SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
De eerste vijf wedstrijden moet je winnen met deze selectie, helemaal omdat we twee potten thuis spelen tegen ondermiddenmoot (nieuwe term) en Sparta ook echt brandhout is. Minder zou echt een schande zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Sinds juli natuurlijk wel een volledig andere groep gekregen dus RvP mag zeker tot oktober even de tijd krijgen, maar ruimte voor fouten is er bij Feyenoord eigenlijk niet.
Derde plek is echt het minimale. Twente is echt rotzooi en clubs als AZ en Utrecht doen altijd leuk mee tot de 25e speelronde en zakken dan weg.quote:Je moet echt top 3 eindigen, en eigenlijk top 2. Maar als er onvoldoende progressie komt in ons spel de komende maanden dan gaan we potentieel punten verspelen tegen clubs als NEC, FC Utrecht, en AZ en op die manier wordt het nog een hele strijd om die 3e plaats te verzekeren.
Maar ik sta hier bekend als de notoire zuurpruim, dus het zal allemaal wel meevallen.
Mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat een geniale banner heeft dit topic.
Smalquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na gisteren hoop ik wel dat Small weer snel wedstrijd fit is en gewoon langere tijd in de basis speelt weer. Scheelt een hoop vergeleken met die Bos.
Ik vind het allemaal nog maar lastig inschatten makker. We hebben best goede dingen gezien, maar de laatste twee potjes vond ik dan weer matig op een minuut of 30 na.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde
@:fetx
@:onlogisch
Carranza lijkt mij vrij overbodig als er nog een spits bij komt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat de bank het verschil moet gaan maken.
Ik denk dat Feyenoord daar beter in is dan de afgelopen 2 seizoenen
Dat zou de doorslag kunnen geven als er nog een verdediger en een spits bij zou kunnen komen en er niemand meer vertrekt.
Ik kan dat gewoonweg echt niet geloven. Carranza is eigenlijk een prima derde spits.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Las een stukje waarin Krabby zei dat Tengstedt eigenlijk de vervanger van Carranza is en dat ze nog een voor Ueda willen halen.
Bijzonder dat je zoveel miljoenen uitgeeft aan een derde spits.
Een vervanger voor Ueda? Dan is Tengstedt toch een tweede spits? Of hebben beide spitsen hun eigen vervanger?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Las een stukje waarin Krabby zei dat Tengstedt eigenlijk de vervanger van Carranza is en dat ze nog een voor Ueda willen halen.
Bijzonder dat je zoveel miljoenen uitgeeft aan een derde spits.
Dat dit het idee was lees je niet voor het eerst. Verder eens dat het wat raar is om zoveel geld uit te geven voor een 2e/3e spits.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoonweg echt niet geloven. Carranza is eigenlijk een prima derde spits.
We lezen wel erg veel, maar ik mag dan toch echt hopen dat Feyenoord van interesse weet in Ueda waar nog een mooi bedrag voor op tafel kan komen anders snap ik niet waarom wij straks voor pak hem beet 25 miljoen aan spitsen op het trainingsveld hebben staan. Zonde van het kapitaal als je het mij vraagt. Om nog maar te zwijgen dat je met dit spitsentrio prima weg kan komen in de Eredivisie en Europa League.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat dit het idee was lees je niet voor het eerst. Verder eens dat het wat raar is om zoveel geld uit te geven voor een 2e/3e spits.
Hier wel mee eens. Het is sowieso iemand die de fysieke kwaliteiten heeft om als breekijzer ingebracht te worden en iets te forceren. Alleen daarom zou ik hem er al best bij willen houden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoonweg echt niet geloven. Carranza is eigenlijk een prima derde spits.
Ik vind het spitsenniveau wel echt te laag voor Feyenoordbegrippen. Begrijp de aankoop van Tengstedt ook totaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We lezen wel erg veel, maar ik mag dan toch echt hopen dat Feyenoord van interesse weet in Ueda waar nog een mooi bedrag voor op tafel kan komen anders snap ik niet waarom wij straks voor pak hem beet 25 miljoen aan spitsen op het trainingsveld hebben staan. Zonde van het kapitaal als je het mij vraagt. Om nog maar te zwijgen dat je met dit spitsentrio prima weg kan komen in de Eredivisie en Europa League.
En we hebben toch een aardig bijzonder lijstje gehad met spitsen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het spitsenniveau wel echt te laag voor Feyenoordbegrippen. Begrijp de aankoop van Tengstedt ook totaal niet.
Idem.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het spitsenniveau wel echt te laag voor Feyenoordbegrippen. Begrijp de aankoop van Tengstedt ook totaal niet.
Van Persie wil maar 2 spitsen. Vandaar ook dat Carrilo naar Dordt is gestuurd en Carranza helemaal buiten de selectie is gevallen en verkocht moet gaan worden. Ueda als eerste spits, Tengstedt als tweede spits. Mocht er nog een leuk bod komen voor Ueda dan gaat die verkocht worden en zullen ze een nieuwe eerste spits halen, zo niet dan blijft hij gewoon.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En we hebben toch een aardig bijzonder lijstje gehad met spitsen.
Maar mocht men daadwerkelijk nog een spits willen halen snap ik er ook geen bal van waarom Tengstedt gehaald is. Of men moet intens geschrokken zijn van zijn niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |