Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het heel simpel, maar dan moet je als club ook op tijd zijn met het verlengen van een contract, omdat dit meestal gepaard gaat met een salarisverhoging, is dat toch nog wel een dingetje.
En als de speler dan geen interesse heeft om te verlengen, zit er weinig anders op dan verkoop.
En dan nog het grote probleem is dat een club als Burnley lachend het veelvoudige betaalt dan wat de top hier in NL kan uitgeven.
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUHquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja eens hoor, dan loop je denk ik als Feyenoord wel te slapen, overigens zal het met die nieuwe uitspraak straks helemaal feest worden, ik denk dat we dan allemaal rare constructies gaan zien, dat bij een transfer geen som meer word bepaald, maar een vergoeding voor hoeveel wedstrijden een speler daar speelt.
Er nooit geen geld hier!quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FEYENOORD HEP LOPUH SLAPUH
Goh...
Op deze manier spelers onder druk zetten om bij te tekenen om ze vervolgens te zien vertrekken is ook een vorm van kapitaalvernietiging. Waar Slot ons miljoenen heeft opgeleverd, gaat RvP ons mogelijk miljoenen kosten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presterenquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Hartman moet maar eerst goed presteren bij zijn huidige club en dan praatjes gaan krijgen
Kijken wat voor praatjes hij straks heeft als hij daar op de bank beland
Laten we voor de grap van zowel ajax en Feyenoord vooral even de financiële klappers erbij pakken van de afgelopen jaren. Even uit het blote hoofdje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Feyenoorders die bij hun nieuwe club presteren
Hij heeft toch gewoon een punt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
Lekker ingaan op dat getroll. Laat gaan joh.
Ontopic: die Bilal lijkt te gaan komen.
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
Lekker ingaan op dat getroll. Laat gaan joh.
Ontopic: die Bilal lijkt te gaan komen.
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel goed nieuws. Maakt overigens die Tengstedt-transfer wel heel erg lachwekkend.
Laten we nog maar even afwachten. Het is wel ZKA die dit meldt. Die is doorgaans veel te vroeg met zijn primeurs.quote:
Hoewel 5 miljoen sowieso gek is voor een 25-jarige derde spits, is Carranza is nog altijd niet weg. Net als Bullaude, Kasanwirjo en de verdere bende van ellende. Dat begint toch allemaal wel lang te duren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.
Veel teveel contractspelers en ik vrees dat er ook niet bijster veel meer weggaan al hoop ik van wel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoewel 5 miljoen sowieso gek is voor een 25-jarige derde spits, is Carranza is nog altijd niet weg. Net als Bullaude, Kasanwirjo en de verdere bende van ellende. Dat begint toch allemaal wel lang te duren.
Benieuwd hoe vPersie een selectie van 40 man gaat ‘piepol managen’
Oké, het schijnen er momenteel 37 (!) te zijn. 38 als Touré ook nog komt, en eigenlijk moet er ook nog een centrale verdediger bij.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:23 schreef Pistolero het volgende:
Oh, het aantal selectiespelers wordt blijkbaar ook weer met de dag hoger. Nu zijn het er al 40.
Benieuwd waar men aan het einde van de maand op uit komt.
Heb je daar een lijstje van? Die 37?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oké, het schijnen er momenteel 37 (!) te zijn. 38 als Touré ook nog komt, en eigenlijk moet er ook nog een centrale verdediger bij.
Ook dat aantal klopt niet, probeer het nog eens.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oké, het schijnen er momenteel 37 (!) te zijn. 38 als Touré ook nog komt, en eigenlijk moet er ook nog een centrale verdediger bij.
Vreemdste blijft Borges. By far. 10miljoen neerleggen voor iemand met die dramatische statistieken is toch wel ongekend. Moet je wel echt blind vertrouwen in je scoutingsapparaat hebben dat bij Borges als een gieter af gaatquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf moment 1 al een vreemde aankoop.
Ik heb het aantal van fr12, maar zie nu dat er een stuk of 5 spelers al terug zijn naar de O21.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je daar een lijstje van? Die 37?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |