Dan ben je de eerste, bedankt vriend. Het voelt goed om iemand te hebben die zich om je bekommert.quote:
Voormalig perschef PSV is het hiermee eens.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:18 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is die Wijndal toch een gigantische kutspeler
Hopelijk voel je je nu zoveel beter dat je geen drugs meer nodig hebtquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste, bedankt vriend. Het voelt goed om iemand te hebben die zich om je bekommert.
Zo werkt het helaas niet. Ik ga me door de drugs wel zoveel beter voelen dat ik jouw zorgen nóg beter op waarde ga kunnen schatten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je nu zoveel beter dat je geen drugs meer nodig hebt
Nachtegaal is een ajaciedquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
@:klaasweetalles @:psvcl en ik verwachten dat de VAR Ajax wel zal helpen
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vermoed dat hij na deze uitspraak gaat scoren
Dat kan helemaal niet vanuit de buitenspelpositie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:38 schreef GGMM het volgende:
Wout Weghorst krijgt een hoop kritiek maar scoort mooi de 2-0
Nee dan hebben ze te veel keuze. Misschien met 5 man zonder keeper.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:40 schreef Rambow het volgende:
Misschien proberen met 8 man op de keeper af kijken of we dan wel uit kunnen spelen
Dan staan er alsnog twee palen en een lat moeilijk te doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:42 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee dan hebben ze te veel keuze. Misschien met 5 man zonder keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |