abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2025 @ 22:32:35 #31
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218530325
Bij Borges, Tengstedt en in mindere mate Bos vind ik het toch wel gek dat we in totaal 20 miljoen hebben uitgegeven aan spelers die er niet bepaald gelijk staan, op posities waar we wel echt directe versterkingen nodig hadden. Dat geld had je volgens mij wel beter kunnen uitgeven in plaats van nog meer ‘mwah’ spelers.

Sowieso vind ik de selectie te vol op dit moment. Nieuwkoop, Trauner en Stengs zijn nog altijd wel erg dure vulling voor veel geld. Bullaude, Mitchell, Nadje en Kasanwirjo doen straks helemaal niet meer mee. En dan is er alsnog ruimte voor Sliti en Slory? Ik vraag mij af hoe je dit allemaal wil managen zonder potentiële kapitaalvernietiging.
Makkelijk eerste
pi_218530419
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij Borges, Tengstedt en in mindere mate Bos vind ik het toch wel gek dat we in totaal 20 miljoen hebben uitgegeven aan spelers die er niet bepaald gelijk staan, op posities waar we wel echt directe versterkingen nodig hadden. Dat geld had je volgens mij wel beter kunnen uitgeven in plaats van nog meer ‘mwah’ spelers.

Sowieso vind ik de selectie te vol op dit moment. Nieuwkoop, Trauner en Stengs zijn nog altijd wel erg dure vulling voor veel geld. Bullaude, Mitchell, Nadje en Kasanwirjo doen straks helemaal niet meer mee. En dan is er alsnog ruimte voor Sliti en Slory? Ik vraag mij af hoe je dit allemaal wil managen zonder potentiële kapitaalvernietiging.
Je moet niet zo hysterisch doen met je bestuur-tegen-de-muur houding. Lachwekkend altijd die PURE PANIEK hier. Van Persie moet gewoon een eerlijke kans krijgen en Dennis heeft tientallen miljoenen binnengehaald en de selectie is veel beter dan in het Pre-Slot tijdperk. Ze zijn gewoon nog niet topit en nog niet op elkaar ingespeeld dat heeft tijd nodig. En Bos sliep toen hij 7 was tussen de kangoeroes in een Feyenoord-Pyjama dus dat MOET wel goedkomen. En de transfermarkt is ook nog ruim 2 weken open dus waar klaag je nou eigenlijk over?!?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 17 augustus 2025 @ 22:58:32 #33
474254 GurneyIsBestOke
pi_218530481
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Je moet niet zo hysterisch doen met je bestuur-tegen-de-muur houding. Lachwekkend altijd die PURE PANIEK hier. Van Persie moet gewoon een eerlijke kans krijgen en Dennis heeft tientallen miljoenen binnengehaald en de selectie is veel beter dan in het Pre-Slot tijdperk. Ze zijn gewoon nog niet topit en nog niet op elkaar ingespeeld dat heeft tijd nodig. En Bos sliep toen hij 7 was tussen de kangoeroes in een Feyenoord-Pyjama dus dat MOET wel goedkomen. En de transfermarkt is ook nog ruim 2 weken open dus waar klaag je nou eigenlijk over?!?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ik zit een beetje in het midden. Steijn, Valente, Ahmed en Watanabe vind ik echt prima aankopen. Momenten van goed voetbal wordt afgewisseld met slechte fases waarin we alsnog weinig kansen tegen krijgen. Ik verwacht nou niet dat we heel veel punten gaan verliezen, eigenlijk.

Die linkerkant baart mij nu het meest zorgen. Ik zou met Sauer en Smal spelen, maar dat is een vrij modaal duo, niet heel bijzonder. Kan ook de linkerkant van AZ of Twente zijn.
Makkelijk eerste
pi_218530551
Nou, kampioen gaan we niet worden in ieder geval. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218530564
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, kampioen gaan we niet worden in ieder geval. :')
Tenzij je alles wint, dan altijd. Waarom ben je fan van een kampioenskandidaat als je toch gaat indekken en janken.

Zo lekker was psv ook niet bezig vandaag hoor
pi_218530695
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:57 schreef CR7 het volgende:

[..]
Een vervanger voor Ueda? Dan is Tengstedt toch een tweede spits? Of hebben beide spitsen hun eigen vervanger? :')
Ik vergeet een woord.

Ze willen dus blijkbaar nog een concurrent voor Ueda halen. Dan kom je uit op drie spitsen.
pi_218530756
Ueda is een uitstekende spits. Hij gaat dit seizoen topscorer worden. Het zou echter wel goed zijn als ze de vleugels wat vaker van kant laten wisselen. Als Hadj Moussa vanaf links komt, heeft hij misschien ook een keer een assist.
  maandag 18 augustus 2025 @ 00:19:29 #38
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218530773
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:09 schreef Middelpunt het volgende:
Ueda is een uitstekende spits. Hij gaat dit seizoen topscorer worden. Het zou echter wel goed zijn als ze de vleugels wat vaker van kant laten wisselen. Als Hadj Moussa vanaf links komt, heeft hij misschien ook een keer een assist.
Werkt lang door he, zo'n hittegolf :P ;)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_218531095
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:07 schreef De_Pel het volgende:
Best aardig dat je ondanks dat je zo ruk speelt, je in ronde 2 al voorstaat op 4 van de 5 potentiele top-6 clubs naast Feyenoord zelf.
"Top 6 clubs"

Oioioi. :')

Utrecht en Twente zijn echt brandhout.

Zeker dit seizoen stort Utrecht compleet in wegens Europese verplichtingen en de selectie van Twente is niet eens bagger te noemen.

Blijft AZ over als leuke potentiële kanshebber en die storten ook altijd in.

ajax onder domme Sjon zou ook lachwekkend moeten blijken, maar vooruit, het blijft ajax dus die tellen we mee als kanshebber voor de tweede plek.

Derde zou een deceptie zijn, tweede ben je (na alle investeringen) aan je stand verplicht, eerste zou een godswonder zijn.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 07:44:48 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218531142
Seniele Willem laat, terecht, geen spaan heel van dit Feyenoord.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218531154
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Milambo met een prima debuut in Engeland _O-
Enorm talentvolle speler, komt er totaal niet uit het afgelopen halfjaar

Handen dichtknijpen met die fantastische transfer
pi_218531155
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:44 schreef onlogisch het volgende:
Link voor de mensen zonder Algemeen Dagblad

[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 07:49:39 (Betaalmuur omzeilen is tegen de policy) ]
pi_218531168
quote:
Geen spaan heel valt trouwens ook wel mee.

Grote lijnen:
1) RvP rommelt wat aan op de linksbuitenpositie.
2) Valente verdient een basisplaats en op het middenveld. Steijn haal je er niet uit.
3) Stengs kan iets creëren als de tegenstander compact achterin speelt, net als Valente. We missen Stengs.
4) Ueda mist aanvoer en LoOpT ZiCh HeT SchOmPus.
5) Maar ja, hij verneukt ook weer belangrijke kans.
  maandag 18 augustus 2025 @ 08:38:32 #44
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218531376
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En we hebben toch een aardig bijzonder lijstje gehad met spitsen.

Maar mocht men daadwerkelijk nog een spits willen halen snap ik er ook geen bal van waarom Tengstedt gehaald is. Of men moet intens geschrokken zijn van zijn niveau.
Volgens mij is de uitleg gewoon dat Tengstedt de vervanger van Carranza is.
pi_218532041
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Volgens mij is de uitleg gewoon dat Tengstedt de vervanger van Carranza is.
Als tweede spits, oke.
Als derde spits, bizar.
pi_218533204
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:33 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
"Top 6 clubs"

Oioioi. :')

Utrecht en Twente zijn echt brandhout.

Zeker dit seizoen stort Utrecht compleet in wegens Europese verplichtingen en de selectie van Twente is niet eens bagger te noemen.

Blijft AZ over als leuke potentiële kanshebber en die storten ook altijd in.

ajax onder domme Sjon zou ook lachwekkend moeten blijken, maar vooruit, het blijft ajax dus die tellen we mee als kanshebber voor de tweede plek.

Derde zou een deceptie zijn, tweede ben je (na alle investeringen) aan je stand verplicht, eerste zou een godswonder zijn.
Ajax had vooral veel pech en wij veel geluk met die twee ballen op de paal. Zie ons geen tweede worden boven Ajax normaal gesproken ga je gewoon weer eenvoudig derde worden.
blablablabla
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:13:05 #47
124676 RobertoCarlos
pi_218533237
quote:
He poten af van Willem ja :( Bovendien: iedereen hier weet dat het nog niet veel voorstelt op dit moment
pi_218533250
quote:
Seniele Willem :') log uit, mokerdebiel.
blablablabla
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:19:21 #49
124676 RobertoCarlos
pi_218533263
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Link voor de mensen zonder Algemeen Dagblad
Hier de tekst:

quote:
Ik mag niet kopieren/plakken als het achter een betaalmuur zit

[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 13:24:43 ]
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:19:28 #50
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218533264
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Ajax had vooral veel pech en wij veel geluk met die twee ballen op de paal. Zie ons geen tweede worden boven Ajax normaal gesproken ga je gewoon weer eenvoudig derde worden.
Daar staan eerlijk gezegd ook een stuk of 5, 6 enorme kansen voor ons tegenover. Als er daar een paar van in waren gegaan, dan waren de geluiden ook weer 180 graden anders geweest hier :)
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:32:00 #51
124676 RobertoCarlos
pi_218533325
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hier de tekst:
[..]

@onlogisch: sorry, wist ik niet.. :X Ik dacht juist dat er om gevraagd werd...
pi_218533489
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Daar staan eerlijk gezegd ook een stuk of 5, 6 enorme kansen voor ons tegenover. Als er daar een paar van in waren gegaan, dan waren de geluiden ook weer 180 graden anders geweest hier :)
Geen grote kansen. Ajax maakte gisteren meer aanspraak op de overwinning tegen een betere tegenstander dan ons. Besef ook dat NEC met 5-0 Excelsior won.

Wel zin in De Klassieker Lammen vs de blinden genot.
blablablabla
pi_218533512
Celtic is nu precies zo'n ploeg die we nodig hebben om ons te verlossen van vaatdoek Stengs.
pi_218533517
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Geen grote kansen. Ajax maakte gisteren meer aanspraak op de overwinning tegen een betere tegenstander dan ons. Besef ook dat NEC met 5-0 Excelsior won.

Wel zin in De Klassieker Lammen vs de blinden genot.
User Elan neemt na twee competitieronden en eind augustus al conclusies over een wedstrijd diep in december.

Juist ja.
pi_218533551
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
User Elan neemt na twee competitieronden en eind augustus al conclusies over een wedstrijd diep in december.

Juist ja.
Uh nee hoor.
Ik stel alleen dat ik er zin in heb.
blablablabla
pi_218533556
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Celtic is nu precies zo'n ploeg die we nodig hebben om ons te verlossen van vaatdoek Stengs.
Stengs is juist een van de weinige spelers die wat creativiteit kunnen brengen op dit middenveld wanneer hij voor de verandering niet kapot is.
blablablabla
pi_218533562
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Stengs is juist een van de weinige spelers die wat creativiteit kunnen brengen op dit middenveld wanneer hij voor de verandering niet kapot is.
Klopt, fit en wanneer er ruimtes zijn een geweldige speler.

Beide factoren zijn samen alleen zelden aan de orde.
pi_218533571
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Bijlow is ook de beste keeper van Nederland als hij fit is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 augustus 2025 @ 14:15:46 #59
474254 GurneyIsBestOke
pi_218533581
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Bijlow is ook de beste keeper van Nederland als hij fit is.
En Nieuwkoop is de beste rechtsback van Nederland als hij fit is.

Nee wacht.
Makkelijk eerste
pi_218533583
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En Nieuwkoop is de beste rechtsback van Nederland als hij fit is.

Nee wacht.
Overdrijf niet zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')