Respectloos zelfs. Hopelijk kan een mod het aanpassen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik kan het niet lezen, want zit op m’n mobiel. Maar kogel door de kirk is flauw.
Het is een feitelijke vaststelling. Of bleef de kogel in zijn nek zitten?quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Respectloos zelfs. Hopelijk kan een mod het aanpassen.
Waarom? Kirk was zelf niet vies van een belediging meer of minder en zijn aanhang vond dat prachtig. Om dan te gaan jengelen dat een flauwe woordgrap zorgt voor tranen met tuiten bij de oh zo gevoelige snowflake achterban en dat het wegens hun dunne huid daarom noodzakelijk is het te censureren is natuurlijk onzin. Ashamed of nothing, offended by everything in optima forma.quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Respectloos zelfs. Hopelijk kan een mod het aanpassen.
Woke cancelcultuurquote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:
Iedere poep en sheet wordt hier gecanceld of dichtgezet. maar dit soort onsmakelijke, respectloze en ronduit kinderachtige hints (nota bene in de titel!) blijft lekker staan. Chapeau mods.
Topic starter voelt zich nu een hele grote jongen zeker?
Ik geef het nog een week en hij was de toekomstig president.quote:Op maandag 15 september 2025 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze spraken elkaar regelmatig. Hij is degene die Trump heeft overtuigd om JD Vance als running mate te nemen bijvoorbeeld. Hij is dit jaar in de podcast geweest van Maher en Newsom. Podcasts waar je niet komt als onbeduidende influencers.
Hij was echt een Voice of his generation.
Ach jochiequote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:
Iedere poep en sheet wordt hier gecanceld of dichtgezet. maar dit soort onsmakelijke, respectloze en ronduit kinderachtige hints (nota bene in de titel!) blijft lekker staan. Chapeau mods.
Lees gewoon het eerste woord nog eens. Heb je niet alleen een antwoord op je vraag, maar ook meteen het antwoord op de vraag wat jij bent.quote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom? Kirk was zelf niet vies van een belediging meer of minder en zijn aanhang vond dat prachtig. Om dan te gaan jengelen dat een flauwe woordgrap zorgt voor tranen met tuiten bij de oh zo gevoelige snowflake achterban en dat het wegens hun dunne huid daarom noodzakelijk is het te censureren is natuurlijk onzin. Ashamed of nothing, offended by everything in optima forma.
Charlie zou dat niet gewild hebben.
Er zijn wel aanwijzingen dat de dader een groyper is, namelijk de teksten op z'n kogels.quote:Op maandag 15 september 2025 11:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En mensen met een enorme plaat voor hun kop doen net alsof het hierom gaat, terwijl het gewoon gaat om het feit dat kennelijk zijn naasten hebben aangegeven dat de schutter linkse denkbeelden had, dat de persoon met wie hij samenwoonde heeft verklaard dat ze een relatie hadden en dat deze van man naar vrouw in transitie was en er geen enkele concrete aanwijzing is dat de dader een groyper is.
Dat hoeft niet, want er waren inderdaad aardig wat mensen met invloed binnen MAGA die hem zagen als een natuurlijke opvolger van Vance. Of hij dat ook zou zijn geworden is vers twee, want er verandert veel in de loop der jaren.quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het nog een week en hij was de toekomstig president.
De universiteiten zijn al meer dan 10 jaar de frontlinie van de culture wars daar, met sprekers en komedianten die beveiligd moesten worden en verjaagd werden. Dat is al bijna net zo lang geleden opgepikt door de mainstream media. Kirk was een relatief late deelnemer daaraan.quote:Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen die deze man kenden in een bubbel hebben gezeten.
Dat was toch gamecultuur?quote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Er zijn wel aanwijzingen dat de dader een groyper is, namelijk de teksten op z'n kogels.
Ook al verdedig ik hem hier steeds; ik zie de (uiteraard smakeloze) humor er ook wel van in.quote:Op maandag 15 september 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Godver ik moet toch een beetje gniffelen sorry.
Hoe betrouwbaar acht jij de Amerikaanse snel tot autocratisch gevormde autoriteiten op dit moment nog?quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
. Alleen dat op basis van wat nu door de autoriteiten verklaard wordt het groyper verhaal wel naar het rijk der fabelen mag.
Deels, de up up up down left oid was van de game Helldiversquote:
Mensen worden altijd wat groter gemaakt als ze jong komen te overlijden. Eerst was dat nog een beetje artiesten only, nu blijkbaar ook bij niche influencersquote:Op maandag 15 september 2025 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want er waren inderdaad aardig wat mensen met invloed binnen MAGA die hem zagen als een natuurlijke opvolger van Vance. Of hij dat ook zou zijn geworden is vers twee, want er verandert veel in de loop der jaren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het nog een week en hij was de toekomstig president.
Het zijn maar woorden, geen kogels.quote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:
En ze zijn best treffend.quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn maar woorden, geen kogels.
Stel dat het een flagrante leugen is, zou er dan niet iemand uit de omgeving het inmiddels hebben tegengesproken denk je? Of de FBI zelf?quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar acht jij de Amerikaanse snel tot autocratisch gevormde autoriteiten op dit moment nog?
Ik had de achterlijkheid van Muricans wat onderschat zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |