Vente?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat kan je verwachten van spitsen van 18-19 ?
dat soort jongetjes werden op veel te jonge leeftijd gepusht als spits van Feyenoord terwjil ze fysiek er helemaal niet klaar voor waren, en de reden daarvoor was dat Feyenoord helemaal geen geld had
Ik vind Vente beter dan ueda op dit moment....Die zou het nu misschien wel kunnen bij Feyenoord
Net zoals ik denk van Hooijdonck ook beter is als Ueda
Ik snap niet zo goed waarom die jongens dan niet gehaald worden in plaats van de Tengsteds
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:10 schreef Caland het volgende:
Wakker worden met het horrornieuws dat de droomtrip naar Azerbeidzjan er weer niet in zit dit seizoen.
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben jij niet die gast die Ueda te pas en te onpas verdedigt die echt meer dan het dubbele gekost heeft en er bewezen echt geen kut van kan?
Dat je dat überhaupt al hebt gedaan. Ik vraag me bij die jongen vaak af of de dozen niet stiekem nog om zijn schoenen zitten.quote:
Ik denkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We gaan psv slopen dit seizoen
en dat weet jij
daarom kom je naar deze topic
Nogmaals, gezien Carranza mag vertrekken, waaruit blijkt dat Tengstedt de derde spits is? Wie is dan de tweede spits?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.![]()
Doet verder ook niks af aan mijn punt over de derde spits.
Mwaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.![]()
Doet verder ook niks af aan mijn punt over de derde spits.

Leuk lijstje hoor… maar de originele post ging overquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zirkzee, Nelissen, Leonardo, Smolarek, Manu, Vincent Janssen, Piroe, Bannis.
Zirkzee: 3 jaartjes in onze jeugd gespeeld, daarna vertrokken naar Bayern, eerste nooit gehaaldquote:Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.
Ja snap ik uiteraard, ik versterkte eigenlijk het punt, omdat je echt diep moet graven en dan meestal iemand tegenkomt die amper heeft gespeeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk lijstje hoor… maar de originele post ging over
[..]
Zirkzee: 3 jaartjes in onze jeugd gespeeld, daarna vertrokken naar Bayern, eerste nooit gehaald
Nelissen: debuut in 1997
Leonardo: debuut in 2000
Smolarek: debuut in 2000
Manu deze klopt, in 2005 in de opleiding ingestroomd, debuut in 2012
Vincent Janssen: van 2009 tot 2013 in de jeugd gespeeld, geen contract gekregen, naar Almere City gegaan
Piroe: heeft 1 jaar in de jeugd gespeeld. Opgepikt bij NEC, vertrokken naar PSV ivm school
Bannis: heeft inderdaad 22 potjes mee mogen doen - voornamelijk als invaller. Speelt nu in de tweede divisie van Quatar bij het gerenommeerde Al-Markhiya Sports Club
Een deel van de genoemde namen zijn ook nog eens buitenspelers (en de trainer staat er niet tussen).quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja snap ik uiteraard, ik versterkte eigenlijk het punt, omdat je echt diep moet graven en dan meestal iemand tegenkomt die amper heeft gespeeld.
Precies, het punt klopt dan ook gewoon, spitsen komen niet doorstromen bij ons cluppie.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een deel van de genoemde namen zijn ook nog eens buitenspelers (en de trainer staat er niet tussen).
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk lijstje hoor… maar de originele post ging over
[..]
Zirkzee: 3 jaartjes in onze jeugd gespeeld, daarna vertrokken naar Bayern, eerste nooit gehaald
Nelissen: debuut in 1997
Leonardo: debuut in 2000
Smolarek: debuut in 2000
Manu deze klopt, in 2005 in de opleiding ingestroomd, debuut in 2012
Vincent Janssen: van 2009 tot 2013 in de jeugd gespeeld, geen contract gekregen, naar Almere City gegaan
Piroe: heeft 1 jaar in de jeugd gespeeld. Opgepikt bij NEC, vertrokken naar PSV ivm school
Bannis: heeft inderdaad 22 potjes mee mogen doen - voornamelijk als invaller. Speelt nu in de tweede divisie van Quatar bij het gerenommeerde Al-Markhiya Sports Club
Die is niet begonnen op Varkenoord, straks kom je nog met Cruz aanzetten..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet deze man, tegenwoordig bij Stoke City
Ook veel te snel afgeschreven en te jong gehaald
Ja, ik word dagelijks met een intens gevoel van schaamte wakker.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hilarisch hoe de supporters hier wel steeds korte termijn commentaar hebben op een dusdanig niveau dat Feyenoord eigenlijk geen tegenstanders nodig hebben, maar toch al decennia lang slikken dat een regio als Rotterdam er maar niet in slaagt om een club voort te brengen die structureel mee kan doen om de titel in de Mickey Mouse League.
Het is toch gewoon gênant om te moeten concurreren met Twente, AZ en Utrecht om plekkie 3?
O was dat de clou......quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die is niet begonnen op Varkenoord, straks kom je nog met Cruz aanzetten..
Liverpool deed dat ook niet zo vaak historische gezien landstitels winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hilarisch hoe de supporters hier wel steeds korte termijn commentaar hebben op een dusdanig niveau dat Feyenoord eigenlijk geen tegenstanders nodig hebben, maar toch al decennia lang slikken dat een regio als Rotterdam er maar niet in slaagt om een club voort te brengen die structureel mee kan doen om de titel in de Mickey Mouse League.
Het is toch gewoon gênant om te moeten concurreren met Twente, AZ en Utrecht om plekkie 3?
Wat stel je voor wat we doen met die gedachte?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind jou behoorlijk kritisch. En daarnaast ook behoorlijk klein, kom je uit de provincie?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kindval, Cruz, Van Hooijdonk, Pelle, Kuijt, Jorgensen een seizoen en Gimenez.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
O was dat de clou......
kwa leeftijd wel een soort varkenoord spelertje en een spits die ook mislukt is bij Feyenoord
Minimaal de Kuip bezetten. Berghuis helpt vast een handje mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat stel je voor wat we doen met die gedachte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |