Van Persie is een lul.quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Leuk verhaal over van Persie. Hartman voelde zich niet gewaardeerd, want Persie accepteerde niet dat hij niet bij tekende.
https://www.voetbalprimeu(...)-rotgevoel-rond.html
Een speler die al 2 zware blessures achter de rug heeft, ik vind het prima dat hij nu elders is. We hebben al genoeg medische problemen in de selectie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*knip*
Het is vooral jammer dat het zo loopt, want ik had een stuk liever Hartman erbij gehad dan die Bos.
Hij kwam al een poosje niet zo leuk en als een gladjakker over.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder is dit gewoon totaal niet netjes van Q, vPersie is niks dan lovend over hem geweest in de media, om dan een trap na te geven en actief te gaan stoken is laag bij de grond. Als je jezelf zo nadrukkelijk boven de club zet hoef je niet voortdurend te claimen dat je een echte Feyenoorder bent.
Natuurlijk is het heel simpel, maar dan moet je als club ook op tijd zijn met het verlengen van een contract, omdat dit meestal gepaard gaat met een salarisverhoging, is dat toch nog wel een dingetje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:05 schreef raptorix het volgende:
Het is heel simpel, een club steekt veel tijd en geld in de ontwikkeling van een speler, die willen een bepaalde zekerheid dat je niet gratis de deur uit loopt, zeker als het een jonge speler is die nog relatief weinig gespeelt heeft, als een speler nou 10 jaar in het eerste speelt, en dan gratis weg wil dan is dat een heel ander verhaal.
Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het heel simpel, maar dan moet je als club ook op tijd zijn met het verlengen van een contract, omdat dit meestal gepaard gaat met een salarisverhoging, is dat toch nog wel een dingetje.
En als de speler dan geen interesse heeft om te verlengen, zit er weinig anders op dan verkoop.
En dan nog het grote probleem is dat een club als Burnley lachend het veelvoudige betaalt dan wat de top hier in NL kan uitgeven.
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUHquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.
Er nooit geen geld hier!quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUH
Goh...
Op deze manier spelers onder druk zetten om bij te tekenen om ze vervolgens te zien vertrekken is ook een vorm van kapitaalvernietiging. Waar Slot ons miljoenen heeft opgeleverd, gaat RvP ons mogelijk miljoenen kosten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presterenquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Hartman moet maar eerst goed presteren bij zijn huidige club en dan praatjes gaan krijgen
Kijken wat voor praatjes hij straks heeft als hij daar op de bank beland
Laten we voor de grap van zowel ajax en Feyenoord vooral even de financiële klappers erbij pakken van de afgelopen jaren. Even uit het blote hoofdje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presteren
Hij heeft toch gewoon een punt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
Lekker ingaan op dat getroll. Laat gaan joh.
Ontopic: die Bilal lijkt te gaan komen.
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
Lekker ingaan op dat getroll. Laat gaan joh.
Ontopic: die Bilal lijkt te gaan komen.
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |