RIP alle stripwinkelsquote:Op maandag 15 september 2025 13:08 schreef sp3c het volgende:
maar die zijn niet zo leuk, strip komt pas later op gang
maar wil ze wel hebben
rechts is nog niet winkels aan het plunderen en binnensteden aan het slopenquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Is Charlie Kirk voor rechts wat George Floyd voor links was? Zeg het maar jongens..
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.quote:Op maandag 15 september 2025 12:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opdringen. Man man man. Je ziet de titel even als je op het topic drukt.
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
rechts is nog niet winkels aan het plunderen en binnensteden aan het slopen
quote:Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.
Nee, ik denk omdat ze zelf de werkenden / eigenaars zijnquote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat is een nietszeggende oneliner.quote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Woorden doen er toe heb ik begrepen van iemand die zichzelf graag op een hoog verheven moreel voetstuk plaatst. Krijg de naam er even niet uit op dit moment.
Zelf hard aan het werk op fok zeker?quote:Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.
Sybauquote:Op maandag 15 september 2025 13:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.
Vind het sowieso een onzin argument. Toen Trump de verkiezingen verloor in 2021 is er veel gesloopt, toen hij de verkiezingen won afgelopen jaar is er naar mijn weten niks gesloopt door democraten.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
We kennen allemaal de beelden van 6 januari 2021. Die waren ook heftig en daar is het ook heel erg lang over gegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef Zoddie het volgende:
Het is ook niet alleen vanwege Charlie Kirk dat er zo'n ophef is.
Het feit dat het tijdens zijn debat gebeurde, in de open lucht met tientallen cameras geflimd maakt de impact op de samenleving ook echt 10x of 100x groter als dat het zou zijn gebeurd in zijn huis zonder beelden zoals bij die democraten toen.
Dat is het hele probleem. Het beperkte aantal hokjes: links/rechts, zwart/wit, conservatief/progressief. Ik vermijd die termen om polarisatie tegen te gaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet zo in hokjes denken.
Zulke tweets snap ik nooit.quote:
En net werd re gejankt over dat de naam van die fuckbuddy rondcirculeerde in de officiële media nadat het door de overheid bekend was gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2025 13:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke tweets snap ik nooit.
Waarom zou de FBI statements maken over de vriend of vriendin van een shooter?
Dat gaat niemand wat aan en en volgens mij zou de FBI nooit zomaar iemand die er niets mee te maken heeft bij naam noemen.
Daarnaast zie je ook nooit een bron vermelding bij zulke tweets.
Het MOET en ZAL over transgenders gaan, hoe dan ook, verzonnen of niet.
Er is volgens mij geen bewijs dat het Fuentes is in die sextapequote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamenlijke stream van hem met blauwharige progressieve streamer Destiny zien en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gepijpt door Destiny. Destiny is een man.
Nou zal het wel een toneelstukje zijn, maar dan nog is dit pedagogisch onverantwoord. Wat bezielt mensen toch?quote:
Je laat je enorm kennen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De realiteit is dat er een autoritaire leider zit die nog sneller dan alle internethelden was met de conclusie dat alles wat niet maga is schuldig aan deze moord was.
Dat je niet ingaat over de bekend geworden schandalen die de fbi en cia op hun geweten hebben en we blijkbaar de huidige autoritaire liegende leider wel op zijn blauwe ogen moeten blijven geloven lijkt me nu ook niet van veel realisme getuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |