SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
mooi hequote:
Komt uiteindelijk de erelijst van Feyenoord 2 er ook in?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi he
ik heb hem weer wat aangepast![]()
De financiele uitdagingen hebben puur te maken met het feit dat Atalanta 30 miljoen heeft uitgegeven aan hem en hem ook een gigantisch salaris heeft gegeven. Het probleem is niet dat Feyenoord het geld niet heeft, maar meer dat Atalanta te veel vraagt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zal niet 100% causaal zijn nee, maar als je met geld smijt voor je derde optie, dan vraag je natuurlijk wel om financiele uitdagingen.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk de erelijst van Feyenoord 2 er ook in?
Snap niet dat Feyenoord een poging heeft gedaan om Haller te halen....quote:
Eens!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Snap niet dat Feyenoord een poging heeft gedaan om Haller te halen....
Als Utrecht dat zelfs lukt
Hebben wij een poging gedaan dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Snap niet dat Feyenoord een poging heeft gedaan om Haller te halen....
Als Utrecht dat zelfs lukt
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben we gehaald als beoogde derde keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Halve minuut scrollen om het topic te kunnen lezen.quote:
If you love someone, set them freequote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bring back the Arne Slot OP.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Halve minuut scrollen om het topic te kunnen lezen.
Welke idioot heeft dit bedacht?
quote:'Timber genoemd in zoektocht West Ham United naar nieuwe middenvelders'
vandaag, 16:01 683 reacties
West Ham United heeft Quinten Timber in beeld als mogelijke versterking voor het middenveld. De Engelse club is deze zomer actief op zoek naar nieuwe middenvelders en heeft de 24-jarige Feyenoorder daarbij toegevoegd aan de lijst met kandidaten. Dit schrijft The Guardian.
Trainer Graham Potter wil zijn selectie na de zwakke seizoensstart versterken met twee nieuwe middenvelders: een controlerende speler en een meer aanvallend ingestelde optie. West Ham deed al biedingen op Mateus Fernandes (Southampton) en Marc Casadó (Barcelona), maar die leverden tot dusver geen akkoord op. Ook een poging om Andrey Santos los te weken bij Chelsea werd afgewezen.
De Londenaren kijken daarom verder en hebben Timber op hun radar gezet. De middenvelder van Feyenoord wordt in Engeland gezien als een alternatief mocht een deal voor Fernandes of Casadó niet haalbaar blijken. Daarnaast volgt West Ham onder meer Romano Schmid (Werder Bremen) en Ngal’ayel Mukau (Lille).
Gimenez gaat niet meer naar Feyenoord willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:48 schreef De_Pel het volgende:
Boniface waarschijnlijk van Leverkussen naar Milan.
Ik zou me gewoon brutaal melden voor Gimenez. 12 miljoen, al dan niet met Ueda en/of Carranza er gratis bij.
Ik zou het voor alle partijen prettig vinden als dat doorgaat.quote:
Leverkusen wil hem nu ook hebben.quote:
Stiekem Kasanwirjo in de kleine lettertjes zetten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leverkusen wil hem nu ook hebben.
Ik denk dat Timber nog wel vertrekt. Nu we geen CL spelen en Valente zich razendsnel ontwikkelt hebben wij minder aan Timber, en voor Timber lijkt het mij überhaupt het beste als hij die stap gaat maken.
Zeer waarschijnlijk waar, maar alsnog het balletje opgooien waard joh.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gimenez gaat niet meer naar Feyenoord willen.
Sterker zelfs, als Gimenez ooit nog terug naar Feyenoord wil, betekent het dat hij naar een dusdanig niveau is afgegleden dat je hem nooit meer terug moet halen. Stukje Guidetti.
Als ze dan een zes en een spits aantrekken vind ik het helemaal mooiquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leverkusen wil hem nu ook hebben.
Ik denk dat Timber nog wel vertrekt. Nu we geen CL spelen en Valente zich razendsnel ontwikkelt hebben wij minder aan Timber, en voor Timber lijkt het mij überhaupt het beste als hij die stap gaat maken.
Een 6 zal wel niet. Wel een spits en nog een centrale verdediger.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze dan een zes en een spits aantrekken vind ik het helemaal mooi
Nog een spitsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een 6 zal wel niet. Wel een spits en nog een centrale verdediger.
Maar het is ook niet meer bijzonder. Men schrikt nog steeds van bedragen als 10 miljoen wat een speler kost, maar dat is niks meer tegenwoordig. Wat je zegt, zelfs clubs als AZ zitten al aan de 7.5 miljoen. Alles tussen de 5 en 10 is helemaal niks meer, een speler van 10/15 miljoen is voor clubs als Feyenoord helemaal niet meer bijzonder veel en totaal niet om van te schrikken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:55 schreef De_Pel het volgende:
Toch bijzonder, klap je er 50-55 miljoen tegenaan, is dat niet eens zo bijzonder.
PSV gaat ondertussen zo richting de 70 miljoen, en zelfs het half failliete ajax koopt even 3 spelers duurder dan onze duurste aanwinst ooit. Ook AZ behaalt een nieuw transferrecord met een speler van bijna 7,5 miljoen - en gaat nu richting de 20 miljoen aan aankopen.
Feyenoord Safe Space ® is hersteldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De wijkagent treedt hard op tegen user @:3rr0r Een situatieschets. @:rambodirk
SS Rotterdamquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Feyenoord Safe Space ® is hersteld
Een linksback en wellicht een linksbuiten was nog beter geweest, maar ik denk dat je nu helemaal geen spelers meer moet halen behalve een LCV voor de bank.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tengstedt voor de toekomst, Carranza eruit, Ueda eruit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nog een spitsOf gaan jullie die Tengstedt gelijk weer verkopen, dat zou wel lachen zijn.
Hahaha ja hoor, ineens kan hij er niks meer van. Afgegleden kapotstuk zomaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gimenez gaat niet meer naar Feyenoord willen.
Sterker zelfs, als Gimenez ooit nog terug naar Feyenoord wil, betekent het dat hij naar een dusdanig niveau is afgegleden dat je hem nooit meer terug moet halen. Stukje Guidetti.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hahaha ja hoor, ineens kan hij er niks meer van. Afgegleden kapotstuk zomaar.
Guidetti had een uit de klauwen gelopen reactie op een virusinfectie die hem anderhalf jaar aan de kant hield, maar Gimenez kan er zomaar spontaan hullemaal niks meer van
Een onvoldoende voor begrijpend lezen…quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hahaha ja hoor, ineens kan hij er niks meer van. Afgegleden kapotstuk zomaar.
Guidetti had een uit de klauwen gelopen reactie op een virusinfectie die hem anderhalf jaar aan de kant hield, maar Gimenez kan er zomaar spontaan hullemaal niks meer van
De meeste andere ploegen hadden we wel met 2 vingers in de neus verslagen ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens keek ik net even op Livescore en nu ben ik best wel zuur als je ziet wat voor Conference League-niveau alle potjes buiten Benfica - Fenerbahce zijn.
Toekomst? Hij is 25.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Tengstedt voor de toekomst, Carranza eruit, Ueda eruit.
Zit wel een aardig verschil tussen het league- en championspadquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
De meeste andere ploegen hadden we wel met 2 vingers in de neus verslagen ja.
De kampioensroute is ook logischerwijs een stuk minder zwaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens keek ik net even op Livescore en nu ben ik best wel zuur als je ziet wat voor Conference League-niveau alle potjes buiten Benfica - Fenerbahce zijn.
Als toekomstige tweede spits bedoel ik. Hij is nu nog niet de tweede, want we moeten Ueda dumpen en Carranza.quote:
Hoe komt men erbij dat Tengstedt nu niet de 2e spits is?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als toekomstige tweede spits bedoel ik. Hij is nu nog niet de tweede, want we moeten Ueda dumpen en Carranza.
Nogmaals, mijn hele punt is dat hij de tweede spits is op dit moment en carranza de derde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe komt men erbij dat Tengstedt nu niet de 2e spits is?
Kan Feyenoord zijn salaris van minimaal 4.5 miljoen per jaar betalen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:48 schreef De_Pel het volgende:
Boniface waarschijnlijk van Leverkussen naar Milan.
Ik zou me gewoon brutaal melden voor Gimenez. 12 miljoen, al dan niet met Ueda en/of Carranza er gratis bij.
Eerst maar eens kijken of die Touré echt komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda gaat die Toure gewoon op de bank houden.
Het is wachten tot het eerste bericht dat Bilal tekent in Turkije.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of die Touré echt komt.
Ik denk niet dat Feyenoord van Stengs af komt. Die heeft een vorstelijk salaris en is blessuregevoelig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:58 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)mogen-nog-vertrekken
Zou mooi zijn als dat allemaal lukt. Al blijf ik wel achter mijn take staan dat Carranza mag blijven. Voor mij zou het ideale scenario zijn om niet hem te verkopen, maar Ueda. Dan een goede eerste spits, Tengstedt die in de basis staat bij blessures enzo van die eerste spits en Carranza die er puur en alleen in het laatste kwartier in komt als je achter of gelijk staat. Hij kan niet veel, maar heeft wel de specifieke fysieke kwaliteiten om in zo'n situatie lange ballen naartoe te pompen. Vind het altijd wel lekker om zoiets in je selectie te hebben hoor.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn hele punt is dat hij de tweede spits is op dit moment en carranza de derde.
Hij wordt de derde als Toure gehaald wordt, tot Ueda dan opbokt want te duur en weinig rendement
Zo moeilijk is dit allemaal niet
Ik weet zeker dat @:klaasweetalles dit in één keer doorziet
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda gaat die Toure gewoon op de bank houden.
telegraaf gaat dat wel even bepalenquote:'Druk op de ketel bij Feyenoord: acht spelers mogen nog vertrekken'
vandaag, 08:17 829 reacties
Hoewel er nog maar tien dagen resterend zijn op de transfermarkt, zal Dennis te Kloese met zijn team nog flink aan het werk moeten. Bij Feyenoord staan er acht spelers op de lijst om te mogen vertrekken en tegelijkertijd moet de club nog versterkt worden met een spits en centrale verdediger.
De Telegraaf schetst in een overzicht welke spelers er mogen vertrekken, waaronder uiteraard ook al een aantal bekende namen. Het aantal selectiespelers van 38, waar Feyenoord nu over beschikt, is simpelweg te groot om dagelijks mee te trainen en naar wedstrijden af te reizen. Een uitverkoop zal hoe dan ook dus plaatsvinden.
Allereerst mag Julián Carranza vertrekken. De spits kwam vorige zomer transfervrij over van Philadelphia Union, heeft Feyenoord veel geld opgeleverd in de Champions League, maar is niet de juiste man in de punt van de aanval. De Rotterdammers zijn er wel van overtuigd dat Carranza zijn waarde behoudt en zich ergens anders kan bewijzen, waardoor verhuur ook een optie is.
Ezequiel Bullaude gaat ook niet van waarde zijn voor Feyenoord en wil zelf graag speeltijd krijgen, waardoor een vertrek de beste optie is. De Argentijn werd de afgelopen seizoenen al meerdere keren verhuurd. Voor Neraysho Kasanwirjo, die vorig seizoen een blessure opliep bij Rangers FC, geldt exact hetzelfde.
Chris-Kévin Nadje is een andere speler die mag vertrekken. Spelers in de selectie zouden onder de indruk zijn van zijn atletisch vermogen en trainingsmentaliteit, maar de concurrentie op het middenveld is te groot voor de Franse Ivoriaan. Ook voor Calvin Stengs lijkt de concurrentie een reden om nog afscheid te nemen van Feyenoord. De aanvallende speler kwam tot dusver heel weinig in actie en zal Sem Steijn waarschijnlijk ook niet passeren in de pikorde.
Verhuur van talenten
Jeyland Mitchell, Jaden Slory en Shiloh 't Zand mogen allemaal worden verhuurd wat betreft Feyenoord. Voor laatstgenoemde geldt dat hij eventueel ook verkocht kan worden, maar de club ziet het talent in de zelf opgeleide middenvelder. In de situatie van Slory lijkt een verkoop onbespreekbaar, en is een jaar veel spelen op Eredivisieniveau de beste optie. Mitchell ziet drie rechtsbacks voor zich staan in de pikorde en staat daarom op de lijst om via een verhuur meer minuten te krijgen.
Ik denk dat je het eerder moet zien als een soort advertentie vanuit de club. Toevallig geplaatst in het sportkatern.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
telegraaf gaat dat wel even bepalen
Al jaren niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
De telegraaf de krant die elk jaar 020 met miljoenen sponsort…..
quote:
De overkoepelende organisatie van de telegraafquote:Nee, De Telegraaf sponsort Ajax niet langer. Vanaf juli 2023 is de samenwerking beëindigd en is Ajax een nieuw mediapartner, namelijk Mediahuis Nederland (de overkoepelende organisatie van onder andere De Telegraaf). Eerder was De Telegraaf wel langer dan een jaar de officiële mediapartner van de club.
Kan wel zien dat heel die fukking media in nederland fukking 020 gezind isquote:Welkom bij Mediahuis
Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie; regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant, De Limburger, Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden, Friesch Dagblad en De Gooi- en Eemlander) en digitale merken Dumpert, Metro, Manners, NSMBL, Bedrock, WANT, Culy, J/M Ouders, SPIL, GroupDeal en Speurders. Mediahuis gelooft in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media. Voor adverteerders is Mediahuis een creatief en strategisch partner; met totaaloplossingen waarbij strategie, creatie, data en bereik worden gecombineerd.
Ja als zelfs de Leeuwarder Courant en de J/M Ouders achter die club staan kunnen we wel stoppen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
De overkoepelende organisatie van de telegraaf
[..]
Kan wel zien dat heel die fukking media in nederland fukking 020 gezind is
allemaal 020 supporters
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ja als zelfs de Leeuwarder Courant en de J/M Ouders achter die club staan kunnen we wel stoppen.
quote:Mediahuis gelooft in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media.
klaasweetsteedsmeerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Wacht maar totdat Klaas over Pepsi en Unilever leert.
Meer op de Rutger manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ja de T. is de laatste jaren echt ontzettend op de hand van Ajax. (lol)
Meisje Stengs in de premier leaguequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:23 schreef H.FR het volgende:
Stengs lijkt me wel een leuke speler voor Crystal Palace. Die komen nog spelers tekort.
Hij is al een keer afgekeurd, die kans lijkt me dus echt nulquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:23 schreef H.FR het volgende:
Stengs lijkt me wel een leuke speler voor Crystal Palace. Die komen nog spelers tekort.
Valentijn Driessen altijd met zijn positieve verhaaltjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ja de T. is de laatste jaren echt ontzettend op de hand van Ajax. (lol)
En hij verdient iets van 2,5 miljoen per jaar tot 2027 geloof ik?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is al een keer afgekeurd, die kans lijkt me dus echt nul
De vraag is of Stengs ooit nog een andere club gaat vinden met zijn medische dossier en een afkeuring bij een bijna transfer
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:51 schreef Tjacka het volgende:
Is Zechiel echt zoveel minder dan een gemiddelde middenvelder bij jullie
Ik had hem er liever bij gehad dan een Taghi, maar dan zou hij ook weinig gespeeld hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:51 schreef Tjacka het volgende:
Spelers bij psv verdienen over het algemeen meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En hij verdient iets van 2,5 miljoen per jaar tot 2027 geloof ik?
Nee, maar hij staat nu wel een heel seizoen in de basis tegen hetzelfde niveau teams als wij. Dus het is wel duidelijk waar hij zich het snelst kan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:51 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem er liever bij gehad dan een Taghi, maar dan zou hij ook weinig gespeeld hebben
Beste speler van Utrecht worden en direct in de basis volgend jaar is zo’n slecht scenario nog niet
eigen jeugd eerst tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, maar hij staat nu wel een heel seizoen in de basis tegen hetzelfde niveau teams als wij. Dus het is wel duidelijk waar hij zich het snelst kan ontwikkelen.
Tuurlijk. Zelfde geldt voor Slory en Slitty, moeten gewoon veel spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Zechiel is helemaal nog niet rijp voor Feyenoord. Valente, Moder en Timber zijn nog steeds verder op dit moment. Dan zou hij gewoon op de bank zitten
Laat hem nog een seizoen gewoon elke week spelen daar heeft hij meer aan.
Zechiel is veel verder dan die twee. Er is genoeg concurrentie dus de verhuur is logisch maar ik heb geen twijfel dat hij nu al goed genoeg is voor de basis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:03 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfde geldt voor Slory en Slitty, moeten gewoon veel spelen.
Je zag al toen Slot hem gebruikte in de voorbereiding 2 jaar geleden dat ie vrij makkelijk mee kon op technisch vlak. Alleen het fysieke was toen nog een probleem. Toen hadden we hem eigenlijk meteen moeten verhuren. Dan hadden we Targhalline nooit gehaald en was ie nu misschien zelfs al basisspeler.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zechiel is veel verder dan die twee. Er is genoeg concurrentie dus de verhuur is logisch maar ik heb geen twijfel dat hij nu al goed genoeg is voor de basis.
Lijkt me wel leuk om te zien hoe dat gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Meisje Stengs in de premier league
Bedoel je dan met zo’n lachband eronder?
Nu ontwikkelt Zechiel zich ook wel heel snel hoor. December vorig jaar liep hij nog te prutsen tegen MVV en de start bij Sparta was niet best. Ik denk dat hij er nu pas klaar voor was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zag al toen Slot hem gebruikte in de voorbereiding 2 jaar geleden dat ie vrij makkelijk mee kon op technisch vlak. Alleen het fysieke was toen nog een probleem. Toen hadden we hem eigenlijk meteen moeten verhuren. Dan hadden we Targhalline nooit gehaald en was ie nu misschien zelfs al basisspeler.
Die slechte start bij Sparta kwam natuurlijk omdat de overgang vanuit de O21 zo groot is. Verder had ie nauwelijks ervaring in competitieve wedstrijden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu ontwikkelt Zechiel zich ook wel heel snel hoor. December vorig jaar liep hij nog te prutsen tegen MVV en de start bij Sparta was niet best. Ik denk dat hij er nu pas klaar voor was.
Ik denk dat het eigenlijk wel goed zo is. Voor Taghi zal je aankomende zomer echt wel een prima bedrag ontvangen, en vervolgens kan Zechiël dat plekje zo overnemen. Dat hij nu EL-ervaring opdoet is ideaal.
Meer dan 2,5 miljoen per jaar? Ik denk alleen Dest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Spelers bij psv verdienen over het algemeen meer
Jullie heb nu ook een spits gehaald die waarschijnlijk meer dan 3 miljoen per seizoen krijgt en mogelijk heel het seizoen eruit ligt?
Of hij was toen verhuurd terwijl hij er fysiek totaal nog niet klaar voor was bij een club met een slechte trainer, was daardoor geen succes geworden/had slechte gewoontes aangeleerd en Feyenoord had hem te vroeg afgeschreven. Dat weet je echt niet. Hij is bovendien dat seizoen zwaar geblesseerd geraakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die slechte start bij Sparta kwam natuurlijk omdat de overgang vanuit de O21 zo groot is. Verder had ie nauwelijks ervaring in competitieve wedstrijden.
Als ie 2023/24 al het hele seizoen verhuurd was aan Sparta had hij dit niveau 1 jaar eerder al gehad, daar ben ik heilig van overtuigd.
Als je van Capology uitgaat heb je gelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan 2,5 miljoen per jaar? Ik denk alleen Dest.
Ik heb even Google aangeslingerd met een paar sites, maar volgens mij gebruiken ze allemaal dezelfde bron want het was allemaal min of meer hetzelfde waarbij alleen Dest veruit het meest verdient.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je van Capology uitgaat heb je gelijk.
Er klopt echt geen kut van Capology, bij geen enkele club. Waarom zijn mensen dat recent zo vaak als waarheid gaan aannemen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je van Capology uitgaat heb je gelijk.
Ik zeg nergens dat hij basis "had moeten spelen!!!". Hij zou het wel kunnen, dat is wat anders. We hebben een overvloed aan goede middenvelders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Zechiel speelde begin vorig seizoen toch wel vrij regelmatig (in mijn beleving althans) en dat ging ook best aardig, maar werd ook alweer snel minder. Heel logisch natuurlijk op zo'n leeftijd, maar het is dus nog maar afwachten hoe het op langere termijn gaat lopen met zijn vorm bij Utrecht. Om te zeggen "hij had bij ons basis moeten spelen!!!!" vind ik wel heel erg opportunistisch gebaseerd op hoe het vorig seizoen ging. Dit is gewoon de allerbeste oplossing.
Je wil toch cijfers om je discussies mee te onderbouwen, zelfde geldt voor de transfersommen van Transfermarkt. Het zal natte vingerwerk zijn, maar beter dan de klazen van deze wereld die maar wat aannemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er klopt echt geen kut van Capology, bij geen enkele club. Waarom zijn mensen dat recent zo vaak als waarheid gaan aannemen?
Ik heb toch vooral het idee dat de cijfers op Capology, net als de meeste transfersommen op Transfermarkt, vooral van de zaakwaarnemers van spelers af komen om een bepaald narratief te pushen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wil toch cijfers om je discussies mee te onderbouwen, zelfde geldt voor de transfersommen van Transfermarkt. Het zal natte vingerwerk zijn, maar beter dan de klazen van deze wereld die maar wat aannemen.
Nee, ik heb het ook niet tegen jou specifiek, maar de algemene tendens (ook bij de analisten op tv) is ineens dat het heel raar is dat hij verhuurd is omdat hij bij Utrecht toevallig begonnen is met een paar goede potjes. Daar ben ik het absoluut niet eens, ik vind het heel logisch dat hij nu daar speelt en had het juist raar gevonden om hem erbij te houden dit seizoen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij basis "had moeten spelen!!!". Hij zou het wel kunnen, dat is wat anders. We hebben een overvloed aan goede middenvelders.
Ik denk mogelijk Perisic ook, die konden ze gratis overnemen, daarnaast was er ook veel belangstelling voor hem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan 2,5 miljoen per jaar? Ik denk alleen Dest.
Het is gewoon maar net wat er zwaarder weegt, die 4,5 miljoen pegels voor SantiaGod of die 4,5 miljoen likes voor Ferquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan Feyenoord zijn salaris van minimaal 4.5 miljoen per jaar betalen dan?
Dat weet ik niet hoor, helemaal met zijn fysiek blijft dat een leeftijdsdingetje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zag al toen Slot hem gebruikte in de voorbereiding 2 jaar geleden dat ie vrij makkelijk mee kon op technisch vlak. Alleen het fysieke was toen nog een probleem. Toen hadden we hem eigenlijk meteen moeten verhuren. Dan hadden we Targhalline nooit gehaald en was ie nu misschien zelfs al basisspeler.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom we deze dagen geen 2 oefenpotjes spelen nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker man, Arne Slot die in de tussentijd ongeveer 5 oefenwedstrijden had ingelast maar onze kreupele paarden mogen een weekendje naar Ibiza
Wtfquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker man, Arne Slot die in de tussentijd ongeveer 5 oefenwedstrijden had ingelast maar onze kreupele paarden mogen een weekendje naar Ibiza
Toch logisch, als je Stengs en Nieuwkoop die oefenwedstrijden laat spelen raken ze straks weer geblesseerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Op vakantie kan er ook veel mis gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch logisch, als je Stengs en Nieuwkoop die oefenwedstrijden laat spelen raken ze straks weer geblesseerd.
Ik kan me dat niet herinneren, hoogstens de overgebleven spelers tijdens een interlandbreak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar bij Arne kregen ze ook gewoon het weekend vrij.
Misschien was hij zelf ook enorm toe aan vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren, hoogstens de overgebleven spelers tijdens een interlandbreak.
Dit is eigenlijk een kans om de voorbereiding nog wat uit te breiden, heel vreemd dat ie daar geen gebruik van maakt.
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien was hij zelf ook enorm toe aan vakantie.
We hebben gezien wat de trainer workaholic-hype ons vorig jaar gebracht heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.
Ons zo afzetten tegen alles wat Priske was slaat nergens op. Het was een mismatch, maar qua trainerstype moeten we iemand zoeken die zoveel mogelijk op Slot lijktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben gezien wat de trainer workaholic-hype ons vorig jaar gebracht heeft.
Nee, geef de jongens maar gewoon lekker een weekendje rust.
Is echt niet gezond hoe vaak de naam van Slot nog valt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ons zo afzetten tegen alles wat Priske was slaat nergens op. Het was een mismatch, maar qua trainerstype moeten we iemand zoeken die zoveel mogelijk op Slot lijkt
Hier ben ik het totaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is echt niet gezond hoe vaak de naam van Slot nog valt.
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd overquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook super vreemd dat spelers nu op vakantie te gaan.
Maar denk je nou echt daadwerkelijk dat spelers 7 dagen per week op het trainingsveld staan, of wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook super vreemd dat spelers nu op vakantie te gaan.
Heel serieus: soms moet je ook wat rust geven. Bij topclubs zijn er mensen die er verstand van moeten hebben die de belastingsgraad bepalen en ook wanneer even een pauze ingelast moet worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.
Ik had dit toch wat logischer gevonden in de interlandbreak dan in een weekend waarin je de volledige selectie bij elkaar hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd over
Op het moment dat je als trainer beslissingen gaat maken puur op basis van de beeldvorming bij de totaaldebiele supporters en media en niet op basis van wat je hebt besproken met je (medische) staf kan je net zo goed direct ontslag nemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had dit toch wat logischer gevonden in de interlandbreak dan in een weekend waarin je de volledige selectie bij elkaar hebt.
Ook niet zo handig voor de beeldvorming.
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel serieus: soms moet je ook wat rust geven. Bij topclubs zijn er mensen die er verstand van moeten hebben die de belastingsgraad bepalen en ook wanneer even een pauze ingelast moet worden.
Het alternatief is: meer blessures.
Toen Arend Martijn de scepter zwaaide had ook niemand hier ook maar een seconde vraagtekens bij gezet. Maar gezien de deplorabele fysieke staat van veel spelers valt het wel te begrijpen dat mensen een tikkeltje sceptisch zijn .quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd over
Die 4 dagen vrij verzin je maar ter plekke?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.
We gaan het zien, ze vertrokken op vrijdag in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die 4 dagen vrij verzin je maar ter plekke?
Er is gisterochtend nog gewoon getraind. Waarna ze zaterdag en zondag vrij zijn dus de meeste spelers zullen vrijdagavond wel vertrokken zijn voor een weekendje weg om maandag weer fris en fruitig op het trainingsveld te staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze vertrokken op vrijdag in ieder geval
Ik verwacht dat men bij Feyenoord een beter overzicht heeft dan wij hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.
Uiteindelijk is de wens van de trainer doorslaggevend. Als die altijd gelijk heeft en je daar geen kanttekeningen bij mag zetten kunnen we dit topic wel sluiten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men bij Feyenoord een beter overzicht heeft dan wij hier.
Ik weet nou ook niet hoe veel vertrouwen ik heb in de medische staf na afgelopen seizoen en de behoorlijke blessuregolf van begin dit seizoen die ons wellicht de CL heeft gekost.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men bij Feyenoord een beter overzicht heeft dan wij hier.
Over welke behoorlijke blessuregolf heb je het precies?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet nou ook niet hoe veel vertrouwen ik heb in de medische staf na afgelopen seizoen en de behoorlijke blessuregolf van begin dit seizoen die ons wellicht de CL heeft gekost.
Dit weekendje zal vast niet vreselijk veel verschil maken, toch vind ik de timing niet zo handig. Puntverlies bij Sparta en je weet direct waar naar gewezen gaat worden.
Read, Paixao, Smal en Moder. Vier potentiële basisspelers die je mist uiteindelijk. Ik noem dat niet weinig, zeker zo vroeg in het seizoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Over welke behoorlijke blessuregolf heb je het precies?
Beelen werd zeer ongelukkig kapot geschopt en Read heeft ook een contactblessure aan een duel overgehouden. Daar heb je als medische staf precies nul invloed heb. Qua spierblessures heb je dan alleen Paixao en Moder (al weten we bij Moder niet eens precies wat zijn blessure is)
Trauner tel ik niet mee en kan je de medische staf ook niet aanrekenen, want Trauner (lol).
Goh. Jammer zeg, zat meer in. Helaas geen stopsportknieën.quote:Luis Sinisterra gaat aan de slag in Brazilië. De 26-jarige aanvaller verkast op huurbasis, met een verplichting tot koop, van Bournemouth naar Cruzeiro. Met die transfer is volgens Engelse media 10 miljoen euro gemoeid.
Het is allemaal wel een beetje uit de kort bochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read, Paixao, Smal en Moder. Vier potentiële basisspelers die je mist uiteindelijk. Ik noem dat niet weinig, zeker zo vroeg in het seizoen.
Trauner en Beelen moet je inderdaad niet meetellen. Read wel, dat een ‘contactmoment’ een langdurige blessure oplevert heeft een medische staf zeker enige invloed op.
Joh, als je zelf aangeeft dat je blij bent dat je vrij bent zodat je kunt schaven aan alles wat nog totaal niet staat of lukt, en vervolgens maak je er geen gebruik van, dan ben je toch onverstandig bezig. Je krijgt de ultieme kans om je voorbereiding uit te breiden, maar in plaats daarvan bereid je de vakantie uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:32 schreef Pistolero het volgende:
Dat constante op alle slakken zout leggen bij alles wat van Persie doet is nu al zo ongelofelijk vermoeiend. Precies hetzelfde gebeurde ook al vanaf dag 1 bij Priske. Zowel door de supporters als door de media.
Slot heeft iedereen echt volledig mentaal kapot gemaakt. Gaat er na hem ooit nog een trainer zijn die daadwerkelijk de steun van de supporters gaat krijgen? Of gaan we tot in het einde der tijden janken en terugverlangen naar Slot?
Waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, als je zelf aangeeft dat je blij bent dat je vrij bent zodat je kunt schaven aan alles wat nog totaal niet staat of lukt, en vervolgens maak je er geen gebruik van, dan ben je toch onverstandig bezig. Je krijgt de ultieme kans om je voorbereiding uit te breiden, maar in plaats daarvan bereid je de vakantie uit.
Het kan altijd erger, Vitesse heeft elk weekend vrij bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
Typisch Nederlands dat een wedstrijd verplaatst blijft voor een niet bestaande andere wedstrijd
Heeft met planning van politieinzet te maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
Typisch Nederlands dat een wedstrijd verplaatst blijft voor een niet bestaande andere wedstrijd
Zo ver ik begreep was het Feyenoord’s eigen keuze en hadden ze nog de mogelijkheid de wedstrijd tegen Fortuna gewoon dit weekend te spelen. Maar Feyenoord koos ervoor om de planning zo te laten staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
Don Dennis had geen annuleringsverzekering voor Center Parcs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ver ik begreep was het Feyenoord’s eigen keuze en hadden ze nog de mogelijkheid de wedstrijd tegen Fortuna gewoon dit weekend te spelen. Maar Feyenoord koos ervoor om de planning zo te laten staan.
Was er niet ooit een relletje dat Been in de media liep te kleppen over Hofland die bij het uitlaten van zijn hond geblesseerd was geraakt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op vakantie kan er ook veel mis gaan.
Je bent ook een inspirerende taalkunstenaar ook hequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een beetje uit de kort bocht
Niet elk lichaam is hetzelfde
Niet iedereen heeft dezelfde pijngrens
Niet iedereen heeft zelfde spierstructuur
Waarom is iedereen anders
Waarom jij, waarom ik?
Klaasweetalles, 2025
ChadGPT zegt:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Was er niet ooit een relletje dat Been in de media liep te kleppen over Hofland die bij het uitlaten van zijn hond geblesseerd was geraakt?
quote:"Bijna! Je doelt op Kevin Hofland die in november 2008 z’n enkel verstuikte tijdens het uitlaten van zijn hond.
Maar het was Gertjan Verbeek (toen trainer van Feyenoord) die dat tegen de media uitlegde — “de hond naar links, Kevin naar rechts” — niet Mario Been. Been werd pas in de zomer van 2009 trainer van Feyenoord.
(Leuk detail: een paar weken later raakte Hofland nóg eens geblesseerd toen hij van de eettafel opstond.)"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:44 schreef Qarrad het volgende:
Oh God ja, eettafel-gate was er ook nog
Vorig seizoen 12 wedstrijden in de PL gespeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sinisterra gaat nu voor 11 miljoen naar Brazilië die hadden wij ook kunnen halen ipv van die Portugees.
Dan is de vraag of wij het salaris ook kunnen betalen. Buiten dat vaak geblesseerd en de vraag of die nog op niveau is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sinisterra gaat nu voor 11 miljoen naar Brazilië die hadden wij ook kunnen halen ipv van die Portugees.
Plottwist: Atleti haalt geen CL dit seizoen. Alle bonussen WEG.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef CR7 het volgende:
Hancko speelt de pannen van het dak bij Atletico
Inderdaad te vroeg om ze af te schrijven, maar zeker van die eerste 2 spelers vragen veel mensen zich vanaf het begin al af wat je ermee moet. Niet direct logische transfers als je kijkt naar prijs/kwaliteit en de bezetting.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:51 schreef snabbi het volgende:
We moeten niet te veel in het verleden leven, en sommige aankopen gaan geweldig zijn, terwijl anderen niks worden. Het hoort er bij. Het is ook niet handig om blind te staren op een paar transfers die niet lopen zoals je wilt, zoals het ook niet handig is om blind te staren op een paar die geweldig uitpakken. We nemen nu eenmaal risico's met oog op groei en balans.
Ook is het een beetje vroeg om spelers nu al af te schrijven. Voor spelers als Zerrouki ga ik wel mee in de emotie, maar voor borges, tengstedt, diarra... het is echt nog te vroeg om te oordelen.
Ik ben het eens met van Persiequote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Leuk verhaal over van Persie. Hartman voelde zich niet gewaardeerd, want Persie accepteerde niet dat hij niet bij tekende.
https://www.voetbalprimeu(...)-rotgevoel-rond.html
Het grote gelijk van van Persie, goh. Hartman is echt een heel eng ventje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Leuk verhaal over van Persie. Hartman voelde zich niet gewaardeerd, want Persie accepteerde niet dat hij niet bij tekende.
Ach, Hartman. Dit is niet zo netjes van hem.quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Bescheiden jongen, die Hartman.quote:Ik ben denk ik de beste linksback van Nederland. Dat probeer ik hier te bewijzen.”
Hij was best aardig op weg, maar geen Wijndal natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bescheiden jongen, die Hartman.
Enige zelfreflectie is hem vreemd.
Je kunt inmiddels (na Heerenveen en nu al enkele voorbeelden bij Feyenoord) wel stellen dat Van Persie totaal geen 'piepelsmanager' is. Ook helemaal niet verrassend gezien zijn historie als eigenzinnige speler. Vrij zorgwekkend, aangezien dat toch één van de belangrijkste kwaliteiten van een coach zou moeten zijn. Zie Arend.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was best aardig op weg, maar geen Wijndal natuurlijk.
En Van Persie kan je toch weinig verwijten in deze, logisch dat je door wil gaan met de spelers die committed zijn, al vind ik dat aanvoerdersband gebeuren met Timber niet heel sterk.
Hij doet me een beetje aan Van Basten denken en dat is geen goed teken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kunt inmiddels (na Heerenveen en nu al enkele voorbeelden bij Feyenoord) wel stellen dat Van Persie totaal geen 'piepelsmanager' is. Ook helemaal niet verrassend gezien zijn historie als eigenzinnige speler. Vrij zorgwekkend, aangezien dat toch één van de belangrijkste kwaliteiten van een coach zou moeten zijn. Zie Arend.
Ach, Slob. Met open ogen in de 'ik ben een echte diehard Feyenoorder' kutact van Q. en hetze van Forza getrapt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kunt inmiddels (na Heerenveen en nu al enkele voorbeelden bij Feyenoord) wel stellen dat Van Persie totaal geen 'piepelsmanager' is. Ook helemaal niet verrassend gezien zijn historie als eigenzinnige speler. Vrij zorgwekkend, aangezien dat toch één van de belangrijkste kwaliteiten van een coach zou moeten zijn. Zie Arend.
Wat je van Persie kan verwijten is dat hij niet tegen Hartman heeft uitgesproken: ‘hey leuk dat je terug bent, maar op dit moment spelen Bueno en Smal beter dan jij, en aangezien je deze zomer wil vertrekken heb ik geen reden om je op te stellen’. Ook bij Timber draait ie er een beetje om heen, dat is niet zo goed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Van Persie kan je toch weinig verwijten in deze, logisch dat je door wil gaan met de spelers die committed zijn, al vind ik dat aanvoerdersband gebeuren met Timber niet heel sterk.
Situatie Hartman en Timber zijn ook totaal niet te vergelijken, erg zwak van Hartman ook om Timber te betrekken in dit verhaal.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat je van Persie kan verwijten is dat hij niet tegen Hartman heeft uitgesproken: ‘hey leuk dat je terug bent, maar op dit moment spelen Bueno en Smal beter dan jij, en aangezien je deze zomer wil vertrekken heb ik geen reden om je op te stellen’. Ook bij Timber draait ie er een beetje om heen, dat is niet zo goed.
Verder is dit gewoon totaal niet netjes van Q, vPersie is niks dan lovend over hem geweest in de media, om dan een trap na te geven en actief te gaan stoken is laag bij de grond. Als je jezelf zo nadrukkelijk boven de club zet hoef je niet voortdurend te claimen dat je een echte Feyenoorder bent.
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, Slob. Met open ogen in de 'ik ben een echte diehard Feyenoorder' kutact van Q. en hetze van Forza getrapt.
De figuren die zich openlijk uitgesproken hebben tegen van Persie(Noppert, Hartman) zijn allemaal walgelijke ventjes met een verrotte mentaliteit die totaal niet leven voor de sport. Dit soort verhaaltjes pleiten juist in het voordeel van van Persie. Hij lijkt uitstekend aan te voelen waar de rot in een selectie zit en neemt vervolgens direct maatregelen. Hopelijk wordt pseudovedette Timber er ook nog even uitgetrapt de komende week. Of je bent 100% committed, of je mag lekker opdonderen.
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar als je hier niet inziet dat Hartman fout zit heb je met je haat naar vPersie nog grotere oogkleppen op dan Pistolero, Slob.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Dat jij niet in van Persie gelooft was allang duidelijk ja (lol).quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?
Dat zegt op zich niet zo heel veel. Het zegt vooral hoe hij het beleefd heeft. Soms als er dingen gezegd worden komt dat gewoon niet binnen of wordt het via een assistent gezegd. Het is gewoon lastig als je zoiets eenzijdig hoort.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.
Hartman heeft inderdaad al een hele waslijst aan trainers gehad op dit niveau om dat te beslissen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet alles wat Hartman zegt direct voor waarheid aannemen, eigenlijk. Hij noemt ook amper wat concrete acties van van Persie in het artikel. Veel verder dan 'Ja ik had geen goed gevoel meer bij van Persie en we kregen een andere band' komt het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.
Hartman is een gevoelsjongen, hart op de tong. Geen doorsnee stabiele jongen, dat bewijst dit interview ook wel weer. Hij had Timber er in z'n verhaal natuurlijk buiten moeten laten, dat is onnodig stoken. Maar een beetje goede coach weet wel hoe je met zo'n type om moet gaan, zeker in ogenschouwnemend dat hij een hele lange blessure heeft gehad, Van Persie dus blijkbaar niet. Die contractverlenging is natuurlijk ook een wisselwerking in dit geval.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar als je hier niet inziet dat Hartman fout zit heb je met je haat naar vPersie nog grotere oogkleppen op dan Pistolero, Slob.
Noppert was zo ongeveer de enige Fries maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat jij niet in van Persie gelooft was allang duidelijk ja (lol).
Verder is alles aan hoe Hartman zicht presenteert naar buiten toe een act en is hij inmiddels bijna meer influencer dan voetballer. En dat jij die wereldvreemde Friezen met hun lachwekkende hetze richting van Persie serieus neemt is ook een beetje vreemd. Over oogkleppen gesproken.
Dat laat je nauwelijks merken anders.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
vPersie stapte in maart binnen bij een labiel Feyenoord, dat de eveneens labiele Hartman (die zichzelf ten onrechte een basisplek opeist) niet de voornaamste prioriteit was valt prima te begrijpen. Wellicht dat een ervaren piepol manager Hartman weer aan de praat had gekregen, maar ik vind niet dat je vPersie het kan verwijten dat het niet lukte.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hartman is een gevoelsjongen, hart op de tong. Geen doorsnee stabiele jongen, dat bewijst dit interview ook wel weer. Hij had Timber er in z'n verhaal natuurlijk buiten moeten laten, dat is onnodig stoken. Maar een beetje goede coach weet wel hoe je met zo'n type om moet gaan, zeker in ogenschouwnemend dat hij een hele lange blessure heeft gehad, Van Persie dus blijkbaar niet. Die contractverlenging is natuurlijk ook een wisselwerking in dit geval.
Je zal ook zien dat na dit weekend Feyenoord alweer 3 punten achter staat op de koploper(s).quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Ik weet niet wat daar precies mis is gegaan, maar bovenstaande beredenering dat een topspeler niet kan overbrengen wat hij in zijn hoofd heeft aan spelers van een veel minder niveau, vind ik geen goed argument.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerenveen erbij blijven halen blijf ik toch echt een slecht argument vinden. Iemand die louter in de (wereld)top heeft gespeeld en niets anders kent dan die wetten en dan verbaasd zijn dat dat niet klikt bij een club waar ze gewoon leuk willen voetballen is bijzonder.
Ik zou dat niet zomaar aannemen, ventje veegt zijn eigen straatje schoon.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat je een onervaren trainer haalt die ‘aanvallend voetbal’ wil spelen bij een ploeg die al jarenlang betonbak voetbal speelt, hem vervolgens volkomen aan zijn lot overlaat maar wel resultaat verwacht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerenveen erbij blijven halen blijf ik toch echt een slecht argument vinden. Iemand die louter in de (wereld)top heeft gespeeld en niets anders kent dan die wetten en dan verbaasd zijn dat dat niet klikt bij een club waar ze gewoon leuk willen voetballen is bijzonder.
quote:
@onlogisch: Huh? Waarom kan dat hier dan wel?quote:Hier de tekst:
quote:[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 13:24:43 ]quote:Ik mag niet kopieren/plakken als het achter een betaalmuur zit
Het mag hier ook niet, maar onlogisch doet dit als een soort dagbesteding en mist wel eens iets.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 13:24:43 ]
@:onlogisch: Huh? Waarom kan dat hier dan wel?![]()
Van Persie is een lul.quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Een speler die al 2 zware blessures achter de rug heeft, ik vind het prima dat hij nu elders is. We hebben al genoeg medische problemen in de selectie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*knip*
Het is vooral jammer dat het zo loopt, want ik had een stuk liever Hartman erbij gehad dan die Bos.
Hij kwam al een poosje niet zo leuk en als een gladjakker over.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder is dit gewoon totaal niet netjes van Q, vPersie is niks dan lovend over hem geweest in de media, om dan een trap na te geven en actief te gaan stoken is laag bij de grond. Als je jezelf zo nadrukkelijk boven de club zet hoef je niet voortdurend te claimen dat je een echte Feyenoorder bent.
Natuurlijk is het heel simpel, maar dan moet je als club ook op tijd zijn met het verlengen van een contract, omdat dit meestal gepaard gaat met een salarisverhoging, is dat toch nog wel een dingetje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:05 schreef raptorix het volgende:
Het is heel simpel, een club steekt veel tijd en geld in de ontwikkeling van een speler, die willen een bepaalde zekerheid dat je niet gratis de deur uit loopt, zeker als het een jonge speler is die nog relatief weinig gespeelt heeft, als een speler nou 10 jaar in het eerste speelt, en dan gratis weg wil dan is dat een heel ander verhaal.
Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het heel simpel, maar dan moet je als club ook op tijd zijn met het verlengen van een contract, omdat dit meestal gepaard gaat met een salarisverhoging, is dat toch nog wel een dingetje.
En als de speler dan geen interesse heeft om te verlengen, zit er weinig anders op dan verkoop.
En dan nog het grote probleem is dat een club als Burnley lachend het veelvoudige betaalt dan wat de top hier in NL kan uitgeven.
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUHquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.
Er nooit geen geld hier!quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUH
Goh...
Op deze manier spelers onder druk zetten om bij te tekenen om ze vervolgens te zien vertrekken is ook een vorm van kapitaalvernietiging. Waar Slot ons miljoenen heeft opgeleverd, gaat RvP ons mogelijk miljoenen kosten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presterenquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Hartman moet maar eerst goed presteren bij zijn huidige club en dan praatjes gaan krijgen
Kijken wat voor praatjes hij straks heeft als hij daar op de bank beland
Laten we voor de grap van zowel ajax en Feyenoord vooral even de financiële klappers erbij pakken van de afgelopen jaren. Even uit het blote hoofdje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presteren
Hij heeft toch gewoon een punt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
Lekker ingaan op dat getroll. Laat gaan joh.
Ontopic: die Bilal lijkt te gaan komen.
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
Lekker ingaan op dat getroll. Laat gaan joh.
Ontopic: die Bilal lijkt te gaan komen.
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.
Laten we nog maar even afwachten. Het is wel ZKA die dit meldt. Die is doorgaans veel te vroeg met zijn primeurs.quote:
Hoewel 5 miljoen sowieso gek is voor een 25-jarige derde spits, is Carranza is nog altijd niet weg. Net als Bullaude, Kasanwirjo en de verdere bende van ellende. Dat begint toch allemaal wel lang te duren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.
Veel teveel contractspelers en ik vrees dat er ook niet bijster veel meer weggaan al hoop ik van wel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoewel 5 miljoen sowieso gek is voor een 25-jarige derde spits, is Carranza is nog altijd niet weg. Net als Bullaude, Kasanwirjo en de verdere bende van ellende. Dat begint toch allemaal wel lang te duren.
Benieuwd hoe vPersie een selectie van 40 man gaat ‘piepol managen’
Oké, het schijnen er momenteel 37 (!) te zijn. 38 als Touré ook nog komt, en eigenlijk moet er ook nog een centrale verdediger bij.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:23 schreef Pistolero het volgende:
Oh, het aantal selectiespelers wordt blijkbaar ook weer met de dag hoger. Nu zijn het er al 40.
Benieuwd waar men aan het einde van de maand op uit komt.
Heb je daar een lijstje van? Die 37?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oké, het schijnen er momenteel 37 (!) te zijn. 38 als Touré ook nog komt, en eigenlijk moet er ook nog een centrale verdediger bij.
Ook dat aantal klopt niet, probeer het nog eens.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oké, het schijnen er momenteel 37 (!) te zijn. 38 als Touré ook nog komt, en eigenlijk moet er ook nog een centrale verdediger bij.
Vreemdste blijft Borges. By far. 10miljoen neerleggen voor iemand met die dramatische statistieken is toch wel ongekend. Moet je wel echt blind vertrouwen in je scoutingsapparaat hebben dat bij Borges als een gieter af gaatquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.
Ik heb het aantal van fr12, maar zie nu dat er een stuk of 5 spelers al terug zijn naar de O21.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je daar een lijstje van? Die 37?
34 volgens Transfermarket. En dan heb je nog voor zo'n 18 miljoen aan aangekochte spelers verhuurd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook dat aantal klopt niet, probeer het nog eens.
Hopelijk raken we die Japanner nog kwijt, maar het lijkt me sterk.quote:Touré geeft Feyenoord groen licht, clubs werken aan huurconstructie'
vandaag, 19:31 1007 reacties
El Bilal Touré heeft zijn jawoord aan Feyenoord gegeven. De spits van Atalanta Bergamo staat positief tegenover een overstap naar De Kuip. Het is nu aan beide clubs om een akkoord te bereiken over de voorwaarden van een huurdeal met een optie tot koop. Dit meldt Feyenoord Transfermarkt op X.
Feyenoord werkt al enige tijd aan de komst van een nieuwe 23-jarige spits en ziet in Touré de ideale versterking. De Malinees kwam vorig jaar voor ruim 30 miljoen euro naar Atalanta, maar wist daar nooit echt door te breken. Een tijdelijke overgang naar Rotterdam met een constructie waarbij Feyenoord hem na dit seizoen definitief kan vastleggen, lijkt nu de meest waarschijnlijke oplossing.
Onderhandeling tussen Feyenoord en Atalanta
De gesprekken tussen beide clubs richten zich op de hoogte van de huurvergoeding en de koopoptie. Atalanta wil een deel van de hoge investering terugverdienen, terwijl Feyenoord inzet op een haalbare constructie die past binnen de financiële kaders van de club. Touré zelf heeft inmiddels duidelijk gemaakt dat zijn voorkeur uitgaat naar Feyenoord, waardoor de druk op Atalanta toeneemt om mee te werken aan een deal.
Opvallend is dat Touré zondagavond niet in de wedstrijdselectie van Atalanta Bergamo zit voor de openingsronde van de Serie A tegen Pisa. Dat kan gezien worden als een extra signaal dat een vertrek van de spits in de lucht hangt. Naast Feyenoord was ook Beşiktaş concreet, maar de Turken hebben de interesse verlegd naar een alternatief. Feyenoord wil voor het einde van de transferwindow een spits en een linkercentrale verdediger toevoegen en heeft daarvoor nog negen dagen de tijd.
Qua bedrag zeker mee eens voor wat hij heeft gepresteerd, maar hoe hij direct wordt afgeschreven slaat nergens op. Viel echt goed in tegen Wolfsburg en hij was tegen Fenerbahce op die gemiste kans na helemaal niet zo slecht als werd voorgedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:32 schreef recidivist het volgende:
[..]
Vreemdste blijft Borges. By far. 10miljoen neerleggen voor iemand met die dramatische statistieken is toch wel ongekend. Moet je wel echt blind vertrouwen in je scoutingsapparaat hebben dat bij Borges als een gieter af gaat
Jij kijkt vaker een koe in de reet en baseert daar je kijk op de wereld op? Of wist jij al zeker dat die Touregozer zou komen en dat het in kannen en kruiken zou komen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.
Verhuurregels zijn wel veranderd dus je moet dan wel echt gaan verkopen ook.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach, en er gaat echt nog wel wat aan het einde van de transferperiode hoor. Een enkeling als een Kasanwirjo kan best wel blijven hangen, maar het merendeel zal nog wel ergens zijn heil gaan vinden
Krijg er wel een Brobbey-gevoel bij, je ziet de kwaliteiten echt wel maar ook overduidelijke zwakke punten, met name voor het doel. Hij zal vast zijn waarde gaan hebben maar ik ben er zoals je zegt niet blij mee dat we een dergelijk bedrag hebben uitgegeven aan toch wel twijfelachtige selectievullingquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua bedrag zeker mee eens voor wat hij heeft gepresteerd, maar hoe hij direct wordt afgeschreven slaat nergens op. Viel echt goed in tegen Wolfsburg en hij was tegen Fenerbahce op die gemiste kans na helemaal niet zo slecht als werd voorgedaan.
Ja prima uiteenzetting, maar als je 5 miljoen uitgeeft voor een derde spits die blijkbaar slechter is dan Ueda gaat er gewoon iets gigantisch mis.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jij kijkt vaker een koe in de reet en baseert daar je kijk op de wereld op? Of wist jij al zeker dat die Touregozer zou komen en dat het in kannen en kruiken zou komen?
• Ueda voldoet niet.
• Carranza voldoet totaal niet en gaat nooit wat worden.
Daar wil je dus sowieso vanaf, en de enige manier hoe je dat doet is alvast wat anders te halen wat mogelijk beter presteert of wat anders biedt dan de rotzooi die je al hebt
De prestaties van Tengstedt:
Tengstedt scoorde in Italië 7 keer (1 doelpunt per 255 minuten) en maakte 2 assists in 1531 minuten speeltijd (25 wedstrijden).
Het jaar ervoor scoorde hij in Portugal 4 keer (1 doelpunt per 166 minuten) en had hij 3 assists. Hij speelde in totaal 665 minuten (17 wedstrijden, waarvan maarliefst 9 als invaller).
De prestaties van Carranza
Ter vergelijking: Carranza scoorde vorig jaar in de Eredivisie 4 keer (1 doelpunt per 205 minuten) en leverde 1 assist af. Hij speelde in totaal 819 minuten (21 wedstrijden, waarvan 12 als invaller).
Kortom: de prestaties van Tengstedt in Portugal 2023/2024 waren beter dan Carranza vorig jaar bij Feyenoord. In Italië waren zijn resultaten minder positief, maar speelde hij ook bij Hellas Verona, daar krijg je het als spits allemaal iets minder op een presenteerblaadje, laat staan het feit dat het ook nog eens de Italiaanse competitie is, qua niveau iets hoger dan Portugal/Eredivisie én niet echt bekend om de doelpuntenfestijnen.
Het is dus helemaal niet zo'n raar idee om deze jongen als tweede spits te halen.
Men heeft ook al vroeg kenbaar gemaakt Ueda te willen betrekken in transferdeals of te willen verkopen. Hoge transfersom en waardeloze statistieken: hij scoorde in de Eredivisie vorig jaar 7 keer (1 doelpunt per 172 minuten) en leverde 1 assist af. Hij speelde in totaal 1204 minuten (21 wedstrijden, waarvan 8 als invaller).
Ueda en Carranza dumpen, Tengstedt als tweede spits als nieuw probeersel en een nieuwe goede eerste spits is waar ze zich denk ik op richten.
Carranza is bovendien transfervrij gekomen, dus als je die kan dumpen voor 3 a 4 miljoen compenseer je een Tengstedt of een deel van het verlies op Ueda.
Dit was mijn spreekbeurty
Toekomstig tweede spits achter iemand anders dan Toure*quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja prima uiteenzetting, maar als je 5 miljoen uitgeeft voor een derde spits die blijkbaar slechter is dan Ueda gaat er gewoon iets gigantisch mis.
Je had er inderdaad allang een aantal moeten lozen. De eventuele transfer van Bilal vind ik ronduit zorgwekkend. Als je in acht neemt dat die Tengstedt 5 miljoen kost en je ook Carranza nog hebt (en Carillo, die dan wel bij Dordt loopt maar waarvan je ongetwijfeld 70% salaris draagt) is dit gewoon bizar. Het betekent simpelweg dat je ergens een complete inschattingsfout hebt gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoewel 5 miljoen sowieso gek is voor een 25-jarige derde spits, is Carranza is nog altijd niet weg. Net als Bullaude, Kasanwirjo en de verdere bende van ellende. Dat begint toch allemaal wel lang te duren.
Benieuwd hoe vPersie een selectie van 40 man gaat ‘piepol managen’
Ueda redemption arc.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we de zoektocht naar een spits lekker staken en verdergaan voor 2026
Dat komt ook allemaal goed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ueda redemption arc.
Ik heb genoeg Japanse tekenfilms gezien om te weten dat het nog kan.
Het is inmiddels uren later, en hij is nog steeds op de piano aan het spelen.quote:
Het is opmerkelijk dat de transfer uitgaven exponentieel stijgen, maar de kwaliteit van de spelers aankopen niet vergelijkbaar meegroeit. Dergelijke bedragen zijn gewoon niet realistisch voor breedtespelers bij een Nederlandse club. Sowieso kan je door die gekke Portugezen alleen maar genaaid worden, moet je helemaal geen zaken mee willen doen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg er wel een Brobbey-gevoel bij, je ziet de kwaliteiten echt wel maar ook overduidelijke zwakke punten, met name voor het doel. Hij zal vast zijn waarde gaan hebben maar ik ben er zoals je zegt niet blij mee dat we een dergelijk bedrag hebben uitgegeven aan toch wel twijfelachtige selectievulling
Roefs was in het begin van de transferperiode gewoon voor 5-6 op te halen. Had ik liever erbij gehad dan het huidige peppie en kokkie duo. Maarja, die krijg je natuurlijk niet gedumpt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hadden die vijf miljoen van Tengstedt dan beter in een keeper kunnen investeren
a la Krek Belmenie en De_Gnont!quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toure is nu al een leuke soap.
Goh... en dat was VOLLEDIG onterecht, want uiteindelijk is alles goedgekomen!1!!!!11quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vorig jaar zat iedereen in de stress omdat we al zoveel verliespunten hadden...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:37 schreef ...TomTom het volgende:
Bilal Touré
De nieuwe Buonanotte, Gnonto, Timmy Simons, Vagner Love, Tymochuk
quote:
Championship. Zo mogelijk nog erger.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]Meisje Stengs in de PL
![]()
Dat wordt lachen gieren brullen met z'n allen
Timon kan je best slijten voor een paar miljoen. Prima 2e keeper voor een Duitse middenmoter.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Roefs was in het begin van de transferperiode gewoon voor 5-6 op te halen. Had ik liever erbij gehad dan het huidige peppie en kokkie duo. Maarja, die krijg je natuurlijk niet gedumpt.
Nee debiel, vorig jaar waren er dus TE WEINIG spelers en was het OOK NIET GOEDquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh... en dat was VOLLEDIG onterecht, want uiteindelijk is alles goedgekomen!1!!!!11
Vorig jaar kwamen ze te laat. Dat was inderdaad OOK NIET GOED!quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee debiel, vorig jaar waren er dus TE WEINIG spelers en was het OOK NIET GOED
Deze situatie is gewoon prima en iedereen moet kappen met het gejank nu Feyenoord een keer geld uitgeeft
En nu TE VROEG zeker?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen ze te laat. Dat was inderdaad OOK NIET GOED!
DEBIEL.
(laat ik me toch verleiden he)
Hopelijk zijn de medici in Pisa even nauwkeurig als hun architectenquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Strengs leicester city en Pisa
Komt die nu wel door een keuring is de vraag
Misschien is zijn herstel van het weefsel en gewrichten nu veel verder en lukt het nu wel
De vlag ging uit bij Porto supporters dat hij vertrok. Het ongeloof op den Twitters dat ze maarliefst 10 miljoen voor deze flapdrol wisten te vangen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:32 schreef recidivist het volgende:
[..]
Vreemdste blijft Borges. By far. 10miljoen neerleggen voor iemand met die dramatische statistieken is toch wel ongekend. Moet je wel echt blind vertrouwen in je scoutingsapparaat hebben dat bij Borges als een gieter af gaat
@ZKA diep in de mudquote:Feyenoord lijkt een streep te moeten zetten door de komst van El Bilal Touré. De Rotterdammers rekenen niet meer op de 23-jarige spits van Atalanta Bergamo, meldt Voetbal International maandagochtend.
Ach, Jannes.quote:Touré zelf had in eerste instantie ook geduld. Feyenoord is een mooie club, maar niet de énige club met belangstelling. Halverwege de vorige week werd duidelijk dat de spits zijn keuze had gemaakt, hij wilde naar Feyenoord. Op het moment dat Atalanta er een klap op moest geven, meldde zich op de valreep een concurrent. Zoals dat dan gaat, steeg met de vraag direct de prijs, lees het salaris en huursom. Daarop haakte Feyenoord af. De status zondagavond laat: geen El Bilal Touré. Of beter: Feyenoord gaat er niet meer van uit, al weet je het nooit helemaal zeker in deze fase van de window. Touré lijkt op weg naar Besiktas.
Feyenoords algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese is sowieso niet van plan nu nog zijn portemonnee te trekken voor een last-minute transfer. De targets voor de komende dagen zijn onveranderd, een spits en een linksbenige centrale verdediger, maar dan wel op basis van een huurconstructie. Bovendien moeten dan wel spelers zijn die bewezen echt beter zijn dan wat Feyenoord nu in huis heeft. Lukt dat niet, zal trainer Robin van Persie met de huidige groep het seizoen in gaan, los dan van de spelers die Feyenoord komende dagen van de hand wil gaan doen.
Gênant.quote:
200 procent dat Feyenoord voor de deadline nog iemand uit de hoge hoed gaat toveren.quote:Feyenoords algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese is sowieso niet van plan nu nog zijn portemonnee te trekken voor een last-minute transfer.
In dit geval ben ik team Van Persie.quote:Zerrouki vindt zichzelf terug bij FC Twente: 'De band met Van Persie was minder'
Dat kan gewoon echt niet. Er moét op z’n minst een cv bij. Daar zit je niet ruim.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gênant.
Wel een beetje dun op de CV als er daar niemand meer bij komt.
Spits is niet perse nodig (al kan je twisten over de kwaliteit van wat er nu loopt) maar op de LCV kom je gewoon echt spelers tekort. Bij een schorsing of blessure zit je gewoon al echt in de problemen, daar moet echt iemand bij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gênant.
Wel een beetje dun op de CV als er daar niemand meer bij komt.
"vindt zichzelf terug" na respectievelijk 2 (Hartman) en 3 (Zerrouki) wedstrijden, waarvan het grootste deel kansloos verloren.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In dit geval ben ik team Van Persie.
Gisteren werd zelfs een of andere nobuddie van Heerenveen na de wedstrijd om zijn band met Van Persie gevraagd n.a.v. het interview met Hartman.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"vindt zichzelf terug" na respectievelijk 2 (Hartman) en 3 (Zerrouki) wedstrijden, waarvan het grootste deel kansloos verloren.
Die artikelen stonden ook al klaar he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |