Nee, ik heb het ook niet tegen jou specifiek, maar de algemene tendens (ook bij de analisten op tv) is ineens dat het heel raar is dat hij verhuurd is omdat hij bij Utrecht toevallig begonnen is met een paar goede potjes. Daar ben ik het absoluut niet eens, ik vind het heel logisch dat hij nu daar speelt en had het juist raar gevonden om hem erbij te houden dit seizoen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij basis "had moeten spelen!!!". Hij zou het wel kunnen, dat is wat anders. We hebben een overvloed aan goede middenvelders.
Ik denk mogelijk Perisic ook, die konden ze gratis overnemen, daarnaast was er ook veel belangstelling voor hem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan 2,5 miljoen per jaar? Ik denk alleen Dest.
Het is gewoon maar net wat er zwaarder weegt, die 4,5 miljoen pegels voor SantiaGod of die 4,5 miljoen likes voor Ferquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan Feyenoord zijn salaris van minimaal 4.5 miljoen per jaar betalen dan?
Dat weet ik niet hoor, helemaal met zijn fysiek blijft dat een leeftijdsdingetje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zag al toen Slot hem gebruikte in de voorbereiding 2 jaar geleden dat ie vrij makkelijk mee kon op technisch vlak. Alleen het fysieke was toen nog een probleem. Toen hadden we hem eigenlijk meteen moeten verhuren. Dan hadden we Targhalline nooit gehaald en was ie nu misschien zelfs al basisspeler.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom we deze dagen geen 2 oefenpotjes spelen nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker man, Arne Slot die in de tussentijd ongeveer 5 oefenwedstrijden had ingelast maar onze kreupele paarden mogen een weekendje naar Ibiza
Wtfquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker man, Arne Slot die in de tussentijd ongeveer 5 oefenwedstrijden had ingelast maar onze kreupele paarden mogen een weekendje naar Ibiza
Toch logisch, als je Stengs en Nieuwkoop die oefenwedstrijden laat spelen raken ze straks weer geblesseerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Op vakantie kan er ook veel mis gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch logisch, als je Stengs en Nieuwkoop die oefenwedstrijden laat spelen raken ze straks weer geblesseerd.
Ik kan me dat niet herinneren, hoogstens de overgebleven spelers tijdens een interlandbreak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar bij Arne kregen ze ook gewoon het weekend vrij.
Misschien was hij zelf ook enorm toe aan vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren, hoogstens de overgebleven spelers tijdens een interlandbreak.
Dit is eigenlijk een kans om de voorbereiding nog wat uit te breiden, heel vreemd dat ie daar geen gebruik van maakt.
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien was hij zelf ook enorm toe aan vakantie.
We hebben gezien wat de trainer workaholic-hype ons vorig jaar gebracht heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.
Ons zo afzetten tegen alles wat Priske was slaat nergens op. Het was een mismatch, maar qua trainerstype moeten we iemand zoeken die zoveel mogelijk op Slot lijktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben gezien wat de trainer workaholic-hype ons vorig jaar gebracht heeft.
Nee, geef de jongens maar gewoon lekker een weekendje rust.
Is echt niet gezond hoe vaak de naam van Slot nog valt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ons zo afzetten tegen alles wat Priske was slaat nergens op. Het was een mismatch, maar qua trainerstype moeten we iemand zoeken die zoveel mogelijk op Slot lijkt
Hier ben ik het totaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is echt niet gezond hoe vaak de naam van Slot nog valt.
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd overquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook super vreemd dat spelers nu op vakantie te gaan.
Maar denk je nou echt daadwerkelijk dat spelers 7 dagen per week op het trainingsveld staan, of wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook super vreemd dat spelers nu op vakantie te gaan.
Heel serieus: soms moet je ook wat rust geven. Bij topclubs zijn er mensen die er verstand van moeten hebben die de belastingsgraad bepalen en ook wanneer even een pauze ingelast moet worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.
Ik had dit toch wat logischer gevonden in de interlandbreak dan in een weekend waarin je de volledige selectie bij elkaar hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd over
Op het moment dat je als trainer beslissingen gaat maken puur op basis van de beeldvorming bij de totaaldebiele supporters en media en niet op basis van wat je hebt besproken met je (medische) staf kan je net zo goed direct ontslag nemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had dit toch wat logischer gevonden in de interlandbreak dan in een weekend waarin je de volledige selectie bij elkaar hebt.
Ook niet zo handig voor de beeldvorming.
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel serieus: soms moet je ook wat rust geven. Bij topclubs zijn er mensen die er verstand van moeten hebben die de belastingsgraad bepalen en ook wanneer even een pauze ingelast moet worden.
Het alternatief is: meer blessures.
Toen Arend Martijn de scepter zwaaide had ook niemand hier ook maar een seconde vraagtekens bij gezet. Maar gezien de deplorabele fysieke staat van veel spelers valt het wel te begrijpen dat mensen een tikkeltje sceptisch zijn .quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd over
Die 4 dagen vrij verzin je maar ter plekke?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.
We gaan het zien, ze vertrokken op vrijdag in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die 4 dagen vrij verzin je maar ter plekke?
Er is gisterochtend nog gewoon getraind. Waarna ze zaterdag en zondag vrij zijn dus de meeste spelers zullen vrijdagavond wel vertrokken zijn voor een weekendje weg om maandag weer fris en fruitig op het trainingsveld te staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze vertrokken op vrijdag in ieder geval
Ik verwacht dat men bij Feyenoord een beter overzicht heeft dan wij hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.
Uiteindelijk is de wens van de trainer doorslaggevend. Als die altijd gelijk heeft en je daar geen kanttekeningen bij mag zetten kunnen we dit topic wel sluiten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men bij Feyenoord een beter overzicht heeft dan wij hier.
Ik weet nou ook niet hoe veel vertrouwen ik heb in de medische staf na afgelopen seizoen en de behoorlijke blessuregolf van begin dit seizoen die ons wellicht de CL heeft gekost.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men bij Feyenoord een beter overzicht heeft dan wij hier.
Over welke behoorlijke blessuregolf heb je het precies?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet nou ook niet hoe veel vertrouwen ik heb in de medische staf na afgelopen seizoen en de behoorlijke blessuregolf van begin dit seizoen die ons wellicht de CL heeft gekost.
Dit weekendje zal vast niet vreselijk veel verschil maken, toch vind ik de timing niet zo handig. Puntverlies bij Sparta en je weet direct waar naar gewezen gaat worden.
Read, Paixao, Smal en Moder. Vier potentile basisspelers die je mist uiteindelijk. Ik noem dat niet weinig, zeker zo vroeg in het seizoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Over welke behoorlijke blessuregolf heb je het precies?
Beelen werd zeer ongelukkig kapot geschopt en Read heeft ook een contactblessure aan een duel overgehouden. Daar heb je als medische staf precies nul invloed heb. Qua spierblessures heb je dan alleen Paixao en Moder (al weten we bij Moder niet eens precies wat zijn blessure is)
Trauner tel ik niet mee en kan je de medische staf ook niet aanrekenen, want Trauner (lol).
Goh. Jammer zeg, zat meer in. Helaas geen stopsportknien.quote:Luis Sinisterra gaat aan de slag in Brazili. De 26-jarige aanvaller verkast op huurbasis, met een verplichting tot koop, van Bournemouth naar Cruzeiro. Met die transfer is volgens Engelse media 10 miljoen euro gemoeid.
Het is allemaal wel een beetje uit de kort bochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read, Paixao, Smal en Moder. Vier potentile basisspelers die je mist uiteindelijk. Ik noem dat niet weinig, zeker zo vroeg in het seizoen.
Trauner en Beelen moet je inderdaad niet meetellen. Read wel, dat een ‘contactmoment’ een langdurige blessure oplevert heeft een medische staf zeker enige invloed op.
Joh, als je zelf aangeeft dat je blij bent dat je vrij bent zodat je kunt schaven aan alles wat nog totaal niet staat of lukt, en vervolgens maak je er geen gebruik van, dan ben je toch onverstandig bezig. Je krijgt de ultieme kans om je voorbereiding uit te breiden, maar in plaats daarvan bereid je de vakantie uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:32 schreef Pistolero het volgende:
Dat constante op alle slakken zout leggen bij alles wat van Persie doet is nu al zo ongelofelijk vermoeiend. Precies hetzelfde gebeurde ook al vanaf dag 1 bij Priske. Zowel door de supporters als door de media.
Slot heeft iedereen echt volledig mentaal kapot gemaakt. Gaat er na hem ooit nog een trainer zijn die daadwerkelijk de steun van de supporters gaat krijgen? Of gaan we tot in het einde der tijden janken en terugverlangen naar Slot?
Waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, als je zelf aangeeft dat je blij bent dat je vrij bent zodat je kunt schaven aan alles wat nog totaal niet staat of lukt, en vervolgens maak je er geen gebruik van, dan ben je toch onverstandig bezig. Je krijgt de ultieme kans om je voorbereiding uit te breiden, maar in plaats daarvan bereid je de vakantie uit.
Het kan altijd erger, Vitesse heeft elk weekend vrij bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
Typisch Nederlands dat een wedstrijd verplaatst blijft voor een niet bestaande andere wedstrijd
Heeft met planning van politieinzet te maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
Typisch Nederlands dat een wedstrijd verplaatst blijft voor een niet bestaande andere wedstrijd
Zo ver ik begreep was het Feyenoord’s eigen keuze en hadden ze nog de mogelijkheid de wedstrijd tegen Fortuna gewoon dit weekend te spelen. Maar Feyenoord koos ervoor om de planning zo te laten staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
Don Dennis had geen annuleringsverzekering voor Center Parcs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ver ik begreep was het Feyenoord’s eigen keuze en hadden ze nog de mogelijkheid de wedstrijd tegen Fortuna gewoon dit weekend te spelen. Maar Feyenoord koos ervoor om de planning zo te laten staan.
Was er niet ooit een relletje dat Been in de media liep te kleppen over Hofland die bij het uitlaten van zijn hond geblesseerd was geraakt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op vakantie kan er ook veel mis gaan.
Je bent ook een inspirerende taalkunstenaar ook hequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een beetje uit de kort bocht
Niet elk lichaam is hetzelfde
Niet iedereen heeft dezelfde pijngrens
Niet iedereen heeft zelfde spierstructuur
Waarom is iedereen anders
Waarom jij, waarom ik?
Klaasweetalles, 2025
ChadGPT zegt:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Was er niet ooit een relletje dat Been in de media liep te kleppen over Hofland die bij het uitlaten van zijn hond geblesseerd was geraakt?
quote:"Bijna! Je doelt op Kevin Hofland die in november 2008 z’n enkel verstuikte tijdens het uitlaten van zijn hond.
Maar het was Gertjan Verbeek (toen trainer van Feyenoord) die dat tegen de media uitlegde — “de hond naar links, Kevin naar rechts” — niet Mario Been. Been werd pas in de zomer van 2009 trainer van Feyenoord.
(Leuk detail: een paar weken later raakte Hofland ng eens geblesseerd toen hij van de eettafel opstond.)"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:44 schreef Qarrad het volgende:
Oh God ja, eettafel-gate was er ook nog
Vorig seizoen 12 wedstrijden in de PL gespeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sinisterra gaat nu voor 11 miljoen naar Brazili die hadden wij ook kunnen halen ipv van die Portugees.
Dan is de vraag of wij het salaris ook kunnen betalen. Buiten dat vaak geblesseerd en de vraag of die nog op niveau is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sinisterra gaat nu voor 11 miljoen naar Brazili die hadden wij ook kunnen halen ipv van die Portugees.
Plottwist: Atleti haalt geen CL dit seizoen. Alle bonussen WEG.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef CR7 het volgende:
Hancko speelt de pannen van het dak bij Atletico
Inderdaad te vroeg om ze af te schrijven, maar zeker van die eerste 2 spelers vragen veel mensen zich vanaf het begin al af wat je ermee moet. Niet direct logische transfers als je kijkt naar prijs/kwaliteit en de bezetting.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:51 schreef snabbi het volgende:
We moeten niet te veel in het verleden leven, en sommige aankopen gaan geweldig zijn, terwijl anderen niks worden. Het hoort er bij. Het is ook niet handig om blind te staren op een paar transfers die niet lopen zoals je wilt, zoals het ook niet handig is om blind te staren op een paar die geweldig uitpakken. We nemen nu eenmaal risico's met oog op groei en balans.
Ook is het een beetje vroeg om spelers nu al af te schrijven. Voor spelers als Zerrouki ga ik wel mee in de emotie, maar voor borges, tengstedt, diarra... het is echt nog te vroeg om te oordelen.
Ik ben het eens met van Persiequote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Leuk verhaal over van Persie. Hartman voelde zich niet gewaardeerd, want Persie accepteerde niet dat hij niet bij tekende.
https://www.voetbalprimeu(...)-rotgevoel-rond.html
Het grote gelijk van van Persie, goh. Hartman is echt een heel eng ventje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Leuk verhaal over van Persie. Hartman voelde zich niet gewaardeerd, want Persie accepteerde niet dat hij niet bij tekende.
Ach, Hartman. Dit is niet zo netjes van hem.quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:36 schreef H.FR het volgende:
Bescheiden jongen, die Hartman.quote:Ik ben denk ik de beste linksback van Nederland. Dat probeer ik hier te bewijzen.”
Hij was best aardig op weg, maar geen Wijndal natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bescheiden jongen, die Hartman.
Enige zelfreflectie is hem vreemd.
Je kunt inmiddels (na Heerenveen en nu al enkele voorbeelden bij Feyenoord) wel stellen dat Van Persie totaal geen 'piepelsmanager' is. Ook helemaal niet verrassend gezien zijn historie als eigenzinnige speler. Vrij zorgwekkend, aangezien dat toch n van de belangrijkste kwaliteiten van een coach zou moeten zijn. Zie Arend.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was best aardig op weg, maar geen Wijndal natuurlijk.
En Van Persie kan je toch weinig verwijten in deze, logisch dat je door wil gaan met de spelers die committed zijn, al vind ik dat aanvoerdersband gebeuren met Timber niet heel sterk.
Hij doet me een beetje aan Van Basten denken en dat is geen goed teken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kunt inmiddels (na Heerenveen en nu al enkele voorbeelden bij Feyenoord) wel stellen dat Van Persie totaal geen 'piepelsmanager' is. Ook helemaal niet verrassend gezien zijn historie als eigenzinnige speler. Vrij zorgwekkend, aangezien dat toch n van de belangrijkste kwaliteiten van een coach zou moeten zijn. Zie Arend.
Ach, Slob. Met open ogen in de 'ik ben een echte diehard Feyenoorder' kutact van Q. en hetze van Forza getrapt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kunt inmiddels (na Heerenveen en nu al enkele voorbeelden bij Feyenoord) wel stellen dat Van Persie totaal geen 'piepelsmanager' is. Ook helemaal niet verrassend gezien zijn historie als eigenzinnige speler. Vrij zorgwekkend, aangezien dat toch n van de belangrijkste kwaliteiten van een coach zou moeten zijn. Zie Arend.
Wat je van Persie kan verwijten is dat hij niet tegen Hartman heeft uitgesproken: ‘hey leuk dat je terug bent, maar op dit moment spelen Bueno en Smal beter dan jij, en aangezien je deze zomer wil vertrekken heb ik geen reden om je op te stellen’. Ook bij Timber draait ie er een beetje om heen, dat is niet zo goed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Van Persie kan je toch weinig verwijten in deze, logisch dat je door wil gaan met de spelers die committed zijn, al vind ik dat aanvoerdersband gebeuren met Timber niet heel sterk.
Situatie Hartman en Timber zijn ook totaal niet te vergelijken, erg zwak van Hartman ook om Timber te betrekken in dit verhaal.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat je van Persie kan verwijten is dat hij niet tegen Hartman heeft uitgesproken: ‘hey leuk dat je terug bent, maar op dit moment spelen Bueno en Smal beter dan jij, en aangezien je deze zomer wil vertrekken heb ik geen reden om je op te stellen’. Ook bij Timber draait ie er een beetje om heen, dat is niet zo goed.
Verder is dit gewoon totaal niet netjes van Q, vPersie is niks dan lovend over hem geweest in de media, om dan een trap na te geven en actief te gaan stoken is laag bij de grond. Als je jezelf zo nadrukkelijk boven de club zet hoef je niet voortdurend te claimen dat je een echte Feyenoorder bent.
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, Slob. Met open ogen in de 'ik ben een echte diehard Feyenoorder' kutact van Q. en hetze van Forza getrapt.
De figuren die zich openlijk uitgesproken hebben tegen van Persie(Noppert, Hartman) zijn allemaal walgelijke ventjes met een verrotte mentaliteit die totaal niet leven voor de sport. Dit soort verhaaltjes pleiten juist in het voordeel van van Persie. Hij lijkt uitstekend aan te voelen waar de rot in een selectie zit en neemt vervolgens direct maatregelen. Hopelijk wordt pseudovedette Timber er ook nog even uitgetrapt de komende week. Of je bent 100% committed, of je mag lekker opdonderen.
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar als je hier niet inziet dat Hartman fout zit heb je met je haat naar vPersie nog grotere oogkleppen op dan Pistolero, Slob.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Dat jij niet in van Persie gelooft was allang duidelijk ja (lol).quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach Hyperbolero, doe je oogkleppen maar weer op. Hartman is een prima ventje, nooit problemen gehad met coaches, dus ik ga niet mee in je verhaal. En bij Heerenveen was het echt niet alleen Noppert, er barstte een ongekend feest los toen hij weg was. Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?
Dat zegt op zich niet zo heel veel. Het zegt vooral hoe hij het beleefd heeft. Soms als er dingen gezegd worden komt dat gewoon niet binnen of wordt het via een assistent gezegd. Het is gewoon lastig als je zoiets eenzijdig hoort.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.
Hartman heeft inderdaad al een hele waslijst aan trainers gehad op dit niveau om dat te beslissen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet alles wat Hartman zegt direct voor waarheid aannemen, eigenlijk. Hij noemt ook amper wat concrete acties van van Persie in het artikel. Veel verder dan 'Ja ik had geen goed gevoel meer bij van Persie en we kregen een andere band' komt het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij benoemt Hartman zelf dat vPersie nooit zoiets tegen hem uitgesproken.
Hartman is een gevoelsjongen, hart op de tong. Geen doorsnee stabiele jongen, dat bewijst dit interview ook wel weer. Hij had Timber er in z'n verhaal natuurlijk buiten moeten laten, dat is onnodig stoken. Maar een beetje goede coach weet wel hoe je met zo'n type om moet gaan, zeker in ogenschouwnemend dat hij een hele lange blessure heeft gehad, Van Persie dus blijkbaar niet. Die contractverlenging is natuurlijk ook een wisselwerking in dit geval.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar als je hier niet inziet dat Hartman fout zit heb je met je haat naar vPersie nog grotere oogkleppen op dan Pistolero, Slob.
Noppert was zo ongeveer de enige Fries maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat jij niet in van Persie gelooft was allang duidelijk ja (lol).
Verder is alles aan hoe Hartman zicht presenteert naar buiten toe een act en is hij inmiddels bijna meer influencer dan voetballer. En dat jij die wereldvreemde Friezen met hun lachwekkende hetze richting van Persie serieus neemt is ook een beetje vreemd. Over oogkleppen gesproken.
Dat laat je nauwelijks merken anders.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
vPersie stapte in maart binnen bij een labiel Feyenoord, dat de eveneens labiele Hartman (die zichzelf ten onrechte een basisplek opeist) niet de voornaamste prioriteit was valt prima te begrijpen. Wellicht dat een ervaren piepol manager Hartman weer aan de praat had gekregen, maar ik vind niet dat je vPersie het kan verwijten dat het niet lukte.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hartman is een gevoelsjongen, hart op de tong. Geen doorsnee stabiele jongen, dat bewijst dit interview ook wel weer. Hij had Timber er in z'n verhaal natuurlijk buiten moeten laten, dat is onnodig stoken. Maar een beetje goede coach weet wel hoe je met zo'n type om moet gaan, zeker in ogenschouwnemend dat hij een hele lange blessure heeft gehad, Van Persie dus blijkbaar niet. Die contractverlenging is natuurlijk ook een wisselwerking in dit geval.
Je zal ook zien dat na dit weekend Feyenoord alweer 3 punten achter staat op de koploper(s).quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik geloof totaal niet in de coach Van Persie.
Ik weet niet wat daar precies mis is gegaan, maar bovenstaande beredenering dat een topspeler niet kan overbrengen wat hij in zijn hoofd heeft aan spelers van een veel minder niveau, vind ik geen goed argument.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerenveen erbij blijven halen blijf ik toch echt een slecht argument vinden. Iemand die louter in de (wereld)top heeft gespeeld en niets anders kent dan die wetten en dan verbaasd zijn dat dat niet klikt bij een club waar ze gewoon leuk willen voetballen is bijzonder.
Ik zou dat niet zomaar aannemen, ventje veegt zijn eigen straatje schoon.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat je een onervaren trainer haalt die ‘aanvallend voetbal’ wil spelen bij een ploeg die al jarenlang betonbak voetbal speelt, hem vervolgens volkomen aan zijn lot overlaat maar wel resultaat verwacht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerenveen erbij blijven halen blijf ik toch echt een slecht argument vinden. Iemand die louter in de (wereld)top heeft gespeeld en niets anders kent dan die wetten en dan verbaasd zijn dat dat niet klikt bij een club waar ze gewoon leuk willen voetballen is bijzonder.
quote:
@onlogisch: Huh? Waarom kan dat hier dan wel?quote:Hier de tekst:
quote:[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 13:24:43 ]quote:Ik mag niet kopieren/plakken als het achter een betaalmuur zit
Het mag hier ook niet, maar onlogisch doet dit als een soort dagbesteding en mist wel eens iets.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 18-08-2025 13:24:43 ]
@:onlogisch: Huh? Waarom kan dat hier dan wel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |