Dat soort statistieken zegt dus vaak lang niet alles. Hoe zijn de statistieken m.b.t. in scoring positie komen, in belangrijke passjes, in duels winnen, kan hij zelf kansen creëren, hoe is zijn eerste aanname etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker niet boos, zit gewoon niet te wachten op een spits die 1 op 5 loopt (Toure).
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker niet boos, zit gewoon niet te wachten op een spits die 1 op 5 loopt (Toure).
Geen idee wie de 'we' is in dit verhaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch branden we Tengstedt met zijn allen na 45 minuten af.
Moet alles voor je uitgeschreven worden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geen idee wie de 'we' is in dit verhaal
Ik kan niet zoveel met holle frasen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet alles voor je uitgeschreven worden?
Dit kon je in de zomer van 2017 ook over Gio zeggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
2 wedstrijden, 6 punten, beetje hoefijzervoetbal op overleefstand wegens ontbrekende goed functionerende opkomende backs, enorm geïnvesteerd in toch wel een hoop spelers die potentie laten zien of in ieder geval goals gaan maken.
Een trainer die sinds zijn aanstelling in de Eredivisie nagenoeg alleen maar gewonnen heeft, met uitzondering van één gelijkspel tegen NEC (eerste wedstrijd), één verliespartij tegen PSV (rode kaart die totaal nergens op sloeg in extremis 90+7 verloren) en één tegen Heerenveen (laatste wedstrijd van het seizoen waar niets meer op het spel stond).
Feyenoordsupporters: heel de scouting is kut, het bestuur moet tegen de muur, er is teveel geld geïnvesteerd en ik verlang terug naar de tijd dat we op de laatste dag Charisteas haalden!
Kijk het nou gewoon eens rustig twee maanden aan. Zeg wat je wil, maar de club heeft dit seizoen de selectie ruim op tijd op orde, er is duidelijkheid over wie de trainer is die vorig jaar Europees voetbal veiliggesteld heeft en er zijn enorm goede transfers gedaan.
Er zijn spelers voor vreselijk veel geld verkocht en ook enorm matige spelers knap vertrokken.
Wat is nou eigenlijk het probleem. Een beetje vertrouwen in de scouting alsjeblieft
Leg uit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit kon je in de zomer van 2017 ook over Gio zeggen.
Ja sorry, je hebt gelijk. Ik hou even een enquête onder alle 7 miljard aardlingen en kom hier nog even op terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met holle frasen.
"We" doen iets. Echt joh? Ik ben geen onderdeel van je "we", dus heel benieuwd wie je dan bedoelt.
Ah, je was dus gewoon wat uit je nek aan het kletsen op basis van wat lui op X die uit pure frustratie bij elke verkeerde pass direct beginnen te schuimbekkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja sorry, je hebt gelijk. Ik hou even een enquête onder alle 7 miljard aardlingen en kom hier nog even op terug.
Ja klopt deed verder niemand hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah, je was dus gewoon wat uit je nek aan het kletsen op basis van wat lui op X die uit pure frustratie bij elke verkeerde pass direct beginnen te schuimbekken [ afbeelding ]
Nee duidelijk verhaal
Het probleem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
2 wedstrijden, 6 punten, beetje hoefijzervoetbal op overleefstand wegens ontbrekende goed functionerende opkomende backs, enorm geïnvesteerd in toch wel een hoop spelers die potentie laten zien of in ieder geval goals gaan maken.
Een trainer die sinds zijn aanstelling in de Eredivisie nagenoeg alleen maar gewonnen heeft, met uitzondering van één gelijkspel tegen NEC (eerste wedstrijd), één verliespartij tegen PSV (rode kaart die totaal nergens op sloeg in extremis 90+7 verloren) en één tegen Heerenveen (laatste wedstrijd van het seizoen waar niets meer op het spel stond).
Feyenoordsupporters: heel de scouting is kut, het bestuur moet tegen de muur, er is teveel geld geïnvesteerd en ik verlang terug naar de tijd dat we op de laatste dag Charisteas haalden!
Kijk het nou gewoon eens rustig twee maanden aan. Zeg wat je wil, maar de club heeft dit seizoen de selectie ruim op tijd op orde, er is duidelijkheid over wie de trainer is die vorig jaar Europees voetbal veiliggesteld heeft en er zijn enorm goede transfers gedaan.
Er zijn spelers voor vreselijk veel geld verkocht en ook enorm matige spelers knap vertrokken.
Wat is nou eigenlijk het probleem. Een beetje vertrouwen in de scouting alsjeblieft
De optimist zou destijds hebben gezegd dat je kampioen bent geworden, je 2 spelers voor "heel veel geld" (destijdsquote:
Ga lekker in het PSV topic vertellen wat het probleem is, mafketel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het probleem?
Buiten de twee CV’s is eigenlijk alles kut. Na twee eredivisieduels kun je concluderen dat je niet gaat spelen om de titel, geen CL speelt en een bijzonder matige selectie hebt met een rare flapdrol als trainer.
En dan moet het nog september worden.
Moussa op links, die moet de ballen dan wel voorgeven, omdat ie met rechts niet kan schieten. Borges op links. Sauer voorlopig als invaller.quote:
Nee, dat kun je helemaal niet. Sterker nog, we beginnen beter dan afgelopen twee jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef Buitendam het volgende:
Na twee eredivisieduels kun je concluderen dat je niet gaat spelen om de titel
De TD haalde in dat jaar Luis Sinisterra (inkoop 3, uiteindelijke verkoop 25), St juste (inkoop 4, verkoop 10), Amrabat en Van Persie volgens mij. En werd Berghuis ook niet vastgelegd dat seizoen en later voor 6,5 verkocht oid? En Haps?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De optimist zou destijds hebben gezegd dat je kampioen bent geworden, je 2 spelers voor "heel veel geld" (destijds) hebt verkocht, een hoop kwaliteit ervoor terug hebt gehaald etc.
Uiteindelijk bleken de seizoenen erna tijdsverspilling omdat zowel je TD als je trainer ongeschikt waren voor het moderne voetbal.
Wat een onzin en totaal niet zo. Het grootste euvel hier is dat hij blijkbaar voor 5 miljoen als derde spits gehaald is terwijl het grootste gedeelte dacht dat hij wel even Ueda zou gaan vervangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch branden we Tengstedt met zijn allen na 45 minuten af.
Wie is dan de tweede spits? Carranza? Dat lijkt me sterk aangezien hij niet in de plannen voorkomtquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een onzin en totaal niet zo. Het grootste euvel hier is dat hij blijkbaar voor 5 miljoen als derde spits gehaald is terwijl het grootste gedeelte dacht dat hij wel even Ueda zou gaan vervangen.
Hij heeft ook nog maar heel even gespeeld. Dat geldt voor meerdere spelers. Ik vind het juist erg prettig dat die beginperiode nu met de volle punten is begonnen, als het dan gaat draaien zit je niet al midden in een crisis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een onzin en totaal niet zo. Het grootste euvel hier is dat hij blijkbaar voor 5 miljoen als derde spits gehaald is terwijl het grootste gedeelte dacht dat hij wel even Ueda zou gaan vervangen.
Dat zou kunnen. Carranza komt echt te kort en bij een club die heel veel Europese wedstrijden gaat spelen is het wel zo fijn om meer dan 2 spitsen te hebben voordat je bij types als Redmond uitkomt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie is dan de tweede spits? Carranza? Dat lijkt me sterk aangezien hij niet in de plannen voorkomt
Zou het niet kunnen dat Tengstedt gehaald is met het oog op volgend jaar met de kans hem dit jaar verder te ontwikkelen?
Want Pelle begint ook wel een dooddoener te worden kameraad.quote:
Sini kwam pas in 2018 of 2019. Van Persie in de winterstop. Haps heeft maar de helft van de mogelijke wedstrijden gespeeld. Amrabat is nooit uit de verf gekomen en werd met verlies verkocht. Verder kwamen nog Sam Larsson en keerde Boëtius terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De TD haalde in dat jaar Luis Sinisterra (inkoop 3, uiteindelijke verkoop 25), St juste (inkoop 4, verkoop 10), Amrabat en Van Persie volgens mij. En werd Berghuis ook niet vastgelegd dat seizoen en later voor 6,5 verkocht oid? En Haps?
Doe alles een beetje uit het blote hoofd hier, maar dat was niet bepaald het slechtste Van Geel jaar achteraf bezien
Derde spits zou eigenlijk gewoon altijd een jonge jongen moeten zijn en dan ook nog eens het liefst uit de eigen jeugd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Carranza komt echt te kort en bij een club die heel veel Europese wedstrijden gaat spelen is het wel zo fijn om meer dan 2 spitsen te hebben voordat je bij types als Redmond uitkomt.
Eens, maar dan moet die jongen wel voor de deur staan. Maar die moet dan weer minuten maken. Sowieso snapte ik de aankoop van Trendstedt niet, maar ik heb die jongen ook niet wekelijks zien ballen. Hopelijk is het een gevalletje; de scouting weet dat met deze kleine aanpassingen (aan bijvoorbeeld manier van lopen zoals bij Santi) zijn verscholen talenten naar boven komen. Hopelijk, he. De meeste aankopen kan ik prima volgen, maar inderdaad Trendstedt (nog) niet, maar laat mij graag verrassen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Derde spits zou eigenlijk gewoon altijd een jonge jongen moeten zijn en dan ook nog eens het liefst uit de eigen jeugd.
Als we daar al 5 miljoen voor op tafel gaan leggen.
Want Gimenez (6 goals in 36 wedstrijden bij zijn vorige club voor Feyenoord) wel oke als argument dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Want Pelle begint ook wel een dooddoener te worden kameraad.
Maar goed, zie zelf wel liever zieke negerspits dan dode vogel Japanner.
Ook niet onderbouwd, gewoon gevoel. Die jap heeft eigenlijk nog nooit laten zien.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat het onder Van Persie nog gaat draaien. Het lukt hem nog steeds niet om dominant te spelen tegen clubjes als NAC en Excelsior. Scheelt dat Ajax ook een gemaakte trainer aan het roer heeft waardoor plek 2 nog reëel is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog maar heel even gespeeld. Dat geldt voor meerdere spelers. Ik vind het juist erg prettig dat die beginperiode nu met de volle punten is begonnen, als het dan gaat draaien zit je niet al midden in een crisis.
Ja, het kan nog steeds allemaal fout gaan, dat zeker. Toch is het altijd normaal geweest dat een nieuw team even de tijd krijgt en dan zijn die overwinningen goud waard.
Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Derde spits zou eigenlijk gewoon altijd een jonge jongen moeten zijn en dan ook nog eens het liefst uit de eigen jeugd.
Ben jij niet die gast die Ueda te pas en te onpas verdedigt die echt meer dan het dubbele gekost heeft en er bewezen echt geen kut van kan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met je eens dat het voetbal nog niet aantrekkelijk is, maar de resultaten zijn meer dan prima, sinds hij het heeft overgenomen. Misschien wordt het nooit heel erg aantrekkelijk, maar als ie de wedstrijden blijft winnen, so be it. We moeten winnen boven mooi spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in dat het onder Van Persie nog gaat draaien. Het lukt hem nog steeds niet om dominant te spelen tegen clubjes als NAC en Excelsior. Scheelt dat Ajax ook een gemaakte trainer aan het roer heeft waardoor plek 2 nog reëel is.
Kan JR niet even omgeschoold worden naar spits?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.
Achahbar, Te vrede en Vente toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een spits uit de jeugd van Feyenoord komt al twintig jaar niet door.
Mooi lijstje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Achahbar, Te vrede en Vente toch?
Dat ze alle 3 het niveau niet hadden is een ander verhaal. Ze hebben meerdere wedstrijden als eerste spits voor Feyenoord gespeeld.
Zirkzee, Nelissen, Leonardo, Smolarek, Manu, Vincent Janssen, Piroe, Bannis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
En dan komt Te Vrede nog niet eens uit eigen jeugd
Wereldtopper Castaignos daarentegen…
Wat kan je verwachten van spitsen van 18-19 ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat ze alle 3 het niveau niet hadden is een ander verhaal. Ze hebben meerdere wedstrijden als eerste spits voor Feyenoord gespeeld.
Ach, Dummie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga lekker in het PSV topic vertellen wat het probleem is, mafketel.
Je hebt een beter resultaat gehaald, ja. Maar Priske of RvP maakt qua trainer niet veel uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat kun je helemaal niet. Sterker nog, we beginnen beter dan afgelopen twee jaar.
We gaan psv slopen dit seizoenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt een beter resultaat gehaald, ja. Maar Priske of RvP maakt qua trainer niet veel uit.
De enige spits die wel doorbrak in Nederland (en later Oranje) lieten we dan weer gaan in de jeugd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja het hele punt is natuurlijk dat er iemand door komt die beter is dan het niveau Telstar en Fortuna Sittardquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |