Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 16:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kom maar met een betrouwbare bron dan, ipv maar wat te roepen hier.
Het was een vadsige negerin met het denkvermogen van een pinda: 'I got the white girl!'.quote:Op maandag 15 september 2025 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
He, wat dacht je van die oekraïense vluchteling in NY City die een mes in haar keel kreeg, hoe snel zijn de democraten die femicide vergeten? Wantja dat was door een zwarte man gepleegd.
Waar is de ophef over die meid? AOC?
[ x ]
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.quote:
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 15 september 2025 18:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.
Mij maakt het geen zak uit, ik zou kinderen niet vanaf babytijd trainen in de omgang met wapens. Je ziet wat ervan kan komen.
Geen. Ik tracht me aan de wet te houden.quote:Op maandag 15 september 2025 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker, wat voor gun heb jij thuis?
Het ging echter pas mis toen hij met geïndoctrineerde idioten het rabbit hole indook.quote:Op maandag 15 september 2025 18:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor fok-Maga belangrijk te bepalen in welk hokje gekte deze idioot past. Best pijnlijk dat deze gewoon uit een Maga nest komt.
Mij maakt het geen zak uit, ik zou kinderen niet vanaf babytijd trainen in de omgang met wapens. Je ziet wat ervan kan komen.
Toch sluit dat niet aan op je bewering.quote:Op maandag 15 september 2025 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Biden heeft de grenzen open gezet en veel van de immigranten doen de walgelijkste dingen en OM en rechters laten ze gaan.
En hier zijn er meerdere van.
Bekijk deze YouTube-video
Kun je wellicht wat van deze vermeende misdrijven opnoemen waarom Biden de doodstraf zou moeten krijgen? (En execution klinkt misschien wat sensationeel, maar is hoe het heet als de doodstraf uitgevoerd wordt.)quote:Op maandag 15 september 2025 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeer onsmakelijk. Maar echochamber Reddit "Calls for execution". Over opruiing gesproken
De doodstraf staat in sommige staten van Amerika op het menu als deze volgt uit de strafbaarstelling en veroordeling.
Eentje is er zelfs president geworden. En een ander krijgt een begrafenis met militaire eer. En een heel stel meer hebben een pardon gekregen voor deelname aan een staatsgreep. Dus hoe consequent ben je als je dat niet veroordeelt?quote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
???
Een misdadiger hoort niet vrij te lopen.
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat je hier nogal naast zit.quote:Op maandag 15 september 2025 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar dat is het ook gewoon. Normale mensen vallen lastig te radicaliseren, vanaf babytijd geïndoctrineerde mensen die aangeleerd hebben dat met wapens en geweld, in de beste mormoonse tradities, alle problemen opgelost kunnen worden des te meer.
Deze knul is er een van jullie beste kerel.
Zucht blijf maar ontkennen dat er onder Biden ook heel veel fout is gegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch sluit dat niet aan op je bewering.
Huh dat zeg ik helemaal niet.quote:Op maandag 15 september 2025 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eentje is er zelfs president geworden. En een ander krijgt een begrafenis met militaire eer. En een heel stel meer hebben een pardon gekregen voor deelname aan een staatsgreep. Dus hoe consequent ben je als je dat niet veroordeelt?
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.quote:Op maandag 15 september 2025 18:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kun je wellicht wat van deze vermeende misdrijven opnoemen waarom Biden de doodstraf zou moeten krijgen? (En execution klinkt misschien wat sensationeel, maar is hoe het heet als de doodstraf uitgevoerd wordt.)
Er is simpelweg geen misdrijf wat dit betreft. Verzinsels om haat te zaaien. En je trapt er in.quote:Op maandag 15 september 2025 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.
Ik kan niet voor Kirk spreken maar het zal hem zitten in het immigratieverhaal (Trump noemde het treason), vermeende corruptie, Biden Hunter etc.
Jamaar Bidenquote:Op maandag 15 september 2025 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zucht blijf maar ontkennen dat er onder Biden ook heel veel fout is gegaan.
Die heeft behoorlijke fouten gemaakt ten koste van de Amerikanen.
Rechs schiet vrij snel slachtofferrol in. Ze zijn overal bang voor maar roepen zelf wel continu op tot geweldquote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar Biden![]()
Tjemig, dat gejammer blijft maar doorgaan.
Iemand death penalty geven is geen executie? Wat is dit voor verdraaiing.quote:Op maandag 15 september 2025 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt maar hij roept op om Biden vast te zetten and/or be given the death penalty. Dat is wat anders dan direct oproepen tot executie van Biden.
Ik kan niet voor Kirk spreken maar het zal hem zitten in het immigratieverhaal (Trump noemde het treason), vermeende corruptie, Biden Hunter etc.
Oh, ik lees wel hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Zullen we anders gewoon een "kom hier met oogkleppen en oordoppen in schreeuwen naar andere Fok!kers" topic van maken?
Beetje gek om dat onder deel 24 van een om zijn denkbeelden vermoorde Amrikaan te doen.
Er zijn genoeg aantijgingen te vinden richting Biden. O.a. ook het pardon aan zijn familie enzo. Maar goed sinds Hillary v Trump is dat hele politieke landschap al een clusterfuck. Laat het lekker aan die kant van de plas als het op moddergooien aankomt.quote:Op maandag 15 september 2025 19:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is simpelweg geen misdrijf wat dit betreft. Verzinsels om haat te zaaien. En je trapt er in.
Een immigratiebeleid wat je niet aanstaat (terwijl Biden gewoon de wet uitvoerde) is geen misdrijf. Dat is precies juist waarom je verkiezingen hebt, zodat je een ander kunt kiezen die wel het beleid maakt wat je goed vindt.
Ow ja over Biden mag geen commentaar komen.quote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar Biden![]()
Tjemig, dat gejammer blijft maar doorgaan.
Kirk zegt dat Biden vastgezet, en/of de doodstraf moet krijgen voor zijn misdaden tegen Amerika.quote:Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Iemand death penalty geven is geen executie? Wat is dit voor verdraaiing.
Tip: nooit fokken tijdens een hersenbloeding.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja over Biden mag geen commentaar komen.
Dit topic gaat over de moord van een republikein en het is nou zo verdraaid dat het zijn eigen schuld en van Trump is, en niemand mag wagen om dat tegen te spreken. Want Trump bla bla bla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |