Ik denk dat ze elkaar aanvallend juist wel versterken. Ueda trekt met zijn loopacties een man mee waardoor Steijn vrij komt, en waar Steijn de diepte in gaat loert Ueda vaak nog op de tweede bal. Kaatsen is niet hun sterkste punt maar ook niet zo slecht als soms geschetst. Dat is veel kwaliteit in de zestien samen. Een vast aanspeelpunt is voor Steijn prettig, maar de beweeglijkheid van Ueda ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zou Steijn nóg meer in z'n kracht komen met een spits voor hem zoals Pellè of Luuk de Jong. En zou Ueda beter uit de verf komen met Valente achter hem.
Dit is in ieder geval verre van optimaal.
He played a total of 704 minutes, scored 2 goals, and had 3 assists. In the Bundesliga, he played 20 matches, scoring 2 goals and providing 1 assist. He also participated in the DFB-Pokal and Nations League matches.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)ing-voor-gregoritsch
Vierde spits van Freiburg, dus de Tengstedt-discussie maar dan nog hevigergenot.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)ing-voor-gregoritsch
Vierde spits van Freiburg, dus de Tengstedt-discussie maar dan nog hevigergenot.
Misschien is Charisteas wel te porren om terug te komen uit zijn pensioen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ze in deze categorie spitsen aan het zoeken zijn, als het überhaupt waar is, dan kunnen ze net zo goed Cyriel Dessers terughalen. Die is op alle vlakken beter.
Ik denk dat hij ook beter is dan Ueda.
Aah, ach so. Ik snap hem nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Let niet op user De_Pel.
Half september dus pas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Moder en Read zijn na de interlandperiode weer terug.
Het probleem is dat je met hem zit voor een achterlijk hoge transfersom. En dus haast wel gedwongen bent een jaar uit te zitten waarbij hij dit rendement pakt, terwijl hij onvoldoende brengt voor de selectie, om er voor een enigszins normale transfersom weer fatsoenlijk afstand van te kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
Dat hele 'hij maakt er 15 of 20' als je hem laat staan gaat altijd voorbij aan het gegeven dat je als spits van een club die bovenin wil meedraaien wel iets meer moet kunnen.
Ik ken de financiële situatie van Feyenoord niet helemaal. Maar ik kan mij niet herinneren dat wij in het verleden zoveel spelers kochten voordat oude rommel was verkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het probleem is dat je met hem zit voor een achterlijk hoge transfersom. En dus haast wel gedwongen bent een jaar uit te zitten waarbij hij dit rendement pakt, terwijl hij onvoldoende brengt voor de selectie, om er voor een enigszins normale transfersom weer fatsoenlijk afstand van te kunnen doen.
Ik vind dit altijd zo'n grappige opmerking.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ken de financiële situatie van Feyenoord niet helemaal. Maar ik kan mij niet herinneren dat wij in het verleden zoveel spelers kochten voordat oude rommel was verkocht.
https://www.transfermarkt(...)transfers/verein/234
34 spelers en dan heb je er ook nog 6 verhuurd. En dan zijn er ook nog totaal geen signalen dat afvallers naar andere clubs kunnen.
Laat ze eerst maar puin ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |