Klaas hapte, misschien dat CR7 nog wel hapt.quote:
Houtman vergetenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kindval, Cruz, Van Hooijdonk, Pelle, Kuijt, Jorgensen een seizoen en Gimenez.
Dat zijn ze uiteindelijk in bijna 60 jaar. Toch nog een per decennium, gemiddeld.
quote:
Gvd, ja zeg, dom. Ik ga nog maar eens een sterke koffie nemen. Overigens vind ik Obiku meer een cultfiguur met een hele belangrijke goal en zijn hekspringkwaliteiten.quote:
Gullitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Gvd, ja zeg, dom. Ik ga nog maar eens een sterke koffie nemen. Overigens vind ik Obiku meer een cultfiguur met een hele belangrijke goal en zijn hekspringkwaliteiten.
Tomassonquote:
Ja ik beschouw hem altijd een beetje als een 9,5 zoals ze dat weleens noemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was bij Feyenoord toch vooral een 10.
Een beetje zoals Sem Steijn, dat is eigenlijk een opgevoerde Tomassonquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik beschouw hem altijd een beetje als een 9,5 zoals ze dat weleens noemen.
Die had vorig jaar zo mee kunnen draaien bij Feyenoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hem kennende bij de fysiotherapeut.
Dit neem je terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje zoals Sem Steijn, dat is eigenlijk een opgevoerde Tomasson
Dit maakt mij boos.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje zoals Sem Steijn, dat is eigenlijk een opgevoerde Tomasson
Bij Feyenoord werelds maar bij Celtic waren ze minder enthousiast.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
Die Guidetti heeft daarna ook niet meer zo'n seizoen gedraaid.
Oja, hoe konden we Jens Toornstra vergeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk dat er wel meer namen vergeten worden.....
fukking toornstRA STAAT GVD OP NUMMER 17quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk dat er wel meer namen vergeten worden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |