abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218775456
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 07:50 schreef ToT het volgende:
Had hij overigens geen "Bella ciao" op 1 van die kogels staan?
En "Hey fascist, catch!" ?
Klopt. Bella Ciao is van origine een antifascistisch lied maar is ook omarmd door de zogenoemde extreemrechtse groyper beweging in Amerika en in brede zin in de online gaming en meme-cultuur.

Hey fascist, catch is een referentie naar een specifieke game: Helldivers 2. Een spel waarbij je voor een fictief fascistische overheid vecht tegen aliëns.

Ik dacht in eerste instantie ook dat deze aanwijzingen naar een links motief leidde maar nu ik er meer over weet lijkt het niet zo te zijn. Alle inscripties wijzen naar online/meme/trol/4chan cultuur waar het leven één grote grap en niet serieus is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218775458
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Klopt. Bella Ciao is van origine een antifascistisch lied maar is ook omarmd door de zogenoemde extreemrechtse groyper beweging in Amerika en in brede zin in de online gaming en meme-cultuur.

Hey fascist, catch is een referentie naar een specifieke game: Helldivers 2. Een spel waarbij je voor een fictief fascistische overheid vecht tegen aliëns.

Ik dacht in eerste instantie ook dat deze aanwijzingen naar een links motief leidde maar nu ik er meer over weet lijkt het niet zo te zijn. Alle inscripties wijzen naar online/meme/trol/4chan cultuur waar het leven één grote grap en niet serieus is.
Hoe dan ook; hij neukte een transseksueel, is links geradicaliseerd en is alles behalve een groyper. Zijn familie was conservatief, maar hij alles behalve.
  maandag 15 september 2025 @ 08:12:27 #253
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218775482
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Hoe dan ook; hij neukte een transseksueel, is links geradicaliseerd en is alles behalve een groyper. Zijn familie was conservatief, maar hij alles behalve.
Ik dacht te hebben gelezen dat zijn kamergenoot in transitie is. Geen idee of ze een seksuele relatie hadden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218775485
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Als je officiële bronnen gebruikt ipv Reddit cs dan had je geweten dat de schutter door zijn omgeving kennelijk als links is afgeschilderd.

https://www.washingtonpos(...)ler-robinson-motive/

Dus dat vanaf het begin niet erg geweldig onderbouwde groyper verhaal, dat lijkt vooral niet zo te zijn.

Nou lijkt mij het motief eerder te komen uit dat hij kennelijk een relatie had met iemand die van man naar vrouw in transitie is, maar ook dat is natuurlijk speculeren.
  maandag 15 september 2025 @ 08:13:34 #255
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218775489
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Hoe dan ook; hij neukte een transseksueel,
Dat is jouw smerige fantasie

zijn kamergenoot was een trans, meer staat er niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 15 september 2025 @ 08:14:33 #256
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218775494
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 07:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Kirk is vermoord door zo'n antifa-achtig figuur.
door een blanke denk jij ??

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 07:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
In de video is ook te zien hoe ophitsend Kirk debatteerde.
ophitsend debatteren ,

Dan is er dus iemand bij die zich laat ophitsen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218775502
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 07:52 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Iedereen met de verkeerde mening wordt tegenwoordig extreem rechts genoemd in de media, dus dat zegt weinig.
Waarom steeds met dit soort leugens en verzinsels komen?
pi_218775503
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee, hij zou een relatie daarmee hebben. Wat ze verder in bed uitspoken is niet gemeld, maar doorgaans is het niet onlogisch om te verwachten dat men dan ook seks heeft.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)robinson-transgender

Ps wat is er smerig aan neuken?
pi_218775505
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

'romantic relationship' zei de governor.

https://x.com/WashTimes/s(...)Tj9E3d3tWI_d-AA&s=19
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218775537
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je officiële bronnen gebruikt ipv Reddit cs dan had je geweten dat de schutter door zijn omgeving kennelijk als links is afgeschilderd.

https://www.washingtonpos(...)ler-robinson-motive/

Dus dat vanaf het begin niet erg geweldig onderbouwde groyper verhaal, dat lijkt vooral niet zo te zijn.

Nou lijkt mij het motief eerder te komen uit dat hij kennelijk een relatie had met iemand die van man naar vrouw in transitie is, maar ook dat is natuurlijk speculeren.
In het artikel uit bovenstaande quote van WP wordt overigens overigens ook verwezen naar die games…
pi_218775554
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 08:22 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
In het artikel uit bovenstaande quote van WP wordt overigens overigens ook verwezen naar die games…
Dat maakt iemand geen groyper, wel?
pi_218775588
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat maakt iemand geen groyper, wel?
Geen idee, net als van Kirk hoor ik deze week voor het eerst van groypers.

Zolang hij zelf niks zegt lijkt me dat net zo (on)aannemelijk als motief als zijn relatie.
pi_218775619
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 08:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Geen idee, net als van Kirk hoor ik deze week voor het eerst van groypers.

Zolang hij zelf niks zegt lijkt me dat net zo (on)aannemelijk als motief als zijn relatie.
Dus jij vindt officiële instanties die met naasten van de dader gesproken hebben kwa betrouwbaarheid vergelijkbaar met wat internet heldjes die met een vaag verhaal komen met at best indirect bewijs?

Goh…
pi_218775631
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 08:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus jij vindt officiële instanties die met naasten van de dader gesproken hebben kwa betrouwbaarheid vergelijkbaar met wat internet heldjes die met een vaag verhaal komen met at best indirect bewijs?

Goh…
Beide zijn op dit moment speculatief. Ook over de vriend werd gezegd dat hij geschokt was over de daad.
Maar de link naar dat spelletje legt ook een serieuze krant.
pi_218775658
Gezellig.....

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218775659
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 08:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Beide zijn op dit moment speculatief. Ook over de vriend werd gezegd dat hij geschokt was over de daad.
Maar de link naar dat spelletje legt ook een serieuze krant.
Wat is er speculatief aan dat zijn naasten vertellen dat hij links geradicaliseerd was in de afgelopen jaren? Dat is kennelijk wat zij getuigen en haaks staat op het groyper verhaal.

En wat is er speculatief aan dat de persoon waar hij mee samenwoonde heeft verklaard dat die een liefdesrelatie heeft met de dader en dat die in transitie is van man naar vrouw?

Daar is niets speculatiefs aan. Dat is gewoon wat vooralsnog is gebleken uit het onderzoek. Of je moet denken dat de gouverneur van Utah daarover jokt, maar dat lijkt mij dan weer speculatief.

Daarmee is nog geen motief vastgesteld. Maar het staat wel haak op het groyper verhaal. En iedereen die dat nu nog wil poneren als serieuze optie met alles wat nu via officiële kanalen naar buiten is gekomen, die heeft toch moeite met objectiviteit.
pi_218775680
Moordenaar Kirk had banden met furrygroepen en had relatie met transvrouw
"Kamergenoot", my ass!

Nee hij was een rechts-radicale wappie hoor! :')
pi_218775685
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2025 08:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Goh…
Wat ik vooral zorgwekkend vind is dat bepaalde stromingen in de VS dit gebruiken als stok om transgenders mee te slaan. In de eerste 24 uur na de moord werd deze groep al gezien als hoofdschuldige, waarna extremisten opriepen tot 'maatregelen' tegen transgenders (in sommige gevallen werd zelfs onverbloemd gedreigd met geweld).

Dat sentiment wordt nu nieuw leven ingeblazen. Levensgevaarlijk.

Of Robinson een relatie had met een transgender? Ik begrijp inderdaad dat Cox dat heeft gezegd. Maar met iemand als Patel aan het hoofd van de FBI en deze regering aan het roer, blijf ik kritisch.
pi_218775692
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat is er speculatief aan dat zijn naasten vertellen dat hij links geradicaliseerd was in de afgelopen jaren? Dat is kennelijk wat zij getuigen en haaks staat op het groyper verhaal.

En wat is er speculatief aan dat de persoon waar hij mee samenwoonde heeft verklaard dat die een liefdesrelatie heeft met de dader en dat die in transitie is van man naar vrouw?

Daar is niets speculatiefs aan. Dat is gewoon wat vooralsnog is gebleken uit het onderzoek. Of je moet denken dat de gouverneur van Utah daarover jokt, maar dat lijkt mij dan weer speculatief.

Daarmee is nog geen motief vastgesteld. Maar het staat wel haak op het groyper verhaal. En iedereen die dat nu nog wil poneren als serieuze optie met alles wat nu via officiële kanalen naar buiten is gekomen, die heeft toch moeite met objectiviteit.
Normies snappen niet dat als je kritiek hebt op Charlie Kirk dat je niet direct links bent. De mogelijke dader had kritiek op Charlie Kirk maar dat had Nick Fuentes ook en die is extreem rechts.
pi_218775711
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:56 schreef ToT het volgende:
Moordenaar Kirk had banden met furrygroepen en had relatie met transvrouw
"Kamergenoot", my ass!

Nee hij was een rechts-radicale wappie hoor! :')
Kwalijk dat de naam van die kamergenoot nu blijkbaar rond gaat.

Die jongen moet nu vrezen voor z'n leven.
  maandag 15 september 2025 @ 09:02:30 #271
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218775730
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Walgelijk inderdaad.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218775733
Sowieso is het onzin om als "links" persoon onboorwaardelijk alle "linkse helden" te vereren en als "rechtse" persoon alle "rechtse helden".

Doet me denken aan een discussie met een gelovige, die beweerde dat Charles Darwin op zijn sterfbed oppgebiecht zou hebben dat hij het fout had.

Ik zei dat dat ten eerste echt een fabeltje is, en ten tweede is Darwin niet onze messias; zelfs als hij fouten gemaakt zou hebben is er genoeg bewijs voor evolutie.
Mensen zijn mensen en maken nu eenmaal fouten. Ik vind dat Charlie Kirk goede boodschappen had maar was het ook niet altijd volkomen met hem eens, zeker niet op religieus gebied dus.
pi_218775741
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja dat is nu eenmaal normaal in het nieuws in Amerika. En waarschijnlijk wordt die lover ("kamergenoot") nu ook goed inder de loep genomen door de instanties om te zien hoeveel hij/zij hier in betrokken is geweest.
pi_218775748
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:57 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Normies snappen niet dat als je kritiek hebt op Charlie Kirk dat je niet direct links bent. De mogelijke dader had kritiek op Charlie Kirk maar dat had Nick Fuentes ook en die is extreem rechts.
Wtf? Normies? _O-
pi_218775764
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 09:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wtf? Normies? _O-
Ja is het niet iets van "normfags" of zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')