Situatie Hartman en Timber zijn ook totaal niet te vergelijken, erg zwak van Hartman ook om Timber te betrekken in dit verhaal.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was best aardig op weg, maar geen Wijndal natuurlijk.
En Van Persie kan je toch weinig verwijten in deze, logisch dat je door wil gaan met de spelers die committed zijn, al vind ik dat aanvoerdersband gebeuren met Timber niet heel sterk.
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat je van Persie kan verwijten is dat hij niet tegen Hartman heeft uitgesproken: ‘hey leuk dat je terug bent, maar op dit moment spelen Bueno en Smal beter dan jij, en aangezien je deze zomer wil vertrekken heb ik geen reden om je op te stellen’. Ook bij Timber draait ie er een beetje om heen, dat is niet zo goed.
Verder is dit gewoon totaal niet netjes van Q, vPersie is niks dan lovend over hem geweest in de media, om dan een trap na te geven en actief te gaan stoken is laag bij de grond. Als je jezelf zo nadrukkelijk boven de club zet hoef je niet voortdurend te claimen dat je een echte Feyenoorder bent.
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, Slob. Met open ogen in de 'ik ben een echte diehard Feyenoorder' kutact van Q. en hetze van Forza getrapt.
De figuren die zich openlijk uitgesproken hebben tegen van Persie(Noppert, Hartman) zijn allemaal walgelijke ventjes met een verrotte mentaliteit die totaal niet leven voor de sport. Dit soort verhaaltjes pleiten juist in het voordeel van van Persie. Hij lijkt uitstekend aan te voelen waar de rot in een selectie zit en neemt vervolgens direct maatregelen. Hopelijk wordt pseudovedette Timber er ook nog even uitgetrapt de komende week. Of je bent 100% committed, of je mag lekker opdonderen.
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar als je hier niet inziet dat Hartman fout zit heb je met je haat naar vPersie nog grotere oogkleppen op dan Pistolero, Slob.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Dat jij niet in van Persie gelooft was allang duidelijk ja (lol).quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?
Dat zegt op zich niet zo heel veel. Het zegt vooral hoe hij het beleefd heeft. Soms als er dingen gezegd worden komt dat gewoon niet binnen of wordt het via een assistent gezegd. Het is gewoon lastig als je zoiets eenzijdig hoort.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.
Hartman heeft inderdaad al een hele waslijst aan trainers gehad op dit niveau om dat te beslissen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet alles wat Hartman zegt direct voor waarheid aannemen, eigenlijk. Hij noemt ook amper wat concrete acties van van Persie in het artikel. Veel verder dan 'Ja ik had geen goed gevoel meer bij van Persie en we kregen een andere band' komt het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.
Hartman is een gevoelsjongen, hart op de tong. Geen doorsnee stabiele jongen, dat bewijst dit interview ook wel weer. Hij had Timber er in z'n verhaal natuurlijk buiten moeten laten, dat is onnodig stoken. Maar een beetje goede coach weet wel hoe je met zo'n type om moet gaan, zeker in ogenschouwnemend dat hij een hele lange blessure heeft gehad, Van Persie dus blijkbaar niet. Die contractverlenging is natuurlijk ook een wisselwerking in dit geval.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar als je hier niet inziet dat Hartman fout zit heb je met je haat naar vPersie nog grotere oogkleppen op dan Pistolero, Slob.
Noppert was zo ongeveer de enige Fries maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat jij niet in van Persie gelooft was allang duidelijk ja (lol).
Verder is alles aan hoe Hartman zicht presenteert naar buiten toe een act en is hij inmiddels bijna meer influencer dan voetballer. En dat jij die wereldvreemde Friezen met hun lachwekkende hetze richting van Persie serieus neemt is ook een beetje vreemd. Over oogkleppen gesproken.
Dat laat je nauwelijks merken anders.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
vPersie stapte in maart binnen bij een labiel Feyenoord, dat de eveneens labiele Hartman (die zichzelf ten onrechte een basisplek opeist) niet de voornaamste prioriteit was valt prima te begrijpen. Wellicht dat een ervaren piepol manager Hartman weer aan de praat had gekregen, maar ik vind niet dat je vPersie het kan verwijten dat het niet lukte.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hartman is een gevoelsjongen, hart op de tong. Geen doorsnee stabiele jongen, dat bewijst dit interview ook wel weer. Hij had Timber er in z'n verhaal natuurlijk buiten moeten laten, dat is onnodig stoken. Maar een beetje goede coach weet wel hoe je met zo'n type om moet gaan, zeker in ogenschouwnemend dat hij een hele lange blessure heeft gehad, Van Persie dus blijkbaar niet. Die contractverlenging is natuurlijk ook een wisselwerking in dit geval.
Je zal ook zien dat na dit weekend Feyenoord alweer 3 punten achter staat op de koploper(s).quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Ik weet niet wat daar precies mis is gegaan, maar bovenstaande beredenering dat een topspeler niet kan overbrengen wat hij in zijn hoofd heeft aan spelers van een veel minder niveau, vind ik geen goed argument.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerenveen erbij blijven halen blijf ik toch echt een slecht argument vinden. Iemand die louter in de (wereld)top heeft gespeeld en niets anders kent dan die wetten en dan verbaasd zijn dat dat niet klikt bij een club waar ze gewoon leuk willen voetballen is bijzonder.
Ik zou dat niet zomaar aannemen, ventje veegt zijn eigen straatje schoon.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat je een onervaren trainer haalt die ‘aanvallend voetbal’ wil spelen bij een ploeg die al jarenlang betonbak voetbal speelt, hem vervolgens volkomen aan zijn lot overlaat maar wel resultaat verwacht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerenveen erbij blijven halen blijf ik toch echt een slecht argument vinden. Iemand die louter in de (wereld)top heeft gespeeld en niets anders kent dan die wetten en dan verbaasd zijn dat dat niet klikt bij een club waar ze gewoon leuk willen voetballen is bijzonder.
quote:
@onlogisch: Huh? Waarom kan dat hier dan wel?quote:Hier de tekst:
quote:[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 13:24:43 ]quote:Ik mag niet kopieren/plakken als het achter een betaalmuur zit
Het mag hier ook niet, maar onlogisch doet dit als een soort dagbesteding en mist wel eens iets.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 13:24:43 ]
@:onlogisch: Huh? Waarom kan dat hier dan wel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |