Of je haalt die kerel als (potentiële) eerste spits, en dan heb je waarschijnlijk (maar gaan we zien…) een flinke inschattingsfout gemaakt, of je betaalt gewoon veel te veel en veel te overhaast voor een reserve.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit bedrag neerlegt voor een Tengstedt met het oog op dat hij de positie van eerste spits goed kan invullen dan wel die van tweede spits is het niet gek. Als dit daadwerkelijk als derde spits is blijft het gewoon een lachwekkende transfer. En daarom weiger ik het te geloven.
Als als als.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken.
Van wie hebben ze ons dan al verlost?quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
Celtic moeten we te vriend houden, die zorgen vaak voor een dumpplek voor onze spelers in 'kleedkamer 2'.
Rangers, Celtic, allemaal één pot natquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van wie hebben ze ons dan al verlost?
Henrik Larsson en Glenn Loovens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik proef dat de meerderheid wel een beetje klaar is met Ueda. Ik vind zijn cijfers eigenlijk helemaal niet beroerd. Zou nog beter kunnen wanneer de buitenspelers (vooral Moussa) de oogkleppen thuislaten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of dat Ueda dan toch nog altijd de beste spits blijkt in je selectie en hij lekker het seizoen afmaakt als eerste spits met die gekke Toure op de bank met zijn baggerstatistieken.
Maar ben je wel het hele seizoen aan het kijken naar een dode Jap die op geen enkele andere manier een positieve bijdrage levert aan het veldspel of zelf wel eens een kansje creëert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik proef dat de meerderheid wel een beetje klaar is met Ueda. Ik vind zijn cijfers eigenlijk helemaal niet beroerd. Zou nog beter kunnen wanneer de buitenspelers (vooral Moussa) de oogkleppen thuislaten.
Van mij mag hij eerste spits zijn dit seizoen. Dan zie ik hem in de competitie zeker op 20+ goals eindigen.
Het is vooral de teleurstelling over zijn prestaties bij Feyenoord. Ten tijde van zijn transfer naar ons was hij de eerste spits van het Japanse nationale elftal, wat nogal wat is als je van Cercle Brugge komt, dus je mag er wel wat van verwachten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik proef dat de meerderheid wel een beetje klaar is met Ueda. Ik vind zijn cijfers eigenlijk helemaal niet beroerd. Zou nog beter kunnen wanneer de buitenspelers (vooral Moussa) de oogkleppen thuislaten.
Van mij mag hij eerste spits zijn dit seizoen. Dan zie ik hem in de competitie zeker op 20+ goals eindigen.
En met Steijn heb je nóg zo'n speler in het veld lopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ben je wel het hele seizoen aan het kijken naar een dode Jap die op geen enkele andere manier een positieve bijdrage levert aan het veldspel of zelf wel eens een kansje creëert.
Dat hele 'hij maakt er 15 of 20' als je hem laat staan gaat altijd voorbij aan het gegeven dat je als spits van een club die bovenin wil meedraaien wel iets meer moet kunnen.
Dat is een veel betere voetballer dan Uedaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En met Steijn heb je nóg zo'n speler in het veld lopen
Combinatie Steijn/Ueda is misschien wel wat creatief-arm, dat geef ik toe. Wellicht dat dit opgelost kan worden door Valente een plekkie te geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steijn op 9 en Valente op 10 eens proberen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:18 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Combinatie Steijn/Ueda is misschien wel wat creatief-arm, dat geef ik toe. Wellicht dat dit opgelost kan worden door Valente een plekkie te geven.
Ja, laten we een speler wiens nagenoeg enige kwaliteit in scoringspositie komen (dus er niet al staan) in de spits zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Steijn op 9 en Valente op 10 eens proberen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Lol, ik bedoel Rangers en Celtic tegelijk, blijkbaar. Die Schotten, dan maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Rangers, Celtic, allemaal één pot nat
Het is nou niet alsof dit Feyenoord geen oefenprojectje is van de onervarene legende RvP.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we een speler wiens nagenoeg enige kwaliteit in scoringspositie komen (dus er niet al staan) in de spits zetten
Wat kan er mis gaan
Hallo Domboquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo’n issue hoeven zijn vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een veel betere voetballer dan Ueda
En dat zegt best veel
Volgens mij zou Steijn nóg meer in z'n kracht komen met een spits voor hem zoals Pellè of Luuk de Jong. En zou Ueda beter uit de verf komen met Valente achter hem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo’n issue hoeven zijn vind ik persoonlijk.
Wat ik vermoeiender vind aan Ueda is het alibi drukzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |