Bullaude is alleraardigst, zou op een niveautje lager prima mee kunnen, maar vangt een ‘buiten EU’-salarisje. Dat gaat vrijwel niemand lappen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Bullaude een dure jongen? Die vond ik bij Fortuna toch regelmatig best aardig spelen, je zou zeggen dat daar wel clubs voor komen.
Dat valt ook wel mee, een buiten EU salaris is tegenwoordig gewoon een gemiddeld eredivisiesalarisquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bullaude is alleraardigst, zou op een niveautje lager prima mee kunnen, maar vangt een ‘buiten EU’-salarisje. Dat gaat vrijwel niemand lappen.
3 om 5 ton ongeveer scheelt toch nogal, waar vooral de grote clubs natuurlijk dat gemiddelde stevig omhoog drukken. Zoveel clubs betalen er niet 5 ton voor ook geen absolute bewezen topper lijkt mij. Wellicht Sjempionship ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, een buiten EU salaris is tegenwoordig gewoon een gemiddeld eredivisiesalaris
Zeker Carranza moet je toch gewoon in de markt kunnen zetten zou je zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou iemand nog ooit komen voor Bullaude, Carranza en Kasanwirjo?
Net zo snel op de eerste 30 meter als Pratto.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeker Carranza moet je toch gewoon in de markt kunnen zetten zou je zeggen.
Een goeie zaakwaarnemer zou hem ook naar onderkant La Liga of subtop Portugal moeten krijgen zou je zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 om 5 ton ongeveer scheelt toch nogal, waar vooral de grote clubs natuurlijk dat gemiddelde stevig omhoog drukken. Zoveel clubs betalen er niet 5 ton voor ook geen absolute bewezen topper lijkt mij. Wellicht Sjempionship ofzo.
Gewoon eruit met die zooiquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch zou ik er wel voorstander van zijn om Carranza te houden. Als breekijzer is hij gewoon nuttig met z'n fysiek en dat is best lekker om erbij te hebben. Maar dan wel puur en alleen in die rol, zeker niet als basisspeler (ook niet bij een blessure bij de basisspits).
En dan…? Met Ueda (kan niks) in de basis, Tengstedt als reserve (kan niks) en Caranza “als breekijzer” (kan niks) het seizoen in? Prijzig voor 3x niks.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch zou ik er wel voorstander van zijn om Carranza te houden. Als breekijzer is hij gewoon nuttig met z'n fysiek en dat is best lekker om erbij te hebben. Maar dan wel puur en alleen in die rol, zeker niet als basisspeler (ook niet bij een blessure bij de basisspits).
Carranza mogen ze lekker bij Excelsior stallen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Sunk costs.. ongeacht restwaarde of wat je met de huidige niet succesvolle investeringen kan doen, verder kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik ben er een groot voorstander van om nog een dure spits te kopen of huren om er vervolgens achter te komen dat je Ueda en Carranza aan de straatstenen niet kwijtraakt
Zou goed passen in deze transferwindow.
Ik begrijp sowieso niet wat ze met zo'n Tengstedt nou wilden en wat voor plan ze hem hebben geschetst. Dat is blijkbaar de 'opvolger' van Carranza, waarom gaat zo'n gozer daar zelf mee akkoord?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik ben er een groot voorstander van om nog een dure spits te kopen of huren om er vervolgens achter te komen dat je Ueda en Carranza aan de straatstenen niet kwijtraakt
Compleet debiel inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat ze met zo'n Tengstedt nou wilden en wat voor plan ze hem hebben geschetst. Dat is blijkbaar de 'opvolger' van Carranza, waarom gaat zo'n gozer daar zelf mee akkoord?
Of dat Ueda dan toch nog altijd de beste spits blijkt in je selectie en hij lekker het seizoen afmaakt als eerste spits met die gekke Toure op de bank met zijn baggerstatistieken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
Ja ik vind hem (en Borges) de gekste aankopen deze zomer. Alsof Te Kloese gechanteerd is door een Portugese zaakwaarnemer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat ze met zo'n Tengstedt nou wilden en wat voor plan ze hem hebben geschetst. Dat is blijkbaar de 'opvolger' van Carranza, waarom gaat zo'n gozer daar zelf mee akkoord?
Vooral het tijdstip van aankoop in combinatie met de transfersommen. In de situatie waarin je zat/zit is het gek dat je dik 16 miljoen neerlegt voor spelers die je niet direct versterken of waarbij de echte noodzaak om die te halen ook nog ontbrak.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch zie ik het nog altijd wel zitten in zo'n Borges. Laat echt wel bij momentjes goede dingen zien. Pittig bedrag en zeker apart als je dat in de context plaatst dat hij gehaald is als back-up van Moussa. Wordt nog teveel afgerekend op die ene kans die hij mist tegen Fener.
Ditquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het tijdstip van aankoop in combinatie met de transfersommen. In de situatie waarin je zat/zit is het gek dat je dik 16 miljoen neerlegt voor spelers die je niet direct versterken of waarbij de echte noodzaak om die te halen ook nog ontbrak.
Gezien de rol in de selectie waarvoor ze gehaald worden zijn het gewoon gekke bedragen en profielen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik wacht nog even een paar weken af met oordelen over spelers die we pakweg in totaal een half uur hebben zien spelen
Als je dit bedrag neerlegt voor een Tengstedt met het oog op dat hij de positie van eerste spits goed kan invullen dan wel die van tweede spits is het niet gek. Als dit daadwerkelijk als derde spits is blijft het gewoon een lachwekkende transfer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het tijdstip van aankoop in combinatie met de transfersommen. In de situatie waarin je zat/zit is het gek dat je dik 16 miljoen neerlegt voor spelers die je niet direct versterken of waarbij de echte noodzaak om die te halen ook nog ontbrak.
Borges is ook geen hele gekke aankoopquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit bedrag neerlegt voor een Tengstedt met het oog op dat hij de positie van eerste spits goed kan invullen dan wel die van tweede spits is het niet gek. Als dit daadwerkelijk als derde spits is blijft het gewoon een lachwekkende transfer.
En daarom weiger ik het te geloven. Verder wel eens over Borges, neemt niet weg dat ik het nog wel zie zitten in die jongen. Mocht Moussa ineens stuk gaan kan je zomaar blij zijn dat die jongen er loopt.
Onze wedstrijden waren niet anders verlopen als die 2 er niet waren geweest inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Borges is ook geen hele gekke aankoop
Maar dat geld voor die twee had je net zo goed nu nog op zak kunnen hebben. De interessante periode op de transfermarkt voor eredivisieclubs begint nu pas zo’n beetje
Door die voorrondes was het dan ook wel de pijnlijke spagaat waar Feyenoord inzat. Blijft dan een lastige afweging.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat geld voor die twee had je net zo goed nu nog op zak kunnen hebben. De interessante periode op de transfermarkt voor eredivisieclubs begint nu pas zo’n beetje
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken. Ik snap dat Feyenoord gegaan is voor deze afweging in ieder geval. Kritiek op het bedrag mag er dan wel weer zijn, voor nu.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onze wedstrijden waren niet anders verlopen als die 2 er niet waren geweest inderdaad.
Weet niet of dit nu een beter moment is om spelers vast te leggen dan in juli. Een hoop spelers die beschikbaar waren hebben nu al een transfer gemaakt.
Bedrag, profiel, noodzaakquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken. Ik snap dat Feyenoord gegaan is voor deze afweging in ieder geval. Kritiek op het bedrag mag er dan wel weer zijn, voor nu.
Is ook wel een beetje een koe in de kont kijken. Voorgaande jaren was de kritiek dat Te Kloese lag te slape op een vakantiebed in Mexico tijdens de transferperiode en was iedereen (terecht) woest dat versterkingen uitbleven tot het eigenlijk al te laat was.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kon je Borges die situatie tien keer over laten doen en tien keer was het geen goal geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken. Ik snap dat Feyenoord gegaan is voor deze afweging in ieder geval. Kritiek op het bedrag mag er dan wel weer zijn, voor nu.
Lukraak wil ik niet perse zeggen, wel dat het natuurlijk raar is dat van Persie op de linksbuiten plek al 4 man heeft geprobeerd. Geef gewoon wat structuur en duidelijkheid. Hadj Moussa en Sauer starten, maar Borges en Diara mogen ook voor hun kans gaan. Slory en Sliti lekker verhuren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kon je Borges die situatie tien keer over laten doen en tien keer was het geen goal geweest.
Zo slecht vond ik hem verder niet, maar het is toch allemaal een beetje raar, ook dat zelfs een Slory nu de voorkeur krijgt. Hoewel er een hoop begrijpelijke spelers worden gehaald voelt de selectiesamenstelling toch weer wat lukraak aan.
Ik vind slory vooral een slap schotje in zijn benen hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kon je Borges die situatie tien keer over laten doen en tien keer was het geen goal geweest.
Zo slecht vond ik hem verder niet, maar het is toch allemaal een beetje raar, ook dat zelfs een Slory nu de voorkeur krijgt. Hoewel er een hoop begrijpelijke spelers worden gehaald voelt de selectiesamenstelling toch weer wat lukraak aan.
Of je haalt die kerel als (potentiële) eerste spits, en dan heb je waarschijnlijk (maar gaan we zien…) een flinke inschattingsfout gemaakt, of je betaalt gewoon veel te veel en veel te overhaast voor een reserve.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit bedrag neerlegt voor een Tengstedt met het oog op dat hij de positie van eerste spits goed kan invullen dan wel die van tweede spits is het niet gek. Als dit daadwerkelijk als derde spits is blijft het gewoon een lachwekkende transfer. En daarom weiger ik het te geloven.
Als als als.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah, zeggen we nu. Legt Borges het balletje er wel in stonden we op de banken.
Van wie hebben ze ons dan al verlost?quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
Celtic moeten we te vriend houden, die zorgen vaak voor een dumpplek voor onze spelers in 'kleedkamer 2'.
Rangers, Celtic, allemaal één pot natquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van wie hebben ze ons dan al verlost?
Henrik Larsson en Glenn Loovens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van wie hebben ze ons dan al verlost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |