15 september 2025 @ 11:46:21 #28
3928 Ulx
pi_218777361
quote:

[..]
Waarom? Kirk was zelf niet vies van een belediging meer of minder en zijn aanhang vond dat prachtig. Om dan te gaan jengelen dat een flauwe woordgrap zorgt voor tranen met tuiten bij de oh zo gevoelige snowflake achterban en dat het wegens hun dunne huid daarom noodzakelijk is het te censureren is natuurlijk onzin. Ashamed of nothing, offended by everything in optima forma.

Charlie zou dat niet gewild hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 september 2025 @ 11:46:23 #29
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218777362
Iedere poep en sheet wordt hier gecanceld of dichtgezet. maar dit soort onsmakelijke, respectloze en ronduit kinderachtige hints (nota bene in de titel!) blijft lekker staan. Chapeau mods.

Topic starter voelt zich nu een hele grote jongen zeker?
"Hoka Hey!"
pi_218777380
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:
Iedere poep en sheet wordt hier gecanceld of dichtgezet. maar dit soort onsmakelijke, respectloze en ronduit kinderachtige hints (nota bene in de titel!) blijft lekker staan. Chapeau mods.

Woke cancelcultuur
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218777389
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze spraken elkaar regelmatig. Hij is degene die Trump heeft overtuigd om JD Vance als running mate te nemen bijvoorbeeld. Hij is dit jaar in de podcast geweest van Maher en Newsom. Podcasts waar je niet komt als onbeduidende influencers.

Ik geef het nog een week en hij was de toekomstig president.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 september 2025 @ 11:50:53 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218777414
quote:

Ach jochie
pi_218777426
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom? Kirk was zelf niet vies van een belediging meer of minder en zijn aanhang vond dat prachtig. Om dan te gaan jengelen dat een flauwe woordgrap zorgt voor tranen met tuiten bij de oh zo gevoelige snowflake achterban en dat het wegens hun dunne huid daarom noodzakelijk is het te censureren is natuurlijk onzin. Ashamed of nothing, offended by everything in optima forma.

Charlie zou dat niet gewild hebben.
Lees gewoon het eerste woord nog eens. Heb je niet alleen een antwoord op je vraag, maar ook meteen het antwoord op de vraag wat jij bent.
pi_218777431
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En mensen met een enorme plaat voor hun kop doen net alsof het hierom gaat, terwijl het gewoon gaat om het feit dat kennelijk zijn naasten hebben aangegeven dat de schutter linkse denkbeelden had, dat de persoon met wie hij samenwoonde heeft verklaard dat ze een relatie hadden en dat deze van man naar vrouw in transitie was en er geen enkele concrete aanwijzing is dat de dader een groyper is.
Er zijn wel aanwijzingen dat de dader een groyper is, namelijk de teksten op z'n kogels.
pi_218777440
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat hoeft niet, want er waren inderdaad aardig wat mensen met invloed binnen MAGA die hem zagen als een natuurlijke opvolger van Vance. Of hij dat ook zou zijn geworden is vers twee, want er verandert veel in de loop der jaren.
  maandag 15 september 2025 @ 11:53:53 #36
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218777441
TT _O-
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218777448
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat de mensen die deze man kenden in een bubbel hebben gezeten.
De universiteiten zijn al meer dan 10 jaar de frontlinie van de culture wars daar, met sprekers en komedianten die beveiligd moesten worden en verjaagd werden. Dat is al bijna net zo lang geleden opgepikt door de mainstream media. Kirk was een relatief late deelnemer daaraan.

Als je dat niet meegekregen hebt als gewoon geinteresseerde dan heb je een heel goed afgeschermde bubbel, als je dat als Amerikadeskundige gemist hebt heb je een veel te grote blinde vlek om deskundige te zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218777449
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Er zijn wel aanwijzingen dat de dader een groyper is, namelijk de teksten op z'n kogels.
Dat was toch gamecultuur?
pi_218777454
quote:
9s.gif Op maandag 15 september 2025 10:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Godver ik moet toch een beetje gniffelen sorry.
Ook al verdedig ik hem hier steeds; ik zie de (uiteraard smakeloze) humor er ook wel van in. ;)
Sterker nog; ik zat hier zelf ook al aan te denken. :P

Maar goed, als TT gaat het natuurlijk wel een beetje ver. Van mij hoeft het niet per sé veranderd te worden, maar snap wel dat sommigen er wat moeite mee hebben.
pi_218777455
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef VEM2012 het volgende:

. Alleen dat op basis van wat nu door de autoriteiten verklaard wordt het groyper verhaal wel naar het rijk der fabelen mag.
Hoe betrouwbaar acht jij de Amerikaanse snel tot autocratisch gevormde autoriteiten op dit moment nog?
pi_218777458
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat was toch gamecultuur?
Deels, de up up up down left oid was van de game Helldivers

Er waren ook teksten (de "Notices bulge" tekst o.a.) die meer Groyper was
pi_218777459
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat hoeft niet, want er waren inderdaad aardig wat mensen met invloed binnen MAGA die hem zagen als een natuurlijke opvolger van Vance. Of hij dat ook zou zijn geworden is vers twee, want er verandert veel in de loop der jaren.
Mensen worden altijd wat groter gemaakt als ze jong komen te overlijden. Eerst was dat nog een beetje artiesten only, nu blijkbaar ook bij niche influencers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218777460
quote:

[..]
  maandag 15 september 2025 @ 11:56:06 #44
24533 ACT-F
pi_218777462
quote:

Het zijn maar woorden, geen kogels.
pi_218777477
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ACT-F het volgende:

[..]
En ze zijn best treffend. :P

Net als de kogel. :')
  maandag 15 september 2025 @ 11:58:29 #46
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218777488
TT beter goed gejat dan slecht verzonnen.
  maandag 15 september 2025 @ 11:59:11 #47
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218777494
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2025 11:50 schreef Falco het volgende:

[..]
Ach jochie
Ja, wat is er?
"Hoka Hey!"
pi_218777500
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hoe betrouwbaar acht jij de Amerikaanse snel tot autocratisch gevormde autoriteiten op dit moment nog?
Stel dat het een flagrante leugen is, zou er dan niet iemand uit de omgeving het inmiddels hebben tegengesproken denk je? Of de FBI zelf?

Hoe dan ook: het is veel betrouwbaarder dan wat internethelden die met wat hinkstapsprongen iets proberen te bewijzen wat hoogst onwaarschijnlijk is.
pi_218777502
quote:
Ik had de achterlijkheid van Muricans wat onderschat zie ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218777505
Het probleem ligt deels bij mensen die zich buitengesloten voelen en online hun toevlucht zoeken tot provocerende uitspraken om aandacht of erkenning te krijgen binnen hun digitale kring.

Dit zie je bijvoorbeeld op platforms zoals het FOK! forum, le reddit of BlueSky, waar sommige gebruikers scherpe of controversiële opmerkingen plaatsen om zich sterker of verbonden te voelen.

Dit gedrag lijkt vaak voort te komen uit persoonlijke onvrede of een gevoel van isolatie.

De liquidatie van Kirk lijkt uitgevoerd door iemand die moeite heeft om aansluiting te vinden in de samenleving. Dit soort individuen kan sterk beïnvloed worden door mediaberichten of populaire opvattingen, zoals het strikt volgen van bepaalde regels zonder kritische reflectie.

Ze hebben soms moeite om nuance te zien en labelen anderen snel als 'fout' als die niet dezelfde mening delen.Wat betreft de transgendergemeenschap: sommigen beweren dat hun identiteit niet strookt met biologische realiteiten, zoals voortplanting, en dat dit kan leiden tot interne conflicten. Online platforms zoals Reddit kunnen dit versterken, waar gebruikers soms meningen overnemen die populair zijn (bijvoorbeeld door upvotes) om erbij te horen.

Dit laat zien hoe gevoelig sommige mensen zijn voor groepsdruk en hoe online dynamieken hun overtuigingen kunnen vormen.Het is zorgwekkend hoe makkelijk mensen, ongeacht hun politieke overtuiging, beïnvloed kunnen worden door extreme of eenzijdige retoriek online. Dit vraagt om meer kritisch denken en open dialoog.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218777511
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Mensen worden altijd wat groter gemaakt als ze jong komen te overlijden. Eerst was dat nog een beetje artiesten only, nu blijkbaar ook bij niche influencers
Aangezien ik de Amerikaanse politiek wel volg kende ik hem wel en wist ik dat hij invloedrijk was.
pi_218777517
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Aangezien ik de Amerikaanse politiek wel volg kende ik hem wel en wist ik dat hij invloedrijk was.
Chapeau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218777524
quote:

[..]
Feiten geven niks om je gevoelens!
pi_218777540
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij had zijn eigen South Park aflevering. Dan heb je het wel gemaakt.
pi_218777563
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:01 schreef epicbeardman het volgende:
Het probleem ligt deels bij mensen die zich buitengesloten voelen en online hun toevlucht zoeken tot provocerende uitspraken om aandacht of erkenning te krijgen binnen hun digitale kring.

Dit zie je bijvoorbeeld op platforms zoals het FOK! forum, le reddit of BlueSky, waar sommige gebruikers scherpe of controversiële opmerkingen plaatsen om zich sterker of verbonden te voelen.

Dit gedrag lijkt vaak voort te komen uit persoonlijke onvrede of een gevoel van isolatie.

De liquidatie van Kirk lijkt uitgevoerd door iemand die moeite heeft om aansluiting te vinden in de samenleving. Dit soort individuen kan sterk beïnvloed worden door mediaberichten of populaire opvattingen, zoals het strikt volgen van bepaalde regels zonder kritische reflectie.

Ze hebben soms moeite om nuance te zien en labelen anderen snel als 'fout' als die niet dezelfde mening delen.Wat betreft de transgendergemeenschap: sommigen beweren dat hun identiteit niet strookt met biologische realiteiten, zoals voortplanting, en dat dit kan leiden tot interne conflicten. Online platforms zoals Reddit kunnen dit versterken, waar gebruikers soms meningen overnemen die populair zijn (bijvoorbeeld door upvotes) om erbij te horen.

Dit laat zien hoe gevoelig sommige mensen zijn voor groepsdruk en hoe online dynamieken hun overtuigingen kunnen vormen.Het is zorgwekkend hoe makkelijk mensen, ongeacht hun politieke overtuiging, beïnvloed kunnen worden door extreme of eenzijdige retoriek online. Dit vraagt om meer kritisch denken en open dialoog.
FOK! Forum vind ik niet passen hierin, Reddit, BlueSky, X, passen daar veel meer in omdat je daar in bubbels komt waar steeds extremere meningen genormaliseerd worden.

Hier op FOK kom je niet in een bubbel, hier blijf je andere meningen tegen komen waardoor de meesten met hun voeten op de grond blijven.

Tuurlijk zijn hier ook extremere types maar die zullen via andere paden extremer worden, niet via FOK.
  maandag 15 september 2025 @ 12:07:01 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218777565
Deze TT _O_ .
Huilen dan.
pi_218777567
Sinds wanneer zijn we zulke tere zieltjes op FOK? Foute of harde humor en FOK zijn al 25 jaar twee handen op één buik.
  maandag 15 september 2025 @ 12:08:07 #58
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218777572
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Sinds wanneer zijn we zulke tere zieltjes op FOK? Foute of harde humor en FOK zijn al 25 jaar twee handen op één buik.
Dit moet idd gewoon kunnen

Tering snowflakes
  maandag 15 september 2025 @ 12:09:23 #59
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218777580
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik moest dit ook opzoeken en het is echt een enge sekte.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Groypers
Ik snap het nogsteeds niet

Hij is homofoob maar steekt hem wel in een furry transgender

????
pi_218777583
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef Zoddie het volgende:

[..]
FOK! Forum vind ik niet passen hierin, Reddit, BlueSky, X, passen daar veel meer in omdat je daar in bubbels komt waar steeds extremere meningen genormaliseerd worden.

Hier op FOK kom je niet in een bubbel, hier blijf je andere meningen tegen komen waardoor de meesten met hun voeten op de grond blijven.

Tuurlijk zijn hier ook extremere types maar die zullen via andere paden extremer worden, niet via FOK.
Hier zijn dit soort topics veelal gewoon loopgravenoorlogen met veel geschreeuw, memes en dumps van onelinermediums. Ik loop hier al een tijdje mee en een jaar of 15-20 geleden was de discussie in mijn ogen veel inhoudelijker. Daar is natuurlijk de opkomst van o.a. de smartphone en alle aandachtsspannereducerende media ook debet aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 15 september 2025 @ 12:10:26 #61
24533 ACT-F
pi_218777585
quote:
bijvoorbeeld door upvotes
En dit is precies waarom ik dat knopje niet gebruik en wat mij betreft weggehaald kan worden. Als ik een bericht waardeer dan reageer ik wel.
pi_218777587
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Ik heb het corona forum meegemaakt. Ik kan het niet eens zijn met je eindconclusie.
  maandag 15 september 2025 @ 12:11:41 #63
24533 ACT-F
pi_218777593
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb het corona forum meegemaakt. Ik kan het niet eens zijn met je eindconclusie.
Wappie.
pi_218777647
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:09 schreef jigggy het volgende:

[..]

????
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamenlijke stream van hem met blauwharige progressieve streamer Destiny zien en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gepijpt door Destiny. Destiny is een man.

[ Bericht 0% gewijzigd door Glazenmaker op 15-09-2025 12:33:58 ]
pi_218777667
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:09 schreef jigggy het volgende:

[..]

????
Het is eerder een Zizian dan een Groyper.

https://www.wired.com/sto(...)-true-story-zizians/
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218777729
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is eerder een Zizian dan een Groyper.

https://www.wired.com/sto(...)-true-story-zizians/
Epicbeardman is een confirmed catboy.
pi_218777812
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Epicbeardman is een confirmed catboy.
Het is in ieder geval iemand die heel diep in het konijnenhol zit.
  maandag 15 september 2025 @ 12:28:27 #68
24533 ACT-F
pi_218777857
Compleet van het padje |:(

twitter

twitter
  maandag 15 september 2025 @ 12:30:23 #69
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218777886
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamelijke stream van hem met blauw harige progressieve streamer Destiny en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gerijpt door Destiny. Destiny is een man.
What the hell :')

Dit gaat mij boven de pet
pi_218777914
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 07:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik begin die vermoedens ook meer en meer bij jou en een paar anderen in dit topic te krijgen.
Antifa is volkomen walgelijk, waarom zou een rationeel persoon hen verdedigen?
Tja, het is geen verdediging.
Het is off topic.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 15 september 2025 @ 12:32:31 #71
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218777919
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:26 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is in ieder geval iemand die heel diep in het konijnenhol zit.
En Trump is het konijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218777942
quote:

[..]
Dat was die bij leven al.
pi_218777947
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus aan hem hebben we die knuppel te danken, kolere.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 15 september 2025 @ 12:34:56 #74
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218777951
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 10:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Als Amerikadeskundige hoef je ook niet elk religekkie en/of influencer te kennen lijkt me. Heb je een aardige dagtaak aan anders.
Dan moet je jezelf niet verkopen als Amerika deskunidige Het niet te vermijden nieuws krijgen de mensen zelf ook wel mee
Als je zoals Van Rossem niet weet wie Charlie Kirk was zijn je analyses natuurlijk niks waard want je weet dus bij een ingrijpende gebeurtenis als deze totaal niet wat er aan de hand is.
pi_218777974
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Hoe dan ook; hij neukte een transseksueel
Dat weet niet.

Los van dat dat niet strafbaar is...

quote:
, is links geradicaliseerd en is alles behalve een groyper. Zijn familie was conservatief, maar hij alles behalve.
Dat moet allemaal nog blijken.
pi_218777975
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Stel dat het een flagrante leugen is, zou er dan niet iemand uit de omgeving het inmiddels hebben tegengesproken denk je? Of de FBI zelf?

Ik heb er weinig vertrouwen in met in het achterhoofd de schandalen van de fbi en cia die uit verleden waar bleken te zijn.

De controversiële dingen die de fbi gedaan heeft.

En de

De cia controversies

Met het huidige regime waarbij iedereen in het lid moet lopen en de onwelvallige elementen verwijdert zijn waarbij een verklikker daarna als verrader neergezet zal worden door Trump en co..
pi_218777994
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 12:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat weet niet.

Los van dat dat niet strafbaar is...
[..]
Dat moet allemaal nog blijken.
Ow een transseksueel neuken is niet strafbaar?
Ik ga gelijk op jacht naar eentje! *O*
  maandag 15 september 2025 @ 12:39:54 #78
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218778022
Prima TT _O_
pi_218778035
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in met in het achterhoofd de schandalen van de fbi en cia die uit verleden waar bleken te zijn.

De controversiële dingen die de fbi gedaan heeft.

En de

De cia controversies

Met het huidige regime waarbij iedereen in het lid moet lopen en de onwelvallige elementen verwijdert zijn waarbij een verklikker daarna als verrader neergezet zal worden door Trump en co..
Het is opvallend hoe sommigen wat onzin van wat internethelden serieus nemen en vervolgens bij officiële uitspraken van autoriteiten enorm wantrouwend zijn.

Tenzij de autoriteiten iets zeggen wat ze graag willen horen natuurlijk...

Nogmaals: niets is 100% zeker en het motief is hoe dan ook nog niet vastgesteld. Maar laten we even een beetje bij de realiteit blijven.
pi_218778043
twitter

Daarom moest Kirk dood natuurlijk, omdat JD Vance hem wss als running mate had gebruikt voor 2028. Of Kirk zelfs toekomstige President zou zijn geworden. _O_
pi_218778044
Wat stom dat de TT is aangepast. Die rechtse snowflakes moeten eens wat ballen groeien.
pi_218778048
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Woorden doen er toe heb ik begrepen van iemand die zichzelf graag op een hoog verheven moreel voetstuk plaatst. Krijg de naam er even niet uit op dit moment.
-
pi_218778056
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stom dat de TT is aangepast. Die rechtse snowflakes moeten eens wat ballen groeien.
Is geen kwestie van rechts (of links) maar meer van respect en fatsoen.
-
pi_218778073
quote:

[..]
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamenlijke stream van hem met blauwharige progressieve streamer Destiny zien en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gepijpt door Destiny. Destiny is een man.
Wacht even hoor, met wie had Destiny nou seks in dit verhaal?

Edit: ah Nick Fuentes
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 12:46:57 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778074
meh tt was ragebait imo, je krijgt een beetje ruimte om je eigen dingetje te doen maar als het het topic over gaat nemen zoals hier het geval is haal ik het weg

mijn ballen doen gewoon wat ze moeten doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218778078
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:44 schreef quo_ het volgende:

[..]
Links staat natuurlijk bekend als de partij van geen fatsoen, zeker de dems. En dan nog zichzelf afvragen wanneer ze de verkiezingen verliezen van een oranje Hitler _O-
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 12:47:19 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778080
en wtf zijn groypers nu ineens
  maandag 15 september 2025 @ 12:48:09 #88
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_218778087
quote:
88s.gif Op maandag 15 september 2025 12:47 schreef sp3c het volgende:
en wtf zijn groypers nu ineens
https://en.wikipedia.org/wiki/Groypers
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 15 september 2025 @ 12:48:39 #90
438527 MissButterflyy
pi_218778088
quote:

[..]
Inderdaad. De beste man is nog niet eens begraven. :')

En never nooit dat ik rechts ga stemmen.
pi_218778097
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 12:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Links staat natuurlijk bekend als de partij van geen fatsoen, zeker de dems. En dan nog zichzelf afvragen wanneer ze de verkiezingen verliezen van een oranje Hitler _O-
Klopt:

twitter
pi_218778102
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:41 schreef VEM2012 het volgende:

Nogmaals: niets is 100% zeker en het motief is hoe dan ook nog niet vastgesteld. Maar laten we even een beetje bij de realiteit blijven.
De realiteit is dat er een autoritaire leider zit die nog sneller dan alle internethelden was met de conclusie dat alles wat niet maga is schuldig aan deze moord was.

Dat je niet ingaat over de bekend geworden schandalen die de fbi en cia op hun geweten hebben en we blijkbaar de huidige autoritaire liegende leider wel op zijn blauwe ogen moeten blijven geloven lijkt me nu ook niet van veel realisme getuigen.
pi_218778105
quote:
88s.gif Op maandag 15 september 2025 12:46 schreef sp3c het volgende:
meh tt was ragebait imo, je krijgt een beetje ruimte om je eigen dingetje te doen maar als het het topic over gaat nemen zoals hier het geval is haal ik het weg

mijn ballen doen gewoon wat ze moeten doen
TT is mooi neutraal nou. ^O^
  maandag 15 september 2025 @ 12:50:44 #94
438527 MissButterflyy
pi_218778107
quote:

Dit heb jij niet zelf bedacht en geschreven.
pi_218778111
quote:

[..]
Waarom moet er respect en fatsoen zijn? We discussiëren hier over iemand wiens laatste woorden een hondenfluitje over gewelddadige zwarte mensen waren met als doel om transseksuelen tweede klas burgers te maken. Het was iemand die met een grijns samenzweringen over aanslagen op democraten verspreide.

En dan kan een beetje duistere humor niet meer?
pi_218778120
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 07:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Precies, en als de manieren van sommigen niet werken, probeer je het op andere manieren.
Op die hogescholen enzo daar worden linkse boodschappen over gender en weet ik wat nog meer behoorlijk opgedrongen aan de studenten, dus dan mag het weerwoord er tegen ook best wel wat steviger om dat wat te compenseren. Die liberale types daar zijn soms zo geradicaliseerd dat ze je zelfs omver kunnen schieten als je het niet met ze eens bent, en pakweg 30.000 gelijkgestemden zouden wel eens zo'n moord publiekelijk toejuichen.
Dan is er niks mis met zelf ook wat fermere taal te gebruiken tegen dit soort types.
Met als gevolg dat de boodschap niet aan komt.
pi_218778130
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom moet er respect en fatsoen zijn? We discussiëren hier over iemand wiens laatste woorden een hondenfluitje over gewelddadige zwarte mensen waren om transseksuelen tweede klas burgers te maken. Het was iemand die met een grijns samenzweringen over aanslagen op democraten verspreide.

Lees dit als:

Wij liberalen konden niet winnen in discussies van Charlie Kirk, daarom moesten wij LGBT(errorists) maar een einde maken aan zijn praat.
pi_218778132
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:38 schreef ToT het volgende:

[..]
Ow een transseksueel neuken is niet strafbaar?
Ik ga gelijk op jacht naar eentje! *O*
Succes!
pi_218778136
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 12:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Lees dit als:

Wij liberalen konden niet winnen in discussies van Charlie Kirk, daarom moesten wij LGBT(errorists) maar een einde maken aan zijn praat.
Je weet het weer leuk te verzinnen
pi_218778142
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met als gevolg dat de boodschap niet aan komt.
Als er toch niet naar hem geluisterd werd, waarom moet hij zo nodig overhoop geknald worden en zitten er 30.000 mensen te juichen om zijn dood?
pi_218778146
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 12:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je weet het weer leuk te verzinnen
Als woorden niet werken, werken kogels blijkbaar beter.
pi_218778147
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 12:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Lees dit als:

Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.
pi_218778148
quote:
Vind het ook wat overdreven, een paar jaartjes geleden was zo'n TT hier gewoon geaccepteerd en kraaide er geen haan naar
pi_218778149
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Als er toch niet naar hem geluisterd werd, waarom moet hij zo nodig overhoop geknald worden en zitten er 30.000 mensen te juichen om zijn dood?
Je praat over een land met 340 miljoen inwoners.
pi_218778151
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom moet er respect en fatsoen zijn? We discussiëren hier over iemand wiens laatste woorden een hondenfluitje over gewelddadige zwarte mensen waren met als doel om transseksuelen tweede klas burgers te maken. Het was iemand die met een grijns samenzweringen over aanslagen op democraten verspreide.

Het maakt verschil of het een post betreft waarin je jouw soort humor neerzet of dat het om een topictitel gaat waarin je die humor opdringt.
-
pi_218778157
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.
Ja nou dat is Charlie Kirk dus inderdaad overkomen.
pi_218778188
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je praat over een land met 340 miljoen inwoners.
De meeste mensen snappen grote aantallen niet en ik heb nog nooit iemand tot inkeer zien komen als ze erop gewezen werden.
pi_218778194
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij bent irrelevant, niemand wil jou aanraken.

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja maar Charlie Kirk zei dingen die mij emotioneel instabiel maakte :N (95% van de linksdenkenden) hurr durr...
pi_218778218
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef quo_ het volgende:

[..]
Het maakt verschil of het een post betreft waarin je jouw soort humor neerzet of dat het om een topictitel gaat waarin je die humor opdringt.
Opdringen. Man man man. Je ziet de titel even als je op het topic drukt.
pi_218778227
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Je hebt geen idee. Tot nu toe zijn er heel wat groyper aanwijzingen geweest en dat zijn bepaald geen liberale lgbtq terroristen.
pi_218778236
Is Charlie Kirk voor rechts wat George Floyd voor links was? Zeg het maar jongens..
pi_218778240
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 12:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jij bent irrelevant, niemand wil jou aanraken.
[..]
Ja maar Charlie Kirk zei dingen die mij emotioneel instabiel maakte :N (95% van de linksdenkenden) hurr durr...
Ik had dus gelijk. Triest om een oude man agressief te zien op een forum.
pi_218778251
quote:

[..]
Ik heb in de maga bubbel gelezen dat er wel 100 miljard zaten te juichen.. :D
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:03:49 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778258
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Is Charlie Kirk voor rechts wat George Floyd voor links was? Zeg het maar jongens..
denk ik

maar rechts lijkt niet zo de behoefte te hebben om er halve steden voor plat te branden

maar redelijk vergelijkbaar, vervelend persoon dood gemaakt door vervelend persoon
pi_218778266
quote:
Ik zag een filmpje van een zwarte meneer die grappen maakten dat we moesten wachten op het toxicologisch rapport en dat het waarschijnlijk een overdosis was. Kon er wel om lachen, maar denk bijbels Amerika wat minder.
pi_218778269
quote:
88s.gif Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
denk ik

maar rechts lijkt niet zo de behoefte te hebben om er halve steden voor plat te branden

maar redelijk vergelijkbaar, vervelend persoon dood gemaakt door vervelend persoon
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielen
  maandag 15 september 2025 @ 13:04:57 #117
438527 MissButterflyy
pi_218778271
quote:
Niet zo in hokjes denken.
pi_218778274
quote:
88s.gif Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
denk ik

Je hebt de fantasieën over een burgeroorlog gemist?
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:05:21 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778276
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielen
was al grimmig daar
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:05:35 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778278
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt de fantasieën over een burgeroorlog gemist?
ik heb de hele burgeroorlog gemist denk ik
pi_218778288
quote:
88s.gif Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb de hele burgeroorlog gemist denk ik
Jonkie.
pi_218778294
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Tot nu toe voor zover ik weet een filmpje in een land met tienduizenden memorials.
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:07:44 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778295
quote:
relatief jong

ik heb wel nagenoeg alle blauwbloezen, mis er nog 4 van de hele vroege
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:08:15 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778299
maar die zijn niet zo leuk, strip komt pas later op gang

maar wil ze wel hebben
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:09:57 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778307
matige youtube trouwens

beter

past ook goed in dat topic van die matige punker in paradiso
pi_218778311
quote:
88s.gif Op maandag 15 september 2025 13:08 schreef sp3c het volgende:
maar die zijn niet zo leuk, strip komt pas later op gang

maar wil ze wel hebben
RIP alle stripwinkels
  maandag 15 september 2025 @ 13:10:48 #127
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218778312
quote:
rechts is nog niet winkels aan het plunderen en binnensteden aan het slopen
pi_218778315
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Opdringen. Man man man. Je ziet de titel even als je op het topic drukt.
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.
-
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:11:38 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778318
genoeg over de TT

ik heb uitgelegd waarom, het is klaar nu, laat mijn ballen met rust
pi_218778326
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:

[..]
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 september 2025 @ 13:14:31 #131
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218778337
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:

[..]
_O-
pi_218778339
quote:

[..]
Nee, ik denk omdat ze zelf de werkenden / eigenaars zijn
  maandag 15 september 2025 @ 13:15:45 #133
24533 ACT-F
pi_218778343
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef quo_ het volgende:

[..]
Woorden doen er toe heb ik begrepen van iemand die zichzelf graag op een hoog verheven moreel voetstuk plaatst. Krijg de naam er even niet uit op dit moment.
Dat is een nietszeggende oneliner.
pi_218778345
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Zelf hard aan het werk op fok zeker?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218778348
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:11 schreef quo_ het volgende:

[..]
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.
Sybau
pi_218778357
Het is ook niet alleen vanwege Charlie Kirk dat er zo'n ophef is.

Het feit dat het tijdens zijn debat gebeurde, in de open lucht met tientallen cameras geflimd maakt de impact op de samenleving ook echt 10x of 100x groter als dat het zou zijn gebeurd in zijn huis zonder beelden zoals bij die democraten toen.
pi_218778362
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Sybau
Wow wat een sterk argument en wat een discussievaardigheid, je zou er stil van worden.
-
  maandag 15 september 2025 @ 13:20:09 #138
438527 MissButterflyy
pi_218778374
quote:

[..]
Vind het sowieso een onzin argument. Toen Trump de verkiezingen verloor in 2021 is er veel gesloopt, toen hij de verkiezingen won afgelopen jaar is er naar mijn weten niks gesloopt door democraten.
  maandag 15 september 2025 @ 13:21:00 #139
24533 ACT-F
pi_218778377
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:48 schreef Flow3r het volgende:
En furry's? :')
twitter
  maandag 15 september 2025 @ 13:21:24 #140
438527 MissButterflyy
pi_218778378
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef Zoddie het volgende:
Het is ook niet alleen vanwege Charlie Kirk dat er zo'n ophef is.

Het feit dat het tijdens zijn debat gebeurde, in de open lucht met tientallen cameras geflimd maakt de impact op de samenleving ook echt 10x of 100x groter als dat het zou zijn gebeurd in zijn huis zonder beelden zoals bij die democraten toen.
We kennen allemaal de beelden van 6 januari 2021. Die waren ook heftig en daar is het ook heel erg lang over gegaan.
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:23:05 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778384
wat was er op 6 februari 2021
  maandag 15 september 2025 @ 13:23:20 #142
24533 ACT-F
pi_218778386
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is het hele probleem. Het beperkte aantal hokjes: links/rechts, zwart/wit, conservatief/progressief. Ik vermijd die termen om polarisatie tegen te gaan.
  maandag 15 september 2025 @ 13:23:52 #143
438527 MissButterflyy
pi_218778389
quote:
88s.gif Op maandag 15 september 2025 13:23 schreef sp3c het volgende:
Geen idee
pi_218778394
quote:
Zoals elk jaar: Internationale Dag tegen Vrouwelijke Genitale Verminking
-
pi_218778398
quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2025 13:21 schreef ACT-F het volgende:

[..]
[ x ]
Zulke tweets snap ik nooit.

Waarom zou de FBI statements maken over de vriend of vriendin van een shooter?
Dat gaat niemand wat aan en en volgens mij zou de FBI nooit zomaar iemand die er niets mee te maken heeft bij naam noemen.

Daarnaast zie je ook nooit een bron vermelding bij zulke tweets.

Het MOET en ZAL over transgenders gaan, hoe dan ook, verzonnen of niet.
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 13:25:28 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218778399
Januari
pi_218778410
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:25 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Dat gaat niemand wat aan en en volgens mij zou de FBI nooit zomaar iemand die er niets mee te maken heeft bij naam noemen.

En net werd re gejankt over dat de naam van die fuckbuddy rondcirculeerde in de officiële media nadat het door de overheid bekend was gemaakt.

Klaag dan bij de Amerikaanse overheid dat ze dingen lopen te verzinnen.
pi_218778424
quote:

[..]
Er is volgens mij geen bewijs dat het Fuentes is in die sextape
pi_218778431
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2025 12:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt:

[ x ]
Nou zal het wel een toneelstukje zijn, maar dan nog is dit pedagogisch onverantwoord. Wat bezielt mensen toch?

Dit heeft niets meer met links of recht te maken, maar het verschil tussen normaal en gestoord.
pi_218778435
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De realiteit is dat er een autoritaire leider zit die nog sneller dan alle internethelden was met de conclusie dat alles wat niet maga is schuldig aan deze moord was.

Dat je niet ingaat over de bekend geworden schandalen die de fbi en cia op hun geweten hebben en we blijkbaar de huidige autoritaire liegende leider wel op zijn blauwe ogen moeten blijven geloven lijkt me nu ook niet van veel realisme getuigen.
Je laat je enorm kennen.
pi_218778458
quote:

[..]
Het zijn er waarschijnlijk veel meer (al vernam ik dat tussen die 30.000 ook mensen zitten die niet per se aan het juichen waren). En dat is vrij eng als je daar goed over nadenkt. Net als die minderwaardige klootzak in Paradiso en al die minderwaardige klootzakken die vervolgens nog even mee gaan juichen in het publiek. Daar heeft de opvoeding ook zwaar gefaald.
pi_218778488
quote:
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.
pi_218778498
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:25 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Die Tyler heeft natuurlijk Kirk vermoord omdat die "hen" volk verbaal aanviel, door met feiten te komen.

Dus, de schutter zou een relatie hebben gehad met iemand die transgender is en mogelijk deel uitmaakt van de furry-community. Charlie Kirk zei dat het veranderen van een titel in je paspoort je niet echt een man of vrouw maakt.
Dat soort uitspraken raken bij sommige mensen in deze groepen een gevoelige snaar. Ze voelen zich aangevallen, omdat hun identiteit voor hen heel belangrijk is.

Ik heb niks tegen transpersonen, er zitten vast ook toffe mensen tussen, alleen lijkt hun identiteit voort te komen uit een gevoel van onvrede of niet ergens bij horen. Ze zoeken een plek waar ze zich thuis voelen, en als dat de LHBTQ+-gemeenschap is, dan is dat hun keuze.

Het probleem is niet dat ze trans zijn, maar dat sommige mensen hun identiteit zo centraal stellen dat het bijna een soort dogma wordt, vergelijkbaar met hoe sommige religieuze mensen hun geloof boven alles plaatsen. Als je dan geen ruimte laat voor discussie, kan dat leiden tot heftige reacties, zoals geweld of zelfs aanslagen.

Is echt wel relevant hoor, als hij een KKK vriendje had gehad dan was dat ook allang uitgemeten.
pi_218778499
quote:
Charlie Kirk's public memorial service: Date, location, possible attendees
A memorial service for Charlie Kirk is scheduled for Sunday, Sept. 21, in Glendale, Arizona at State Farm Stadium, the home of the NFL's Cardinals.

President Donald Trump told reporters on Sept. 11 that he plans to attend Kirk's service, which he said he believed would be held in Arizona and take place next weekend.

"Whenever it is, I'll be going," he told reporters.

Vice President JD Vance, who arrived with Kirk's casket on Sept. 11, is also expected to attend the service. In addition to Trump and Vance, top administration officials, including Secretary of State Marco Rubio, are expected to attend his memorial service.

https://eu.usatoday.com/s(...)service/86114160007/
Dat wordt zondag wel een show hoor, in een stadion met Trump erbij, JD Vance, lijkt wel of Michael Jackson is overleden, poeh
pi_218778510
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vind het sowieso een onzin argument. Toen Trump de verkiezingen verloor in 2021 is er veel gesloopt, toen hij de verkiezingen won afgelopen jaar is er naar mijn weten niks gesloopt door democraten.
Sowieso is het te idioot voor woorden om de wedstrijd te houden welke club de meeste hooligans heeft.
pi_218778518
quote:
The forever flu... En waarschijnlijk een lockdown in Nederland.
pi_218778554
"Linksdenkend anti-Trump volk"
Kijk!!! hier zijn 100'derden foto's van dat hij met zijn MAGA familie op de foto staat, allemaal christelijke mensen die homo's haten.

FBI:
"Informatie komt naar buiten dat hij kussend en hand in hand loopt met een man op campus" en dat diegene een pro-Biden furry man is die in transitie is naar vrouw.

Maar ik snap echt niet waarom de nadruk wordt gelegd op zijn familie/vrienden hoor, dit is helemaal irrelevant voor de motivatie. Kut FBI, waarom komen ze met deze informatie naar buiten.
En stop eens met Doxxen!! dat mag alleen als het een MAGA familie is.

_O- :W
pi_218778562
Dubbel xD
  maandag 15 september 2025 @ 13:53:37 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218778576
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 13:50 schreef epicbeardman het volgende:
Ze houden je wel bezig hè?
Huilen dan.
pi_218778629
quote:
11s.gif Op maandag 15 september 2025 13:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Die Tyler heeft natuurlijk Kirk vermoord omdat die "hen" volk verbaal aanviel, door met feiten te komen.

Dus, de schutter zou een relatie hebben gehad met iemand die transgender is en mogelijk deel uitmaakt van de furry-community. Charlie Kirk zei dat het veranderen van een titel in je paspoort je niet echt een man of vrouw maakt.
Dat soort uitspraken raken bij sommige mensen in deze groepen een gevoelige snaar. Ze voelen zich aangevallen, omdat hun identiteit voor hen heel belangrijk is.

Ik heb niks tegen transpersonen, er zitten vast ook toffe mensen tussen, alleen lijkt hun identiteit voort te komen uit een gevoel van onvrede of niet ergens bij horen. Ze zoeken een plek waar ze zich thuis voelen, en als dat de LHBTQ+-gemeenschap is, dan is dat hun keuze.

Het probleem is niet dat ze trans zijn, maar dat sommige mensen hun identiteit zo centraal stellen dat het bijna een soort dogma wordt, vergelijkbaar met hoe sommige religieuze mensen hun geloof boven alles plaatsen. Als je dan geen ruimte laat voor discussie, kan dat leiden tot heftige reacties, zoals geweld of zelfs aanslagen.

Is echt wel relevant hoor, als hij een KKK vriendje had gehad dan was dat ook allang uitgemeten.
Het kan best zo zijn, het lijkt me alleen zo vreemd dat FBI officieel met een bericht komt dat het fuckbuddy van de shooter trans zou zijn.
Dat het via onofficiele bronnen naar buiten zou komen zou ik dan wel snappen.

Daarnaast heb je wel een punt met dat identiteitspolitiek extreme vormen aanneemt.
Zo was JK Rowling 1 van de meest genoemde personen die 'de volgende' zou moeten zijn.

De pure haat voor haar is echt enorm groot onder de permanente online trans gemeenschap.
En ik ben nog altijd van mening dat JK Rowling extremer geworden is in haar houding naar transsexuelen toe vanwege al die online aanvallen op haar om de kleinste redenen.
  maandag 15 september 2025 @ 13:59:54 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218778630
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.
En “rechts “ heeft als reactie nog geen winkelcentra geplunderd
The End Times are wild
pi_218778646
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar meer met het idee dat beide figuren worden opgehemeld door "hun partij", en worden gezien als martelaars wiens dood de slechtheid van de andere partij aantoont.
pi_218778672
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ok dan laten we nu vergelijken hoe rechts omging met het laatste verlies van de verkiezingen vs hoe links hiermee omging.
  maandag 15 september 2025 @ 14:03:52 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218778678
quote:
Ludieke protesten tegen vervalste verkiezingsuitslagen.
The End Times are wild
  maandag 15 september 2025 @ 14:09:12 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218778743
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat een stupide frame zeg. Alsof 'links' dat wel doet.

Opportunistisch tuig plundert.
Huilen dan.
  maandag 15 september 2025 @ 14:10:04 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218778752
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2025 14:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat een stupide frame zeg. Alsof 'links' dat wel doet.

Opportunistisch tuig plundert.
Waarom gebeurt dat nu dan niet?
The End Times are wild
  maandag 15 september 2025 @ 14:11:11 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218778758
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waarom gebeurt dat nu dan niet?
Omdat het nu niet opportuun is blijkbaar.
Huilen dan.
pi_218778790
Elke dag, bijna elk uur krijg je weer tegenstrijdige berichten.

"Er zouden Trans berichten staat op het magazijn van het geweer."
"Hij zou uit een Maga familie komen."
"Hij zou thuis het vaker gehad hebben over fascisten"
"Hij zou een Groyper en extreem rechts zijn, haat naar LGBTQ"
"Hij heeft een sexuele relatie met een transgender"

Wtf moet je hier nou mee....

Een flink verward persoon zou ik dan denken.
  maandag 15 september 2025 @ 14:18:54 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218778811
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:

Het lijkt me sowieso behoorlijk vanzelfsprekend dat als je ze een beetje op een rijtje hebt je niet op een dak kruipt om mensen waarmee je het niet eens bent door hun hoofd te schieten.
Huilen dan.
pi_218778830
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was dat niet 6 januari??
pi_218778859
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ah okay. Jij doet dus niet aan feiten. Had dat dan eerder gezegd, dan was ik niet op je ingegaan.
pi_218778862
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar meer met het idee dat beide figuren worden opgehemeld door "hun partij", en worden gezien als martelaars wiens dood de slechtheid van de andere partij aantoont.
Bij Floyd was de andere partij gewoon de politie. Dat was geen politiek geweld, maar gewoon (nou ja, gewoon) politiegeweld.

Ja, ik vind het echt compleet onvergelijkbare zaken.
pi_218778873
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:

Gewoon niet ieder gerucht dezelfde waarde toekennen als officiële instanties. Dan is het overzicht meteen weer terug.
pi_218778910
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 01:55 schreef damsco het volgende:

[..]
Ken de beste man niet, en met welke intenties hij dingen zei weet ik dus ook niet, maar qua islam en ook doorgeslagen positieve discriminatie heeft die toch gewoon een punt gezien het wokebeleid de afgelopen jaren? Voor de rest lees ik vooral standpunten van een conservatieve religieuze man zoals er velen zijn in de VS. Dat is toch ook niet zo wereldschokkend zou je zeggen, zo zullen er ook zat in Staphorst over denken. Als dat blijkbaar al voldoende is om een kogel te krijgen zie ik het somber in.
Ja, mee eensch.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Overall beste user 2022 maandag 15 september 2025 @ 14:42:39 #175
3928 Ulx
pi_218779024
quote:
Dit.

Wat
Een
Stel
Slappe
Huilebalken
pi_218779097
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit.

Wat
Een
Stel
Slappe
Huilebalken
Niet zo snowflaken.
pi_218779102
quote:

[..]
Wie zegt dat er niet geluisterd werd?

Verder moet je voor de motivatie bij de moordenaar zijn.
pi_218779138
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gewoon niet ieder gerucht dezelfde waarde toekennen als officiële instanties. Dan is het overzicht meteen weer terug.
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.

En dan krijg je geruchten.
  maandag 15 september 2025 @ 14:53:55 #179
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218779139
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Niet zo snowflaken.
Rechtse cancelcultuur heeft weer gewonnen. :P
  maandag 15 september 2025 @ 14:56:19 #180
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218779171
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.

BNW is een deurtje verder.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218779205
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.

quote:
Yahoo News / Courant (26 augustus 2025): Beschrijft settlements met FBI-agenten die de bureau beschuldigden van politicisatie onder Biden. Agenten claimden disciplinaire maatregelen voor conservatieve views, zoals over Jan. 6 of COVID-vaccins. Republikeinen gebruikten dit om te bewijzen dat de FBI intolerant was voor pro-Trump of conservatieve meningen. Directeur Chris Wray ontkende dit, maar de cases leidden tot herstel van banen.

Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom toch :s)
pi_218779210
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Niks triester dan een buitenlander in de maga cult.
pi_218779280
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.
[..]
Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom toch :s)
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical left is Trump daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn truth social. Jullie doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond vaccinaties waar mensen aan doodgaan, dan wel met kogels voor mensen die niet extreem genoeg waren of in de hoop een burgeroorlog te starten.
  maandag 15 september 2025 @ 15:06:36 #184
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218779288
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Dan nog zullen ze niet liegen over bijvoorbeeld de relatie met een transgender van Tyler 'omdat pro-Trump'. Dat is een hele slechte cope. Dezelfde figuren noemden je 5 jaar geleden keihard wappie als je iets wantrouwend was naar instituten.

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niks triester dan een buitenlander in de maga cult.
Jawel, felle tegenstanders zijn net zo triest.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218779380
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Perox het volgende:

[..]
Rechtse cancelcultuur heeft weer gewonnen. :P
:D
pi_218779389
quote:

[..]
Als woorden niet werken, werken kogels blijkbaar beter.
Nou, kijk hoeveel er nu over hem wordt gesproken op Fok....
pi_218779390
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Weer neutraal gemaakt zo als dat hoort bedoel je.
pi_218779393
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was?
Weten nog wel.

Hoe diskwalificeer ik mijzelf 1.01. _O-
pi_218779406
quote:

[..]
Weet je hoe we weten dat het een van mijn linkse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical right is Biden daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn blueskye. Mijn doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond trans waanideeën, dan wel met kogels voor mensen die een andere mening hebben, in de hoop een burgeroorlog te starten.
Huh? ftfy
pi_218779409
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, kijk hoeveel er nu over hem wordt gesproken op Fok....
Tja lullig hoe het soms kan lopen.
Zijn vrouw wil zijn overtreffende trap worden, maar volgens sommigen hier doet ze het alleen maar voor het geld en zou ze van Charlie achter het aanrecht thuis gehoord te hebben.
pi_218779432
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]
Jawel, felle tegenstanders zijn net zo triest.
Dan is er dus niks triester. Man man man. Taal.
pi_218779435
twitter

Dit is waarom hij wss dood moest. GGZ kom er maar in.

Die mensen haten henzelf, willen alles aan henzelf veranderen, als ze dat dan hebben gedaan en nog steeds ongelukkig zijn gaan ze maar radicaliseren om edgy online vriendjes te maken op le reddit of discord.
pi_218779453
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Weer neutraal gemaakt zo als dat hoort bedoel je.
Als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Ik schreef het tegenovergestelde. Waarom zijn nationalisten zo slecht in taalbegrip?
pi_218779460
quote:
11s.gif Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Die mensen haten henzelf, willen alles aan henzelf veranderen, als ze dat dan hebben gedaan en nog steeds ongelukkig zijn gaan ze maar radicaliseren om edgy online vriendjes te maken op le reddit of discord.
Niet om het een of het ander, maar zo lang als we het motief niet kennen lijkt mij het hele transgebeuren erbij halen alleen maar deze reeks nog verder te verzieken.
pi_218779508
quote:

[..]
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical left is Trump daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn truth social. Jullie doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond vaccinaties waar mensen aan doodgaan, dan wel met kogels voor mensen die niet extreem genoeg waren of in de hoop een burgeroorlog te starten.
Die burgeroorlog was al begonnen door Biden die Zwarte mensen ineens belangrijk vond, BLM, Antifa financieren Links rechters die zwarte mensen lieten lopen zelfs verkrachters en moordenaars.
LHBTQ mochten van alles doen.
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White privilege. etc.

Alles om Blanke mensen als slecht neer te zetten, dit heeft zo veel haat veroorzaakt dat zelfs zwarte en lhbtq mensen op Trump gingen stemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizmogirl28 op 15-09-2025 15:40:16 ]
pi_218779522
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 15:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Huh? ftfy
Biden heeft zich uitgesproken tegen politieke moord en verdeeldheid. Jij denkt het tegenovergestelde gezien je aanpassingen hier. Wederom bewijs van je cultstatus.
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe diskwalificeer ik mijzelf
Ga door zoals je nu doet.
pi_218779524
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Ik schreef het tegenovergestelde. Waarom zijn nationalisten zo slecht in taalbegrip?
Waarom let jij niet op.
  maandag 15 september 2025 @ 15:25:10 #198
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218779526
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dan is er dus niks triester. Man man man. Taal.
En zo blijf je een beetje stampvoetend doorgaan dit topic?
pi_218779552
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Die burgeroorlog was al begonnen door Biden die Zwarte mensen ineens belangrijk vond, BLM, Antifa financieren Links rechters die zwarte mensen lieten lopen zelfs verkrachters en moordenaars.
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White promecy. etc.

Alles om Blanke mensen als slecht neer te zetten, dit heeft zo veel haat veroorzaakt dat zelfs zwarte en lhbtq mensen op Trump gingen stemmen.
Toch wel grappig hoe openlijke racisten ineens tevoorschijn komen als je een lekker stevige post maakt. Overcompensatie gedrag.
pi_218779570
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Toch wel grappig hoe openlijke racisten ineens tevoorschijn komen als je een lekker stevige post maakt. Overcompensatie gedrag.
Ja lul er maar weer om heen.

Niet grappig hoe mensen als jij een topic die bedoeld is voor iemand die is vermoord zo om zeep helpen met hun in en in triest gedrag.
pi_218779572
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En zo blijf je een beetje stampvoetend doorgaan dit topic?
Als je iemand uitlacht doe je dat doorgaans niet stampvoetend. Ik niet iig.
pi_218779592
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ja lul er maar weer om heen.

Niet grappig hoe mensen als jij een topic die bedoeld is voor iemand die is vermoord zo om zeep helpen met hun in en in triest gedrag.
Ben benieuwd of al die tere zieltjes over de oroginele tt tevoorschijn komen om zich uit te spreken tegen jou. Een openlijke racist die boos wordt om aandacht voor zwarte mensen.
  maandag 15 september 2025 @ 15:32:20 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218779597
quote:

[..]
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White promecy. etc.

The fuck staat hier allemaal joh.
Huilen dan.
  Forum Admin maandag 15 september 2025 @ 15:35:04 #204
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218779607
White promecy _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218779628
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ben benieuwd of al die tere zieltjes over de oroginele tt tevoorschijn komen om zich uit te spreken tegen jou. Een openlijke racist die boos wordt om aandacht voor zwarte mensen.
En hoppa daar hebben we de racist kaart alweer. :O
De tere zieltjes. :O
pi_218779644
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En hoppa daar hebben we de racist kaart alweer. :O
De tere zieltjes. :O
Klagen over de racisme kaart werkt beter als je geen racist bent.
pi_218779645
quote:
11s.gif Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Je weet dat het percentage spijt van dat soort operaties ongeveer 1% is en dat het overgrote deel daarvan spijt heeft omdat ze ontevreden zijn over het cosmetische eindresultaat en niet omdat ze realiseren toch cis-gender te zijn?

https://www.reddit.com/r/(...)s_about_regret_rate/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218779651
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:
White promecy _O-
:@
pi_218779652
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En hoppa daar hebben we de racist kaart alweer.
Die "kaart" zal je wel vaak horen zeker :D Hoe zou dat toch komen. Snap er niks van
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218779656
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Klagen over de racisme kaart werkt beter als je geen racist bent.
Dan heb ik niks te klagen. :s)
pi_218779696
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Die "kaart" zal je wel vaak horen zeker :D Hoe zou dat toch komen. Snap er niks van
Ik ben voor gelijke rechten, een mens is een mens, kleur boeit me niet.

En dat ging fout onder Biden.
Criminelen/misdadigers vrijlaten om hun kleur dat wekt woede op.
Dat weet een klein kind.
pi_218779712
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2025 15:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

The fuck staat hier allemaal joh.
Ik ben ook het overzicht kwijtgeraakt…
  maandag 15 september 2025 @ 15:46:12 #213
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218779714
quote:
White promecy _O-
Is dat verre familie van Quincy Promes?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218779724
quote:
White promecy _O-
Lijkt me sowieso een goed idee dat bepaalde users niet gelijk op maandagochtend al aan de drank gaan.
pi_218779755
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Veel mensen hebben dat blijkbaar nodig. Hokjes of hekjes. Anders weten ze zelf niet waar ze thuishoren.
pi_218779756
quote:
5s.gif Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je weet dat het percentage spijt van dat soort operaties ongeveer 1% is en dat het overgrote deel daarvan spijt heeft omdat ze ontevreden zijn over het cosmetische eindresultaat en niet omdat ze realiseren toch cis-gender te zijn?

https://www.reddit.com/r/(...)s_about_regret_rate/
Die studies zijn niet zo accuraat. Ze verliezen namelijk het overzicht over heel veel mensen die het traject ingaan. En laten nou net de mensen die ontevreden zijn niet meer terugkomen bij je.

Edit: maar eea lijkt mij bovenal off topic.
  maandag 15 september 2025 @ 15:52:28 #217
438527 MissButterflyy
pi_218779794
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat weet een klein kind.
Tuurlijk meid.
  maandag 15 september 2025 @ 16:00:55 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218779873
quote:
Criminelen/misdadigers vrijlaten om hun kleur
Vandaag in de rubriek "verzonnen gebeurtenissen".
Huilen dan.
pi_218779890
quote:

[..]

Dat weet een klein kind.
Dit in tegenstelling tot misdadigers vrijlaten omdat ze misdaden plegen die je wel prima vindt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218779894
quote:

[..]
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White privilege. etc.

Ik zou het graag eens zijn met je maar dan zouden we alle twee voor schut staan.
pi_218779912
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit in tegenstelling tot misdadigers vrijlaten omdat ze misdaden plegen die je wel prima vindt.
???

Een misdadiger hoort niet vrij te lopen.
pi_218779931
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2025 16:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vandaag in de rubriek "verzonnen gebeurtenissen".
Yep.
Da's de rubriek die onder de rubriek ontkennen staat.
  maandag 15 september 2025 @ 16:10:19 #223
438527 MissButterflyy
pi_218779942
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Yep.
Kom maar met een betrouwbare bron dan, ipv maar wat te roepen hier.
pi_218779960
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
???

Vreemd dat je dat niet klaagt over een andere grote groep veroordeelde misdadigers die grootscheepse pardons hebben gekregen.
  maandag 15 september 2025 @ 16:13:00 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218779973
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Vreemd dat je dat niet klaagt over een andere grote groep veroordeelde misdadigers die grootscheepse pardons hebben gekregen.
Via de autopen van Biden, dat is schandalig inderdaad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218779990
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Exact, mijn ietwat simpele vriend!
pi_218780046
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:18 schreef ToT het volgende:

[..]
Tja lullig hoe het soms kan lopen.
Zijn vrouw wil zijn overtreffende trap worden, maar volgens sommigen hier doet ze het alleen maar voor het geld en zou ze van Charlie achter het aanrecht thuis gehoord te hebben.
Charlie was inderdaad vrij conservatief.

En het is afwachten of ze in zijn voetsporen kan treden.
pi_218780047
quote:

[..]
Dat was toch de zoon van Biden?
https://nos.nl/collectie/(...)erechtelijke-dwaling
pi_218780067
quote:

[..]
Ja. Dat was wel een heel sneue voorstelling.
  maandag 15 september 2025 @ 16:22:47 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218780072
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Yep.
Vooralsnog ben jij hier diegene die boude uitspraken niet onderbouwt.
Huilen dan.
  maandag 15 september 2025 @ 16:24:49 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218780103
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:47 schreef Monolith het volgende:

[..]
Lijkt me sowieso een goed idee dat bepaalde users niet gelijk op maandagochtend al aan de drank gaan.
Ja maar, wie moet er anders 'kut' roepen naar de buuf 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 maandag 15 september 2025 @ 16:28:34 #232
3928 Ulx
pi_218780140
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat men op zo'n DEI trut zit te wachten.
  maandag 15 september 2025 @ 16:32:46 #233
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218780175
quote:

[..]

Serena Joy Waterford is opgestaan

Kirk was de vleesgeworden commander Fred uit Gilead. Vrouwen als wandelende baarmoeders die gewoon teruggeschopt worden naar het aanrecht waar ze thuishoren. De bijbel als vervanging voor het wetboek. LGBTQ+ Terug in de kast, gedeporteerd of opgesloten, gehoorzaamheid aan traditionele waarden verplicht.

En het echt grappige is dat Kirk-fans over het algemeen zwaar anti moslim zijn.
  maandag 15 september 2025 @ 16:47:25 #234
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218780279
Ik hoor dat Kirk een staatsbegrafenis krijgt
pi_218780389
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef the-eye het volgende:
Ik hoor dat Kirk een staatsbegrafenis krijgt
Yep, in het stadion, kunnen meer dan 80000 mensen in.
pi_218780413
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Kirk was de vleesgeworden commander Fred uit Gilead. Vrouwen als wandelende baarmoeders die gewoon teruggeschopt worden naar het aanrecht waar ze thuishoren. De bijbel als vervanging voor het wetboek. LGBTQ+ Terug in de kast, gedeporteerd of opgesloten, gehoorzaamheid aan traditionele waarden verplicht.

Onzin, je overdrijft.
pi_218780424
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Yep, in het stadion, kunnen meer dan 80000 mensen in.
Welk stadion.
  maandag 15 september 2025 @ 17:18:19 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218780494
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Oh, je bent toch teruggekomen ondanks het radicaal leftist motief wat er waarschijnlijk achter zit. Beetje vroeg je grammetje gehaald hè.

Moedig.
pi_218780513
quote:
Mooi nu de oven in met zijn scheve ogen. Die moet je in de gaten houden.
pi_218780545
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Mooi nu de oven in met zijn scheve ogen. Die moet je in de gaten houden.

Zal wel moeilijk mikken zijn geweest.
  maandag 15 september 2025 @ 17:36:42 #242
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218780599
quote:

[..]

Je weet hoe dat gaat; Bij een optreden van Owens of Shapiro komt zij dan ook even ten tonele. Ze zullen dat best zo goed mogelijk uitmelken.
pi_218780675
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Welk stadion.
State farm Stadium
  maandag 15 september 2025 @ 17:47:41 #244
66444 Lord_Vetinari
pi_218780681
  maandag 15 september 2025 @ 17:49:38 #245
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218780692
quote:
En als je tante een augurk had was het je oom.

Niveautje hoor.
pi_218780694
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En als je tante een augurk had was het je oom.

Niveautje hoor.
_O-
  maandag 15 september 2025 @ 17:52:48 #247
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218780710
quote:
Het is een soort van krankzinnige jaloezie.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218780717
quote:
He, wat dacht je van die oekraïense vluchteling in NY City die een mes in haar keel kreeg, hoe snel zijn de democraten die femicide vergeten? Wantja dat was door een zwarte man gepleegd.

Waar is de ophef over die meid? AOC?

twitter
pi_218780722
Iemand nog leuke ideeën voor een TT #24?
pi_218780745
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2025 17:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
He, wat dacht je van die oekraïense vluchteling in NY City die een mes in haar keel kreeg, hoe snel zijn de democraten die femicide vergeten? Wantja dat was door een zwarte man gepleegd.

[ x ]
Dat vind ik nog sneuer dan de moord op Charlie Kirk, die meid had echt helemaal niks gedaan, niemand boos gemaakt met hate speech, en dan word je zomaar afgeslacht omdat je blank bent.
  Overall beste user 2022 maandag 15 september 2025 @ 17:59:14 #251
3928 Ulx
pi_218780779
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Iemand nog leuke ideeën voor een TT #24?
smirk about kirk
  maandag 15 september 2025 @ 18:00:04 #252
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218780794
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:57 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat vind ik nog sneuer dan de moord op Charlie Kirk, die meid had echt helemaal niks gedaan, niemand boos gemaakt met hate speech, en dan word je zomaar afgeslacht omdat je blank bent.
Lekker subtiel trolletje. Ga zo door.
pi_218780820
quote:
Klopt, het ene mensenleven is nu eenmaal meer waard dan het andere.
  maandag 15 september 2025 @ 18:14:41 #254
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218780954
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, het ene mensenleven is nu eenmaal meer waard dan het andere.
Het ene leven is helemaal niet meer waard. Maar het is weer een leuke spin om hypocrisie aan de mouw te spelden vanuit leftist Amerika.

Gek hè dat statuur, naamsbekendheid, politieke prominentie enzovoort, een rol spelen als je overlijdt.

Dat is voor de rest helemaal niet orde van de dag en zie je niet overal/ sarcasm.
  maandag 15 september 2025 @ 18:22:13 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218781016
quote:
Je politieke voorkeur was duidelijk hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 18:24:17 #256
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218781027
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je politieke voorkeur was duidelijk hoor.
Die afbeelding alleen heeft op zich niks met politieke voorkeur te maken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218781034
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het ene leven is helemaal niet meer waard. Maar het is weer een leuke spin om hypocrisie aan de mouw te spelden vanuit leftist Amerika.

Gek hè dat statuur, naamsbekendheid, politieke prominentie enzovoort, een rol spelen als je overlijdt.

Dat is voor de rest helemaal niet orde van de dag en zie je niet overal/ sarcasm.
Je spreekt jezelf nogal tegen.
pi_218781038
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Lekker subtiel trolletje. Ga zo door.
Wat vind je van een uitspraak als: "Biden is a dementia-filled corrupt tyrant, who should honestly be put in prison and/or given the death penalty for his crimes against America."
  maandag 15 september 2025 @ 18:26:43 #259
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218781044
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die afbeelding alleen heeft op zich niks met politieke voorkeur te maken.
Klopt; duiding krijgt het wel wanneer de poster ervan na de aanslag op Trump "if you don't succeed at first try again" uit z'n toetstenbord kreeg.

Dat is het leuke van radicalen. Leed, pijn en verdriet doen er niet toe, eerst moet gekeken worden of de persoon die het ondergaat wel voldoet aan de eisen van een 'Goed Mens'. En daar excelleren rechts en links al decennia in.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 15 september 2025 @ 18:27:01 #260
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781045
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen.
Nee, ik geef aan dat levens hetzelfde waard zijn maar er op factoren als naamsbekendheid langer/korter over wordt doorgeluld. Wat snap jij daar niet aan?
pi_218781060
Het ‘facts not feelings’ publiek heeft weer eens moeite met de facts zie ik.
  maandag 15 september 2025 @ 18:29:58 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218781064
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2025 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
Het ‘facts not feelings’ publiek heeft weer eens moeite met de facts zie ik.
Noem eens wat facts.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 15 september 2025 @ 18:33:26 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781078
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:25 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat vind je van een uitspraak als: "Biden is a dementia-filled corrupt tyrant, who should honestly be put in prison and/or given the death penalty for his crimes against America."
Heb je hier ook een concrete video of post van?
  maandag 15 september 2025 @ 18:33:50 #264
403588 mcmlxiv
pi_218781080
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oh, je bent toch teruggekomen ondanks het radicaal leftist motief wat er waarschijnlijk achter zit. Beetje vroeg je grammetje gehaald hè.

Moedig.
Sommige mensen zitten niet de hele dag op hun zolderkamertje.

Tja 20 jaar conservatief extreem rechts-christelijke opvoeding met dagelijkse indoctrinatie dat wapens en geweld alle problemen kunnen oplossen maken mensen gevoelig voor radicalisering. Dat geloof ik best.
pi_218781088
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb je hier ook een concrete video of post van?
Ja hoor. https://www.reddit.com/r/(...)or_bidens_execution/
  maandag 15 september 2025 @ 18:35:36 #266
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781090
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Sommige mensen zitten niet de hele dag op hun zolderkamertje
Oké, je was nogal actief vanaf je zolderkamertje toen het een conservatieve republikein leek, vandaar.
pi_218781121
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee, ik geef aan dat levens hetzelfde waard zijn maar er op factoren als naamsbekendheid langer/korter over wordt doorgeluld. Wat snap jij daar niet aan?
Uit deze reactie blijkt dat je het zelf niet begrijpt.
  maandag 15 september 2025 @ 18:39:37 #268
403588 mcmlxiv
pi_218781123
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oké, je was nogal actief vanaf je zolderkamertje toen het een conservatieve republikein leek, vandaar.
Maar dat is het ook gewoon. Normale mensen vallen lastig te radicaliseren, vanaf babytijd geïndoctrineerde mensen die aangeleerd hebben dat met wapens en geweld, in de beste mormoonse tradities, alle problemen opgelost kunnen worden des te meer.

Deze knul is er een van jullie beste kerel.
  maandag 15 september 2025 @ 18:44:15 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781143
quote:
Zeer onsmakelijk. Maar echochamber Reddit "Calls for execution". Over opruiing gesproken :')

De doodstraf staat in sommige staten van Amerika op het menu als deze volgt uit de strafbaarstelling en veroordeling.
pi_218781152
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zeer onsmakelijk. Maar echochamber Reddit "Calls for execution". Over opruiing gesproken :')

De doodstraf staat in sommige staten van Amerika op het menu als deze volgt uit de strafbaarstelling en veroordeling.
Kiek, na ongeloof wordt het alsnog goedgepraat...
  maandag 15 september 2025 @ 18:46:19 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218781154
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Maar dat is het ook gewoon. Normale mensen vallen lastig te radicaliseren, vanaf babytijd geïndoctrineerde mensen die aangeleerd hebben dat met wapens en geweld, in de beste mormoonse tradities, alle problemen opgelost kunnen worden des te meer.

Mijn hemel... _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218781160
quote:

[..]

Dit is krankzinnig.
  maandag 15 september 2025 @ 18:50:32 #273
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781174
quote:

[..]

Die hebben doorgaans geen romantische homosexuele relaties met in transitie zijnde extremistische terreurtrannies.

Leuk geprobeerd wel.
pi_218781176
quote:
If you’re a WNBA, pot-smoking, Black lesbian, do you get treated better than a United States marine?
quote:
If I see a Black pilot, I’m going to be like, boy, I hope he’s qualified
quote:
Happening all the time in urban America, prowling Blacks go around for fun to go target white people, that’s a fact. It’s happening more and more
quote:
If I’m dealing with somebody in customer service who’s a moronic Black woman, I wonder is she there because of her excellence, or is she there because of affirmative action?
quote:
We need to have a Nuremberg-style trial for every gender-affirming clinic doctor. We need it immediately.
quote:
There is no separation of church and state. It’s a fabrication, it’s a fiction, it’s not in the constitution. It’s made up by secular humanists.
Wonderbaarlijke wereld dat hij een heldenstatus had zelfs voor zijn dood. Dat soort onzin kraamt hier hooguit de FVD uit en wie neemt hun nou nog serieus?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ericr op 15-09-2025 18:56:09 ]
pi_218781179
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die hebben doorgaans geen romantische homosexuele relaties met in transitie zijnde extremistische terreurtrannies.

Leuk geprobeerd wel.
Zeker, wat voor gun heb jij thuis?
pi_218781181
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2025 16:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kom maar met een betrouwbare bron dan, ipv maar wat te roepen hier.

Biden heeft de grenzen open gezet en veel van de immigranten doen de walgelijkste dingen en OM en rechters laten ze gaan.

En hier zijn er meerdere van.

maandag 15 september 2025 @ 18:54:34 #277
24533 ACT-F
pi_218781199
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2025 17:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ x ]
Het was een vadsige negerin met het denkvermogen van een pinda: 'I got the white girl!'.
  maandag 15 september 2025 @ 18:54:44 #278
403588 mcmlxiv
pi_218781200
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mijn hemel... _O-
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.

Mij maakt het geen zak uit, ik zou kinderen niet vanaf babytijd trainen in de omgang met wapens. Je ziet wat ervan kan komen.
  maandag 15 september 2025 @ 18:55:14 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218781204
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:54 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.

Mij maakt het geen zak uit, ik zou kinderen niet vanaf babytijd trainen in de omgang met wapens. Je ziet wat ervan kan komen.
Tuurlijk joh.

Waren Volkert en Sirhan en Lee Oswald en Mo B. ook MAGA?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 15 september 2025 @ 18:56:02 #280
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781210
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zeker, wat voor gun heb jij thuis?
Geen. Ik tracht me aan de wet te houden.

Guns kun je beter over de linkerkant zoeken.
pi_218781211
FOK!-maga :+

Amerikaanse expats, kom er maar in.
  maandag 15 september 2025 @ 18:57:29 #282
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781217
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:54 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het ging echter pas mis toen hij met geïndoctrineerde idioten het rabbit hole indook.
pi_218781225
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Biden heeft de grenzen open gezet en veel van de immigranten doen de walgelijkste dingen en OM en rechters laten ze gaan.

En hier zijn er meerdere van.

Toch sluit dat niet aan op je bewering.
pi_218781235
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kun je wellicht wat van deze vermeende misdrijven opnoemen waarom Biden de doodstraf zou moeten krijgen? (En execution klinkt misschien wat sensationeel, maar is hoe het heet als de doodstraf uitgevoerd wordt.)
  maandag 15 september 2025 @ 19:00:41 #285
66444 Lord_Vetinari
pi_218781238
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
???

Eentje is er zelfs president geworden. En een ander krijgt een begrafenis met militaire eer. En een heel stel meer hebben een pardon gekregen voor deelname aan een staatsgreep. Dus hoe consequent ben je als je dat niet veroordeelt?
  maandag 15 september 2025 @ 19:00:44 #286
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218781239
quote:

[..]

Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat je hier nogal naast zit.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218781248
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch sluit dat niet aan op je bewering.
Zucht blijf maar ontkennen dat er onder Biden ook heel veel fout is gegaan.
Die heeft behoorlijke fouten gemaakt ten koste van de Amerikanen.
pi_218781253
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Eentje is er zelfs president geworden. En een ander krijgt een begrafenis met militaire eer. En een heel stel meer hebben een pardon gekregen voor deelname aan een staatsgreep. Dus hoe consequent ben je als je dat niet veroordeelt?
Huh dat zeg ik helemaal niet.
  maandag 15 september 2025 @ 19:07:17 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781279
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kun je wellicht wat van deze vermeende misdrijven opnoemen waarom Biden de doodstraf zou moeten krijgen? (En execution klinkt misschien wat sensationeel, maar is hoe het heet als de doodstraf uitgevoerd wordt.)
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.

Ik kan niet voor Kirk spreken maar het zal hem zitten in het immigratieverhaal (Trump noemde het treason), vermeende corruptie, Biden Hunter etc.
pi_218781299
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.

Ik kan niet voor Kirk spreken maar het zal hem zitten in het immigratieverhaal (Trump noemde het treason), vermeende corruptie, Biden Hunter etc.
Er is simpelweg geen misdrijf wat dit betreft. Verzinsels om haat te zaaien. En je trapt er in.

Een immigratiebeleid wat je niet aanstaat (terwijl Biden gewoon de wet uitvoerde) is geen misdrijf. Dat is precies juist waarom je verkiezingen hebt, zodat je een ander kunt kiezen die wel het beleid maakt wat je goed vindt.
pi_218781390
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Zucht blijf maar ontkennen dat er onder Biden ook heel veel fout is gegaan.
Die heeft behoorlijke fouten gemaakt ten koste van de Amerikanen.
Jamaar Biden :'(

Tjemig, dat gejammer blijft maar doorgaan.
pi_218781399
Zullen we anders gewoon een "kom hier met oogkleppen op en oordoppen in schreeuwen naar andere Fok!kers" topic van maken?

Beetje gek om dat onder deel 24 van een om zijn denkbeelden vermoorde Amrikaan te doen.
pi_218781400
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Rechs schiet vrij snel slachtofferrol in. Ze zijn overal bang voor maar roepen zelf wel continu op tot geweld _O-
  maandag 15 september 2025 @ 19:18:25 #294
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218781402
Joe Biden gaat de geschiedenis in als een van de beste presidenten aller tijden.

Maar dat terzijde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218781403
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Iemand death penalty geven is geen executie? Wat is dit voor verdraaiing.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218781405
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Zullen we anders gewoon een "kom hier met oogkleppen en oordoppen in schreeuwen naar andere Fok!kers" topic van maken?

Beetje gek om dat onder deel 24 van een om zijn denkbeelden vermoorde Amrikaan te doen.
Oh, ik lees wel hoor. :)
Die culture wars zijn hier kennelijk ook al een tijdje aan de gang.
  maandag 15 september 2025 @ 19:20:33 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781415
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Er is simpelweg geen misdrijf wat dit betreft. Verzinsels om haat te zaaien. En je trapt er in.

Een immigratiebeleid wat je niet aanstaat (terwijl Biden gewoon de wet uitvoerde) is geen misdrijf. Dat is precies juist waarom je verkiezingen hebt, zodat je een ander kunt kiezen die wel het beleid maakt wat je goed vindt.
Er zijn genoeg aantijgingen te vinden richting Biden. O.a. ook het pardon aan zijn familie enzo. Maar goed sinds Hillary v Trump is dat hele politieke landschap al een clusterfuck. Laat het lekker aan die kant van de plas als het op moddergooien aankomt.
pi_218781443
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ow ja over Biden mag geen commentaar komen.

Dit topic gaat over de moord van een republikein en het is nou zo verdraaid dat het zijn eigen schuld en van Trump is, en niemand mag wagen om dat tegen te spreken. Want Trump bla bla bla.
  maandag 15 september 2025 @ 19:24:08 #299
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218781445
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Iemand death penalty geven is geen executie? Wat is dit voor verdraaiing.
Kirk zegt dat Biden vastgezet, en/of de doodstraf moet krijgen voor zijn misdaden tegen Amerika.

Reddit: Kirk calls for execution of Joe Biden

Juistem.
pi_218781449
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ow ja over Biden mag geen commentaar komen.

Dit topic gaat over de moord van een republikein en het is nou zo verdraaid dat het zijn eigen schuld en van Trump is, en niemand mag wagen om dat tegen te spreken. Want Trump bla bla bla.
Tip: nooit fokken tijdens een hersenbloeding.
pi_218781454
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:24 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Tip: nooit fokken tijdens een hersenbloeding.
Dit dus. :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')