Als woorden niet werken, werken kogels blijkbaar beter.quote:Op maandag 15 september 2025 12:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet het weer leuk te verzinnen
Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.quote:Op maandag 15 september 2025 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lees dit als:
Wij liberalen konden niet winnen in discussies van Charlie Kirk, daarom moesten wij LGBT(errorists) maar een einde maken aan zijn praat.
Vind het ook wat overdreven, een paar jaartjes geleden was zo'n TT hier gewoon geaccepteerd en kraaide er geen haan naarquote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stom dat de TT is aangepast. Die rechtse snowflakes moeten eens wat ballen groeien.
Je praat over een land met 340 miljoen inwoners.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er toch niet naar hem geluisterd werd, waarom moet hij zo nodig overhoop geknald worden en zitten er 30.000 mensen te juichen om zijn dood?
Het maakt verschil of het een post betreft waarin je jouw soort humor neerzet of dat het om een topictitel gaat waarin je die humor opdringt.quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom moet er respect en fatsoen zijn? We discussiëren hier over iemand wiens laatste woorden een hondenfluitje over gewelddadige zwarte mensen waren met als doel om transseksuelen tweede klas burgers te maken. Het was iemand die met een grijns samenzweringen over aanslagen op democraten verspreide.
En dan kan een beetje duistere humor niet meer?
Ja nou dat is Charlie Kirk dus inderdaad overkomen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.
De meeste mensen snappen grote aantallen niet en ik heb nog nooit iemand tot inkeer zien komen als ze erop gewezen werden.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je praat over een land met 340 miljoen inwoners.
Jij bent irrelevant, niemand wil jou aanraken.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje projectie van je hier. Je hebt er niks tegenin te brengen, dus verzin je maar wat waardoor geweld tegen mij gerechtvaardigd is.
Ja maar Charlie Kirk zei dingen die mij emotioneel instabiel maaktequote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat is Charlie Kirk dus inderdaad overkomen.
Opdringen. Man man man. Je ziet de titel even als je op het topic drukt.quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het maakt verschil of het een post betreft waarin je jouw soort humor neerzet of dat het om een topictitel gaat waarin je die humor opdringt.
Je hebt geen idee. Tot nu toe zijn er heel wat groyper aanwijzingen geweest en dat zijn bepaald geen liberale lgbtq terroristen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat is Charlie Kirk dus inderdaad overkomen.
Ik had dus gelijk. Triest om een oude man agressief te zien op een forum.quote:Op maandag 15 september 2025 12:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij bent irrelevant, niemand wil jou aanraken.
[..]
Ja maar Charlie Kirk zei dingen die mij emotioneel instabiel maakte(95% van de linksdenkenden) hurr durr...
Ik heb in de maga bubbel gelezen dat er wel 100 miljard zaten te juichen..quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er toch niet naar hem geluisterd werd, waarom moet hij zo nodig overhoop geknald worden en zitten er 30.000 mensen te juichen om zijn dood?
denk ikquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Is Charlie Kirk voor rechts wat George Floyd voor links was? Zeg het maar jongens..
Ik zag een filmpje van een zwarte meneer die grappen maakten dat we moesten wachten op het toxicologisch rapport en dat het waarschijnlijk een overdosis was. Kon er wel om lachen, maar denk bijbels Amerika wat minder.quote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Is Charlie Kirk voor rechts wat George Floyd voor links was? Zeg het maar jongens..
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielenquote:Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk ik
maar rechts lijkt niet zo de behoefte te hebben om er halve steden voor plat te branden
maar redelijk vergelijkbaar, vervelend persoon dood gemaakt door vervelend persoon
Niet zo in hokjes denken.quote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt de fantasieën over een burgeroorlog gemist?quote:Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk ik
maar rechts lijkt niet zo de behoefte te hebben om er halve steden voor plat te branden
maar redelijk vergelijkbaar, vervelend persoon dood gemaakt door vervelend persoon
was al grimmig daarquote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielen
ik heb de hele burgeroorlog gemist denk ikquote:Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt de fantasieën over een burgeroorlog gemist?
Jonkie.quote:Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb de hele burgeroorlog gemist denk ik
Tot nu toe voor zover ik weet een filmpje in een land met tienduizenden memorials.quote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog niet, maar de situatie is grimmig, zeker als links die memorials gaat vernielen
relatief jongquote:Op maandag 15 september 2025 13:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jonkie.
Bekijk deze YouTube-video
RIP alle stripwinkelsquote:Op maandag 15 september 2025 13:08 schreef sp3c het volgende:
maar die zijn niet zo leuk, strip komt pas later op gang
maar wil ze wel hebben
rechts is nog niet winkels aan het plunderen en binnensteden aan het slopenquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.quote:Op maandag 15 september 2025 12:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opdringen. Man man man. Je ziet de titel even als je op het topic drukt.
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
rechts is nog niet winkels aan het plunderen en binnensteden aan het slopen
quote:Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.
Nee, ik denk omdat ze zelf de werkenden / eigenaars zijnquote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat is een nietszeggende oneliner.quote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Woorden doen er toe heb ik begrepen van iemand die zichzelf graag op een hoog verheven moreel voetstuk plaatst. Krijg de naam er even niet uit op dit moment.
Zelf hard aan het werk op fok zeker?quote:Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon naar hun werk.
Sybauquote:Op maandag 15 september 2025 13:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Heel goed. Inderdaad een topictitel zegt iets over het topic en drukt er eventueel een stempel op.
Vind het sowieso een onzin argument. Toen Trump de verkiezingen verloor in 2021 is er veel gesloopt, toen hij de verkiezingen won afgelopen jaar is er naar mijn weten niks gesloopt door democraten.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
We kennen allemaal de beelden van 6 januari 2021. Die waren ook heftig en daar is het ook heel erg lang over gegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef Zoddie het volgende:
Het is ook niet alleen vanwege Charlie Kirk dat er zo'n ophef is.
Het feit dat het tijdens zijn debat gebeurde, in de open lucht met tientallen cameras geflimd maakt de impact op de samenleving ook echt 10x of 100x groter als dat het zou zijn gebeurd in zijn huis zonder beelden zoals bij die democraten toen.
Dat is het hele probleem. Het beperkte aantal hokjes: links/rechts, zwart/wit, conservatief/progressief. Ik vermijd die termen om polarisatie tegen te gaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet zo in hokjes denken.
Zulke tweets snap ik nooit.quote:
En net werd re gejankt over dat de naam van die fuckbuddy rondcirculeerde in de officiële media nadat het door de overheid bekend was gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2025 13:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke tweets snap ik nooit.
Waarom zou de FBI statements maken over de vriend of vriendin van een shooter?
Dat gaat niemand wat aan en en volgens mij zou de FBI nooit zomaar iemand die er niets mee te maken heeft bij naam noemen.
Daarnaast zie je ook nooit een bron vermelding bij zulke tweets.
Het MOET en ZAL over transgenders gaan, hoe dan ook, verzonnen of niet.
Er is volgens mij geen bewijs dat het Fuentes is in die sextapequote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is ook niet te snappen. De oprichter van de groypers had een hekel aan Kirk omdat hij in gesprek ging met "de vijand". Het is een katholieke jongen met een hekel aan homo's. Je kan tegelijkertijd een gezamenlijke stream van hem met blauwharige progressieve streamer Destiny zien en dit jaar is een sekstape uitgekomen waarin hij wordt gepijpt door Destiny. Destiny is een man.
Nou zal het wel een toneelstukje zijn, maar dan nog is dit pedagogisch onverantwoord. Wat bezielt mensen toch?quote:
Je laat je enorm kennen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De realiteit is dat er een autoritaire leider zit die nog sneller dan alle internethelden was met de conclusie dat alles wat niet maga is schuldig aan deze moord was.
Dat je niet ingaat over de bekend geworden schandalen die de fbi en cia op hun geweten hebben en we blijkbaar de huidige autoritaire liegende leider wel op zijn blauwe ogen moeten blijven geloven lijkt me nu ook niet van veel realisme getuigen.
Het zijn er waarschijnlijk veel meer (al vernam ik dat tussen die 30.000 ook mensen zitten die niet per se aan het juichen waren). En dat is vrij eng als je daar goed over nadenkt. Net als die minderwaardige klootzak in Paradiso en al die minderwaardige klootzakken die vervolgens nog even mee gaan juichen in het publiek. Daar heeft de opvoeding ook zwaar gefaald.quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.quote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Die Tyler heeft natuurlijk Kirk vermoord omdat die "hen" volk verbaal aanviel, door met feiten te komen.quote:Op maandag 15 september 2025 13:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke tweets snap ik nooit.
Waarom zou de FBI statements maken over de vriend of vriendin van een shooter?
Dat gaat niemand wat aan en en volgens mij zou de FBI nooit zomaar iemand die er niets mee te maken heeft bij naam noemen.
Daarnaast zie je ook nooit een bron vermelding bij zulke tweets.
Het MOET en ZAL over transgenders gaan, hoe dan ook, verzonnen of niet.
Dat wordt zondag wel een show hoor, in een stadion met Trump erbij, JD Vance, lijkt wel of Michael Jackson is overleden, poehquote:Charlie Kirk's public memorial service: Date, location, possible attendees
A memorial service for Charlie Kirk is scheduled for Sunday, Sept. 21, in Glendale, Arizona at State Farm Stadium, the home of the NFL's Cardinals.
President Donald Trump told reporters on Sept. 11 that he plans to attend Kirk's service, which he said he believed would be held in Arizona and take place next weekend.
"Whenever it is, I'll be going," he told reporters.
Vice President JD Vance, who arrived with Kirk's casket on Sept. 11, is also expected to attend the service. In addition to Trump and Vance, top administration officials, including Secretary of State Marco Rubio, are expected to attend his memorial service.
https://eu.usatoday.com/s(...)service/86114160007/
Sowieso is het te idioot voor woorden om de wedstrijd te houden welke club de meeste hooligans heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind het sowieso een onzin argument. Toen Trump de verkiezingen verloor in 2021 is er veel gesloopt, toen hij de verkiezingen won afgelopen jaar is er naar mijn weten niks gesloopt door democraten.
Het kan best zo zijn, het lijkt me alleen zo vreemd dat FBI officieel met een bericht komt dat het fuckbuddy van de shooter trans zou zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 13:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die Tyler heeft natuurlijk Kirk vermoord omdat die "hen" volk verbaal aanviel, door met feiten te komen.
Dus, de schutter zou een relatie hebben gehad met iemand die transgender is en mogelijk deel uitmaakt van de furry-community. Charlie Kirk zei dat het veranderen van een titel in je paspoort je niet echt een man of vrouw maakt.
Dat soort uitspraken raken bij sommige mensen in deze groepen een gevoelige snaar. Ze voelen zich aangevallen, omdat hun identiteit voor hen heel belangrijk is.
Ik heb niks tegen transpersonen, er zitten vast ook toffe mensen tussen, alleen lijkt hun identiteit voort te komen uit een gevoel van onvrede of niet ergens bij horen. Ze zoeken een plek waar ze zich thuis voelen, en als dat de LHBTQ+-gemeenschap is, dan is dat hun keuze.
Het probleem is niet dat ze trans zijn, maar dat sommige mensen hun identiteit zo centraal stellen dat het bijna een soort dogma wordt, vergelijkbaar met hoe sommige religieuze mensen hun geloof boven alles plaatsen. Als je dan geen ruimte laat voor discussie, kan dat leiden tot heftige reacties, zoals geweld of zelfs aanslagen.
Is echt wel relevant hoor, als hij een KKK vriendje had gehad dan was dat ook allang uitgemeten.
En “rechts “ heeft als reactie nog geen winkelcentra geplunderdquote:Op maandag 15 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.
Maar meer met het idee dat beide figuren worden opgehemeld door "hun partij", en worden gezien als martelaars wiens dood de slechtheid van de andere partij aantoont.quote:Op maandag 15 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat raar om beiden met elkaar te vergelijken. Nog afgezien van dat Kirk natuurlijk geen crimineel was (tenminste, mij niets bekend van enig crimineel gedrag), Floyd is niet bewust om het leven gebracht, maar is overleden omdat er een klootzak was die hem hulpeloos liet terwijl hij stervende was. Met zijn knie in zijn nek gedrukt.
Ok dan laten we nu vergelijken hoe rechts omging met het laatste verlies van de verkiezingen vs hoe links hiermee omging.quote:Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
En “rechts “ heeft als reactie nog geen winkelcentra geplunderd
Wat een stupide frame zeg. Alsof 'links' dat wel doet.quote:Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
En “rechts “ heeft als reactie nog geen winkelcentra geplunderd
Waarom gebeurt dat nu dan niet?quote:Op maandag 15 september 2025 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een stupide frame zeg. Alsof 'links' dat wel doet.
Opportunistisch tuig plundert.
Het lijkt me sowieso behoorlijk vanzelfsprekend dat als je ze een beetje op een rijtje hebt je niet op een dak kruipt om mensen waarmee je het niet eens bent door hun hoofd te schieten.quote:Op maandag 15 september 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:
Elke dag, bijna elk uur krijg je weer tegenstrijdige berichten.
"Er zouden Trans berichten staat op het magazijn van het geweer."
"Hij zou uit een Maga familie komen."
"Hij zou thuis het vaker gehad hebben over fascisten"
"Hij zou een Groyper en extreem rechts zijn, haat naar LGBTQ"
"Hij heeft een sexuele relatie met een transgender"
Wtf moet je hier nou mee....
Een flink verward persoon zou ik dan denken.
Was dat niet 6 januari??quote:Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ludieke protesten tegen vervalste verkiezingsuitslagen.
Ah okay. Jij doet dus niet aan feiten. Had dat dan eerder gezegd, dan was ik niet op je ingegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ludieke protesten tegen vervalste verkiezingsuitslagen.
Bij Floyd was de andere partij gewoon de politie. Dat was geen politiek geweld, maar gewoon (nou ja, gewoon) politiegeweld.quote:Op maandag 15 september 2025 14:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar meer met het idee dat beide figuren worden opgehemeld door "hun partij", en worden gezien als martelaars wiens dood de slechtheid van de andere partij aantoont.
Gewoon niet ieder gerucht dezelfde waarde toekennen als officiële instanties. Dan is het overzicht meteen weer terug.quote:Op maandag 15 september 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:
Elke dag, bijna elk uur krijg je weer tegenstrijdige berichten.
"Er zouden Trans berichten staat op het magazijn van het geweer."
"Hij zou uit een Maga familie komen."
"Hij zou thuis het vaker gehad hebben over fascisten"
"Hij zou een Groyper en extreem rechts zijn, haat naar LGBTQ"
"Hij heeft een sexuele relatie met een transgender"
Wtf moet je hier nou mee....
Een flink verward persoon zou ik dan denken.
Ja, mee eensch.quote:Op maandag 15 september 2025 01:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Ken de beste man niet, en met welke intenties hij dingen zei weet ik dus ook niet, maar qua islam en ook doorgeslagen positieve discriminatie heeft die toch gewoon een punt gezien het wokebeleid de afgelopen jaren? Voor de rest lees ik vooral standpunten van een conservatieve religieuze man zoals er velen zijn in de VS. Dat is toch ook niet zo wereldschokkend zou je zeggen, zo zullen er ook zat in Staphorst over denken. Als dat blijkbaar al voldoende is om een kogel te krijgen zie ik het somber in.
Dit.quote:Op maandag 15 september 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stom dat de TT is aangepast. Die rechtse snowflakes moeten eens wat ballen groeien.
Wie zegt dat er niet geluisterd werd?quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.quote:Op maandag 15 september 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon niet ieder gerucht dezelfde waarde toekennen als officiële instanties. Dan is het overzicht meteen weer terug.
BNW is een deurtje verder.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.
En dan krijg je geruchten.
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder.
Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom tochquote:Yahoo News / Courant (26 augustus 2025): Beschrijft settlements met FBI-agenten die de bureau beschuldigden van politicisatie onder Biden. Agenten claimden disciplinaire maatregelen voor conservatieve views, zoals over Jan. 6 of COVID-vaccins. Republikeinen gebruikten dit om te bewijzen dat de FBI intolerant was voor pro-Trump of conservatieve meningen. Directeur Chris Wray ontkende dit, maar de cases leidden tot herstel van banen.
Niks triester dan een buitenlander in de maga cult.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder.
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical left is Trump daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn truth social. Jullie doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond vaccinaties waar mensen aan doodgaan, dan wel met kogels voor mensen die niet extreem genoeg waren of in de hoop een burgeroorlog te starten.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.
[..]
Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom toch![]()
Dan nog zullen ze niet liegen over bijvoorbeeld de relatie met een transgender van Tyler 'omdat pro-Trump'. Dat is een hele slechte cope. Dezelfde figuren noemden je 5 jaar geleden keihard wappie als je iets wantrouwend was naar instituten.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij vergeet dat het Biden was die een zuivering heeft gedaan bij de FBI door vaccinatieverplichting te hanteren, het is zelfs zo dat onder Bidens regiem FBI agenten werden gevraagd of ze "pro Trump" waren of niet. En als ze dat waren werden ze weggepest of ontslagen.
[..]
Laat staan dat de FBI onder Biden 4-5 jaar heeft gehad om de Epstein files met eventueel Trump te kunnen releasen, maar hebben in die 4 jaar niets gedaan omtrent Epstein. Goh.. waarom toch![]()
Jawel, felle tegenstanders zijn net zo triest.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niks triester dan een buitenlander in de maga cult.
quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Rechtse cancelcultuur heeft weer gewonnen.
Nou, kijk hoeveel er nu over hem wordt gesproken op Fok....quote:Op maandag 15 september 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als woorden niet werken, werken kogels blijkbaar beter.
Weer neutraal gemaakt zo als dat hoort bedoel je.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ambtenaren die informatie geven dat tegen de maga cult ingaat worden ontslagen. Bij de FBI hebben ze ook een zuivering gedaan van mensen die niet loyaal genoeg waren.
En dan krijg je geruchten.
Weten nog wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was?
Huh? ftfyquote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je hoe we weten dat het een van mijn linkse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical right is Biden daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn blueskye. Mijn doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond trans waanideeën, dan wel met kogels voor mensen die een andere mening hebben, in de hoop een burgeroorlog te starten.
Tja lullig hoe het soms kan lopen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, kijk hoeveel er nu over hem wordt gesproken op Fok....
Dan is er dus niks triester. Man man man. Taal.quote:Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Jawel, felle tegenstanders zijn net zo triest.
Als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Ik schreef het tegenovergestelde. Waarom zijn nationalisten zo slecht in taalbegrip?quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weer neutraal gemaakt zo als dat hoort bedoel je.
Niet om het een of het ander, maar zo lang als we het motief niet kennen lijkt mij het hele transgebeuren erbij halen alleen maar deze reeks nog verder te verzieken.quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit is waarom hij wss dood moest. GGZ kom er maar in.
Die mensen haten henzelf, willen alles aan henzelf veranderen, als ze dat dan hebben gedaan en nog steeds ongelukkig zijn gaan ze maar radicaliseren om edgy online vriendjes te maken op le reddit of discord.
Die burgeroorlog was al begonnen door Biden die Zwarte mensen ineens belangrijk vond, BLM, Antifa financieren Links rechters die zwarte mensen lieten lopen zelfs verkrachters en moordenaars.quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je hoe we weten dat het een van je rechtse vriendjes was? Na een start met oorlogstaal tegen de radical left is Trump daar opeens helemaal mee opgehouden. Kijk maar op zijn truth social. Jullie doodscult vreet zichzelf op. Is het niet met fabeltjes rond vaccinaties waar mensen aan doodgaan, dan wel met kogels voor mensen die niet extreem genoeg waren of in de hoop een burgeroorlog te starten.
Biden heeft zich uitgesproken tegen politieke moord en verdeeldheid. Jij denkt het tegenovergestelde gezien je aanpassingen hier. Wederom bewijs van je cultstatus.quote:
Ga door zoals je nu doet.quote:
Waarom let jij niet op.quote:Op maandag 15 september 2025 15:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Ik schreef het tegenovergestelde. Waarom zijn nationalisten zo slecht in taalbegrip?
En zo blijf je een beetje stampvoetend doorgaan dit topic?quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan is er dus niks triester. Man man man. Taal.
Toch wel grappig hoe openlijke racisten ineens tevoorschijn komen als je een lekker stevige post maakt. Overcompensatie gedrag.quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die burgeroorlog was al begonnen door Biden die Zwarte mensen ineens belangrijk vond, BLM, Antifa financieren Links rechters die zwarte mensen lieten lopen zelfs verkrachters en moordenaars.
LHBTQ mochten van alles doen.
Blanke mensen die zich schuldig moeten voelen om de slavernij, White promecy. etc.
Alles om Blanke mensen als slecht neer te zetten, dit heeft zo veel haat veroorzaakt dat zelfs zwarte en lhbtq mensen op Trump gingen stemmen.
Ja lul er maar weer om heen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch wel grappig hoe openlijke racisten ineens tevoorschijn komen als je een lekker stevige post maakt. Overcompensatie gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |