abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218578779
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Leuk verhaal over van Persie. Hartman voelde zich niet gewaardeerd, want Persie accepteerde niet dat hij niet bij tekende.

https://www.voetbalprimeu(...)-rotgevoel-rond.html
Van Persie is een lul.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218578885
Hartman moet maar eerst goed presteren bij zijn huidige club en dan praatjes gaan krijgen

Kijken wat voor praatjes hij straks heeft als hij daar op de bank beland
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218578965
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
*knip*
Het is vooral jammer dat het zo loopt, want ik had een stuk liever Hartman erbij gehad dan die Bos.
Een speler die al 2 zware blessures achter de rug heeft, ik vind het prima dat hij nu elders is. We hebben al genoeg medische problemen in de selectie.
pi_218578997
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Verder is dit gewoon totaal niet netjes van Q, vPersie is niks dan lovend over hem geweest in de media, om dan een trap na te geven en actief te gaan stoken is laag bij de grond. Als je jezelf zo nadrukkelijk boven de club zet hoef je niet voortdurend te claimen dat je een echte Feyenoorder bent.
Hij kwam al een poosje niet zo leuk en als een gladjakker over.

Loopt met zijn ziel onder z'n arm omdat een eerdere transfer naar Engeland niet lukte en zijn lichaam hem in de steek liet.
Dus is het Robin zijn schuld, dit alles.
Want als je niet je contract wil verlengen, verdien je nog steeds de royal treatment. :D :')
Hij mag wel wat meer bescheiden worden, siert hem totaal niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218579055
Sinds Chelsea interesse in hem toonde is hij iets teveel in zichzelf gaan geloven volgens mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218579129
RvP: ‘We willen graag dat je blijft. Ik wil graag dat je blijft. Je bent een belangrijke speler voor mij.’

Q: "... Anders dan bij Feyenoord, waar ik niet het gevoel had dat ze me er graag bij wilden houden."

:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 24 augustus 2025 @ 12:53:00 #207
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218579132
Ach, Hartman
pi_218579189
Het is heel simpel, een club steekt veel tijd en geld in de ontwikkeling van een speler, die willen een bepaalde zekerheid dat je niet gratis de deur uit loopt, zeker als het een jonge speler is die nog relatief weinig gespeelt heeft, als een speler nou 10 jaar in het eerste speelt, en dan gratis weg wil dan is dat een heel ander verhaal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218579218
De pers is geen goede piepel manager
  zondag 24 augustus 2025 @ 13:18:35 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218579282
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:05 schreef raptorix het volgende:
Het is heel simpel, een club steekt veel tijd en geld in de ontwikkeling van een speler, die willen een bepaalde zekerheid dat je niet gratis de deur uit loopt, zeker als het een jonge speler is die nog relatief weinig gespeelt heeft, als een speler nou 10 jaar in het eerste speelt, en dan gratis weg wil dan is dat een heel ander verhaal.
Natuurlijk is het heel simpel, maar dan moet je als club ook op tijd zijn met het verlengen van een contract, omdat dit meestal gepaard gaat met een salarisverhoging, is dat toch nog wel een dingetje.

En als de speler dan geen interesse heeft om te verlengen, zit er weinig anders op dan verkoop.

En dan nog het grote probleem is dat een club als Burnley lachend het veelvoudige betaalt dan wat de top hier in NL kan uitgeven.
pi_218579339
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Natuurlijk is het heel simpel, maar dan moet je als club ook op tijd zijn met het verlengen van een contract, omdat dit meestal gepaard gaat met een salarisverhoging, is dat toch nog wel een dingetje.

En als de speler dan geen interesse heeft om te verlengen, zit er weinig anders op dan verkoop.

En dan nog het grote probleem is dat een club als Burnley lachend het veelvoudige betaalt dan wat de top hier in NL kan uitgeven.
Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 13:29:18 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218579346
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUH

Goh...
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218579350
quote:
6s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUH

Goh...
Er nooit geen geld hier!
pi_218579446
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er nooit geen geld hier!
NOOIT.
pi_218579746
Goeie gozer die Q
pi_218581758
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Op deze manier spelers onder druk zetten om bij te tekenen om ze vervolgens te zien vertrekken is ook een vorm van kapitaalvernietiging. Waar Slot ons miljoenen heeft opgeleverd, gaat RvP ons mogelijk miljoenen kosten.

Niet alleen Hartman is slecht behandelt. Mitchel mocht oprotten na een mislukte tackle. En als Timber openstond voor een nieuw contract dan is gevoel om bij te tekenen nu ook weg. Nadat hij hem het armband afpakte
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218582119
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 18:41 schreef GGMM het volgende:
Ajax 3 punten dit weekend, Feyenoord 0 :)
pi_218582165
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 18:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Leuk, maar jij bent voor PSV.
pi_218582413
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Hartman moet maar eerst goed presteren bij zijn huidige club en dan praatjes gaan krijgen

Kijken wat voor praatjes hij straks heeft als hij daar op de bank beland
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presteren
pi_218582755
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:13 schreef Adames het volgende:

[..]
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presteren
Laten we voor de grap van zowel ajax en Feyenoord vooral even de financiële klappers erbij pakken van de afgelopen jaren. Even uit het blote hoofdje.

Los van alle troep die ajax en Feyenoord verkocht hebben de afgelopen jaren die de moeite van het behandelen dus niet waard zijn, even het lijstje van spelers die het zogenaamd helemaal gingen maken in het buitenland:

Donny van der Beek: compleet mislukt
Hakim Ziyech: continu blessures, sporadisch ingevallen, compleet mislukt
Antony: need I say more?
Alvarez: Over een terugkeer werd ongetwijfeld gesproken omdat het zo'n succesverhaal werd. Is nu naar een of andere Turkse knakenploeg?
Mathijs Te Ligt: is inmiddels ook alweer drie keer van club veranderd

Na een fors lange aanloopperiode is Frenkie de Jong inmiddels nog steeds zesjes en zeventjes aan het scoren op het middenveld, met af en toe een negen.

Kudus: volgens mij aardig geslaagd
Timber: behoorlijk geslaagd

Kijken we naar transfers van Feyenoord:
Geertruida: compleet mislukt
Malacia: compleet mislukt. Doet een Donnytje
Kökcu: aardig mislukt, vooral houding en gedrag. Gaat nu naar Turkije, doet een Alvarezje
Sinisterra: aardig mislukt, vooral blessureproblematiek en een degradatie.

Wieffer: straalde aanvankelijk uit enorm te mislukken, lijkt nu (op rechtsback) alsnog te gaan renderen

Senesi: enigszins geslaagd
Aursnes: behoorlijk geslaagd

Nog onbekend: Gimenez: eigenlijk nog te vroeg, maar lijkt fors te gaan mislukken

Conclusie: zogenaamde "topspelers" uit Nederland die naar de top gaan van Engeland, Italië, Spanje, Duitsland en ten behoeve van deze vergelijking Portugal gaan, mislukken vrijwel allemaal in het buitenland, ongeacht de club waar ze vertrekken.

Handen dichtknijpen dat je schofterig veel geld ontvangt en voor de rest niet meer naar omkijken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door HMFuckyouall op 24-08-2025 19:52:07 ]
  zondag 24 augustus 2025 @ 19:49:08 #221
268491 fetX
pi_218582791
Lekker ingaan op dat getroll. Laat gaan joh.

Ontopic: die Bilal lijkt te gaan komen.
pi_218582803
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:

Hij heeft toch gewoon een punt?

Is alleen niet exclusief voorbehouden aan Feyenoord
  zondag 24 augustus 2025 @ 19:54:02 #223
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218582826
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:

Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.
Makkelijk eerste
pi_218582833
We hadden die vijf miljoen van Tengstedt dan beter in een keeper kunnen investeren
  zondag 24 augustus 2025 @ 19:55:03 #225
268491 fetX
pi_218582834
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')