SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
De eerste vijf wedstrijden moet je winnen met deze selectie, helemaal omdat we twee potten thuis spelen tegen ondermiddenmoot (nieuwe term) en Sparta ook echt brandhout is. Minder zou echt een schande zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Sinds juli natuurlijk wel een volledig andere groep gekregen dus RvP mag zeker tot oktober even de tijd krijgen, maar ruimte voor fouten is er bij Feyenoord eigenlijk niet.
Derde plek is echt het minimale. Twente is echt rotzooi en clubs als AZ en Utrecht doen altijd leuk mee tot de 25e speelronde en zakken dan weg.quote:Je moet echt top 3 eindigen, en eigenlijk top 2. Maar als er onvoldoende progressie komt in ons spel de komende maanden dan gaan we potentieel punten verspelen tegen clubs als NEC, FC Utrecht, en AZ en op die manier wordt het nog een hele strijd om die 3e plaats te verzekeren.
Maar ik sta hier bekend als de notoire zuurpruim, dus het zal allemaal wel meevallen.
Mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat een geniale banner heeft dit topic.
Smalquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na gisteren hoop ik wel dat Small weer snel wedstrijd fit is en gewoon langere tijd in de basis speelt weer. Scheelt een hoop vergeleken met die Bos.
Ik vind het allemaal nog maar lastig inschatten makker. We hebben best goede dingen gezien, maar de laatste twee potjes vond ik dan weer matig op een minuut of 30 na.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde
@:fetx
@:onlogisch
Carranza lijkt mij vrij overbodig als er nog een spits bij komt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat de bank het verschil moet gaan maken.
Ik denk dat Feyenoord daar beter in is dan de afgelopen 2 seizoenen
Dat zou de doorslag kunnen geven als er nog een verdediger en een spits bij zou kunnen komen en er niemand meer vertrekt.
Ik kan dat gewoonweg echt niet geloven. Carranza is eigenlijk een prima derde spits.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Las een stukje waarin Krabby zei dat Tengstedt eigenlijk de vervanger van Carranza is en dat ze nog een voor Ueda willen halen.
Bijzonder dat je zoveel miljoenen uitgeeft aan een derde spits.
Een vervanger voor Ueda? Dan is Tengstedt toch een tweede spits? Of hebben beide spitsen hun eigen vervanger?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Las een stukje waarin Krabby zei dat Tengstedt eigenlijk de vervanger van Carranza is en dat ze nog een voor Ueda willen halen.
Bijzonder dat je zoveel miljoenen uitgeeft aan een derde spits.
Dat dit het idee was lees je niet voor het eerst. Verder eens dat het wat raar is om zoveel geld uit te geven voor een 2e/3e spits.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoonweg echt niet geloven. Carranza is eigenlijk een prima derde spits.
We lezen wel erg veel, maar ik mag dan toch echt hopen dat Feyenoord van interesse weet in Ueda waar nog een mooi bedrag voor op tafel kan komen anders snap ik niet waarom wij straks voor pak hem beet 25 miljoen aan spitsen op het trainingsveld hebben staan. Zonde van het kapitaal als je het mij vraagt. Om nog maar te zwijgen dat je met dit spitsentrio prima weg kan komen in de Eredivisie en Europa League.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat dit het idee was lees je niet voor het eerst. Verder eens dat het wat raar is om zoveel geld uit te geven voor een 2e/3e spits.
Hier wel mee eens. Het is sowieso iemand die de fysieke kwaliteiten heeft om als breekijzer ingebracht te worden en iets te forceren. Alleen daarom zou ik hem er al best bij willen houden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoonweg echt niet geloven. Carranza is eigenlijk een prima derde spits.
Ik vind het spitsenniveau wel echt te laag voor Feyenoordbegrippen. Begrijp de aankoop van Tengstedt ook totaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We lezen wel erg veel, maar ik mag dan toch echt hopen dat Feyenoord van interesse weet in Ueda waar nog een mooi bedrag voor op tafel kan komen anders snap ik niet waarom wij straks voor pak hem beet 25 miljoen aan spitsen op het trainingsveld hebben staan. Zonde van het kapitaal als je het mij vraagt. Om nog maar te zwijgen dat je met dit spitsentrio prima weg kan komen in de Eredivisie en Europa League.
En we hebben toch een aardig bijzonder lijstje gehad met spitsen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het spitsenniveau wel echt te laag voor Feyenoordbegrippen. Begrijp de aankoop van Tengstedt ook totaal niet.
Idem.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het spitsenniveau wel echt te laag voor Feyenoordbegrippen. Begrijp de aankoop van Tengstedt ook totaal niet.
Van Persie wil maar 2 spitsen. Vandaar ook dat Carrilo naar Dordt is gestuurd en Carranza helemaal buiten de selectie is gevallen en verkocht moet gaan worden. Ueda als eerste spits, Tengstedt als tweede spits. Mocht er nog een leuk bod komen voor Ueda dan gaat die verkocht worden en zullen ze een nieuwe eerste spits halen, zo niet dan blijft hij gewoon.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En we hebben toch een aardig bijzonder lijstje gehad met spitsen.
Maar mocht men daadwerkelijk nog een spits willen halen snap ik er ook geen bal van waarom Tengstedt gehaald is. Of men moet intens geschrokken zijn van zijn niveau.
Je moet niet zo hysterisch doen met je bestuur-tegen-de-muur houding. Lachwekkend altijd die PURE PANIEK hier. Van Persie moet gewoon een eerlijke kans krijgen en Dennis heeft tientallen miljoenen binnengehaald en de selectie is veel beter dan in het Pre-Slot tijdperk. Ze zijn gewoon nog niet topit en nog niet op elkaar ingespeeld dat heeft tijd nodig. En Bos sliep toen hij 7 was tussen de kangoeroes in een Feyenoord-Pyjama dus dat MOET wel goedkomen. En de transfermarkt is ook nog ruim 2 weken open dus waar klaag je nou eigenlijk over?!?!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij Borges, Tengstedt en in mindere mate Bos vind ik het toch wel gek dat we in totaal 20 miljoen hebben uitgegeven aan spelers die er niet bepaald gelijk staan, op posities waar we wel echt directe versterkingen nodig hadden. Dat geld had je volgens mij wel beter kunnen uitgeven in plaats van nog meer ‘mwah’ spelers.
Sowieso vind ik de selectie te vol op dit moment. Nieuwkoop, Trauner en Stengs zijn nog altijd wel erg dure vulling voor veel geld. Bullaude, Mitchell, Nadje en Kasanwirjo doen straks helemaal niet meer mee. En dan is er alsnog ruimte voor Sliti en Slory? Ik vraag mij af hoe je dit allemaal wil managen zonder potentiële kapitaalvernietiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moet niet zo hysterisch doen met je bestuur-tegen-de-muur houding. Lachwekkend altijd die PURE PANIEK hier. Van Persie moet gewoon een eerlijke kans krijgen en Dennis heeft tientallen miljoenen binnengehaald en de selectie is veel beter dan in het Pre-Slot tijdperk. Ze zijn gewoon nog niet topit en nog niet op elkaar ingespeeld dat heeft tijd nodig. En Bos sliep toen hij 7 was tussen de kangoeroes in een Feyenoord-Pyjama dus dat MOET wel goedkomen. En de transfermarkt is ook nog ruim 2 weken open dus waar klaag je nou eigenlijk over?!?!Nou ja, ik zit een beetje in het midden. Steijn, Valente, Ahmed en Watanabe vind ik echt prima aankopen. Momenten van goed voetbal wordt afgewisseld met slechte fases waarin we alsnog weinig kansen tegen krijgen. Ik verwacht nou niet dat we heel veel punten gaan verliezen, eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die linkerkant baart mij nu het meest zorgen. Ik zou met Sauer en Smal spelen, maar dat is een vrij modaal duo, niet heel bijzonder. Kan ook de linkerkant van AZ of Twente zijn.Makkelijk eerste
Tenzij je alles wint, dan altijd. Waarom ben je fan van een kampioenskandidaat als je toch gaat indekken en janken.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, kampioen gaan we niet worden in ieder geval.
Ik vergeet een woord.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Een vervanger voor Ueda? Dan is Tengstedt toch een tweede spits? Of hebben beide spitsen hun eigen vervanger?
Werkt lang door he, zo'n hittegolfquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:09 schreef Middelpunt het volgende:
Ueda is een uitstekende spits. Hij gaat dit seizoen topscorer worden. Het zou echter wel goed zijn als ze de vleugels wat vaker van kant laten wisselen. Als Hadj Moussa vanaf links komt, heeft hij misschien ook een keer een assist.
"Top 6 clubs"quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:07 schreef De_Pel het volgende:
Best aardig dat je ondanks dat je zo ruk speelt, je in ronde 2 al voorstaat op 4 van de 5 potentiele top-6 clubs naast Feyenoord zelf.
Enorm talentvolle speler, komt er totaal niet uit het afgelopen halfjaarquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Milambo met een prima debuut in Engeland
Link voor de mensen zonder Algemeen Dagbladquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:44 schreef onlogisch het volgende:
Seniele Willem laat, terecht, geen spaan heel van dit Feyenoord.
Geen spaan heel valt trouwens ook wel mee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:44 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij is de uitleg gewoon dat Tengstedt de vervanger van Carranza is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En we hebben toch een aardig bijzonder lijstje gehad met spitsen.
Maar mocht men daadwerkelijk nog een spits willen halen snap ik er ook geen bal van waarom Tengstedt gehaald is. Of men moet intens geschrokken zijn van zijn niveau.
Als tweede spits, oke.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij is de uitleg gewoon dat Tengstedt de vervanger van Carranza is.
Ajax had vooral veel pech en wij veel geluk met die twee ballen op de paal. Zie ons geen tweede worden boven Ajax normaal gesproken ga je gewoon weer eenvoudig derde worden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
"Top 6 clubs"
Oioioi.
Utrecht en Twente zijn echt brandhout.
Zeker dit seizoen stort Utrecht compleet in wegens Europese verplichtingen en de selectie van Twente is niet eens bagger te noemen.
Blijft AZ over als leuke potentiële kanshebber en die storten ook altijd in.
ajax onder domme Sjon zou ook lachwekkend moeten blijken, maar vooruit, het blijft ajax dus die tellen we mee als kanshebber voor de tweede plek.
Derde zou een deceptie zijn, tweede ben je (na alle investeringen) aan je stand verplicht, eerste zou een godswonder zijn.
He poten af van Willem jaquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:44 schreef onlogisch het volgende:
Seniele Willemquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:44 schreef onlogisch het volgende:
Hier de tekst:quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Link voor de mensen zonder Algemeen Dagblad
quote:Ik mag niet kopieren/plakken als het achter een betaalmuur zit
Daar staan eerlijk gezegd ook een stuk of 5, 6 enorme kansen voor ons tegenover. Als er daar een paar van in waren gegaan, dan waren de geluiden ook weer 180 graden anders geweest hierquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax had vooral veel pech en wij veel geluk met die twee ballen op de paal. Zie ons geen tweede worden boven Ajax normaal gesproken ga je gewoon weer eenvoudig derde worden.
Geen grote kansen. Ajax maakte gisteren meer aanspraak op de overwinning tegen een betere tegenstander dan ons. Besef ook dat NEC met 5-0 Excelsior won.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar staan eerlijk gezegd ook een stuk of 5, 6 enorme kansen voor ons tegenover. Als er daar een paar van in waren gegaan, dan waren de geluiden ook weer 180 graden anders geweest hier
User Elan neemt na twee competitieronden en eind augustus al conclusies over een wedstrijd diep in december.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen grote kansen. Ajax maakte gisteren meer aanspraak op de overwinning tegen een betere tegenstander dan ons. Besef ook dat NEC met 5-0 Excelsior won.
Wel zin in De Klassieker Lammen vs de blinden genot.
Uh nee hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Elan neemt na twee competitieronden en eind augustus al conclusies over een wedstrijd diep in december.
Juist ja.
Stengs is juist een van de weinige spelers die wat creativiteit kunnen brengen op dit middenveld wanneer hij voor de verandering niet kapot is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Celtic is nu precies zo'n ploeg die we nodig hebben om ons te verlossen van vaatdoek Stengs.
Klopt, fit en wanneer er ruimtes zijn een geweldige speler.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Stengs is juist een van de weinige spelers die wat creativiteit kunnen brengen op dit middenveld wanneer hij voor de verandering niet kapot is.
Bijlow is ook de beste keeper van Nederland als hij fit is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Stengs is juist een van de weinige spelers die wat creativiteit kunnen brengen op dit middenveld wanneer hij voor de verandering niet kapot is.
En Nieuwkoop is de beste rechtsback van Nederland als hij fit is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow is ook de beste keeper van Nederland als hij fit is.
Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Nieuwkoop is de beste rechtsback van Nederland als hij fit is.
Nee wacht.
Vaatdoek Stengs is wel de meest creatieve voetballer die we hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Vaatdoek Stengs in de Schotse competitie kan natuurlijk nooit goed gaan
Kleine nuance Bijlow is vrijwel altijd kapot, Stengs heeft eigenlijk best veel gespeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch nog eens met seniele Willem!quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vaatdoek Stengs is wel de meest creatieve voetballer die we hebben.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Valente heeft in die paar potjes al meer laten zien dan Stengs in de afgelopen seizoenen op dat vlak.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vaatdoek Stengs is wel de meest creatieve voetballer die we hebben.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Valente heeft in die paar potjes al meer laten zien dan Stengs in de afgelopen seizoenen op dat vlak.
Lol, die werden de eerste helft helemaal zoek gespeeld. Het was bij ons echt absoluut niet goed, maar wij hebben 3-4 grote kansen gemist op 1-3 en hadden die pot veel eerder in het slot moeten gooien. Tegen NAC mistten we ook al een paar grote kansen dus dat baart ook wel wat zorgen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen grote kansen. Ajax maakte gisteren meer aanspraak op de overwinning tegen een betere tegenstander dan ons. Besef ook dat NEC met 5-0 Excelsior won.
Wel zin in De Klassieker Lammen vs de blinden genot.
Stengs heeft 1 seizoen bij ons veel gespeeld, dat haalt Bijlow ook nog welquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Kleine nuance Bijlow is vrijwel altijd kapot, Stengs heeft eigenlijk best veel gespeeld.
Dit niet, maar met Valente erbij heb je Stengs echt niet meer nodigquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Valente heeft in die paar potjes al meer laten zien dan Stengs in de afgelopen seizoenen op dat vlak.
Het zal ook wel de reden zijn dat Stengs geen enkele minuut meer heeft gemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit niet, maar met Valente erbij heb je Stengs echt niet meer nodig
Ouderwets wegpesten. Helaas gaat daar geen club meer intrappen (nee, zelfs Celtic niet).quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal ook wel de reden zijn dat Stengs geen enkele minuut meer heeft gemaakt.
Ik denk dat een gemotiveerde Timber nog steeds wel (veel) beter is. Maar geen idee of we die nog te zien krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal ook wel de reden zijn dat Stengs geen enkele minuut meer heeft gemaakt.
Wellicht controversiëler is dat ik hoop dat Timber snel een transfer maakt. Ik wil gewoon Valente als basisspeler zien eigenlijk.
De Timber van zaterdag kan ik missen als kiespijn in ieder geval.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat een gemotiveerde Timber nog steeds wel (veel) beter is. Maar geen idee of we die nog te zien krijgen.
Misschien voor alle partijen wel het beste als ie nog vertrekt inderdaad.
Dat klopt. Met een pure 6 had je Timber en Valente wel naast elkaar kunnen gebruiken denk ik. Maar nu we met Steijn spelen kan dat niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Timber van zaterdag kan ik missen als kiespijn in ieder geval.
Het zijn verder vooral wat andere spelers, Timber heeft wel meer specifieke kwaliteiten om met name topwedstrijden te beslissen, dat is zeker. Maar ik vind Valente aan de bal wat beter, en momenteel loopt de ploeg niet over aan opbouwende kwaliteiten. In een middenveld waar verder Steijn en één van Moder/Hwang/Targhalline altijd moeten spelen, past Timber eigenlijk helemaal niet.
Vooralsnog vind ik daar vooral Hwang niet passen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Timber van zaterdag kan ik missen als kiespijn in ieder geval.
Het zijn verder vooral wat andere spelers, Timber heeft wel meer specifieke kwaliteiten om met name topwedstrijden te beslissen, dat is zeker. Maar ik vind Valente aan de bal wat beter, en momenteel loopt de ploeg niet over aan opbouwende kwaliteiten. In een middenveld waar verder Steijn en één van Moder/Hwang/Targhalline altijd moeten spelen, past Timber eigenlijk helemaal niet.
Dat vraag ik mij af, Taghi kwam precies in hetzelfde probleem als Hwang zaterdag. Timber en Steijn denderen naar voren, terwijl de backs al helemaal niet kunnen opbouwen. Dan is het voor de meeste tegenstanders doodsimpel om de achtergebleven middenvelder vast te zetten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik daar vooral Hwang niet passen.
Ik bedoel het ook niet als zijnde “er is een top 6”.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
"Top 6 clubs"
Oioioi.
Utrecht en Twente zijn echt brandhout.
Zeker dit seizoen stort Utrecht compleet in wegens Europese verplichtingen en de selectie van Twente is niet eens bagger te noemen.
Blijft AZ over als leuke potentiële kanshebber en die storten ook altijd in.
ajax onder domme Sjon zou ook lachwekkend moeten blijken, maar vooruit, het blijft ajax dus die tellen we mee als kanshebber voor de tweede plek.
Derde zou een deceptie zijn, tweede ben je (na alle investeringen) aan je stand verplicht, eerste zou een godswonder zijn.
“Seniele Willem” heeft meer (voetbal)verstand in zn kleine teen dan jij in je hele lijf achterlijk gestoorde gek.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:44 schreef onlogisch het volgende:
Eens met deze analyse hoor. Timber is misschien wel een van je beste spelers, maar past wellicht minder in dit middenveld dan een Valente. Al moet die dan ook niet naar voren blijven denderenquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af, Taghi kwam precies in hetzelfde probleem als Hwang zaterdag. Timber en Steijn denderen naar voren, terwijl de backs al helemaal niet kunnen opbouwen. Dan is het voor de meeste tegenstanders doodsimpel om de achtergebleven middenvelder vast te zetten.
Zie daar, de U-vorm. Dat probleem ligt echt bij Timber, Bos en Lotomba, niet bij Hwang/Taghi.
AZ, Utrecht en Twente gaan niet eindigen op de eerste drie plekken. Dit mag je eind dit seizoen citeren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet als zijnde “er is een top 6”.
Er zijn structureel 3 topclubs, en er zijn vaak een paar uitdagers, die eigenlijk vrijwel nooit om de titel spelen, maar waarvan er vaak wel 1 of 2 kunnen meespelen om plek 2-4. De afgelopen jaren zijn dat vaak AZ en Twente, daar zou evt ook Utrecht bij aan kunnen sluiten.
Afhankelijk van of je het aan de praat krijgt en voor de 1e/2e plek gaat spelen, of dat Robin er totaal geen voetbal in krijgt en je weer zo’n jaar vol blessures hebt, zijn dat wel een beetje de potentiële concurrenten.
Hoe dan ook is het mooi dat dat hele rijtje dus al puntverlies heeft, op PSV na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:02 schreef hhh38 het volgende:
De grote opruimactie is begonnen!Zou iemand nog ooit komen voor Bullaude, Carranza en Kasanwirjo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Carranza denk ik wel. Kasanwirjo kon al weg, maar wilde niet. En Bullaude, tsja. Een club in de middenmoot Eredivisie zou prima voor hem zijn, maar denk dat het salaris een bottleneck is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou iemand nog ooit komen voor Bullaude, Carranza en Kasanwirjo?
Is Bullaude een dure jongen? Die vond ik bij Fortuna toch regelmatig best aardig spelen, je zou zeggen dat daar wel clubs voor komen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bullaude is alleraardigst, zou op een niveautje lager prima mee kunnen, maar vangt een ‘buiten EU’-salarisje. Dat gaat vrijwel niemand lappen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Bullaude een dure jongen? Die vond ik bij Fortuna toch regelmatig best aardig spelen, je zou zeggen dat daar wel clubs voor komen.
Dat valt ook wel mee, een buiten EU salaris is tegenwoordig gewoon een gemiddeld eredivisiesalarisquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bullaude is alleraardigst, zou op een niveautje lager prima mee kunnen, maar vangt een ‘buiten EU’-salarisje. Dat gaat vrijwel niemand lappen.
3 om 5 ton ongeveer scheelt toch nogal, waar vooral de grote clubs natuurlijk dat gemiddelde stevig omhoog drukken. Zoveel clubs betalen er niet 5 ton voor ook geen absolute bewezen topper lijkt mij. Wellicht Sjempionship ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, een buiten EU salaris is tegenwoordig gewoon een gemiddeld eredivisiesalaris
Zeker Carranza moet je toch gewoon in de markt kunnen zetten zou je zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net zo snel op de eerste 30 meter als Pratto.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeker Carranza moet je toch gewoon in de markt kunnen zetten zou je zeggen.
Een goeie zaakwaarnemer zou hem ook naar onderkant La Liga of subtop Portugal moeten krijgen zou je zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 om 5 ton ongeveer scheelt toch nogal, waar vooral de grote clubs natuurlijk dat gemiddelde stevig omhoog drukken. Zoveel clubs betalen er niet 5 ton voor ook geen absolute bewezen topper lijkt mij. Wellicht Sjempionship ofzo.
Gewoon eruit met die zooiquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch zou ik er wel voorstander van zijn om Carranza te houden. Als breekijzer is hij gewoon nuttig met z'n fysiek en dat is best lekker om erbij te hebben. Maar dan wel puur en alleen in die rol, zeker niet als basisspeler (ook niet bij een blessure bij de basisspits).
En dan…? Met Ueda (kan niks) in de basis, Tengstedt als reserve (kan niks) en Caranza “als breekijzer” (kan niks) het seizoen in? Prijzig voor 3x niks.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch zou ik er wel voorstander van zijn om Carranza te houden. Als breekijzer is hij gewoon nuttig met z'n fysiek en dat is best lekker om erbij te hebben. Maar dan wel puur en alleen in die rol, zeker niet als basisspeler (ook niet bij een blessure bij de basisspits).
Carranza mogen ze lekker bij Excelsior stallen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Sunk costs.. ongeacht restwaarde of wat je met de huidige niet succesvolle investeringen kan doen, verder kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik ben er een groot voorstander van om nog een dure spits te kopen of huren om er vervolgens achter te komen dat je Ueda en Carranza aan de straatstenen niet kwijtraakt
Zou goed passen in deze transferwindow.
Ik begrijp sowieso niet wat ze met zo'n Tengstedt nou wilden en wat voor plan ze hem hebben geschetst. Dat is blijkbaar de 'opvolger' van Carranza, waarom gaat zo'n gozer daar zelf mee akkoord?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik ben er een groot voorstander van om nog een dure spits te kopen of huren om er vervolgens achter te komen dat je Ueda en Carranza aan de straatstenen niet kwijtraakt
Compleet debiel inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat ze met zo'n Tengstedt nou wilden en wat voor plan ze hem hebben geschetst. Dat is blijkbaar de 'opvolger' van Carranza, waarom gaat zo'n gozer daar zelf mee akkoord?
Of dat Ueda dan toch nog altijd de beste spits blijkt in je selectie en hij lekker het seizoen afmaakt als eerste spits met die gekke Toure op de bank met zijn baggerstatistieken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
Ja ik vind hem (en Borges) de gekste aankopen deze zomer. Alsof Te Kloese gechanteerd is door een Portugese zaakwaarnemer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat ze met zo'n Tengstedt nou wilden en wat voor plan ze hem hebben geschetst. Dat is blijkbaar de 'opvolger' van Carranza, waarom gaat zo'n gozer daar zelf mee akkoord?
Vooral het tijdstip van aankoop in combinatie met de transfersommen. In de situatie waarin je zat/zit is het gek dat je dik 16 miljoen neerlegt voor spelers die je niet direct versterken of waarbij de echte noodzaak om die te halen ook nog ontbrak.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch zie ik het nog altijd wel zitten in zo'n Borges. Laat echt wel bij momentjes goede dingen zien. Pittig bedrag en zeker apart als je dat in de context plaatst dat hij gehaald is als back-up van Moussa. Wordt nog teveel afgerekend op die ene kans die hij mist tegen Fener.
Ditquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het tijdstip van aankoop in combinatie met de transfersommen. In de situatie waarin je zat/zit is het gek dat je dik 16 miljoen neerlegt voor spelers die je niet direct versterken of waarbij de echte noodzaak om die te halen ook nog ontbrak.
Gezien de rol in de selectie waarvoor ze gehaald worden zijn het gewoon gekke bedragen en profielen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik wacht nog even een paar weken af met oordelen over spelers die we pakweg in totaal een half uur hebben zien spelen
Als je dit bedrag neerlegt voor een Tengstedt met het oog op dat hij de positie van eerste spits goed kan invullen dan wel die van tweede spits is het niet gek. Als dit daadwerkelijk als derde spits is blijft het gewoon een lachwekkende transfer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het tijdstip van aankoop in combinatie met de transfersommen. In de situatie waarin je zat/zit is het gek dat je dik 16 miljoen neerlegt voor spelers die je niet direct versterken of waarbij de echte noodzaak om die te halen ook nog ontbrak.
Borges is ook geen hele gekke aankoopquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit bedrag neerlegt voor een Tengstedt met het oog op dat hij de positie van eerste spits goed kan invullen dan wel die van tweede spits is het niet gek. Als dit daadwerkelijk als derde spits is blijft het gewoon een lachwekkende transfer.
En daarom weiger ik het te geloven. Verder wel eens over Borges, neemt niet weg dat ik het nog wel zie zitten in die jongen. Mocht Moussa ineens stuk gaan kan je zomaar blij zijn dat die jongen er loopt.
Onze wedstrijden waren niet anders verlopen als die 2 er niet waren geweest inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Borges is ook geen hele gekke aankoop
Maar dat geld voor die twee had je net zo goed nu nog op zak kunnen hebben. De interessante periode op de transfermarkt voor eredivisieclubs begint nu pas zo’n beetje
Door die voorrondes was het dan ook wel de pijnlijke spagaat waar Feyenoord inzat. Blijft dan een lastige afweging.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat geld voor die twee had je net zo goed nu nog op zak kunnen hebben. De interessante periode op de transfermarkt voor eredivisieclubs begint nu pas zo’n beetje
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken. Ik snap dat Feyenoord gegaan is voor deze afweging in ieder geval. Kritiek op het bedrag mag er dan wel weer zijn, voor nu.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onze wedstrijden waren niet anders verlopen als die 2 er niet waren geweest inderdaad.
Weet niet of dit nu een beter moment is om spelers vast te leggen dan in juli. Een hoop spelers die beschikbaar waren hebben nu al een transfer gemaakt.
Bedrag, profiel, noodzaakquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken. Ik snap dat Feyenoord gegaan is voor deze afweging in ieder geval. Kritiek op het bedrag mag er dan wel weer zijn, voor nu.
Is ook wel een beetje een koe in de kont kijken. Voorgaande jaren was de kritiek dat Te Kloese lag te slape op een vakantiebed in Mexico tijdens de transferperiode en was iedereen (terecht) woest dat versterkingen uitbleven tot het eigenlijk al te laat was.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kon je Borges die situatie tien keer over laten doen en tien keer was het geen goal geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken. Ik snap dat Feyenoord gegaan is voor deze afweging in ieder geval. Kritiek op het bedrag mag er dan wel weer zijn, voor nu.
Lukraak wil ik niet perse zeggen, wel dat het natuurlijk raar is dat van Persie op de linksbuiten plek al 4 man heeft geprobeerd. Geef gewoon wat structuur en duidelijkheid. Hadj Moussa en Sauer starten, maar Borges en Diara mogen ook voor hun kans gaan. Slory en Sliti lekker verhuren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kon je Borges die situatie tien keer over laten doen en tien keer was het geen goal geweest.
Zo slecht vond ik hem verder niet, maar het is toch allemaal een beetje raar, ook dat zelfs een Slory nu de voorkeur krijgt. Hoewel er een hoop begrijpelijke spelers worden gehaald voelt de selectiesamenstelling toch weer wat lukraak aan.
Ik vind slory vooral een slap schotje in zijn benen hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kon je Borges die situatie tien keer over laten doen en tien keer was het geen goal geweest.
Zo slecht vond ik hem verder niet, maar het is toch allemaal een beetje raar, ook dat zelfs een Slory nu de voorkeur krijgt. Hoewel er een hoop begrijpelijke spelers worden gehaald voelt de selectiesamenstelling toch weer wat lukraak aan.
Of je haalt die kerel als (potentiële) eerste spits, en dan heb je waarschijnlijk (maar gaan we zien…) een flinke inschattingsfout gemaakt, of je betaalt gewoon veel te veel en veel te overhaast voor een reserve.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit bedrag neerlegt voor een Tengstedt met het oog op dat hij de positie van eerste spits goed kan invullen dan wel die van tweede spits is het niet gek. Als dit daadwerkelijk als derde spits is blijft het gewoon een lachwekkende transfer. En daarom weiger ik het te geloven.
Als als als.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken.
Van wie hebben ze ons dan al verlost?quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
Celtic moeten we te vriend houden, die zorgen vaak voor een dumpplek voor onze spelers in 'kleedkamer 2'.
Rangers, Celtic, allemaal één pot natquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van wie hebben ze ons dan al verlost?
Henrik Larsson en Glenn Loovens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik proef dat de meerderheid wel een beetje klaar is met Ueda. Ik vind zijn cijfers eigenlijk helemaal niet beroerd. Zou nog beter kunnen wanneer de buitenspelers (vooral Moussa) de oogkleppen thuislaten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of dat Ueda dan toch nog altijd de beste spits blijkt in je selectie en hij lekker het seizoen afmaakt als eerste spits met die gekke Toure op de bank met zijn baggerstatistieken.
Maar ben je wel het hele seizoen aan het kijken naar een dode Jap die op geen enkele andere manier een positieve bijdrage levert aan het veldspel of zelf wel eens een kansje creëert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik proef dat de meerderheid wel een beetje klaar is met Ueda. Ik vind zijn cijfers eigenlijk helemaal niet beroerd. Zou nog beter kunnen wanneer de buitenspelers (vooral Moussa) de oogkleppen thuislaten.
Van mij mag hij eerste spits zijn dit seizoen. Dan zie ik hem in de competitie zeker op 20+ goals eindigen.
Het is vooral de teleurstelling over zijn prestaties bij Feyenoord. Ten tijde van zijn transfer naar ons was hij de eerste spits van het Japanse nationale elftal, wat nogal wat is als je van Cercle Brugge komt, dus je mag er wel wat van verwachten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik proef dat de meerderheid wel een beetje klaar is met Ueda. Ik vind zijn cijfers eigenlijk helemaal niet beroerd. Zou nog beter kunnen wanneer de buitenspelers (vooral Moussa) de oogkleppen thuislaten.
Van mij mag hij eerste spits zijn dit seizoen. Dan zie ik hem in de competitie zeker op 20+ goals eindigen.
En met Steijn heb je nóg zo'n speler in het veld lopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ben je wel het hele seizoen aan het kijken naar een dode Jap die op geen enkele andere manier een positieve bijdrage levert aan het veldspel of zelf wel eens een kansje creëert.
Dat hele 'hij maakt er 15 of 20' als je hem laat staan gaat altijd voorbij aan het gegeven dat je als spits van een club die bovenin wil meedraaien wel iets meer moet kunnen.
Dat is een veel betere voetballer dan Uedaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En met Steijn heb je nóg zo'n speler in het veld lopen
Combinatie Steijn/Ueda is misschien wel wat creatief-arm, dat geef ik toe. Wellicht dat dit opgelost kan worden door Valente een plekkie te geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steijn op 9 en Valente op 10 eens proberen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:18 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Combinatie Steijn/Ueda is misschien wel wat creatief-arm, dat geef ik toe. Wellicht dat dit opgelost kan worden door Valente een plekkie te geven.
Ja, laten we een speler wiens nagenoeg enige kwaliteit in scoringspositie komen (dus er niet al staan) in de spits zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Steijn op 9 en Valente op 10 eens proberen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Lol, ik bedoel Rangers en Celtic tegelijk, blijkbaar. Die Schotten, dan maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Rangers, Celtic, allemaal één pot nat
Het is nou niet alsof dit Feyenoord geen oefenprojectje is van de onervarene legende RvP.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we een speler wiens nagenoeg enige kwaliteit in scoringspositie komen (dus er niet al staan) in de spits zetten
Wat kan er mis gaan
Hallo Domboquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo’n issue hoeven zijn vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een veel betere voetballer dan Ueda
En dat zegt best veel
Volgens mij zou Steijn nóg meer in z'n kracht komen met een spits voor hem zoals Pellè of Luuk de Jong. En zou Ueda beter uit de verf komen met Valente achter hem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo’n issue hoeven zijn vind ik persoonlijk.
Wat ik vermoeiender vind aan Ueda is het alibi drukzetten.
Ik denk dat ze elkaar aanvallend juist wel versterken. Ueda trekt met zijn loopacties een man mee waardoor Steijn vrij komt, en waar Steijn de diepte in gaat loert Ueda vaak nog op de tweede bal. Kaatsen is niet hun sterkste punt maar ook niet zo slecht als soms geschetst. Dat is veel kwaliteit in de zestien samen. Een vast aanspeelpunt is voor Steijn prettig, maar de beweeglijkheid van Ueda ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zou Steijn nóg meer in z'n kracht komen met een spits voor hem zoals Pellè of Luuk de Jong. En zou Ueda beter uit de verf komen met Valente achter hem.
Dit is in ieder geval verre van optimaal.
He played a total of 704 minutes, scored 2 goals, and had 3 assists. In the Bundesliga, he played 20 matches, scoring 2 goals and providing 1 assist. He also participated in the DFB-Pokal and Nations League matches.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)ing-voor-gregoritsch
Vierde spits van Freiburg, dus de Tengstedt-discussie maar dan nog hevigergenot.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)ing-voor-gregoritsch
Vierde spits van Freiburg, dus de Tengstedt-discussie maar dan nog hevigergenot.
Misschien is Charisteas wel te porren om terug te komen uit zijn pensioen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ze in deze categorie spitsen aan het zoeken zijn, als het überhaupt waar is, dan kunnen ze net zo goed Cyriel Dessers terughalen. Die is op alle vlakken beter.
Ik denk dat hij ook beter is dan Ueda.
Aah, ach so. Ik snap hem nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Let niet op user De_Pel.
Half september dus pas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Moder en Read zijn na de interlandperiode weer terug.
Het probleem is dat je met hem zit voor een achterlijk hoge transfersom. En dus haast wel gedwongen bent een jaar uit te zitten waarbij hij dit rendement pakt, terwijl hij onvoldoende brengt voor de selectie, om er voor een enigszins normale transfersom weer fatsoenlijk afstand van te kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
Dat hele 'hij maakt er 15 of 20' als je hem laat staan gaat altijd voorbij aan het gegeven dat je als spits van een club die bovenin wil meedraaien wel iets meer moet kunnen.
Ik ken de financiële situatie van Feyenoord niet helemaal. Maar ik kan mij niet herinneren dat wij in het verleden zoveel spelers kochten voordat oude rommel was verkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het probleem is dat je met hem zit voor een achterlijk hoge transfersom. En dus haast wel gedwongen bent een jaar uit te zitten waarbij hij dit rendement pakt, terwijl hij onvoldoende brengt voor de selectie, om er voor een enigszins normale transfersom weer fatsoenlijk afstand van te kunnen doen.
Ik vind dit altijd zo'n grappige opmerking.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ken de financiële situatie van Feyenoord niet helemaal. Maar ik kan mij niet herinneren dat wij in het verleden zoveel spelers kochten voordat oude rommel was verkocht.
https://www.transfermarkt(...)transfers/verein/234
34 spelers en dan heb je er ook nog 6 verhuurd. En dan zijn er ook nog totaal geen signalen dat afvallers naar andere clubs kunnen.
Laat ze eerst maar puin ruimen.
niks mis meequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:42 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Sjoerd wordt wel heel snel dik en kaal.
Die jongon is 26?
Nogal een verschil of niet of je met Milambo een speler hebt die een transferwaarde heeft van 20 miljoen en, een jeugdspeler was en waar in mei al bekend van was dat Brentford interesse had.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n grappige opmerking.
"Feyenoord heeft geen geld om eerst versterkingen te halen" --> Slecht voor onze onderhandelingspositie bij verkopen, ze kunnen het onderste uit de kan halen want de club hep nooit geen geld
"Feyenoord heeft versterkingen gehaald voor ze het puin geruimd hebben" --> Slecht voor onze onderhandelingspositie bij verkopen, want op die spelers bieden ze B-garnituur prijzen want de club hep teveel geld
Dit valt taalkundig niet te begrijpen, maar ik denk dat je op zoek bent naar bevestiging, dus dan zeg ik 'nee'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nogal een verschil of niet of je met Milambo een speler hebt die een transferwaarde heeft van 20 miljoen en een jeugdspeler is en waar in mei al bekend was dat Brentford interesse had.
Of een spits die je voor 10 miljoen hebt gekocht en op dit moment waarschijnlijk nog maar voor een fractie kan verkopen?
Prima joh, dan toch lekker doen. Je hebt pas 60 miljoen uitgegeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit valt taalkundig niet te begrijpen, maar ik denk dat je op zoek bent naar bevestiging, dus dan zeg ik 'nee'.
Wat doe je boosquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Prima joh, dan toch lekker doen. Je hebt pas 60 miljoen uitgegeven.
Dat soort statistieken zegt dus vaak lang niet alles. Hoe zijn de statistieken m.b.t. in scoring positie komen, in belangrijke passjes, in duels winnen, kan hij zelf kansen creëren, hoe is zijn eerste aanname etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker niet boos, zit gewoon niet te wachten op een spits die 1 op 5 loopt (Toure).
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker niet boos, zit gewoon niet te wachten op een spits die 1 op 5 loopt (Toure).
Geen idee wie de 'we' is in dit verhaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch branden we Tengstedt met zijn allen na 45 minuten af.
Moet alles voor je uitgeschreven worden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geen idee wie de 'we' is in dit verhaal
Ik kan niet zoveel met holle frasen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet alles voor je uitgeschreven worden?
Dit kon je in de zomer van 2017 ook over Gio zeggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
2 wedstrijden, 6 punten, beetje hoefijzervoetbal op overleefstand wegens ontbrekende goed functionerende opkomende backs, enorm geïnvesteerd in toch wel een hoop spelers die potentie laten zien of in ieder geval goals gaan maken.
Een trainer die sinds zijn aanstelling in de Eredivisie nagenoeg alleen maar gewonnen heeft, met uitzondering van één gelijkspel tegen NEC (eerste wedstrijd), één verliespartij tegen PSV (rode kaart die totaal nergens op sloeg in extremis 90+7 verloren) en één tegen Heerenveen (laatste wedstrijd van het seizoen waar niets meer op het spel stond).
Feyenoordsupporters: heel de scouting is kut, het bestuur moet tegen de muur, er is teveel geld geïnvesteerd en ik verlang terug naar de tijd dat we op de laatste dag Charisteas haalden!
Kijk het nou gewoon eens rustig twee maanden aan. Zeg wat je wil, maar de club heeft dit seizoen de selectie ruim op tijd op orde, er is duidelijkheid over wie de trainer is die vorig jaar Europees voetbal veiliggesteld heeft en er zijn enorm goede transfers gedaan.
Er zijn spelers voor vreselijk veel geld verkocht en ook enorm matige spelers knap vertrokken.
Wat is nou eigenlijk het probleem. Een beetje vertrouwen in de scouting alsjeblieft
Leg uit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit kon je in de zomer van 2017 ook over Gio zeggen.
Ja sorry, je hebt gelijk. Ik hou even een enquête onder alle 7 miljard aardlingen en kom hier nog even op terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met holle frasen.
"We" doen iets. Echt joh? Ik ben geen onderdeel van je "we", dus heel benieuwd wie je dan bedoelt.
Ah, je was dus gewoon wat uit je nek aan het kletsen op basis van wat lui op X die uit pure frustratie bij elke verkeerde pass direct beginnen te schuimbekkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja sorry, je hebt gelijk. Ik hou even een enquête onder alle 7 miljard aardlingen en kom hier nog even op terug.
Ja klopt deed verder niemand hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah, je was dus gewoon wat uit je nek aan het kletsen op basis van wat lui op X die uit pure frustratie bij elke verkeerde pass direct beginnen te schuimbekken [ afbeelding ]
Nee duidelijk verhaal
Het probleem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
2 wedstrijden, 6 punten, beetje hoefijzervoetbal op overleefstand wegens ontbrekende goed functionerende opkomende backs, enorm geïnvesteerd in toch wel een hoop spelers die potentie laten zien of in ieder geval goals gaan maken.
Een trainer die sinds zijn aanstelling in de Eredivisie nagenoeg alleen maar gewonnen heeft, met uitzondering van één gelijkspel tegen NEC (eerste wedstrijd), één verliespartij tegen PSV (rode kaart die totaal nergens op sloeg in extremis 90+7 verloren) en één tegen Heerenveen (laatste wedstrijd van het seizoen waar niets meer op het spel stond).
Feyenoordsupporters: heel de scouting is kut, het bestuur moet tegen de muur, er is teveel geld geïnvesteerd en ik verlang terug naar de tijd dat we op de laatste dag Charisteas haalden!
Kijk het nou gewoon eens rustig twee maanden aan. Zeg wat je wil, maar de club heeft dit seizoen de selectie ruim op tijd op orde, er is duidelijkheid over wie de trainer is die vorig jaar Europees voetbal veiliggesteld heeft en er zijn enorm goede transfers gedaan.
Er zijn spelers voor vreselijk veel geld verkocht en ook enorm matige spelers knap vertrokken.
Wat is nou eigenlijk het probleem. Een beetje vertrouwen in de scouting alsjeblieft
De optimist zou destijds hebben gezegd dat je kampioen bent geworden, je 2 spelers voor "heel veel geld" (destijdsquote:
Ga lekker in het PSV topic vertellen wat het probleem is, mafketel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het probleem?
Buiten de twee CV’s is eigenlijk alles kut. Na twee eredivisieduels kun je concluderen dat je niet gaat spelen om de titel, geen CL speelt en een bijzonder matige selectie hebt met een rare flapdrol als trainer.
En dan moet het nog september worden.
Moussa op links, die moet de ballen dan wel voorgeven, omdat ie met rechts niet kan schieten. Borges op links. Sauer voorlopig als invaller.quote:
Nee, dat kun je helemaal niet. Sterker nog, we beginnen beter dan afgelopen twee jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef Buitendam het volgende:
Na twee eredivisieduels kun je concluderen dat je niet gaat spelen om de titel
De TD haalde in dat jaar Luis Sinisterra (inkoop 3, uiteindelijke verkoop 25), St juste (inkoop 4, verkoop 10), Amrabat en Van Persie volgens mij. En werd Berghuis ook niet vastgelegd dat seizoen en later voor 6,5 verkocht oid? En Haps?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De optimist zou destijds hebben gezegd dat je kampioen bent geworden, je 2 spelers voor "heel veel geld" (destijds) hebt verkocht, een hoop kwaliteit ervoor terug hebt gehaald etc.
Uiteindelijk bleken de seizoenen erna tijdsverspilling omdat zowel je TD als je trainer ongeschikt waren voor het moderne voetbal.
Wat een onzin en totaal niet zo. Het grootste euvel hier is dat hij blijkbaar voor 5 miljoen als derde spits gehaald is terwijl het grootste gedeelte dacht dat hij wel even Ueda zou gaan vervangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch branden we Tengstedt met zijn allen na 45 minuten af.
Wie is dan de tweede spits? Carranza? Dat lijkt me sterk aangezien hij niet in de plannen voorkomtquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een onzin en totaal niet zo. Het grootste euvel hier is dat hij blijkbaar voor 5 miljoen als derde spits gehaald is terwijl het grootste gedeelte dacht dat hij wel even Ueda zou gaan vervangen.
Hij heeft ook nog maar heel even gespeeld. Dat geldt voor meerdere spelers. Ik vind het juist erg prettig dat die beginperiode nu met de volle punten is begonnen, als het dan gaat draaien zit je niet al midden in een crisis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een onzin en totaal niet zo. Het grootste euvel hier is dat hij blijkbaar voor 5 miljoen als derde spits gehaald is terwijl het grootste gedeelte dacht dat hij wel even Ueda zou gaan vervangen.
Dat zou kunnen. Carranza komt echt te kort en bij een club die heel veel Europese wedstrijden gaat spelen is het wel zo fijn om meer dan 2 spitsen te hebben voordat je bij types als Redmond uitkomt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie is dan de tweede spits? Carranza? Dat lijkt me sterk aangezien hij niet in de plannen voorkomt
Zou het niet kunnen dat Tengstedt gehaald is met het oog op volgend jaar met de kans hem dit jaar verder te ontwikkelen?
Want Pelle begint ook wel een dooddoener te worden kameraad.quote:
Sini kwam pas in 2018 of 2019. Van Persie in de winterstop. Haps heeft maar de helft van de mogelijke wedstrijden gespeeld. Amrabat is nooit uit de verf gekomen en werd met verlies verkocht. Verder kwamen nog Sam Larsson en keerde Boëtius terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De TD haalde in dat jaar Luis Sinisterra (inkoop 3, uiteindelijke verkoop 25), St juste (inkoop 4, verkoop 10), Amrabat en Van Persie volgens mij. En werd Berghuis ook niet vastgelegd dat seizoen en later voor 6,5 verkocht oid? En Haps?
Doe alles een beetje uit het blote hoofd hier, maar dat was niet bepaald het slechtste Van Geel jaar achteraf bezien
Derde spits zou eigenlijk gewoon altijd een jonge jongen moeten zijn en dan ook nog eens het liefst uit de eigen jeugd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Carranza komt echt te kort en bij een club die heel veel Europese wedstrijden gaat spelen is het wel zo fijn om meer dan 2 spitsen te hebben voordat je bij types als Redmond uitkomt.
Eens, maar dan moet die jongen wel voor de deur staan. Maar die moet dan weer minuten maken. Sowieso snapte ik de aankoop van Trendstedt niet, maar ik heb die jongen ook niet wekelijks zien ballen. Hopelijk is het een gevalletje; de scouting weet dat met deze kleine aanpassingen (aan bijvoorbeeld manier van lopen zoals bij Santi) zijn verscholen talenten naar boven komen. Hopelijk, he. De meeste aankopen kan ik prima volgen, maar inderdaad Trendstedt (nog) niet, maar laat mij graag verrassen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Derde spits zou eigenlijk gewoon altijd een jonge jongen moeten zijn en dan ook nog eens het liefst uit de eigen jeugd.
Als we daar al 5 miljoen voor op tafel gaan leggen.
Want Gimenez (6 goals in 36 wedstrijden bij zijn vorige club voor Feyenoord) wel oke als argument dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Want Pelle begint ook wel een dooddoener te worden kameraad.
Maar goed, zie zelf wel liever zieke negerspits dan dode vogel Japanner.
Ook niet onderbouwd, gewoon gevoel. Die jap heeft eigenlijk nog nooit laten zien.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat het onder Van Persie nog gaat draaien. Het lukt hem nog steeds niet om dominant te spelen tegen clubjes als NAC en Excelsior. Scheelt dat Ajax ook een gemaakte trainer aan het roer heeft waardoor plek 2 nog reëel is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog maar heel even gespeeld. Dat geldt voor meerdere spelers. Ik vind het juist erg prettig dat die beginperiode nu met de volle punten is begonnen, als het dan gaat draaien zit je niet al midden in een crisis.
Ja, het kan nog steeds allemaal fout gaan, dat zeker. Toch is het altijd normaal geweest dat een nieuw team even de tijd krijgt en dan zijn die overwinningen goud waard.
Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Derde spits zou eigenlijk gewoon altijd een jonge jongen moeten zijn en dan ook nog eens het liefst uit de eigen jeugd.
Ben jij niet die gast die Ueda te pas en te onpas verdedigt die echt meer dan het dubbele gekost heeft en er bewezen echt geen kut van kan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met je eens dat het voetbal nog niet aantrekkelijk is, maar de resultaten zijn meer dan prima, sinds hij het heeft overgenomen. Misschien wordt het nooit heel erg aantrekkelijk, maar als ie de wedstrijden blijft winnen, so be it. We moeten winnen boven mooi spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in dat het onder Van Persie nog gaat draaien. Het lukt hem nog steeds niet om dominant te spelen tegen clubjes als NAC en Excelsior. Scheelt dat Ajax ook een gemaakte trainer aan het roer heeft waardoor plek 2 nog reëel is.
Kan JR niet even omgeschoold worden naar spits?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.
Achahbar, Te vrede en Vente toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.
Mooi lijstje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Achahbar, Te vrede en Vente toch?
Dat ze alle 3 het niveau niet hadden is een ander verhaal. Ze hebben meerdere wedstrijden als eerste spits voor Feyenoord gespeeld.
Zirkzee, Nelissen, Leonardo, Smolarek, Manu, Vincent Janssen, Piroe, Bannis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
En dan komt Te Vrede nog niet eens uit eigen jeugd
Wereldtopper Castaignos daarentegen…
Wat kan je verwachten van spitsen van 18-19 ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat ze alle 3 het niveau niet hadden is een ander verhaal. Ze hebben meerdere wedstrijden als eerste spits voor Feyenoord gespeeld.
Ach, Dummie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga lekker in het PSV topic vertellen wat het probleem is, mafketel.
Je hebt een beter resultaat gehaald, ja. Maar Priske of RvP maakt qua trainer niet veel uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat kun je helemaal niet. Sterker nog, we beginnen beter dan afgelopen twee jaar.
We gaan psv slopen dit seizoenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt een beter resultaat gehaald, ja. Maar Priske of RvP maakt qua trainer niet veel uit.
De enige spits die wel doorbrak in Nederland (en later Oranje) lieten we dan weer gaan in de jeugd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja het hele punt is natuurlijk dat er iemand door komt die beter is dan het niveau Telstar en Fortuna Sittardquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vente?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat kan je verwachten van spitsen van 18-19 ?
dat soort jongetjes werden op veel te jonge leeftijd gepusht als spits van Feyenoord terwjil ze fysiek er helemaal niet klaar voor waren, en de reden daarvoor was dat Feyenoord helemaal geen geld had
Ik vind Vente beter dan ueda op dit moment....Die zou het nu misschien wel kunnen bij Feyenoord
Net zoals ik denk van Hooijdonck ook beter is als Ueda
Ik snap niet zo goed waarom die jongens dan niet gehaald worden in plaats van de Tengsteds
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:10 schreef Caland het volgende:
Wakker worden met het horrornieuws dat de droomtrip naar Azerbeidzjan er weer niet in zit dit seizoen.
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben jij niet die gast die Ueda te pas en te onpas verdedigt die echt meer dan het dubbele gekost heeft en er bewezen echt geen kut van kan?
Dat je dat überhaupt al hebt gedaan. Ik vraag me bij die jongen vaak af of de dozen niet stiekem nog om zijn schoenen zitten.quote:
Ik denkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We gaan psv slopen dit seizoen
en dat weet jij
daarom kom je naar deze topic
Nogmaals, gezien Carranza mag vertrekken, waaruit blijkt dat Tengstedt de derde spits is? Wie is dan de tweede spits?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.![]()
Doet verder ook niks af aan mijn punt over de derde spits.
Mwaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.![]()
Doet verder ook niks af aan mijn punt over de derde spits.
Leuk lijstje hoor… maar de originele post ging overquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zirkzee, Nelissen, Leonardo, Smolarek, Manu, Vincent Janssen, Piroe, Bannis.
Zirkzee: 3 jaartjes in onze jeugd gespeeld, daarna vertrokken naar Bayern, eerste nooit gehaaldquote:Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.
Ja snap ik uiteraard, ik versterkte eigenlijk het punt, omdat je echt diep moet graven en dan meestal iemand tegenkomt die amper heeft gespeeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk lijstje hoor… maar de originele post ging over
[..]
Zirkzee: 3 jaartjes in onze jeugd gespeeld, daarna vertrokken naar Bayern, eerste nooit gehaald
Nelissen: debuut in 1997
Leonardo: debuut in 2000
Smolarek: debuut in 2000
Manu deze klopt, in 2005 in de opleiding ingestroomd, debuut in 2012
Vincent Janssen: van 2009 tot 2013 in de jeugd gespeeld, geen contract gekregen, naar Almere City gegaan
Piroe: heeft 1 jaar in de jeugd gespeeld. Opgepikt bij NEC, vertrokken naar PSV ivm school
Bannis: heeft inderdaad 22 potjes mee mogen doen - voornamelijk als invaller. Speelt nu in de tweede divisie van Quatar bij het gerenommeerde Al-Markhiya Sports Club
Een deel van de genoemde namen zijn ook nog eens buitenspelers (en de trainer staat er niet tussen).quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja snap ik uiteraard, ik versterkte eigenlijk het punt, omdat je echt diep moet graven en dan meestal iemand tegenkomt die amper heeft gespeeld.
Precies, het punt klopt dan ook gewoon, spitsen komen niet doorstromen bij ons cluppie.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een deel van de genoemde namen zijn ook nog eens buitenspelers (en de trainer staat er niet tussen).
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk lijstje hoor… maar de originele post ging over
[..]
Zirkzee: 3 jaartjes in onze jeugd gespeeld, daarna vertrokken naar Bayern, eerste nooit gehaald
Nelissen: debuut in 1997
Leonardo: debuut in 2000
Smolarek: debuut in 2000
Manu deze klopt, in 2005 in de opleiding ingestroomd, debuut in 2012
Vincent Janssen: van 2009 tot 2013 in de jeugd gespeeld, geen contract gekregen, naar Almere City gegaan
Piroe: heeft 1 jaar in de jeugd gespeeld. Opgepikt bij NEC, vertrokken naar PSV ivm school
Bannis: heeft inderdaad 22 potjes mee mogen doen - voornamelijk als invaller. Speelt nu in de tweede divisie van Quatar bij het gerenommeerde Al-Markhiya Sports Club
Die is niet begonnen op Varkenoord, straks kom je nog met Cruz aanzetten..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet deze man, tegenwoordig bij Stoke City
Ook veel te snel afgeschreven en te jong gehaald
Ja, ik word dagelijks met een intens gevoel van schaamte wakker.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hilarisch hoe de supporters hier wel steeds korte termijn commentaar hebben op een dusdanig niveau dat Feyenoord eigenlijk geen tegenstanders nodig hebben, maar toch al decennia lang slikken dat een regio als Rotterdam er maar niet in slaagt om een club voort te brengen die structureel mee kan doen om de titel in de Mickey Mouse League.
Het is toch gewoon gênant om te moeten concurreren met Twente, AZ en Utrecht om plekkie 3?
O was dat de clou......quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die is niet begonnen op Varkenoord, straks kom je nog met Cruz aanzetten..
Liverpool deed dat ook niet zo vaak historische gezien landstitels winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hilarisch hoe de supporters hier wel steeds korte termijn commentaar hebben op een dusdanig niveau dat Feyenoord eigenlijk geen tegenstanders nodig hebben, maar toch al decennia lang slikken dat een regio als Rotterdam er maar niet in slaagt om een club voort te brengen die structureel mee kan doen om de titel in de Mickey Mouse League.
Het is toch gewoon gênant om te moeten concurreren met Twente, AZ en Utrecht om plekkie 3?
Wat stel je voor wat we doen met die gedachte?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind jou behoorlijk kritisch. En daarnaast ook behoorlijk klein, kom je uit de provincie?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kindval, Cruz, Van Hooijdonk, Pelle, Kuijt, Jorgensen een seizoen en Gimenez.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
O was dat de clou......
kwa leeftijd wel een soort varkenoord spelertje en een spits die ook mislukt is bij Feyenoord
Minimaal de Kuip bezetten. Berghuis helpt vast een handje mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat stel je voor wat we doen met die gedachte?
Klaas hapte, misschien dat CR7 nog wel hapt.quote:
Houtman vergetenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kindval, Cruz, Van Hooijdonk, Pelle, Kuijt, Jorgensen een seizoen en Gimenez.
Dat zijn ze uiteindelijk in bijna 60 jaar. Toch nog een per decennium, gemiddeld.
quote:
Gvd, ja zeg, dom. Ik ga nog maar eens een sterke koffie nemen. Overigens vind ik Obiku meer een cultfiguur met een hele belangrijke goal en zijn hekspringkwaliteiten.quote:
Gullitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Gvd, ja zeg, dom. Ik ga nog maar eens een sterke koffie nemen. Overigens vind ik Obiku meer een cultfiguur met een hele belangrijke goal en zijn hekspringkwaliteiten.
Tomassonquote:
Ja ik beschouw hem altijd een beetje als een 9,5 zoals ze dat weleens noemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was bij Feyenoord toch vooral een 10.
Een beetje zoals Sem Steijn, dat is eigenlijk een opgevoerde Tomassonquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik beschouw hem altijd een beetje als een 9,5 zoals ze dat weleens noemen.
Die had vorig jaar zo mee kunnen draaien bij Feyenoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hem kennende bij de fysiotherapeut.
Dit neem je terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje zoals Sem Steijn, dat is eigenlijk een opgevoerde Tomasson
Dit maakt mij boos.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje zoals Sem Steijn, dat is eigenlijk een opgevoerde Tomasson
Bij Feyenoord werelds maar bij Celtic waren ze minder enthousiast.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
Die Guidetti heeft daarna ook niet meer zo'n seizoen gedraaid.
Oja, hoe konden we Jens Toornstra vergeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk dat er wel meer namen vergeten worden.....
fukking toornstRA STAAT GVD OP NUMMER 17quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Architect van het kampioenschap 2017.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fukking toornstRA STAAT GVD OP NUMMER 17![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Architect van het kampioenschap 2017.
Was mijn eerste favoriet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Peter Peterson vond ik altijd een leuke spits, de naam alleen al
Ik begin mij ontzettende zorgen te maken dat straks Nadje ook nog vertrektquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
Oh nee, wat moeten we zonder NFL-speler Mitchell.
Of nog erger, Kasanwirjo.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin mij ontzettende zorgen te maken dat straks Nadje ook nog vertrekt
En Willy Kreuzquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:29 schreef Vis1980 het volgende:
Waarom staat Somalia niet in het lijstje?
Blijkt straks toch gewoon naar een club te gaan die meer salaris kan bieden.quote:
Dat doe je toch niet. Ik weet zeker dat niemand in dit topic voor meer salaris zou kiezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkt straks toch gewoon naar een club te gaan die meer salaris kan bieden.
Je verwacht het niet!
LiTo B.V. godenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fukking toornstRA STAAT GVD OP NUMMER 17![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat Kiprich terug moet komen, alleen om over het aantal goals van Toornstra heen te gaan....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kan een penalty nemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind dat Kiprich terug moet komen, alleen om over het aantal goals van Toornstra heen te gaan....
Tja...quote:Feyenoord meldt zich woensdag weer bij Atalanta Bergamo voor El Bilal Touré, meldt Feyenoord Transfermarkt. Vanuit De Kuip wordt er een 'verbeterd huurvoorstel' naar Italië gestuurd. Feyenoord heeft zijn zinnen gezet op een topversterking voor de spitspositie, die met Ayase Ueda en de beoogde derde keus Casper Tengstedt moet gaan strijden om een basisplaats. Financieel is de komst van Touré een enorme uitdaging, omdat Atalanta twee jaar geleden nog dertig miljoen euro voor hem betaalde. Daarom proberen Dennis te Kloese en co. hem tot het einde van het seizoen te huren.
Klinkt allemaal goed uitgedacht.quote:Krabbendam: "Kopen zit er niet in, dus dan gaat het om een huurconstructie. Feyenoord moeten hopen dat die Italianen denken: we doen hem een jaartje naar De Kuip. Daar ben je dan van afhankelijk. Het is geen geheim dat Touré op de lijst staat. Maar dan moet wel eerst Julián Carranza weg, want je kan niet met vier aanvallers aan de gang gaan."
Als die moet gaan strijden om een basisplaats met Ueda.......Dan kan je hem net zo goed niet halen.quote:
Het zal niet 100% causaal zijn nee, maar als je met geld smijt voor je derde optie, dan vraag je natuurlijk wel om financiele uitdagingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het één heeft helemaal niks met het ander te maken, helder licht.
quote:
ik ookquote:
we hebben geld zatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zal niet 100% causaal zijn nee, maar als je met geld smijt voor je derde optie, dan vraag je natuurlijk wel om financiele uitdagingen.
geld is geldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet. Ik weet zeker dat niemand in dit topic voor meer salaris zou kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |