Architect van het kampioenschap 2017.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fukking toornstRA STAAT GVD OP NUMMER 17![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Architect van het kampioenschap 2017.
Was mijn eerste favoriet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Peter Peterson vond ik altijd een leuke spits, de naam alleen al
Ik begin mij ontzettende zorgen te maken dat straks Nadje ook nog vertrektquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
Oh nee, wat moeten we zonder NFL-speler Mitchell.
Of nog erger, Kasanwirjo.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin mij ontzettende zorgen te maken dat straks Nadje ook nog vertrekt
En Willy Kreuzquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:29 schreef Vis1980 het volgende:
Waarom staat Somalia niet in het lijstje?
Blijkt straks toch gewoon naar een club te gaan die meer salaris kan bieden.quote:
Dat doe je toch niet. Ik weet zeker dat niemand in dit topic voor meer salaris zou kiezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkt straks toch gewoon naar een club te gaan die meer salaris kan bieden.
Je verwacht het niet!
LiTo B.V. godenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fukking toornstRA STAAT GVD OP NUMMER 17![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat Kiprich terug moet komen, alleen om over het aantal goals van Toornstra heen te gaan....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk dat er wel meer namen vergeten worden.....
Kan een penalty nemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind dat Kiprich terug moet komen, alleen om over het aantal goals van Toornstra heen te gaan....
Tja...quote:Feyenoord meldt zich woensdag weer bij Atalanta Bergamo voor El Bilal Touré, meldt Feyenoord Transfermarkt. Vanuit De Kuip wordt er een 'verbeterd huurvoorstel' naar Italië gestuurd. Feyenoord heeft zijn zinnen gezet op een topversterking voor de spitspositie, die met Ayase Ueda en de beoogde derde keus Casper Tengstedt moet gaan strijden om een basisplaats. Financieel is de komst van Touré een enorme uitdaging, omdat Atalanta twee jaar geleden nog dertig miljoen euro voor hem betaalde. Daarom proberen Dennis te Kloese en co. hem tot het einde van het seizoen te huren.
Klinkt allemaal goed uitgedacht.quote:Krabbendam: "Kopen zit er niet in, dus dan gaat het om een huurconstructie. Feyenoord moeten hopen dat die Italianen denken: we doen hem een jaartje naar De Kuip. Daar ben je dan van afhankelijk. Het is geen geheim dat Touré op de lijst staat. Maar dan moet wel eerst Julián Carranza weg, want je kan niet met vier aanvallers aan de gang gaan."
Als die moet gaan strijden om een basisplaats met Ueda.......Dan kan je hem net zo goed niet halen.quote:
Het zal niet 100% causaal zijn nee, maar als je met geld smijt voor je derde optie, dan vraag je natuurlijk wel om financiele uitdagingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het één heeft helemaal niks met het ander te maken, helder licht.
quote:
ik ookquote:
we hebben geld zatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zal niet 100% causaal zijn nee, maar als je met geld smijt voor je derde optie, dan vraag je natuurlijk wel om financiele uitdagingen.
geld is geldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet. Ik weet zeker dat niemand in dit topic voor meer salaris zou kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |